X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS3 Indtryk


Svar
SlothSlothSkrevet 15/02-07 22:58, rettet 16/02-07 00:47 
Så fik jeg endelig min PS3!

Kort opsummering: DEN ER FED!

For lige at få problemerne af vejen først, så er det eneste problem jeg har oplevet med den, at mit Mirai nogle gange mister sync over HDMI ved opløsningsskift.

Det udmønter sig i, at skærmen bliver sort. Jeg skal slukke og tænde for TV'et for at genskabe billedet. Det er et velkendt problem hos nogle... Se hele indlægget
Kiss me, would you kindly?
1'500 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
HeroldHeroldSkrevet 18/03-07 18:25 
Hvor ved folk det egentlig fra? Så vidt jeg ved, så er updaten der får det til at lade sig gøre, først ude d. 23.?

Den maskine vi har fået, er en debug/testmaskine, og der får først fuld funktionalitet fra den nye update (som iøvrigt ikke kan downloades til lige netop den maskine ;( )
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
McBrainMcBrainSkrevet 18/03-07 18:37 
så kan du lære det din tølper!
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
HeroldHeroldSkrevet 18/03-07 18:54 
Jalousi er en grim ting!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
McBrainMcBrainSkrevet 18/03-07 19:02 
ligeså er hovmod.

..din tølper..
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
KalicolaKalicolaSkrevet 18/03-07 20:03 
Jeg så motorstorm i Games på fisketorvet, og for mig set så ligner det et 360 spil
For The Love Of The Game
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/03-07 20:50 
Arj, så flot husker jeg det slet ikke, efter at have prøvet det...

;)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SephirothSephirothSkrevet 18/03-07 20:53 
Darknon>
Jeg så motorstorm i Games på fisketorvet, og for mig set så ligner det et 360 spil

Gears of War eller Gun?
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
BeanoBeanoSkrevet 18/03-07 21:37 
Darknon>
Jeg så motorstorm i Games på fisketorvet, og for mig set så ligner det et 360 spil

Argh... framerateproblemer og tearing!

Jeg afbestiller min PS3 i morgen!
HankyHankySkrevet 18/03-07 21:40 
Sephiroth>
Darknon>
Jeg så motorstorm i Games på fisketorvet, og for mig set så ligner det et 360 spil

Gears of War eller Gun?

En mellem-ting.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RooneyRooneySkrevet 18/03-07 22:25 
Motorstorm er flottere end Gears of War; GoW er rigtig flot, men det er stadig en kende begrænset af sin farvepalette på to farver. Og så *sker* der bare så meget mere på skærmen, i Motorstorm.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HankyHankySkrevet 18/03-07 22:54 
Det synes jeg på ingen måde at det er - og nej, mine briller er ikke Xbox-farvede.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/03-07 23:41 
IMO er GoW også flottere end Motorstorm. Desuden syntes jeg heller ikke det så vanvittigt spændende ud. Jeg nåede ikke at få prøvet det til træffet, men det er nu ikke noget jeg ligger søvnløs over :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 19/03-07 00:17 
Ja, det ér ikke flottere. Det er flot, men ikke flottere. Jeg har spillet det i en to-tre timer nu, og jeg er ikke overvældet af grafikken.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
jaesjaesSkrevet 19/03-07 00:40 
Beano>
Argh... framerateproblemer og tearing!

Jeg afbestiller min PS3 i morgen!

Hold lige hestene inden du trykker på knappen :) De tidlige udgaver skulle have problemer med frameraten, men det fulde spil skulle være ok. Det er vel ikke helt utænkeligt, at demoen på standeren ikke er up-to-date. Men Herold gider sikkert godt gå i flere detaljer.
HeroldHeroldSkrevet 19/03-07 01:51, rettet 19/03-07 01:52 
Jeg tror egentlig Beano var ironisk, men jeg synes ikke jeg har oplevet framerate-problemer på den skive jeg har. Jeg har dog også nemt ved at vende mig til de lidt lavere framerates. Det er et levn fra de dage, hvor jeg spillede online på et 56k :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 19/03-07 10:48, rettet 19/03-07 10:50 
Herold>
Jeg tror egentlig Beano var ironisk...

Det var jeg ;)

Udfra videoer og anmeldelser jeg har læst skulle spillet se fantastisk ud og har ikke hørt om nogen tekniske problemer med det. Men vil gerne prøve det selv og se det på andet end en demostander med halv-dårligt TV før jeg kommer med "impressions" ;)

Det som spillet mest kritiseres for er at der mangler singleplayer gamemodes (der er kun een) og at der ikke er muligheder for multiplayer splitscreen, kun online.
Selve gameplayet skulle være solidt og sammenlignes ofte med Wave Race... en god ting IMO.
HeroldHeroldSkrevet 19/03-07 13:15 
Skulle jeg slynge et spil på bordet, som jeg kan sammenligne det med, ville det nok være Motocross Madness, bare med lidt flere køretøjer :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HulleHulleSkrevet 19/03-07 13:36 
Så fik jeg også prøvet dyret på en stander i Fona. Opstillet var den med Motorstorm i maskinen til de interesserede. Jeg må erkende at jeg ikke brugte synderligt meget tid på den, men det skyltes nok at jeg ikke var synderligt imponeret eller videre grebet af Motorstrom. Det så ok ud, men nogen revolution kan det næppe kaldes.. Motion sensoren i Sixaxis controlleren virkede fint nok med spillet, men Wii gør det bare så meget bedre.

Jeg vil ikke lægge skjul på at jeg ikke er overbevist med PS3 i forvejen, det hovedsageligt prisen for det hardware man får. Der skal rigtig mange gode ekslusive titler til rede den, eller en prisnedsættelse til maks 3000. Det kan ikke siges nok gange: For de penge den koster kan man købe en Xbox 360 med harddisk og en Wii, hvilket er en langt bedre investering IMO.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 19/03-07 13:48 
Hulle>
Motion sensoren i Sixaxis controlleren virkede fint nok med spillet, men Wii gør det bare så meget bedre.

Det var en hurtig og absolut konklusion udfra et par minutter på en demostander... :)
HeroldHeroldSkrevet 19/03-07 13:51 
Der skal vel ikke så meget tid til at konkludere at seks akser ikke er helt så fedt som alle? :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HulleHulleSkrevet 19/03-07 13:54, rettet 19/03-07 13:56 
Det kan du have ret i :) Det skal forståes sådan at man i Wii har andre muligheder end blot højre og venstre og at der er langt flere muligheder for kompleksitet, og derfor gør det bedre.. Om præcision kan jeg naturligvis ikke udtale mig.

EDIT: Herold, du sagde det bedre end jeg kunne :D
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 19/03-07 14:05, rettet 19/03-07 14:09 
Sixaxis har tiltsensor samt accelerator-sensors i alle retninger som Wiimoten har - ingen forskel her.
Forskellen med Wii-løsningen er at der i nunchuck'en også er sensors og at wiimoten har pegeegenskaber (via IR sensorbar). Og rumble selvfølgeligt ;)

Så Sixaxis han spore tilt i mere end bare side-til-side hvilket også bruges i flere spil (vist ikke i Motorstorm svjv.) Præcisionen og reaktionstiden skulle være den samme.


Herold>
Der skal vel ikke så meget tid til at konkludere at seks akser ikke er helt så fedt som alle? :D

Hvor mange Akser vil du have?
Der kun 3 tilt-akser (eller hvad man nu kalder det) :)
HeroldHeroldSkrevet 19/03-07 14:20 
Forskellen er jo reelt at Wiimoten er bygget op om lige præcis den feature, hvorimod Sixaxis kommer tættere på at være en gimmick. Nu er der ikke så mange spil der understøtter tilt i Sixaxis endnu, så det er svært at sige om det bliver mere integreret, men jeg synes at det virker mere gennemført på Wii end på PS3.

Jeg kunne iøvrigt ikke drømme om at bruge tilt i Motorstorm - det tror jeg ikke jeg har tålmodighed til. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 19/03-07 14:30, rettet 19/03-07 14:35 
Nu er hverken Wiimoten eller Sixaxis bedre end softwaren der er skrevet til at anvende dem :)

Ja Wii bygger hele konceptet på controllen og selvfølgeligt også flere muligheder pga. pegeegenskab og sensors i nunchuck. Sony har puttet teknologien i en konventionel controller og fokuserer ikke så eget på det i PS3-konceptet.

Men vil ikke kalde det mere en gimmick på PS3 end på Wii - også langt fra alle Wii spil hvor den nye styring fungerer optimalt og kan virke påklistret. Tager også udviklere tid at se de nye muligheder og bruge det når det passer og lade være når det ikke gavner.

Jeg vil absolut prøve tilt styring i Motorstorm fordi jeg har læst både godt og skidt om det - så man kan jo bare vælge det som man bedst kan li' ;)
HeroldHeroldSkrevet 19/03-07 14:57 
Ja, selvfølgelig spiller softwaren ind - men på Wii er det mere et tema, end noget der er ved siden af. Vi kan så diskutere om det er noget Sony tog med, fordi Nintendo har det, men da ingen kender sandheden er det i hvert fald ligegyldigt.

Men vi kan godt blive enige om at det kan blive en udmærket feature, når software er derefter. Det føler jeg ikke lige Motorstorm er.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 19/03-07 17:22 
Sephiroth: Det ligner Motorstorm til 360 ;)
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 19/03-07 18:39 
Herold>
Ja, selvfølgelig spiller softwaren ind - men på Wii er det mere et tema, end noget der er ved siden af.

Enig - er skam heller ikke i tvivl om at udnyttelsen af teknologien bliver større på Wii pga. af dette fokus, men tilt teknologien er bund og grund identisk hvilket var min pointe ;)
HeroldHeroldSkrevet 19/03-07 18:42 
Jeg prøvede det lige Rubadubawhatever fra PlayStation Networket, og det virker faktisk meget godt i dét spil (selvom det er røvsygt). :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 19/03-07 18:47 
Prøvet Flow også?

Det skulle være en god demonstration af tilt styring.

Om man kan kalde det et "spil" eller slags "medidativ interaktiv screen-saver" er så en anden sag ;)
HeroldHeroldSkrevet 19/03-07 19:07 
Ja, fl0w fik jeg også prøvet. Det var en sær oplevelse.

Du spiller et stykke plankton. Ved at spise andet plankton, kan du få hele din røv til at lyse. Problemet er bare at siden din røv er uendelig, så bliver du aldrig færdig! >_<

Men styringen fungerede fint - det var så også det eneste jeg egentlig forstod...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
McBrainMcBrainSkrevet 19/03-07 19:14, rettet 19/03-07 19:14 
Joo, hvis det er som flash-oplægget, kan man sagtens blive færdig....det tager lidt tid dog :)
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
HeroldHeroldSkrevet 19/03-07 19:26 
Ja, det kan så godt være at du gider vente på den lysende røv, men jeg gider fandeme ikke!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
jaesjaesSkrevet 19/03-07 19:29 
Beano: Du glemmer at til Wii er der *to* kontroldimser, der kan bevæges (samtidig), så forskellen til Sixaxis er ret stor IMO.
McBrainMcBrainSkrevet 19/03-07 19:31 
Herold>
Ja, det kan så godt være at du gider vente på den lysende røv, men jeg gider fandeme ikke!

Hvis du ikke er mand nok til at vente på en lysende røv, vil du måske hellere have en behåret?
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
ChronoChronoSkrevet 19/03-07 19:40 
jaes>
til Wii er der *to* kontroldimser, der kan bevæges (samtidig), så forskellen til Sixaxis er ret stor IMO.

Man kan da bare tage en SixAxis i hver hånd :p
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 19/03-07 19:52 
jaes>
Beano: Du glemmer at til Wii er der *to* kontroldimser, der kan bevæges (samtidig), så forskellen til Sixaxis er ret stor IMO.

Nej det glemmer jeg overhovedet ikke - prøv at læse hvad jeg skriver længere oppe (kl. 14.04).
BeanoBeanoSkrevet 19/03-07 19:53 
McBrain>
Joo, hvis det er som flash-oplægget, kan man sagtens blive færdig....det tager lidt tid dog :)

Ja, spillet har en slutning så vidt jeg ved ;)
jaesjaesSkrevet 19/03-07 21:06 
Beano>
Nej det glemmer jeg overhovedet ikke - prøv at læse hvad jeg skriver længere oppe (kl. 14.04).

Så kan jeg lære det.
BeanoBeanoSkrevet 19/03-07 22:35 
Ja ;)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 20/03-07 11:08 
Så fik jeg prøvet PS3 i Merlin idag, da jeg skulle hente min 360 fra rep. For mig at se er der ingen grafisk forskel overfor 360'eren. Jeg prøvede bl.a. MotorStorm, og det er da ganske fornøjeligt - en 8'er? - men at udråbe det til en killer-app siger mest noget om, dem der gør det - eller Sonys launch line-up...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 20/03-07 11:16 
Hvem kalder det en killer app?
KalicolaKalicolaSkrevet 20/03-07 11:17 
Ja, indtil videre har ps3 ikke vist noget som vi ikke har set før på 360. Hype hype hype :)
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 20/03-07 11:24 
Beano>
Hvem kalder det en killer app?

Er du virkelig nødt til at spørge? ;)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 20/03-07 11:26, rettet 20/03-07 11:27 
Ja - syntes ikke jeg har set nogen kalde den en killer app.

Der er langt fra en AAA titel og til en killer app.
HeroldHeroldSkrevet 20/03-07 11:35 
Det rimer på Smack_C.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 20/03-07 11:38 
Jow - jeg forstod skam godt hvem du hentydede til først ;)
HeroldHeroldSkrevet 20/03-07 11:40 
Jack_D>
SøgAArd>
Umiddelbart ingen killer apps på den liste.

Jeg kan i hvertfald se 4, hvor især Motorstorm må fremhæves, med den ros det får rundt omkring må det blive en system seller.

Resistance: Fall of Man™ - SCEE - Disc
MotorStorm™ - SCEE - Disc
Virtua Fighter™ 5 - Sega®Europe Ltd - Disc
The Elder Scrolls lV: Oblivion - Ubisoft Entertainment SA - Disc


Mine evner udi PlayRights søgemaskine RULES!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 20/03-07 11:46, rettet 20/03-07 11:46 
Herold>
Mine evner udi PlayRights søgemaskine RULES!

Damn... tør du bruge den? (sorry!)

Ja du har ret... jeg bøjer mig i støvet ;)

Jeg ser heller ikke nogen deciderede killer-apps på listen men det betyder ikke at der ikke er gode kvalitets spil som er værd at spille selv om man har en 360'er IMO. 360'eren og Wii havde heller ingen killer apps IMO men jeg købte da alligevel maskinerne til launch :)
Jack_DJack_DSkrevet 20/03-07 11:48 
Beano>
Ja - syntes ikke jeg har set nogen kalde den en killer app.

Der er langt fra en AAA titel og til en killer app.

Hvordan vil du definere en AAA og killer app?
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Jack_DJack_DSkrevet 20/03-07 11:49 
Beano>
Herold>
Mine evner udi PlayRights søgemaskine RULES!

Damn... tør du bruge den? (sorry!)

Ja du har ret... jeg bøjer mig i støvet ;)

Jeg ser heller ikke nogen deciderede killer-apps på listen men det betyder ikke at der ikke er gode kvalitets spil som er værd at spille selv om man har en 360'er IMO. 360'eren og Wii havde heller ingen killer apps IMO men jeg købte da alligevel maskinerne til launch :)

tja, jvf. Knooll, havde Xb0x360 ingen killer apps de første 6-8 måneder.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
1'500 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig