X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Så gik min 360 ned :p


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 10/02-07 22:19 
Her sider man lige og prøver et LIVEarcade spil, vil tilbage til Dashboardet og "bib" lyder der fra maskinen. Den fryser så jeg slukker for den og tænder igen. BINGO! 3 røde lys tændt i cirklen, en kode der betyder at der er fejl i maskinen :p BAH!

Nå men det jeg lige vil høre jer om er, skal jeg bare ringe til MS support og så bliver den hentet eller hvad?

Den... Se hele indlægget
1'013 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > »

Svar
HankyHankySkrevet 20/02-08 00:51 
Yeah baby!

Jeg fandt lige ud af, at de har skiftet mit forbandede Hitachi-drev, ud med et BenQ 6038 - og shit en forskel på støjniveauet. Den spinder som en mis, i forhold til den omgang ørevoldtægt, der før fandt sted. Fryd :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 20/02-08 08:16 
Okay, jeg ved ikke om de har udskiftet mit drev, men jeg kunne ikke undgå at bide mærke i hvor meget det larmede efter jeg fik den tilbage. Men kan ikke udelukke at det larmede ligeså meget før.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JesperJesperSkrevet 11/03-08 17:33 
Øv - nu har jeg ellers været så stolt af at min launch maskine ikke har været "en af dem med fejl". Men netop idag - da jeg skulle til at smide Lost Odyssey i - så kom der 3 røde lys :(

Er det ikke noget med der er 3 års "garanti"?
WehnerWehnerSkrevet 11/03-08 18:23 
Ja på lige præcis dén fejl er garantien forlænget til 3 år.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 11/03-08 18:30 
Ser ud til at PS3 også snart kan rammes af røde ringe ;)

PS3 RRoD
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 11/03-08 20:08, rettet 11/03-08 20:08 
Kan man ikke bare købe et stort mem. card og smide alle ens arcadespil på det?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KTCKTCSkrevet 11/03-08 22:41 
Nej...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JesperJesperSkrevet 12/03-08 12:06 
Så fik jeg fat i support - man må gi' dem at de har styr på det. De sender mig en pakkelabel, og så kan jeg bare ringe til UPS som så kommer og henter den. Fint :)
JesperJesperSkrevet 27/03-08 15:43 
Så kom min Xbox retur - de har udskiftet motherboardet, står der på sedlen. God service ellers!
SeventhSunSeventhSunSkrevet 27/03-08 16:27 
Er der andre end Sumez, der har lagt mærke til om deres returnerede 360 larmer mere end før?

Jeg er ret overbevist om, at de har sat nogle nye ventilatorer eller noget i. Den larmer i hvert fald helt sindssygt nu.
Og det er IKKE drevet, da den også larmer når man spiller Arcade spil.

Jeg overvejer meget kraftigt at købe en ny maskine, for jeg synes det er tæt på uacceptabelt.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SonicSonicSkrevet 27/03-08 16:42 
Hvis den larmer mere en uacceptabelt belønner du MS med at købe en til? Lol... :P
Parental Advisory: Explicit Lyrics
dRxLdRxLSkrevet 27/03-08 18:52 
De er i træning... :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 27/03-08 19:40 
SeventhSun>
Jeg overvejer meget kraftigt at købe en ny maskine, for jeg synes det er tæt på uacceptabelt.

Det hjælper ikke - blæseren i de nye falcons modeller støjer lige så meget, kun DVD drevet er en smule mere støjsvagt (ca. 20% iflg mine ører).
JesperJesperSkrevet 27/03-08 20:11 
Min Xbox 360 (som lige er kommet tilbage) er stort set lydløs når den ikke bruger DVD drevet (synes jeg i hvert fald).

Når DVD'en kører, larmer den meget :( Jeg ved ikke om de har skiftet andet end bundkortet i maskinen - det var bare hvad de selv skrev på sedlen. Det er det samme serie nummer der er bagpå, men DVD drevet var der sådan en klister strimmel på, så jeg ved ikke om det er nyt, eller om de bare har sat det på, for der ikke skal ske noget med det under transport?

/Jesper
IqonIqonSkrevet 27/03-08 23:38 
Da jeg i sin tid fik min Xbox 360 "repareret" larmede den helt afsindigt (og det er endda i forhold til hvor latterligt meget en normal maskine i forvejen larmer). Efter en del opkald til M$ fik jeg lov til at sende den tilbage til dem, så de igen kunne forsøge at "reparere" den eller omskifte den eller hvad i al verden de end laver ved dem. Jeg fik en Xbox 360 tilbage, der kun larmer som en støvsuger i stedet for en jetmotor.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/03-08 19:00 
Jeg synes min nye maskine larmer helt afsindigt og det tager alligevel en del af spiloplevelsen. Især når jeg samtidig gerne vil snakke med venner over skype, så kan jeg jo ikke skrue så højt op for lyden i spillet.

Sikkert et dumt spørgsmål, men kan man bruge et HD-DVD drev til at afvikle spil fra? Hvis det larmer mindre vil jeg gerne bruge 400 på det :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 28/03-08 19:13 
Nej, HD DVD drevet er kun til film.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/03-08 19:24 
Ja, var også 99% sikker på at det ikke kunne lade sig gøre :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 28/03-08 20:27 
Man har jo altid lov at håbe ;)

Men ikke sikkert at HD DVD drevet er mere støjsvagt når drevet kører op i samme hastighed som det indbyggede DVD drev. Det indbyggede DVD drev er jo også meget stille ved normal DVD afspilning og afvikling af gamle Xbox spil - det kører kun op i hastighed når man spiller 360 spil.
enfenenfenSkrevet 19/04-08 06:39 
360'eren er tåbelig og noget af det dårligst lavede hardware nogensinde.

Min 3. box er nu gået stået af. Åbenbart kan isenkrammet heller ikke tåle at stå uden at blive benyttet. Jeg gider ikke rigtigt spille mere, men fik så alligevel lyst til at spille lidt Burnout for en lille uge siden. Jeg fik da startet spillet op og spillet i nogle timer. Da jeg nogle dage senere, ville prøve igen, var den der! - altså de tre røde.

Har forsøgt at tage alle kabler og harddisk fra og koble til igen. Men uden held.

Mon ikke jeg kan henholde mig til købeloven, der giver mig mulighed for at ophæve købet, når det nu er tredje gang samme fejl opstår...
What is the Matrix?
nerosnerosSkrevet 19/04-08 10:33 
Det er jo forrykt... :-(
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 19/04-08 10:48 
Det er snart GTA-tid. Hvis min box crasher i løbet af den tid, hvor jeg spiller det, så bliver jeg den ondelynemig tosset! (og køber en ny)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RJKRJKSkrevet 19/04-08 11:18, rettet 19/04-08 11:18 
Herold>
(og køber en ny)

Sådan! Dét skal nok lære dem at lave bedre hardware næste gang!

;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 19/04-08 11:54 
Kommer vel an på om de taber penge på hardwaren eller ej ;)
HeroldHeroldSkrevet 19/04-08 12:31 
RJK>
Sådan! Dét skal nok lære dem at lave bedre hardware næste gang!

;)

Jeg har mine konsoller for spillenes skyld. :(

(Og ja, jeg ved godt at GTA4 også kommer til PS3, og nej, det er ikke eneste grund til at jeg har en Xbox 360)

Jeg tror nu også de lærer lektien af andre veje.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
enfenenfenSkrevet 19/04-08 13:07 
Jeg er i hvert fald pænt træt af Microsofts dårlige hardware. Den sidste 360 er så den, der har holdt i længst tid - over et år. Ja hurra for det.
What is the Matrix?
RaGeRaGeSkrevet 19/04-08 17:00, rettet 19/04-08 17:01 
360'eren er nok det mest strøbelige stykke hardware der nogensinde har været på markedet. Jeg har heldigvis fået lavet nogle indgreb i min xbox360 der gør, at chancen for 3 røde ringe er minimeret og flashed drevhastigheden ned fra 12 til 8. Det har hjulpet meget på støjen (min larmede som en jetmotor, men os en af de første core udgaver).

Men hvis denne skulle stille træskoene, så bliver den kylet ud af vinduet til fordel for en PS3.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
McBrainMcBrainSkrevet 19/04-08 17:20 
Min er en launch, og funker stadig fint.

Men larmen... Larmen!
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
dRxLdRxLSkrevet 20/04-08 12:19 
The horror... the horror... :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 20/04-08 19:47, rettet 20/04-08 20:01 
Hvad? Kan ROD skyldes et løst power kabel? Min xbox lever igen efter den lyste rødt igår.

Så sådan her ud
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KTCKTCSkrevet 20/04-08 22:03 
Det kan skyldes et løst videokabel, men umiddelbart ikke ved et løst powerkabel.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/04-08 23:49 
Hvis den blinker rødt er den død. Hvis den lyser konstant er det pga. løst videokabel svjh.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 21/04-08 00:14 
Så er det nok!

Min 3.maskine som kom tilbage fra reparation d.20 februar, dvs. hele 2 måneder "gammel", er nu gået død og borte ved tre røde lys, da jeg i dag ville tænde den efter 2-3 uger, hvor jeg ikke har haft brugt den.

Denne her gang gider jeg ikke engang at sende den ind til reparation - nu ryger den fandme i skraldespanden.

PlayStation 3 - here I come!
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JuggernautJuggernautSkrevet 21/04-08 07:08 
Cool. Så kommer der måske én PS3 med til træffet? :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
BatemanBatemanSkrevet 21/04-08 10:30, rettet 21/04-08 10:31 
Så kom der en update i går på Live og efter genstart er der RROD. Det er så nr. 5 Xbox 360 jeg skal i gang med. Værste skrammel nogensinde. Når den kommer tilbage fra MS bliver den solgt!!

Gider ikke det **** mere. Godt at man har preordered GTA4 til Playstaion 3
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
BeanoBeanoSkrevet 21/04-08 10:40 
Ny update igen eller bare den som kom for 4-5 dage siden?
BatemanBatemanSkrevet 21/04-08 11:09 
Tror det er den fra 4 dage siden og efter lidt søgning på xbox.com, lader det til at jeg ikke er den eneste der har fået RROD efter den update.

Hvor er det dog ringe!
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
fumfumSkrevet 21/04-08 11:40 
Er live ikke offline idag, for en ny update?
Nogen der ved, hvad den indeholder?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
BeanoBeanoSkrevet 21/04-08 11:43, rettet 21/04-08 11:44 
Live er nede nogle timer i dag pga. backend vedligehold. Der skulle ikke være noget nyt i updaten som allerede er ude - nok bare nogle bugfixes og justeringer, who knows.

Majoren siger "Xbox 360 System update now available (no new features)"
KillerBean2KillerBean2Skrevet 21/04-08 12:29 
Lol! Jeg kan lige se for mig, hvor trist det må være at være Xbox 360 -samler om 20 år. Funktionsdygtige konsoller kommer til at koste kassen (no pun intended), når de en sjælden gang dukker op på eBay :D
AV Intelligent Terminal
BeanoBeanoSkrevet 21/04-08 14:25, rettet 21/04-08 14:25 
Ny film fra Michael Moore... "Fahrenheit 360 : Temperaturen Hvorved Din Konsolsamling Brænder" ;)

(sorry!)
enfenenfenSkrevet 21/04-08 14:25 
Jeg overvjer også seriøst at sælge det stykke skrammel, og så købe en PS3 i stedet.

Hvad får man så?

Lydløs konsol
Stabil konsol
Blu-ray afspiller
Multimediemaskine

Helt galt er det vel ikke :)
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 21/04-08 14:26 
enfen>
Lydløs konsol

Nej - men knap så støjende som 360 ;)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/04-08 14:33, rettet 21/04-08 14:34 
Beano>
Ny film fra Michael Moore... "Fahrenheit 360 : Temperaturen Hvorved Din Konsolsamling Brænder" ;)

(sorry!)

<TUDEFJÆS>

Er lidt træt af den evige trolling fra Beano... ;)

</TUDEFJÆS>
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 21/04-08 14:37, rettet 21/04-08 14:54 
He he he vidste den ville komme, men nu var det jo i 100% relation til posten ovenover.

EDIT: Bedre tone tilsat.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/04-08 14:58 
Det er helt fint du kalder mig X-drengen, eller hvad det nu var du skrev - for jeg har kugler nok til at stå ved, at jeg har en favorit-maskine (og ikke mindst dennes spil!).

Det er værre med de stealth-fanboys, som hele tiden prøver at overbevise os andre om, at de ikke har nogen fortrukken maskine, selv om det er tydeligt for enhver, at de naturligvis også har en favorit.

Det er i øvrigt helt naturligt, at man har en favorit - det har de fleste, ligesom indenfor fodbold, racerløb, film, musik, mad, biler, fjernsyn, computere og alt muligt andet.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 21/04-08 15:06, rettet 21/04-08 15:08 
Ok, jeg skriver min mening som jeg bare har - når Sony fumler (sker jo tit) kritiserer jeg det (se bare alle mine posts i PS Store tråden og lign. og endda denne) og roser MS for det de gør godt. Bare synd du kun bemærke det negative ting jeg skriver om MS og positive om Sony. Kunne bare være jeg havde en gran af objektivitet og nuanceret holdning som jeg syntes du selv mangler - men vil jeg lade andre vurdere.
Ihvertfald noget vrøvl at jeg skulle kritisere Sony for at skjule jeg har den modsatte mening - hjælp mand... "stealth-fanboy"?

Beklager "X-drengen" men sad bare og "tænke nu kommer Palle nok med en kommentar" da jeg skrev joken.. så det var bare lidt forudsigeligt :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/04-08 15:11, rettet 21/04-08 15:14 
Tror ikke helt du forstod min post.. Men føler du dig truffet?? Det var slet ikke dig jeg talte om! :-D

Nå, tilbage til subject...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 21/04-08 15:14 
PalleJensen>
Føler du dig truffet?? Det var slet ikke dig jeg talte om! :-D

Nej da... *host* :O


PalleJensen>
Nå, tilbage til subject...

Ja tak :)
WehnerWehnerSkrevet 21/04-08 15:24 
Vi har alle vores favoritter. Og din fremstår ligeså tydeligt som min og Palles, Beano. Intet ondt i det, det er bare sådan :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
1'013 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig