X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Så gik min 360 ned :p


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 10/02-07 22:19 
Her sider man lige og prøver et LIVEarcade spil, vil tilbage til Dashboardet og "bib" lyder der fra maskinen. Den fryser så jeg slukker for den og tænder igen. BINGO! 3 røde lys tændt i cirklen, en kode der betyder at der er fejl i maskinen :p BAH!

Nå men det jeg lige vil høre jer om er, skal jeg bare ringe til MS support og så bliver den hentet eller hvad?

Den... Se hele indlægget
1'013 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > »

Svar
ViolatorViolatorSkrevet 23/10-07 13:29 
Jeg har virkelig ikke styr på hvor mange gange jeg har været møllen igennem - et sted mellem 7-8 gange vil jeg skyde på. De sidste par gange har de repareret den samme maskine, men har nu krævet at få en sprit ny. Gider sgu ikke det pis mere...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/10-07 13:31 
Husk at kræve gratis ting. KTC fik da vidst nogle ting fra dem gratis da hans gik i stykker.
Spiller nu: Phantasy Star IV
fumfumSkrevet 23/10-07 13:35 
Ja, jeg fik viva piñata i nakken. Men kun da jeg ringede og spurgte.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
ViolatorViolatorSkrevet 23/10-07 13:40 
Jeg skal bare have en splintrende ny maskine :) Ellers er den efterhånden gået så mange gange i stykker, at EBgames kan blive fandens nødt til at give mig mine penge tilbage...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/10-07 13:46 
Det tror jeg nu ikke du kan få dem til.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 23/10-07 13:48, rettet 23/10-07 13:59 
Konsolkongen>
Husk at kræve gratis ting. KTC fik da vidst nogle ting fra dem gratis da hans gik i stykker.

Var det ikke 50.000 point, da han klagede over at hans arcade-titler ikke kunne spilles offline?

Edit: Han kan godt hæve købet jvf. købeloven, hvis hans maskine bliver ved med at gå i stykker.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 23/10-07 14:02 
Violator>
Jeg har virkelig ikke styr på hvor mange gange jeg har været møllen igennem - et sted mellem 7-8 gange vil jeg skyde på.

7,2? Eller tættere på 7,9?
KTCKTCSkrevet 23/10-07 14:03, rettet 23/10-07 14:04 
Til orientering kan jeg stadig ikke spille mine Live Arcade titler offline, og jeg har stadig jævnligt kontakt med dem. De er tilsyneladende så dårlige med en mus og et tastatur, at det skal tage dem 2 uger at trykke på et par taster, hver gang de forsøger at give min nuværende 360er rettighederne til spillene...

Jeg fik et Xbox Live Vision kamera som plaster på såret, da min anden 360er døde.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/10-07 14:04 
Herold>
Edit: Han kan godt hæve købet jvf. købeloven, hvis hans maskine bliver ved med at gå i stykker.

Ok. Jeg troede den slags gik igennem MS eftersom de har lavet og byttet den.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 23/10-07 14:06 
Konsolkongen>
Ok. Jeg troede den slags gik igennem MS eftersom de har lavet og byttet den.

Jeg mener ikke at forretningen kan skubbe lorten videre, hvis han har købt den dér. Ligesom han heller ikke er forpligtet til at ringe til Microsoft, hvis han vil aflevere den i forretningen, hvor den er købt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ViolatorViolatorSkrevet 23/10-07 14:08 
Hyakotake>
Violator>
Jeg har virkelig ikke styr på hvor mange gange jeg har været møllen igennem - et sted mellem 7-8 gange vil jeg skyde på.

7,2? Eller tættere på 7,9?

Nej, det er vist 8 gang. Har lige siddet og regnet på det :)
tastasSkrevet 23/10-07 14:24, rettet 23/10-07 14:25 
Da min første box smuttede havde jeg den til reperation en måned. Den holdte så 30 mins da jeg fik den tilbage. Da jeg ringede over fik jeg af vide at jeg skulle sende den tilbage til MS hvorefter de umiddelbart ved modtagelse ville sende en sprit ny. Som kompensation tilbød de også en gave i form af bl.a. en af flg. wireless controller/Live Vision/Trådløst headset.

Så hvis din allerede er gået i stykke må du kunne presse dem til at sende en ny!

*Nåeh ja...jeg fik faktisk 2 wireless controllers i stedet for én...så meget styr har MS på det ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
HeroldHeroldSkrevet 23/10-07 20:39 
Så længe der ikke er andre alternativer, og der stadig er reklamationsret, så er jeg ganske glad for min Xbox 360.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 23/10-07 20:40 
Det er naturligvis på grund af spillene. Lige nu har Xbox 360 indiskutabelt et større og bedre udvalg end PS3 - ligeså indiskutabelt som at PS3's hardware er langt bedre end Xbox 360ens. Verden er fuld af prioriteringer, man må foretage.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 23/10-07 20:49 
Og så er det jo heller ikke alle, som har så store problemer med maskinen. Hvis min gik i stykker 8 gange, kunne jeg snildt forstille mig, at jeg var færdig med maskinen. Hvis der altså var et fornuftigt alternativ.

Som det ser ud i øjeblikket, ville jeg savne spillene og den måde Live er integreret på. Markedspladsen er bare alt for fed og selv uden den, ville jeg ikke kunne undvære mine Live venner.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/10-07 21:43 
Wehner>
Verden er fuld af prioriteringer, man må foretage.

Nemlig. Min 360 gik i stykker fire gange og til sidst gad jeg ikke mere. Nu satser jeg på kvalitet, og heldigvis er der begyndt at komme gode spil til PS3'en.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 31/10-07 19:56, rettet 31/10-07 20:04 
Er de nye HDMI xbox'e kommet?

Edit: HDMI er ikke det vigtigste - Vil bare gerne købe en maskine jeg ved indeholder de sidste nye forbedringer?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 31/10-07 20:35 
Der er kommet ja.Der står HDMI bag på kassen
I win, you loose
GreaseballGreaseballSkrevet 27/12-07 22:31, rettet 27/12-07 23:52 
Så skete det igen... eller det går vi stærkt udfra med de fejl som den laver. Nogen grumme grafiske spikes, set i både halo 3 og Guitar hero II. Plus den vil slet starte GH3 og texture i andre loader langsomt.

Se billeder for effekten i GH2
Så gik min 360 ned :p

Har læst at de fejl er set før andre steder og det er tegn på at den er ved at overophede. Så enten skal den skiftes eller til Rep. en gang til!!! Bliver nok det første nævnte.
HankyHankySkrevet 28/12-07 00:02 
Nu er jeg også ved at have fået nok!

Jeg havde egentlig ikke haft nogle problemer med min Xbox 360 Premium, men ud af den blå luft, fik jeg de famøse tre røde ringe. Havde læst så meget om besværlig service frem og tilbage und so weiter, så jeg købte en Core-model, og brugte mit Premium-tilbehør til den. Den er ikke mere end en måned gammel, og nu laver den samme show!

Nu får de begge maskiner i nakken til service, men hvilket nummer skal man fange dem på?

Kan det være rigtig, at jeg har hørt noget om Microsoft har fået dansk Xbox-support pr. telefon?

/Peace out
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ElgenElgenSkrevet 28/12-07 00:35, rettet 28/12-07 00:35 
Står sikkert i ca. 117 andre tråde her på sitet, men så een gang til (For Arverprins Knud) da };-) :

KlikkyKlikky
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 29/12-07 23:52 
Er man ikke ret godt dækket ind hvis man går efter en Arcade eller de nye HDMI Xbox 360 premium?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SolaegSolaegSkrevet 29/12-07 23:59 
Jo, det tyder alt på. Og for at være sikker på at få en falcon kan man se, om der står 175w på kassen i stedet for 203w. Min bliver slet ikke varm, men den larmer en del. Jeg ved dog ikke, hvordan støjniveauet er i forhold til de gamle.
JuggernautJuggernautSkrevet 30/12-07 00:05 
Jeg ved bare at den gamle udgave støjede voldsomt. Det var årsagen til at jeg solgte den igen.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/01-08 06:45 
Når det bliver min tur engang til at skrive "argh" i denne tråd (og det må ske en dag med 20.000 gamerpoints på ½ år, tihi), har jeg lige et par spørgsmål så jeg kan føle mig forberedt:

Skal man sende harddisken med i kassen til Microsoft?

Hvis ja, kan man være sikker på at få den tilbage (medmindre det selvfølgelig lige præcis er harddisken der er noget galt med) eller kan man gå ud fra at "død X360 = alle saves er lost forever"?
HeroldHeroldSkrevet 02/01-08 07:19 
Med mindre fejlen er harddisk-relateret skal den ikke med. Min første fejl rettede de ved at bede mig om at pille HD'en af, og sætte den på igen :D Det virkede.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 02/01-08 19:58, rettet 02/01-08 20:13 
Solaeg>
Jo, det tyder alt på. Og for at være sikker på at få en falcon kan man se, om der står 175w på kassen i stedet for 203w. Min bliver slet ikke varm, men den larmer en del. Jeg ved dog ikke, hvordan støjniveauet er i forhold til de gamle.

Tak :-) Så vil jeg gå på udkik engang i slutningen af januar...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
GreaseballGreaseballSkrevet 02/01-08 23:12 
Fik endelig sat min nye 360Elite op. Men man det tog tid da LIVE ikke virkede 100% den dag :P

Nu skal jeg bare havde den gamle sendt til rep. for anden gang. Tror lige jeg høre om man ikke kan få noget for alt besværet man har haft med den. Sådan at gå i stykke lige midt I juledagene.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/01-08 01:30, rettet 16/01-08 01:30 
Nu er jeg her igen...

Lækker pris - Men HDMI?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Bede-xBede-xSkrevet 16/01-08 02:46, rettet 16/01-08 02:48 
De kørte Premium med HDMI og to spil(Forza+Gears)til 2195,-, sidste gang jeg var i Blockbuster i Aalborg. Det var det her tilbud:

http://www.blockbuster.dk/Default.aspx?ID=126&ProductID=PROD417617&PID=545

Ved ikke om de stadig har det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
FourDFourDSkrevet 16/01-08 13:12 
Jeg mener at have læst på blockbuster.dk at det tilbud udløb efter nytår. Lagde også mærke til at de ikke skilter med tilbuddet længere, sidst jeg besøgte den lokale blockbuster.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/01-08 03:06 
Ny artikel fra en anonym insider (igen, jeg har ingen idé om troværdighedsniveauet). Han klarer vist alle de spørgsmål MS officielt har sagt "NO COMMENT" til + mange flere:

Nye boxe har failure rate på 10% i stedet for 30% (?)
GreaseballGreaseballSkrevet 22/01-08 21:34 
Har hørt et par stykker sige at de har fået lidt "extra" når deres maskine har været i stykker. Hvor har i henvendt jer?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 22/01-08 22:21 
MS support pr. telefon. De plejer selv at tilbyde. Tror dog ikke du skal regne med noget, hvis du bare har indleveret til den butik hvor du har købt noget.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SlothSlothSkrevet 23/01-08 23:11 
Ville da være bedre, hvis de lavede skidtet så det virker, istedet for at smide latterlige gaver i nakken af folk...
Kiss me, would you kindly?
WehnerWehnerSkrevet 23/01-08 23:21 
De har prioriteret at lave spil for højt - vi kan se, at det tydeligvis ikke kan lykkes med begge dele i denne generation ;)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GreaseballGreaseballSkrevet 23/01-08 23:52 
Echelon VI>
MS support pr. telefon. De plejer selv at tilbyde. Tror dog ikke du skal regne med noget, hvis du bare har indleveret til den butik hvor du har købt noget.

Fik ikke tilbudt noget i telefonen. Men den kom retur idag sammed med et en kode til at forlænge Live med en måned.
dpldplSkrevet 24/01-08 00:12, rettet 24/01-08 00:14 
Ved anden reparation skulle du få en ting. Da ham eller hende der hjælper dig nu skal spørger om lov før de giver ting væk. Så det med en ting ved først gang er ikke muligt mere.

Sådan var det ved mig, MEN jeg skulle selv spørger om det. 1 måned bliver altid pakket med. Fk 2x live, da jeg skulle sende tilbage med det samme igen(de havde ødelagt mit dvd drev :S)

EDIT: doh det er jo din anden gang ><. Ring og spørger dem af, kan jo aldrig skade.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 24/01-08 08:12 
Så blev det min tur.. troede ellers min kasse var for ny til det (sidste januar)
Har heldigvis stadig kvitteringen, jeg plejer ellers at være en hat til den slags.... Microsoft får et opkald fra mig om en lille times tid.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
silverstarsilverstarSkrevet 24/01-08 10:24 
Det kan godt være at denne tråd giver mig et skævt billede af problematikken med Xbox 360 hardware fejl, men jeg synes man får det indtryk at det ikke så meget er et spørgsmål om hvorvidt en 360'er fejler, men mere hvornår.
Jeg vil ikke overveje at købe en 360'er før jeg kan regne med at have en maskine, der vil kunne køre problemfrit i mindst 4-5 år, og det synes jeg ikke det ser ud til kan lade sig gøre.
Jeg tror MS gør/har gjort sig selv en bjørnetjeneste ved ikke at tage resolut fat i dette åbenlyse problem og komme med en klar udmelding om hvad der arbejdes på for at gøre 360'erens hardware mere driftsikker.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
dRxLdRxLSkrevet 24/01-08 12:19 
Jeg har ikke haft med min lanceringsmaskine endnu =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 24/01-08 17:08 
Hold kæft hvor er Xbox kundeservice ringe.
Det nægter at yde support uden man sidder foran Xboxen, selvom man har prøvet alle de ting der står i deres online support.

Det kunne jeg godt respektere, hvis ikke det var fordi de lukker kl 17! Hvad fanden regner de med, at folk tager ferie for at kunne få fikset deres Xbox?
Det gør det selvfølgelig ikke bedre at man får lov til at snakke med en nordmand, som er næsten uforståelig, og skal have stavet avancerede ord som "Morten" (med O som Olaf) og "2100".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 24/01-08 17:44 
silverstar>
Jeg tror MS gør/har gjort sig selv en bjørnetjeneste ved ikke at tage resolut fat i dette åbenlyse problem og komme med en klar udmelding om hvad der arbejdes på for at gøre 360'erens hardware mere driftsikker.

Men det har de jo gjort: Udvidet garantien samt lavet forbedret indmad på de nye HDMI-maskiner. Hvad mere skal de gøre?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dpldplSkrevet 24/01-08 18:11 
Sumez>
Det gør det selvfølgelig ikke bedre at man får lov til at snakke med en nordmand, som er næsten uforståelig, og skal have stavet avancerede ord som "Morten" (med O som Olaf) og "2100".

Ja, synes faktisk det forvirret mere end det hjælp. Men ikke kun de nordmænd der gør det, selv deres daks support bruger samme "teknik" til at stave ord :/
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SolaegSolaegSkrevet 24/01-08 20:38, rettet 24/01-08 20:40 
Man må da håbe, at det sker snart, så du ikke skal besværes længere af sådan en elendig maskine.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 24/01-08 20:50 
Lord Darkeyes>
De gode spil skal jeg godt nok lede længe efter.

Sådan har jeg det med PS3.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
silverstarsilverstarSkrevet 24/01-08 20:57, rettet 24/01-08 21:10 
Wehner>
Men det har de jo gjort: Udvidet garantien samt lavet forbedret indmad på de nye HDMI-maskiner. Hvad mere skal de gøre?

Jeg er ikke tilfreds med det jeg har set officielt fra MS (og så er det selvf. muligt at jeg har misset en pressemeddelelse).
Det jeg mangler for at være klar til at købe en 360'er er en klar beskrivelse af hvad der gik galt i det oprindelige design og medfører hardware-fejlene samt præcis hvilke skridt der er taget for at sikre at maskiner med nyt design er sikret mod disse HW-fejl. Hvis du kan pege mig hen mod en sådan officiel udmelding så vil jeg være taknemmelig. Der er bestemt en hel del titler jeg gerne vil prøve på 360, men jeg er stadig ikke overbevist om at jeg kan købe en maskine der er pålidelig (den uofficielle artikel der linkes til et stykke ovenfor nævner f.eks. stadig 10% som defective rate, det er stadig langt fra godt nok).

edit: Jeg glemte en enkelt ting. Selv hvis der nævnes tal mellem 10-30% defekte enheder, så er jeg stadig ikke overbevist om at jeg med en af de nye 360'ere vil få en maskine, som jeg kan forvente holder i minimum 4-5 år. Min betænkelighed opsummeres ret præcist i den tidligere nævnte artikel:
"Life expectancy is all over the map because the design has very little margin for most of the important parameters. That means it's not a fault tolerant design. So a good unit may last a couple of years, while a bad unit can fail in hours. I have a launch unit and have not had a single problem with it. And it's used a lot. But I don't know anyone else with a 360 that hasn't broken, except you now. There's no way to tell when yours might die. But the cooler you can keep it, the longer it will probably last."
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
JAAJAASkrevet 24/01-08 22:26, rettet 24/01-08 22:27 
Da jeg i en kort periode havde 360 i efteråret, havde jeg én af de ny HDMI modeller hjemme. Den startede med tre røde ringe lige ud af æsken.

Pointen er, at problemerne altså ikke er løst med den ny revision. De er garanteret mindsket, men det er i mine øjne ikke nok til, at jeg stoler på hardwaren i det lange løb.

At jeg så heller ikke genanskaffer en, før de har reduceret drevstøjen med i hvert fald 70%, er en helt anden sag.

Jeg er tiltrukket af PS3s pålidelighed og lavere støjniveau, men hvor er spillene? Det ser ud til, at jeg fortsætter med den forrige generation et stykke tid endnu!
Danny SallingDanny SallingSkrevet 24/01-08 23:55 
min box blev mere støjsvag da jeg fik den tilbage efter rep, måtte købe en anden i den uge den var væk, kunne jo ikke undvære svinet ;-)

Du har ret med at der er for få spil til ps3, også derfor jeg venter til den falder i pris med at købe, kun ca. 10 titler jeg kunne tænke mig og prøve, ikke nok til den pris :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
SolaegSolaegSkrevet 25/01-08 16:06 
JAA>
Da jeg i en kort periode havde 360 i efteråret, havde jeg én af de ny HDMI modeller hjemme. Den startede med tre røde ringe lige ud af æsken.

Pointen er, at problemerne altså ikke er løst med den ny revision. De er garanteret mindsket, men det er i mine øjne ikke nok til, at jeg stoler på hardwaren i det lange løb.



Det er højest sandsynligt heller ikke en box med Falcon-boardet. I et stykke tid inden de udkom, brugte de zephyr-boardet (fra Elite) til premium-modeller.
1'013 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig