X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Så gik min 360 ned :p


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 10/02-07 22:19 
Her sider man lige og prøver et LIVEarcade spil, vil tilbage til Dashboardet og "bib" lyder der fra maskinen. Den fryser så jeg slukker for den og tænder igen. BINGO! 3 røde lys tændt i cirklen, en kode der betyder at der er fejl i maskinen :p BAH!

Nå men det jeg lige vil høre jer om er, skal jeg bare ringe til MS support og så bliver den hentet eller hvad?

Den... Se hele indlægget
1'013 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > »

Svar
HeroldHeroldSkrevet 17/03-09 12:30, rettet 17/03-09 12:31 
Ja, okay, det må jeg lige tjekke når jeg kommer hjem i morgen. Jeg har kun lige set om den kunne afspille DVD'er, da min ven fik en der ikke kunne. Den larmer nok mere end den gør i idle-tilstand :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
GreaseballGreaseballSkrevet 17/03-09 23:41 
Meget godt klaret at de samme dag som de sender en mail om at den er modtaget også giver besked om at den er på vej tilbage til en.

# Enhed modtaget hos servicecenter - Vi har modtaget din konsol.
# Enhed sendt til kunde - Din konsol er blevet repareret eller erstattet. Vi sender den tilbage til dig.

Ved godt de bare bytter dem ud i steder for at lave dem. Men alligevel, det er sjovt som nogen ting vil et firma altid prøve at lave først, mens andre ting bliver bare ombyttet. Tænk hvis de også var sådan med biler :P
KTCKTCSkrevet 17/03-09 23:50 
Du forventer vel ikke at erstatningsmaskinen er ny? For så er der nemlig stor risiko for at du bliver skuffet...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
GreaseballGreaseballSkrevet 18/03-09 11:04 
NEJ! Har sku prøvet det før, to gange faktisk. Come on man! ;P
Arbejder sku selv med electronik så ved godt hvordan de laver en ombytning. Det er det man i branchen kalder en swappet enhed. Nyt serie nr. men selv hardwaren er fra en maskine der lavet og sat sammen igen så den virker. Detter bliver så sendt ud til folk. Det er først hvis du har den samme fejl på et stykke electronik 3 gange at du kan anmode om en ombytning til en ny enhed.. bemærk, anmode! Der flere ting som kan gøre så gældende i sådan en sag. Men de fleste går igennem.
Og NEJ jeg har ikke anmodet om det denne gang da denne maskine er inde første gang og derfor ikke den samme som gamle maskine der gik ROD en gang og grafiks fejl anden gang.
Denne her sag er en Elite der har havde en error E74.. og ikke en ROD maskine.
GreaseballGreaseballSkrevet 25/03-09 20:47 
Fik min maskine tilbage, faktisk den samme maskine igen. Så det er nice nok. Den er dejlig stille, sidst jeg fik en maskine fixet var den ombyttede en som larmede af pokkers til.
Alle mine LiveArcade virker som de skal så der var ikke noget problem med overføre rettigheder eller noget.
Tid, 7 arbejds dage.
BeanoBeanoSkrevet 14/04-09 12:54 
Ny type hardware fejl?

"Microsoft Extends Warranty For "E74" Failures"
HeroldHeroldSkrevet 14/04-09 12:56 
Står der ikke bare "Samme fejl, anden fejlmeddelelse"?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 14/04-09 13:06 
Måske, måske ikke - men hvad er sandheden? :)

Kommer vel også an på om den opstår i nyrere modeller (falcon og jasper).
HeroldHeroldSkrevet 14/04-09 13:19 
Ifølge dét der står, så burde den ikke opstå i nyere modeller, hvis det er samme fejl. Jeg har en Jasper, så jeg føler mig sikker.

Ikke fordi jeg stoler blindt på multinationale megacorps... :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 14/04-09 13:25 
Åh kom nu... bare lidt :)

Så lige at Greaseball har fået en E47'er i en Elite - men kan selvfælgeligt sagtens være en gammel xenon?
HeroldHeroldSkrevet 14/04-09 13:32 
Ja, Elite er vist ingen garanti.

Greasy, hvad står der bag på maskinen? 12.1v?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ElgenElgenSkrevet 14/04-09 16:30, rettet 14/04-09 16:45 
Kunne ikke finde andre tråde der omhandler DRM-problemer med Xbox, og vil ikke lave en ny, så here goes:
-----------------
Efter at have købt min nye lækre røde Jasper og efterfølgende overført mine licenser til den, har jeg haft flg. spøjse problem:
Hvis jeg tilføjer noget til downloadkøen via WebMarkedPlace, vil det ikke downloade til boxen; der står en besked ala 'License asigned to another console' hvis man kigger på downloadkøen på boxen. Det eneste man kan gøre er at slette jobbet og sætte en ny download over fra boxen selv.
Det ville jo ikke være det helt store problem med det gamle bruger interface, men med NXE er MarkedPlace bare sååååå sløv så man næsten ikke orker at surfe rundt i det via boxen.
Andre der har oplevet det samme problem?

Det gælder både nye ting såvel som gendownload.

EDIT: Har selv lige fundet et udemærket workaround. Man sætter bare al sit stash til download via web; vælger en vilk. af dem hvor der står at den er tilknyttet en anden konsol og vælger så 'Download all in queue'.
Og efter jeg har gjort det, set alt ud til at virke smertefrit; også efterfølgende downloads (selv gendownloads).
Meget mærkeligt firma!!!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/04-09 17:17 
Jeg oplevede noget mærkværdigt i dag. Efter at have spillet den indledende sekvens af Dead Rising, fik jeg en "Unclean disc" meddelelse, hvorefter spillet lukkede ned. Sagen er så den at jeg har installeret spillet på harddisken, og at den kun bruger disken lige inden spillet startes, for at tjekke om det nu også sidder i maskinen. Nogen der har oplevet noget lignende med Dead Rising, eller er det bare en generel "load error" man får smidt i hovedet når tingene går galt?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HyakotakeHyakotakeSkrevet 30/04-09 20:04 
Jeg har også lidt drev-problemer fra tid til anden. Nogle gange kan jeg endda få en skærm frem, der siger, at disc'en jeg har proppet i er en Xbox 360-disc og kun kan afspilles på en sådan!

Det lyder underligt at den quitter ud, men måske er der flere disc-check end bare i opstarten af DR. F.eks. et opstartscheck og så sporadiske efterfølgende check (af sikkerhedshensyn?)
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 30/04-09 21:10 
Hyakotake>
Nogle gange kan jeg endda få en skærm frem, der siger, at disc'en jeg har proppet i er en Xbox 360-disc og kun kan afspilles på en sådan!

Det er fordi den af en eller anden grund kun læser dvd sporet, for hvis du smider disc'en i en dvd afspiller får du samme besked.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/04-09 22:02 
Jeg har aldrig oplevet at discdrevet spinner op mere end lige inden spillet startes, og det er jo ikke ligefrem fordi man skal høre godt efter, for at lægge mærke til det :)

Jeg prøvede lige Dead Rising igen, og der skete præcis det samme. Der må enten være tale om en dårlig installation, eller en generel "fejl" i spillet når det installeres. Har andre spillet Dead Rising fra HDD?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KTCKTCSkrevet 30/04-09 23:06 
Jeg har fundet en del steder på nettet, hvor folk har haft lignende problemer. Har din maskine været til rep?
Prøv eventuelt at slette DLC til spillet, da det vist har hjulpet nogle.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/04-09 23:24 
Jeg fik en erstatningsmaskine for min launch-maskine i sin tid. Jeg prøver at slette DLC til spillet og forsøger igen - tak!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
GreaseballGreaseballSkrevet 01/05-09 09:13, rettet 01/05-09 09:14 
Herold>
Ja, Elite er vist ingen garanti.

Greasy, hvad står der bag på maskinen? 12.1v?

Ingen ide. Kiggede lige efter, syns ikke jeg kunne se noget, det eneste jeg kunne finde var at der stod 12v ^^
Heldigvis var de ikke længe om at lave en E47 som når det er en RROD, alle min saves og downloads virkede også fint bagefter. Ikke noget med ny serienr. på maksinen.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/05-09 01:33 
Jeg tror min 360'er er ved at synge på sidste vers. Er der nogen der kender et godt sted at købe en Jasper model fra for tiden?
BazeBazeSkrevet 04/05-09 06:32 
Coolshop. Jeg købte min for ca. en måned siden, så chancen en ret stor ;)
ElgenElgenSkrevet 04/05-09 06:32 


EBGames/GamesTop i Valby ?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 04/05-09 08:42 
Hvilken model?

Jeg ved at Phony i Ball-erup har Jesper som arkhade.

Skal du have Resident Evil-udgaven, så købte jeg min i GamesTop i Hvalby.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JuggernautJuggernautSkrevet 04/05-09 09:25 
Darkbeat>
Jeg tror min 360'er er ved at synge på sidste vers. Er der nogen der kender et godt sted at købe en Jasper model fra for tiden?

Var det ikke en idé at importere en jap? Der kommer en del lækre titler til den i nærmeste fremtid :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 04/05-09 09:38, rettet 04/05-09 09:39 
Darkbeat>
Jeg tror min 360'er er ved at synge på sidste vers. Er der nogen der kender et godt sted at købe en Jasper model fra for tiden?

Jeg ville tøve med Coolshop!

Jeg var inde i Gamestop den anden dag og så de havde flere Elite modeller til 2300kr. Ret billigt synes jeg, men jeg ved ikke om det er en Jasper model?
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 04/05-09 09:56 
Elgen>
EBGames/GamesTop i Valby ?

Ok det var da et rimelig fair tilbud. Hvis jeg forstår det rigtigt, får man en Elite + fire spil (+ lidt Live) for 2600?

Godt nok er to af spillene så også rimelig ringe. Er der "garanti" for at en RE5-Elite er Jasper?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 04/05-09 10:20 
Yup, der er garanti. Så vidt jeg har læst, er alle RE5-maskiner en Jasper.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/05-09 12:38 
Sumez>
Ok det var da et rimelig fair tilbud. Hvis jeg forstår det rigtigt, får man en Elite + fire spil (+ lidt Live) for 2600?

Ja det er rigtigt. Kung Fu Panda og Lego Indiana ligger dog i samme cover.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/05-09 12:56 
En Jap 360'er kunne være rar men jeg vil også gerne kunne spille mine andre 360 spil. Det ku være man skulle købe sådan en rød satan
JuggernautJuggernautSkrevet 04/05-09 13:06 
Konsolkongen>
Ja det er rigtigt. Kung Fu Panda og Lego Indiana ligger dog i samme cover.

Da jeg for noget tid siden købte en 60gb bundle med samme tilhørende spil, lå de i hver deres dvd æske. Men ok, tiderne ændrer sig. Da jeg købte min Wii var Wii-sports i et sølle papcover og ikke i en hvid dvdcase.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 04/05-09 13:17, rettet 04/05-09 13:18 
Da jeg købte min røde (i GamesTop på Strøget i KBH), byttede jeg al rallet (de tog også Live'en tilbage) ind som brugt med det samme og fik på den måde slået ca. 1000kr af prisen, men det var også da RE5 var sprit-nyt, ved ikke om man får lige så meget for det nu.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 04/05-09 13:22 
Jeg overvejer i hvert fald stærkt at gøre brug af det tilbud. Det eneste ærgelige er at den der røde farve er ufatteligt grim.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 04/05-09 13:27, rettet 04/05-09 13:27 
Ja, jeg har en RE5 Elite - det er rigtigt, at den er ikke køn i ens hi-fi rack, selve den røde farve er fed, men rød passer ikke rigtigt ved siden af den anden Xbox 360 og HD-recorderen.

Men jeg er særdeles tilfreds med maskinen og dens støjniveau (hvis man kan kalde det det) - den er faktisk mere lydløs end min PS3...

Så jeg ville ikke tøve med at gøre det, man vænner sig til farven...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 04/05-09 13:32 
Jeg smider nok alligevel min Bioshock-faceplate på. Den er heller ikke for køn, men hellere lidt rust-blågrøn end en sygelig bordeaux-rød. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 04/05-09 15:14 
Den er faktisk mere postkasse- end bordeauxrød; foto'et snyder.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KTCKTCSkrevet 04/05-09 18:51 
Så længe det er den røde udgave. De "almindelige" RE5-bundles er så vidt jeg ved ikke Jasper. Det var de 4-6 pakker jeg kiggede på i hvert fald ikke...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 04/05-09 21:48 
Har lige købt den, og den er Jasper :) Den har i hvert fald det todelte stik øverst i strømstikket.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 04/05-09 21:59 
Er den sikreste metode ikke de 12.1v på klistermærket?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
AzzkikrAzzkikrSkrevet 04/05-09 22:22, rettet 04/05-09 22:25 
Du kan ikke altid regne med klistermærkerne på 360're til at finde ud af hvilken version du har.

Der sidder nemlig forkerte klistermærker på mange maskiner.

Eller det gjorde der ihvertfald da Falcon blev released. Min maskine er i følge klistermærkerne 12v dc 16,5A ; 5Vsb 1A 203w
hvilket betyder det er en Zephyr. Nærmere inspektion af PSU afslørerede dog at den tager 175W max, hvilket betyder at det er en Falcon.

Var i sin tid pænt forvirret over det og blev nød til at kigge ind i maskinen for at kunne fastslå at var en Falcon, det kunne jo ligeså godt være PSU'en der havde forkert klistermærke. Men læste at der var mange der havde oplevet det samme.

Men ser ud til at testen med strømstikket er sikker, en skam ingen havde fundet ud af det dengang jeg bøvlede med det, kunne have sparet mig det besvær :p

Om dette stadig er tilfældet med de nyeste maskiner skal jeg dog ikke kunne sige.
SumezSumezSkrevet 04/05-09 22:26 
Herold>
Er den sikreste metode ikke de 12.1v på klistermærket?

Hvad for et klistermærke?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 04/05-09 22:36 
De to metoder er mere eller mindre lige sikre. Der går nogle rygter om at nogle Jaspers er fejlmærket, så Sumez' metode er nok alligevel den sikreste. Problemet er bare, at man skal have maskinen pakket helt ud for at se det, så 12.1A mærkaten er stadig den nemmeste måde at se det.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 04/05-09 22:40 
Sumez>
Herold>
Er den sikreste metode ikke de 12.1v på klistermærket?

Hvad for et klistermærke?
Det, hvor serienummeret også står på.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 04/05-09 22:57, rettet 04/05-09 22:58 
KTC>
Det, hvor serienummeret også står på.

Der står ikke noget med volt..

Men selve PSU'en er mærket med "150W" og "12V" under output.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 05/05-09 11:33 
Det er fordi Herold har skrevet Volt i stedet for Ampere. Der skal stå 12.1A som jeg også før har nævnt, og det er mærkaten på selve maskinen og ikke kassen eller strømforsyningen.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 05/05-09 11:45 
Ok tak :)
Alt indikerer at det skulle være en Jasper anyway, så jeg er glad.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 05/05-09 11:45 
Nåerh ja. A. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/05-09 14:33 
Min 360'er er stadig dækket af RROD garantien... En fejl som jeg oplever sporadisk når jeg tænder for maskinen så jeg prøver at sende den til reperation hos Microsoft.
HeroldHeroldSkrevet 06/05-09 15:18 
Er du sikker på at det er _the_ RROD du får? Hvis du kun får den sporadisk, er det vel ikke nødvendigvis den - er den ikke en showstopper? (med mindre du pr. default har et håndklæde viklet om din 360'er)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 06/05-09 15:24, rettet 06/05-09 15:24 
Gælder de tre års reklamationsret iøvrigt stadig på alle nysolgte 360'ere, eller er det kun dem solgt før en bestemt dato?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 06/05-09 15:36 
Jeg mener kun det er på den specifikke fejl. Den burde ikke kunne forekomme på Jasper, men hvis den gør, er du safe.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
1'013 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig