X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Freeloader


Reply
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 08/06-03 14:01 
kræves der noget specielt af ens fjernsyn for at få spil med freeloader til at virke? mit tv har nemlig et par år på bagen, så det ville jo være rart at vide, om jeg skal sidde og spille animal crossing i sort/hvid.

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
NaieraNaieraSkrevet 08/06-03 14:02 
Hvis det understøtter RGB og 60Hz har du intet at bekymre dig om, såfremt du har eller køber et RGB kabel...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 08/06-03 14:11 
jeg kører cuben med rgb kabel, så det gør det i hvert fald. 60 hz er jeg ikke så sikker på, billedet bliver ret træls at se på når jeg sætter den på det...

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
NaieraNaieraSkrevet 08/06-03 14:12 
Sådan at det ruller som en i fanden eller bare lidt anderledes end 50 Hz?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 08/06-03 14:14 
"wannabe widescreen"...altså så den sætter sorte blokke ind for over og for neden og presser billedet sammen
/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
NaieraNaieraSkrevet 08/06-03 14:15 
Så skal du have en knap på din fjernbetjening til at sætte det tilbage til 4:3...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 08/06-03 14:16, rettet 08/06-03 14:18 
det har jeg også...men ved ikke helt om det hjælper når den selv sætter blokkene ind...

EDIT: hvad er det nu lige man skal gøre for at kunne vælge om spillet skal vises i 60 hz?

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
NaieraNaieraSkrevet 08/06-03 14:17, rettet 08/06-03 14:18 
Prøv.. (hvis ikke det hjælper, så er det for dårligt)

NowhereMan1 >
Hvad er det nu lige man skal gøre for at kunne vælge om spillet skal vises i 60 hz?

Hold B nede når du starter maskinen op.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 08/06-03 14:20 
LOL, det kan jeg ikke. den presser bare billedet endnu mere sammen!

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
NaieraNaieraSkrevet 08/06-03 14:21, rettet 08/06-03 14:21 
Det er fandme for dårligt. Nå, jamen så er der vel ikke meget at hente for dig, ved at få en FreeLoader.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 08/06-03 14:23 
næh, det bliver vel lidt belastende i længden, men det er vel til at holde ud...skal bare have animal crossing :P

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
NaieraNaieraSkrevet 08/06-03 14:24 
Jamen hovsa, du skal da bare købe det fra Australien så :) (eneste spil/ting der kan retfærdiggøre import af et spil fra en anden PAL region)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 08/06-03 14:26, rettet 08/06-03 14:27 
"eneste spil/ting der kan retfærdiggøre import af et spil fra en anden PAL region"...den fik jeg ikke lige. det er jo stadig ntsc...

/NM1


hos dvdcrave
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
NaieraNaieraSkrevet 08/06-03 14:28 
Ja, jeg har i et stykke tid fundet det lidt underholdende at mange folk herinde har importeret spil fra Australien, som altså er en anden PAL region. De har bestilt spil fra den anden side af jorden, for at spare 50 til 100 kr...

Men her er der i det mindste mening med det.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 08/06-03 14:30 
jamen ac er jo kun udkommet i ntsc og så skal jeg jo bruge freeloader!?

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
NaieraNaieraSkrevet 08/06-03 14:33, rettet 08/06-03 14:34 
Så har nogle af mine venner tåget lidt for meget.... Jeg er ellers blevet fortalt at Animal Crossing af mystiske årsager blev udgivet i Australien.

(ja, det lyder underligt, men det var altså meningen... Jeg kiggede dog DVDCrave og de havde kun NTSC versioner)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DommergaardDommergaardSkrevet 08/06-03 18:37, rettet 08/06-03 18:37 
Naiera:

Spillet er KUN udkommet som NTSC! DVDcrave.com handler også med udvalgte NTSC-spil! Såsom: Red Faction 2, Ikaruga, Splinter Cell, Tube Slider mm. Ellers er alle deres spil PAL! Jeg kan varmt anbefale stedet da jeg selv købte 4 spil og 2 Wavebirds for knap 1500 kr.! Det er enormt billigt! Bla bla bla..

Men Animal Crossing er kun produceret i NTSC, og man SKAL derfor bruge Freeloader (..eller lignende produkter!)

NowhereMan1:

Jeg går stærkt udfra at dit TV er min. 60hz eftersom vi har (bl.a.) et TV der er ca. 8 år gammelt som er 100hz :) og mit eget 28" som er 1 år gammelt kører 60hz! Så jeg tror slet ikke du skal være ræd for det! Et ældre TV kører flere hz end mig.. hmm! Det skal du ikke være ræd for!

Det der er med NTSC spil er, at alle spillene kører i 60hz, hvorimod det er noget vi "vælger" i EU eftersom vi ikke får tilført den samme mængde strøm til vores TV'er og da alle ikke kan tage at køre 60hz :)

Jeg ved ikke helt specifikt hvad dit problem er, men vent du nu på Animal Crossing så ser vi om det ikke ordner sig af sig selv :)

Held og lykke!
jaesjaesSkrevet 08/06-03 18:45, rettet 08/06-03 18:45 
NowhereMan1 >
LOL, det kan jeg ikke. den presser bare billedet endnu mere sammen!

Hmm, sikker?
Min remote har både en knap til at udvide billedet, og en til at trække det sammen (Billigt Philips - kom vidst på markedet for 4-5 år siden)
NaieraNaieraSkrevet 08/06-03 18:53, rettet 08/06-03 18:54 
Sonic.dk >

Spillet er KUN udkommet som NTSC! DVDcrave.com handler også med udvalgte NTSC-spil!

Øhh, ja, det kom jeg jo også frem til?

Jeg havde bare hørt ting om en PAL udgivelse, og Cronoss nævnte det også for mig over Messenger forleden...

Sonic.dk >
Men Animal Crossing er kun produceret i NTSC, og man SKAL derfor bruge Freeloader (..eller lignende produkter!)

Ja, FreeLoaderen er også nået til P:R... :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DommergaardDommergaardSkrevet 08/06-03 20:08 
Naiera, jeg ville bare gøre det klart for dig eftersom du ikke så ud til at vide det! Ikke noget personligt.. :)
NaieraNaieraSkrevet 08/06-03 20:15 
Øhh, ok...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
tastasSkrevet 09/06-03 09:17 
Sonic.dk >

Det skal du ikke være ræd for!


Mit fjernsyn har fx ikke 60hz funktion, selvom det ikke er andet end et par år gammel.
Til gengæld har det så RGB understøttelse.

Så, jeg ville da lige tjekke det inden (at AC bestilles), og hvis der skal købes et nyt TV, sikre mig det har 60 hz ode, for ellers er det ikke givet, at det kan gå i 60 hz.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Login for at besvare
Username
Password
Remember me