X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

V: HP pavilion zv6156EA


Svar
BlossomBlossomSkrevet 14/02-07 17:20, rettet 14/02-07 17:23 
Athlon 64 3200+, 1 GB RAM,
HDD 80GB, ATI X200
DVD+/-RW DL, 15.4" TFT
4 x USB
1x Firewire
Kortlæser: SD,MS/Pro, MMC, SM, XD

Og så er der lige et par porte jeg ikke aner hvad hedder..
tror den ene hedder pci eller noget og så sidder der en der hedder Expansion port 2, og den sidste har jeg ingen idé om hvad hedder, men det er sådan én hvor man skal skubbe en "plade" ud først, og den er ca. 5 cm bred og sidder lige nedenunder den jeg tror hedder pci port.

eg kan desværre ikke finde HP's specifikationer for den, da den er slettet fra deres hjemmeside.

m. oem version af XP home edition samt Firewire kabel..

Den er købt i Bilka til 8000 i august 2005 og der er ekstra sikring på den som gælder 4 år fra købsdato med fuld dækning på alle skader samt på batteriet.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
HeroldHeroldSkrevet 14/02-07 17:33 
Nu du siger "batteri" så går jeg ud fra at det er en laptop. Hvor stor er den og hvor meget vejer den?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CutePuppyCutePuppySkrevet 15/02-07 11:34 
Det nærmeste jeg kan komme på informationer om maskinen er nedenstående link.

HP information
//Cutepuppy
Wired NickyWired NickySkrevet 15/02-07 16:14 
Er den til salg?
Lunch is for wimps.
BlossomBlossomSkrevet 15/02-07 16:21 
Wired Nicky>
Er den til salg?

Kommer an på den pris jeg får tilbudt for den, men ja, den skulle gerne sælges
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
Wired NickyWired NickySkrevet 16/02-07 16:16 
Det kan godt være at jeg er interesseret, men det er svært at sige hvad en brugt bærbar skal koste.

Jeg vil ikke give et fornærmende lav bud, men jeg vil også være ked af giv et decideret overpris.
Lunch is for wimps.
QQSkrevet 16/02-07 22:45 
En tilsvarende computer fås idag ny til en 5-6.000 kr, så 3-4.000 kr for en 19 måneder brugt er vel ikke helt ved siden af...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
BlossomBlossomSkrevet 17/02-07 21:02 
Den ekstrakøbte forsikring taget i betragtning, ville jeg gerne op omkring de 4000.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
QQSkrevet 17/02-07 21:18 
Forsikringen havde jeg ikke lige taget med i min beregning, så ja, der kan du i hvert fald godt regne med noget mere.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig