X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Så gik min 360 ned :p


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 10/02-07 22:19 
Her sider man lige og prøver et LIVEarcade spil, vil tilbage til Dashboardet og "bib" lyder der fra maskinen. Den fryser så jeg slukker for den og tænder igen. BINGO! 3 røde lys tændt i cirklen, en kode der betyder at der er fejl i maskinen :p BAH!

Nå men det jeg lige vil høre jer om er, skal jeg bare ringe til MS support og så bliver den hentet eller hvad?

Den... Se hele indlægget
1'013 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > »

Svar
HeroldHeroldSkrevet 23/09-07 09:18 
Hvor kan man da få den til 100 kroner henne?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 23/09-07 15:00 
Vi er altså stadig nogen der er "fattige" studerende Palle!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ViolatorViolatorSkrevet 23/09-07 22:12 
PalleJensen>
Er 360 ikke snart ved at være så billig, at det ikke er umagen og besværet værd at få den byttet, men bare at købe en ny i stedet og smide den anden ud af vinduet?



Jeg kan sgu godt sidde og føle mig en lille smule provokeret af den kommentar. Jeg ved sgu ikke med jer andre, men jeg har ikke ca. 2000 kr., som jeg kan smide efter en ny konsol, hver tredie måned, når ens nuværende xbox360 går i stykker! Microsoft skulle i stedet få hovedet ud af røven, få sat noget ordentlig hardware i skidtet, og så levere en maskine som ikke går i stykker konstant!!!
WehnerWehnerSkrevet 23/09-07 22:46 
Lord Darkeyes>
vil derefter koncentrere mig 100% om PS3

Så er der jo ingen procent tilbage til at koncentrere sig om spillene. Nånej, nu er der jo heller ingen spil til den, men konsollen er bestemt lækker.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 23/09-07 22:53 
Hvis min Xbox360 går i stykker op til Halo - Så sælger jeg sgu min Wii...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
PalleJensenPalleJensenSkrevet 23/09-07 23:35 
Wehner>
Så er der jo ingen procent tilbage til at koncentrere sig om spillene. Nånej, nu er der jo heller ingen spil til den, men konsollen er bestemt lækker.

Nu gør du det igen. Provokerer bevidst... :-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 23/09-07 23:39 
Violator>
Jeg kan sgu godt sidde og føle mig en lille smule provokeret af den kommentar. Jeg ved sgu ikke med jer andre, men jeg har ikke ca. 2000 kr., som jeg kan smide efter en ny konsol, hver tredie måned, når ens nuværende xbox360 går i stykker!

Det skal du såmænd ikke blive - det var bare en reflektion omkring den efterhånden lave pris og besværet med at få den fixet.

Men ok, hvis dine Xboxe går i stykker hver 3. måned, kan det godt gå hen og blive lidt dyrt. :) Mine har ikke været gået i stykker endnu efter 2 år, så jeg er heller ikke ramt, så jeg kan jo sagtens sidde og komme med gode ideer... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SlothSlothSkrevet 24/09-07 02:43, rettet 24/09-07 02:52 
Wehner>
Lord Darkeyes>
vil derefter koncentrere mig 100% om PS3

Så er der jo ingen procent tilbage til at koncentrere sig om spillene. Nånej, nu er der jo heller ingen spil til den, men konsollen er bestemt lækker.

...havde vi andre sagt noget tilsvarende om 360'eren ville moderatorhammeren gå i aktion. Latterlig kommentar, selv for en 360'er ventilatordreng.

Jeg har masser af spil til min PS3, som jeg bruger en del tid på - der er selvfølgeligt flere til 360'eren, men derfra og til at sige der ikke er gode spil til PS3?!
Kiss me, would you kindly?
WehnerWehnerSkrevet 24/09-07 09:38 
Sloth>
...havde vi andre sagt noget tilsvarende om 360'eren ville moderatorhammeren gå i aktion.

Det er simpelthen løgn. Prøv at bladre tilbage og se, hvor meget nonsens fra Jack_D m.fl., der står endnu.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 24/09-07 09:46 
PalleJensen>
Mine har ikke været gået i stykker endnu efter 2 år, så jeg er heller ikke ramt...

Jeg er bare nysgerrig, men hvorfor fik du så en ny Xbox 360 sidste år hvis den du allerede havde virkede?
BeanoBeanoSkrevet 24/09-07 09:48 
Wehner>
Det er simpelthen løgn. Prøv at bladre tilbage og se, hvor meget nonsens fra Jack_D m.fl., der står endnu.

Som folk kollektivt også opfordrer til at skulle bannes.
WehnerWehnerSkrevet 24/09-07 10:06 
Som også er blevet banned.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 24/09-07 10:09 
Det understreger bare Sloth's pointe endnu mere så.
WehnerWehnerSkrevet 24/09-07 10:15 
Rolig nu, Mulle. Vi har vel før joket med, at der ikke rigtig er kommet noget videre til PS3 endnu uden at folk tog på vej af den grund - jeg kalder jo heller ikke folk ps3-ventilatorer, når de pointerer at Xbox 360s hardware er dårlig kvalitet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 24/09-07 10:25 
Sorry... men er løbet tør for skovsnegle ;)
KTCKTCSkrevet 24/09-07 11:58, rettet 24/09-07 11:58 
Lord Darkeyes>
Jeg går ud fra, at der nu er dansk support, når man ringer og skal fejlmelde, for jeg kan slet ikke overskue at skulle oplyse min adresse til en ikke dansk talende person igennem en telefon?
Har du snakket med dem? De har nemlig siden for en lille måneds tid siden konsekvent stillet om til den engelske support, hvor man får at vide, at den danske afdeling er travlt optaget af opkald. Sjovt nok havde jeg ingen problemer med at komme igennem til dem før i tiden, hvor jeg nu omkring 8 gange har måttet snakke med englænderne.

De er fulde af pis!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 24/09-07 14:46 
Er der noget nyt vedr. falcon modellen og hvornår den kommer i Europa?
Bede-xBede-xSkrevet 24/09-07 15:06 
Intet nyt på den front.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 24/09-07 15:32 
Er det kun mig der er nervøs for at tænde konsollen så tæt på Halo 3 udgivelsen?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Bede-xBede-xSkrevet 24/09-07 15:34 
Ja.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 24/09-07 15:37 
:-) Der er en lille tvangsneurotiker gemt i os alle.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
BeanoBeanoSkrevet 24/09-07 15:38 
Red Halo Of Death... den ville være ærgelig ;)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 24/09-07 15:40 
Halo 3ROD edition.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HeroldHeroldSkrevet 24/09-07 15:41 
Tænk hvis den går ned af Halo 3? Det ville være den nye pest!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KTCKTCSkrevet 24/09-07 17:09 
Deres danske support er nu igen åben. Jeg har snakket med Kat i dag...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PapandPapandSkrevet 24/09-07 20:07 
Fra og med tirsdag skulle den danske support blive flyttet til Malmø. Den var tidligere baseret i Tallinn...(!) Desuden skulle der være ansat 8 gange flere supportere. Så må vi håbe det bliver bedre.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
Danny SallingDanny SallingSkrevet 24/09-07 21:40 
Hvor finder jeg nummeret til suporten henne?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 25/09-07 07:45, rettet 25/09-07 07:46 
fra Xbox.com/da-DK

Telefon

Telefonsupport:
80 88 40 97

eller +45 38487393 fra en mobiltelefon

Hørehæmmede (teksttelefon):
80 88 40 98

Åbningstider:
Mandag-fredag: 09:00 - 17:00
Lørdag: Closed
Søndag: Closed
I win, you loose
ViolatorViolatorSkrevet 25/09-07 11:53 
Så kom Halo3 ind ad døren, men kan jeg spille det!?! Nej, for min maskine er til rep. Fuck jer lorte Microsoft!!!
AmbyAmbySkrevet 25/09-07 12:40 
Så man ringer ind og får dem til at maile en label, som man smider på en kasse med ens defekte 360'er hvorefter man sender den omkostningsfrit til rep.?

Hvad med det at gå ned og bytte den til en ny, der hvor man har købt den?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
PapandPapandSkrevet 25/09-07 14:09 
Det betyder bare, at butikken skal igennem samme mølle som dig selv. Det giver et ekstra led, og dermed vil der sandsynligvis gå ekstra tid. Men lovmæssigt er du i din gode ret til det.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
AmbyAmbySkrevet 25/09-07 14:25 
Hvordan det, hvis man få den bytte direkte i butikken? Eller det kan man måske ikke?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
HeroldHeroldSkrevet 25/09-07 14:46 
Det er op til butikken - du har ikke krav på det, hvis det er en væsentlig udgift for butikken, hvilket det vurderes at det er, da de jo skal give dig en ny (som de vel så kan få erstattet).
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RaGeRaGeSkrevet 28/09-07 21:20, rettet 28/09-07 21:20 
Jeg fik lige de 3 røde ringe i dag lige hvor jeg havde planlagt at bruge hele weekenden på HALO 3 campaign i co-op :(

Min anden Xbox der ryger sig en tur nu, åbenbart er gpuen brændt af eller noget andet, men den er helt død.

Køber nok bare en Elite, men så har den fandme os bare med at virke!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
ViolatorViolatorSkrevet 28/09-07 21:27 
RaGe>
Jeg fik lige de 3 røde ringe i dag lige hvor jeg havde planlagt at bruge hele weekenden på HALO 3 campaign i co-op :(

Min anden Xbox der ryger sig en tur nu, åbenbart er gpuen brændt af eller noget andet, men den er helt død.

Køber nok bare en Elite, men så har den fandme os bare med at virke!

Du har i det mindste fået lov at spille Halo3 :)
RaGeRaGeSkrevet 28/09-07 22:19 
Ja, 10 minutter o_O
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
HeroldHeroldSkrevet 04/10-07 21:51 
Men der er så meget at se i Frankfurt!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SeventhSunSeventhSunSkrevet 10/10-07 18:34 
ARGH!!!


Der gik min maskine så ned for anden gang.

Halo 3 I blame it on you.


Ret underligt i øvrigt. Jeg sad og spillede co-op over Live, vi havde gennemført en bane, og da den skulle loade næste bane ind, fik jeg bare sort skærm.
Genstart prøve igen. Da banen skal loades: sort skærm.
Genstart, prøver at joine hans game: din NAT type er strict. Det har den hele tiden været, og det har ikke givet problemer.
Prøver et par gange mere, indtil maskinen slukker af sig selv, og begynder at blinke rødt.

Med andre ord, virker det 100% som om det er noget i softwaren, der knækker maskinen.
Jeg tror ikke at vi har spillet i meget mere end en times tid, så den kan umuligt være blevet særlig varm (denne gang)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KalicolaKalicolaSkrevet 12/10-07 09:17 
Så kom turen til mig. Jeg har fået "red ring of death" nogen som ved hvordan jeg fikser det selv?

Jeg har ikke læst hele tråden.
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 12/10-07 09:25 
Så gør det?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 12/10-07 10:20 
Der må da lige være et par stykker herinde som har fikset deres xbox som lige kan gi et kort referat af hvad der virker. I stedet for at jeg skal læse 20 sider, hvor de 15 af dem er offtopic.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 12/10-07 10:21 
Du kunne have været færdig nu ;)
KalicolaKalicolaSkrevet 12/10-07 10:27 
Jeg er på arbejde :-)
For The Love Of The Game
ElgenElgenSkrevet 12/10-07 10:28 
Det eneste der med sikkerhed virker i (lidt) længere tid, er at sende den til rep hos MS };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JesperJesperSkrevet 12/10-07 12:35 
Darknon>
Der må da lige være et par stykker herinde som har fikset deres xbox som lige kan gi et kort referat af hvad der virker. I stedet for at jeg skal læse 20 sider, hvor de 15 af dem er offtopic.

Konklusionen på håndklæde tricket etc. var vel at der var intet der virkede (længerevarende). Send til rep :)
KalicolaKalicolaSkrevet 12/10-07 13:34 
Will do. Tak
For The Love Of The Game
GreaseballGreaseballSkrevet 16/10-07 08:52, rettet 16/10-07 08:53 
En smulde off-topic måske. Men efter at min Xbox døde og har set at så mange andres også er det, så kunne jeg ikke lade hver med at smække denne lille ting sammen i Photoshop.
Tog ca. 1min så ingen hårde ord ^^)
Så gik min 360 ned :p
ViolatorViolatorSkrevet 23/10-07 10:05 
Hahaha.. Så skete det igen! Præcis 20 dage efter at have fået den tilbage fra rep. gik min maskine igen igen ned! Jeg er på grænsen til at eksplodere lige nu, og har netop lige smadret mit joypad ud ad vinduet i bare hysteri! Jeg er pisse træt at Microsoft og deres forpulede fejlfydte lortemaskine! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRGH
MarkosMarkosSkrevet 23/10-07 11:18 
Sig mig lige, får du den samme maskine tilbage hver gang? Så må der da være et eller andet grotesk galt med den som ikke kan repareres. Kræv at du får en sprit ny i stedet.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/10-07 12:38 
Violator> Hvor mange gange er det sket nu?
Spiller nu: Phantasy Star IV
1'013 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig