X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Så gik min 360 ned :p


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 10/02-07 22:19 
Her sider man lige og prøver et LIVEarcade spil, vil tilbage til Dashboardet og "bib" lyder der fra maskinen. Den fryser så jeg slukker for den og tænder igen. BINGO! 3 røde lys tændt i cirklen, en kode der betyder at der er fejl i maskinen :p BAH!

Nå men det jeg lige vil høre jer om er, skal jeg bare ringe til MS support og så bliver den hentet eller hvad?

Den... Se hele indlægget
1'013 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > »

Svar
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/02-09 19:48 
Er garantien udløbet - eller er det lige op over? Hvis den er overskredet kan man vel godt prøve lidt selv - åbne og rense blæseren.
IqonIqonSkrevet 22/02-09 20:35 
Wehner>
Er der nogle af jer, der har haft held til at få ombyttet/repareret en maskine, hvis eneste problem er, at blæseren larmer endnu mere end normalt?

Vores Halo 3-udgave af boksen larmer nemlig helt voldsomt (vi snakker støvsuger) - uanset om der er dvd i eller ej og uanset om den idler eller bliver anvendt til video eller spil. Kort fortalt: Uanset hvad, og det er meget voldsommere end det var fra vores launch-model, er fra vores elite og værre end jeg har hørt det hos mine venner, der også har 360.

Under alle omnstændigheder planlægger vi at ringe til supporten engang, hvor vi kan undvære den, men er der nogen, der har erfaring med tilsvarende?

Efter jeg fik min maskine tilbage fra reparation efter den havde haft sin uundgåelige omgang RROD larmede den også endnu mere uudholdeligt end en normal Xbox 360 gør (hvilket ikke siger så lidt!). Jeg prøvede at ringe til supporten for at få det lavet. Første gang fik jeg at vide at den skulle larme - "Ja, men sgu da ikke SÅ meget" prøvede jeg at forklare, men det hjalp ikke. Anden gang jeg forsøgte mig gav de sig og jeg fik repareret maskinen. Så nu sidder jeg med en Xbox 360, der larmer "standard", omend jeg stadig næsten vil sætte det på niveau med en støvsuger. Men det lyder trods alt ikke helt som en jetmotor mere.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
WehnerWehnerSkrevet 22/02-09 21:01 
Yes, jeg gættede også på, at det ville kunne lade sig gøre. Man skal nok bare ringe, til man rammer den rigtige supporter.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 02/03-09 15:59, rettet 02/03-09 16:00 
Er her nogle der har prøvet at ens xbox skriver "open tray" selvom der er en disc i, min bliver ved med det også med andre skiver :=(
Hoid to colony C05 where the computer is...
ElgenElgenSkrevet 02/03-09 16:07 
Jeps, det gør min tit, især med ridsede disks.
Hvis det bliver for meget, kan du prøve med en rensedisk, det har før virket for mig.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KroeboCopKroeboCopSkrevet 02/03-09 16:11 
Ok mine er helt uden ridser, men ja det hjælper nok på det :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 02/03-09 19:27, rettet 02/03-09 19:35 
Jasper the friendly Xbox - Hvor kan jeg med sikkerhed finde en Jasper board 360?

En bundle eller noget der giver 100% Jasper sikkerhed?

Jeg går op i Strøm forbrug og de målinger på Jasper boxen ser ret fede ud!

Link vedr. RROD

Almost doesn't count
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
ElgenElgenSkrevet 02/03-09 19:46 


Fx. sådan
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 02/03-09 20:02 
Gad vide om RE5-edition er en Jasper?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 02/03-09 20:12 
Ja!

Men kommer den her?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HeroldHeroldSkrevet 02/03-09 20:20 
Det kunne godt lyde som om det er en Jasper. :o Og der er vel det samme i alle kasser? Håber jeg :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/03-09 20:32 
Den er godt nok voldsomt grim i rød :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 02/03-09 20:40 
Ikke fordi den er særligt meget pænere i hvid. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ElgenElgenSkrevet 02/03-09 20:40, rettet 02/03-09 20:40 
Den er da godt nok voldsomt lækker i rød (savle) };-p
Den måtte gerne stå hjemme hos mig.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/03-09 21:00 
Herold>
Ikke fordi den er særligt meget pænere i hvid. :D

Det er da en fin neutral farve. Hvad mener du ville være bedre? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 02/03-09 21:05 
Jeg har ikke noget alternativ. Den er bare... gråhvid. Knækket æggeskal. Whatever. Jeg har bare ikke rigtigt noget imod nogen af farverne :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
enfenenfenSkrevet 05/03-09 00:23 
Ja, så er min 5. boks også gået sig en tur. Denne gang er det dog ikke RROD men derimod en dvd-skuffe, der for det meste ikke vil holde sig lukket. En gang imellem virker det.

Det er simpelthen ved at være en farce med Microsoft. Heldigvis reparerer de, når de modtager en defekt 360, men fejlraten er simpelthen til grin. Når jeg snart drager på ferie, må denne box også en tur til reparation.

Det mest irriterende er, at jeg overførte eller mine tidligere køb til denne 360 for at slippe for at skulle være på Live, når/hvis jeg skulle spille et eller andet downloaded spil.
What is the Matrix?
silverstarsilverstarSkrevet 05/03-09 01:02 
Når du har haft 10 xboxe der er gået i stykker får du måske en achievement, hvem ved? :P
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
PalleJensenPalleJensenSkrevet 05/03-09 08:01, rettet 05/03-09 08:03 
Hahahah!!! Good one... :D

Det som er næsten lige så utroligt som fejlraten, er hvor stor forskel der kan være på maskinerne. Jeg har to X360 maskiner - den ene blev købt på launchdagen og den anden ca. 10 mdr. senere - der har aldrig været problemer med dem...

Du må have været meget uheldig - eller meget hård ved dine hardware... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KTCKTCSkrevet 05/03-09 08:43, rettet 05/03-09 08:43 
Pas nu på, Palle.

Det der er det samme som at sige Candyman foran spejlet, dyrke sex eller spille smart i nærheden af Jason Voorhees, eller sove når Freddy Krueger har set sig ond på dig.
Jeg har oplevet flere, der har fået RROD få dage efter sådan en udtalelse. Nu er du advaret :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 05/03-09 09:15 
Palle har da allerede kommet med den 3 gange på hver side i denne tråd uden ulykker? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 05/03-09 09:22 
Han er en cybernetic organism ;-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 05/03-09 09:23 
Hvis vi pludselig ser en paddehattesky over Nyborg, så ved vi at Palle har udfordret skæbnen een gang for meget :)
fumfumSkrevet 05/03-09 09:41 
Bor han da ved kommunekemi?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
enfenenfenSkrevet 05/03-09 11:01 
Mine ting bliver behandlet med største forsigtighed. Bare spørg hende, jeg bor sammen med. Hun synes til tider, det er for meget :)

Men anyways. Så lidt som jeg har spillet på de to sidste 360 konsoller, jeg har haft, så er det næsten sørgeligt at se, at det går så hurtigt for nymoderne elektronik (når det er lavet af Microsoft), før det er defekt. Det her er jo desværre ikke et engangstilfælde.
What is the Matrix?
silverstarsilverstarSkrevet 05/03-09 11:20 
Har der været nogen Jasper modeller imellem, eller har alle de Xbox 360'ere du har haft været ældre revisioner af hardwaren?
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
HeroldHeroldSkrevet 05/03-09 11:32 
Jasper er først fra og med december, er de ikke?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 05/03-09 11:46 
enfen>
Mine ting bliver behandlet med største forsigtighed. Bare spørg hende, jeg bor sammen med. Hun synes til tider, det er for meget :)

.... hehehe
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 05/03-09 11:56 
enfen, du er sgu nødt til at vise din mor hvem der bestemmer!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
enfenenfenSkrevet 05/03-09 17:07 
Det prøver jeg også på ;)
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 05/03-09 17:11 
silverstar>
Har der været nogen Jasper modeller imellem, eller har alle de Xbox 360'ere du har haft været ældre revisioner af hardwaren?

Den nuværende 360 konsol er med HDMI og 60 GB HDD. Det er en Falcon.

De tidligere konsoller har alle været af ældre revisioner.
What is the Matrix?
GreaseballGreaseballSkrevet 09/03-09 02:25 
Pokkers også! Min Elite gik ned med en error 74
E74: AV cable error... There is a problem with the AV cable, try using a different AV cable. If the cable is known to be working then there is a 90% chance it's a scaler chip problem (the "ANA" or "HANA" chip connected directly to the AV cable) in rare cases it is the GPU.

Men jeg har testet med et andet kabel, får samme fejl. Må nok heller ringer til support i morgen. Håber de kan klare det lidt hurtigere denne gang.
Se om jeg kan få nogen Live points så jeg ikke skal havde problemer med at få dem til at virker med min konto. Det eneste jeg finder meget irriterende ved LIVE systemet.
CoreCoreSkrevet 09/03-09 08:08 
Det burde ikke være det store problem længere. Nu kan du overføre alle dine licenser til en ny/anden maskine via xbox.com.

Jeg gjorde det i sidste uge, med alle mine Rock Band DLC's, og det fungerede forrygende.

Kig på hjemmesiden under support, og find det i FAQ'en.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
GreaseballGreaseballSkrevet 09/03-09 10:25 
Gælder det også LIVE Arcade spil. Da jeg kører dobbel konto, dansk og engelsk, så ville det normalt betyde at jeg jeg skulle logge på med den danske konto for at spille det fulde spil. Hvor jeg nu kan logge på med hvilke som helst konto.
CoreCoreSkrevet 09/03-09 10:43 
Ifølge det de skriver på support siden, så gælder det alt downloadet. Efter at have overført licenserne og downloadet indholdet igen, så burde man kunne spille det med alle profiler på maskinen, også selvom den er offline.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
GreaseballGreaseballSkrevet 09/03-09 10:45 
Takker :D Kiggede lige på det. Ser ud til at de har lyttet lidt folk denne gang XD De skriver at de overfører licenserne som en del af rep. Hmmm... hvilke er det samme som at sige at de altid bare skifter ens maskine ud.
KTCKTCSkrevet 09/03-09 12:10 
De har sagt at de overfører licenserne som en del af rep., men de mange gange mine maskiner har været inde, er det ikke sket endnu...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
GreaseballGreaseballSkrevet 09/03-09 13:34 
Tænkte jeg nok... man skal nok lige kontroller når man får den tilbage, ellers må selv igang med at flytte dem.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/03-09 07:10 
Så synger min launchmaskine vist på sidste vers. Jeg fik RRoD i aftes (da den var varm), men her til morgen kører den fint igen - nogen som har oplevet noget lignende tidligere?

Når den evt. dør helt, kan man så i princippet købe en arcade og sætte harddisken over på den og så "aktivere" sin profil på den og så er man kørende, eller er det lidt mere indviklet end det??
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KTCKTCSkrevet 15/03-09 09:37 
10 dage, Palle, 10 dage. Jeg sagde jo at du skulle lade være med at friste skæbnen.
Ej, det er altid surt når endnu en maskine må bide i støvet :(

Din beskrivelse er typisk for RRoD, og jo længere tid der går, jo hyppigere vil du få fejlen.

Der er ikke noget problem i at smide harddisken på en anden maskine og så overføre licenserne til den.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
enfenenfenSkrevet 15/03-09 11:01 
Men du kan desværre kun overføre dine licencer én gang om året. Det var i hvert fald, hvad jeg fik at vide, da jeg overførte til min nyeste 360 konsol.
What is the Matrix?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/03-09 11:05 
KTC: Ja, din voodoo-magi virkede... :)

Overføre licenserne?? Altså licenserne til det man har købt til den nye maskine?? Og er det noget med, at man gør det på xbox.com?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 15/03-09 11:57 
Min ven købte en RE5-360 side om side med mig, men hans kan ikke læse DVD'er, hverken film eller spil, så tilbage med den :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KTCKTCSkrevet 15/03-09 12:56 
PalleJensen>
KTC: Ja, din voodoo-magi virkede... :)
Jeps, jeg føler med dig, men det er Microsofts voodoo-magi du oplever :)

PalleJensen>
Overføre licenserne?? Altså licenserne til det man har købt til den nye maskine?? Og er det noget med, at man gør det på xbox.com?
Det, du har købt på den gamle maskine vil kun være tilgængeligt på din Live profil, når du er online på den nye maskine. I alle andre profiler kan dine køb ikke bruges, og lige så snart du ikke er logget på Live, er de også væk. Derfor kan du overføre licenserne til den nye maskine, så du altid kan bruge dine køb og fra alle profilerne på maskinen.

Overførsel af Xbox Live licenser
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/03-09 21:13 
Okay - mange tak!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/03-09 21:34 
Herold>
Min ven købte en RE5-360 side om side med mig, men hans kan ikke læse DVD'er, hverken film eller spil, så tilbage med den :(

Hvordan har din det? Min er lavet i polen og larmer som en gal :-(
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HeroldHeroldSkrevet 17/03-09 11:28 
Den har det fint. Har kun lige sat den kort til, mangler et transferkit eller et memorycard, før jeg gider at spille. :D

Skal også lige lave en lydsammenligning mellem den gamle og den nye, men det lyder som om at den i idle larmer en del mindre, så vidt jeg husker.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Kurt HecticKurt HecticSkrevet 17/03-09 12:18 
Er det Jasper versionen som er i alle de røde RE 5 bundles?

Min Falcon er vist bedre end de Jaspers så. Minimal støj her. Heldigvis.
HeroldHeroldSkrevet 17/03-09 12:25 
Ja, og min larmer som sagt ikke.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Kurt HecticKurt HecticSkrevet 17/03-09 12:29, rettet 17/03-09 12:29 
Hvordan lyder den når du spiller et spil fra DVD drevet, og ikke har installeret spillet på harddisken? Er der larm / støj fra DVD drevet så?
1'013 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig