X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Så gik min 360 ned :p


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 10/02-07 22:19 
Her sider man lige og prøver et LIVEarcade spil, vil tilbage til Dashboardet og "bib" lyder der fra maskinen. Den fryser så jeg slukker for den og tænder igen. BINGO! 3 røde lys tændt i cirklen, en kode der betyder at der er fejl i maskinen :p BAH!

Nå men det jeg lige vil høre jer om er, skal jeg bare ringe til MS support og så bliver den hentet eller hvad?

Den... Se hele indlægget
1'013 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > »

Svar
enfenenfenSkrevet 28/06-08 14:29 
Min 360 er genopstået fra de døde.

Som skrevet tilbage i slutningen april, døde min 3. 360 konsol. Jeg fik aldrig sendt den ind til reparation, da den viste lidt livstegn inden afsendelse.

Nu har den stået uberørt i næsten to måneder, og forleden ville jeg så lige prøve nogle af de nye demoer, og så startede skidtet sgu uden problemer. Den virkede også i går.

Konklusion: en 360 har brug for hvile! ;)
What is the Matrix?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/06-08 14:54 
Er der ikke nogen stykker der har oplevet noget lignende? Kristensens har gjort det men virker åbenbart stadig fint. Men der er vidst også eksempler på at den kun holdt en uges tid efter.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 28/06-08 17:04 
Min sidste fik også håndklædeturen, som fik den til at overleve er par dage, indtil UPS kom og afhentede den. Men på et eller andet tidspunkt giver de helt op, og det er utilfredsstillende at have en ustabil maskine.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 14/08-08 21:41, rettet 14/08-08 21:42 
Mon ikke man skal have fat i sådan et chasis når garantien udløber? Lian-li lover endda at det optiske drev kommer til at larme mindre!!!

Lian-Li 360 Chasis
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/08-08 00:29 
Er min 360'er døden nær igen? Sad og spillede Too Human demoen da den begynde at blinke underligt.

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 15/08-08 08:45 
prøvet og lad din xbox finde din controller på ny.?
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
BeanoBeanoSkrevet 15/08-08 09:24 
Langt-ude-teori: den interne vandret/lodret sensor er gået i radiller så konsollen ikke ved om den står lodret eller vandret? ;)

Hvis det sker igen, prøv connecte en controller ekstra og se om begge dioder så skifter også ... altså imellem 1+2 og 2+3.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/08-08 12:40 
Kobra>
Nu må du sku ikke gøre nar af mig hvis det her er helt hen i vejret, men...Gør den ikke det der nummer når joypaddet er ved at løbe tør for batteri? :/

Det gør den da vidst kun i controlleren? Den mangler ikke strøm.

Beano>
Langt-ude-teori: den interne vandret/lodret sensor er gået i radiller så konsollen ikke ved om den står lodret eller vandret? ;)

Det lyder da ikke helt usansynligt. Det tjekker jeg da lige op på :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/08-08 18:33 
Der sker intet nu når jeg prøver.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 20/08-08 13:08 
Jeg sælger altid min 360 af frygt for rød ring og hver gang satser jeg på at Sony kommer med noget guf...Men min sjæl behøver et RPG og ja så er der ikke nogen anden vej end xbox igen igen igen...

Er 60GB'en kommet ud?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 20/08-08 13:13 
Born2Play>
Jeg sælger altid min 360 af frygt for rød ring og hver gang satser jeg på at Sony
Er 60GB'en kommet ud?

Ja ;)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
PlaykidPlaykidSkrevet 28/08-08 23:38 
Jeg er også bange for min er tæt på at ryge sig en tur :(

For 2 dage siden, begyndte der at dukke en gulligt skær op på skærmen, sammen med noget blå. Troede først det var en glitch, men så måske snare det var fordi disken var ridset.

Nu dukkede problemet så op da jeg spillede Castle Crashers med Lasse, et gult lag trukket over hele skærmen + nogle blå fart striber her og der. Jeg rebootede en enkelt gang, og kunne ikke få videosignal, så genstartede jeg igen og farverne var bedre, det gule var trukket op i venstre side af skærmen.

Efter endt spil prøvede jeg at restarte, og nu var det næsten umuligt at få noget video signal. Det virker dog nu, på trods af misfarvninger på dashboardet.

MS får nok et opkald i morgen :(

Jeg optog en lille video, som viser hvordan Halo 3 så ud:

Linky
Spiller nu: Halo 3
KTCKTCSkrevet 29/08-08 06:06 
Er det din Elite?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PlaykidPlaykidSkrevet 29/08-08 08:14 
Jep :(
Spiller nu: Halo 3
SumezSumezSkrevet 29/08-08 08:21 
Well, i det mindste er det ikke det klassiske, "uhelbredelige" xbox-problem, men virker nærmere som en løs forbindelse af en slags i video-outputtet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 29/08-08 08:37 
Syntes jeg også det ligner. Gætter på det er component kablet som du lige skal rode med ;)
KTCKTCSkrevet 29/08-08 08:47, rettet 29/08-08 11:10 
Det kan sagtens være GPU'en, som er ved at stå af.
Andre muligheder er stikkene, kablet eller dit TV.
Det er dog yderst usandsynligt, at det er på grund af ridser på spillet.
Prøv at se om du kan isolere problemet ved at skifte lidt rundt i tingene.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 29/08-08 08:59, rettet 29/08-08 08:59 
KTC>
Det er dog yderst usandsynligt, at det er på grund af ridser på spillet.

Sludder - kan jo være små ridser som gør at farverne bliver lidt slidte at se på ;)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 29/08-08 09:03 
Det har jeg set på en xbox før! Har du skiftet meget mellem forskellige kabeltyper på det sidste?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
enfenenfenSkrevet 29/08-08 10:01 
KTC>
Min sidste fik også håndklædeturen, som fik den til at overleve er par dage, indtil UPS kom og afhentede den. Men på et eller andet tidspunkt giver de helt op, og det er utilfredsstillende at have en ustabil maskine.

Min 360 røg også til reparation i denne uge. Til sidst skulle jeg være meget heldig, hvis den ville starte op.

Det er godt nok utroligt, at man kan lave sådan noget ustabilt hardware og alligevel sælge så godt. Gad vide hvor meget salget er påvirket af ekstra konsoller, som folk bliver nødt til at købe, når den første, anden m.m. er gået kold og ikke længere er dækket af garantien. Var min 360 ikke dækket af garantien, var den bare blevet smidt i skraldespanden, og så var det slut med den æra :)

Nu går overvejelserne på, om jeg skal kaste penge efter den nye PS3. Men det bliver nok først, når prisen kommer under 3.000 kr.
What is the Matrix?
PlaykidPlaykidSkrevet 29/08-08 10:10, rettet 29/08-08 10:12 
KTC>
Det kan sagtens være GPU'en, som er ved at stå af.
Andre muligheder er fjernsynet, stikkene, kablet eller dit TV.
Det er dog yderst usandsynligt, at det er på grund af ridser på spillet.
Prøv at se om du kan isolere problemet ved at skifte lidt rundt i tingene.

I går prøvede jeg både composite (Halo 3 optagelse), Hdmi og component. Alle giver samme resultat.

Jeg læste lige andre har haft samme problem før den døde, så det må næsten være et spørgsmål om tid.

Born2play: Jeg har skiftet en smule, men ikke noget ekstremt.
Spiller nu: Halo 3
WehnerWehnerSkrevet 29/08-08 10:13 
Jeg håber den kan holde til en omgang Castle Crashers mere i aften Tem - du må bare spille den gule knight :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 29/08-08 10:14 
Kan godt være jeg er på også - men skal lige have det købt... og øvet lidt inden :)
PlaykidPlaykidSkrevet 29/08-08 10:19 
Wehner>
Jeg håber den kan holde til en omgang Castle Crashers mere i aften Tem - du må bare spille den gule knight :)

Lol, jeg tror den holder lidt endnu :)

Men den er svær at få til at give et billede på skærmen, men ellers er det nogenlunde spilbart nok :)
Spiller nu: Halo 3
PlaykidPlaykidSkrevet 29/08-08 12:32 
En lillle video, som viser det flotte dashboard og Castle Crashers, set gennem gul transparant :)

Lyden skratter en del, jeg ved ikke om det er optager hardwarens eller 360'erens skyld.

Castle Crasher gone yellow
Spiller nu: Halo 3
PlaykidPlaykidSkrevet 31/08-08 12:06 
Så gik min 360 ned :p

:(
Spiller nu: Halo 3
HankyHankySkrevet 31/08-08 12:09 
The End!

Kedelig historie forresten :(
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HeroldHeroldSkrevet 31/08-08 12:26 
Og på gravstenen stod der skrevet

"Intet signal"

:(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 31/08-08 13:27 
Sejt billede, alligevel...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 31/08-08 16:04 
Hvorfor laver de ikke bare ringen rød fra starten af?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
BeanoBeanoSkrevet 31/08-08 16:51 
@Playkid: Super surt :(

Er det en "falcon" Elite?

Dvs. 175W og HDMI...
PlaykidPlaykidSkrevet 31/08-08 17:04 
Tak, ja, det er godt nok træls, og så med Viva Piñata 2 i næste uge :(

Beano, det er en Elite n00b. Jeg mener det er 175W, jeg er 95% sikker, og med hdmi, ja.

Nå, men jeg har kontaktet supporten. Skal have lavet en aftale med UPS og fået købt en brun kasse til Xbox'en, og så er det jo spændende at se hvor lang tid der går :(
Spiller nu: Halo 3
BeanoBeanoSkrevet 31/08-08 17:06, rettet 31/08-08 17:09 
Playkid>
Beano, det er en Elite n00b. Jeg mener det er 175W, jeg er 95% sikker, og med hdmi, ja.

n00b ligefrem?
Du kan se om der står 175W eller 203W på strømforsyningen. Kun 175W er falcon ;)
PlaykidPlaykidSkrevet 31/08-08 17:08 
Det er 203, så det var mig der huskede galt.

Og ja, den må jo være en n00b når den ikke gør sit arbejde ordenligt :-)
Spiller nu: Halo 3
BeanoBeanoSkrevet 31/08-08 17:09, rettet 31/08-08 17:11 
Nårh på den måde... ;)

Men de kan da ikke bruge undskyldningen om at den ikke kan ventilere ordenligt. Kan være det er Denon forstærkerens røde-ring der er smittet af :!
PlaykidPlaykidSkrevet 31/08-08 19:55 
Kunne være man skulle sagsøge Denon :-)

Strømforsygningen har også haft god ventilation, jeg fik dog væltet den ned på gulvet mellem kablerne, lige før jeg tog billedet :)
Spiller nu: Halo 3
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 01/09-08 00:05 
Hvor lang tid har du haft den?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
WehnerWehnerSkrevet 01/09-08 00:16 
Playkid købte den på udgivelsesdagen i Europa - så det er/var en "elite launch". Det er vist ret præcist et år siden.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 20/09-08 09:37, rettet 20/09-08 09:42 
For første gang siden jeg købte min elskede Xbox360 Premium på releasedagen får jeg nu den røde glorie for vel aftjent værnepligt, efterfulgt af en skærm uden signal...

Er der noget at gøre ud over købe en ny nu hvor priserne er til at overkomme?

Og er det bare at logge på med min Live account og hente de ting jeg har købt på den nye harddisk?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
enfenenfenSkrevet 20/09-08 09:44 
Der er stadig garanti på launch 360 konsoller.

Der burde efter min mening også være livstidsgaranti på det skrammel :)
What is the Matrix?
JuggernautJuggernautSkrevet 20/09-08 09:47 
enfen>

Der burde efter min mening også være livstidsgaranti på det skrammel :)

Helt enig, men det vil nok være en meget MEGET dårlig idé fra MS side ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
WehnerWehnerSkrevet 20/09-08 09:47 
Lige præcis ang. RRoD-fejlen blev garantien udvidet til tre år, og det kan maskinen jo i sagens natur ikke være ældre end før til december, så det er bare at ringe til supporten.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 20/09-08 09:52 
Skal det gøres igennem Xbox360 support? Kan det ikke gøres igennem den butik man handler i? eller afhænger det meget af hvor samarbejdsvilligt den er?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
WehnerWehnerSkrevet 20/09-08 09:55 
Du skaber kun bøvl og ekstra ventetid for dig selv ved at forsøge at involvere butikken, selvom det med en mængde stædighed og referencer til købeloven i nogle tilfælde kan lade sig gøre.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JuggernautJuggernautSkrevet 20/09-08 09:56 
Du ville nok være bedre stillet, hvis maskinen var en uge gammel. Så kan man da forklare sig fra det i butikken, og håbe på at få en maskine langet over disken.
Nu ville jeg klart vælge MS support.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
PalsgaardPalsgaardSkrevet 20/09-08 10:01 
Nu har jeg nok den bedste service i min "lokale" butik, så tror faktisk jeg gir det en chance.. ventetiden må jeg så leve med, for har ik tid til at rende frem og tilbage på posthusent mens de har åben :)

Tusind tak for hjælpen guys, lækkert med instant respons når man er på renden til psykisk nedtur :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
PlaykidPlaykidSkrevet 20/09-08 10:14 
Palsgaard>
Nu har jeg nok den bedste service i min "lokale" butik, så tror faktisk jeg gir det en chance.. ventetiden må jeg så leve med, for har ik tid til at rende frem og tilbage på posthusent mens de har åben :)

Ring til MS og få en label tilsendt (indenfor 24 timer).
Pak 360 i en kasse og smæk lablen på, og tag kontakt til UPS for at aftale afhentning, hvis du er heldig kan det gøre samme dag :)

Min 360 blev afhentet den 1 september og var tilbage d. 12. Meget tjept synes jeg.

Det var dog endnu hurtigere for min lillebror af aflevere den i Merlin. Der gik en uge, hvor han så fik at vide den ikke kunne reperares, og derfor fik han en ny i butikken.
Spiller nu: Halo 3
SumezSumezSkrevet 22/09-08 11:00 
Jeg fik min tilbage 4 dage efter UPS havde hentet den, supernemt. De skulle ikke se kvittering eller noget som helst, for de vidste jo godt at der stadig er garanti på samtlige modeller. Det kan slet ikke betale sig at at involvere din butik, MS giver super support hvad angår det her, thumbs up til dem.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JAAJAASkrevet 22/09-08 17:06, rettet 22/09-08 17:07 
Får folk så generelt deres egne maskiner tilbage, som rent faktisk er reparerede, eller er det nye maskiner .. eller sminkede lig?

Ikke at det betyder det store. Jeg er bare nysgerrig.
MrCaseMrCaseSkrevet 22/09-08 17:30 
i første omgang fik jeg en refurbished, og i anden forsøg fik jeg så den samme maskine tilbage med ny indmad. ... så det er vist lidt tilfældigt... men generelt tror jeg de prøver at give folk den samme kasse tilbage... (selvom de så skifter al indmad)
Have you considered sucking less?
1'013 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig