X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Så gik min 360 ned :p


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 10/02-07 22:19 
Her sider man lige og prøver et LIVEarcade spil, vil tilbage til Dashboardet og "bib" lyder der fra maskinen. Den fryser så jeg slukker for den og tænder igen. BINGO! 3 røde lys tændt i cirklen, en kode der betyder at der er fejl i maskinen :p BAH!

Nå men det jeg lige vil høre jer om er, skal jeg bare ringe til MS support og så bliver den hentet eller hvad?

Den... Se hele indlægget
1'013 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > »

Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/07-07 02:48 
I må ringe på et andet tidspunkt end mig, for jeg har alle 5-6 gange snakket med Vibeke (som tydeligvis er den sødeste af de to :P). Hun har dog også ret stærk russisk accent :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KTCKTCSkrevet 27/07-07 03:13 
Hende tror jeg faktisk jeg havde fat i første gang jeg ringede den anden dag. Der var deres systemer dog nede, så jeg skulle ringe tilbage et par timer senere, hvor jeg så fik fat på Olga...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/07-07 12:21, rettet 27/07-07 12:25 
Jeg må jo bare have været heldig så. Men det er dog noget underligt at den ene supporter uden videre tilbyder kompensation, mens man skal hive og slide i den anden for at få noget. Jeg troede faktisk at det var en del af deres politik, da Vibeke som sagt, tilbød mig "gaven" efter tredje uge.

EDIT: Det kunne jo selvfølgelig også være at der er tale om en splittet personlighed - Vibeke fra 10-14, Olga fra 14-17 ;)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
tastasSkrevet 27/07-07 20:38, rettet 27/07-07 20:49 
tas>
Jo mere jeg læser i den her tråd jo mere heldig føler jeg mig over at have haft en fungerende maskine siden Launch som der never-ever har været problemer med.

Utroligt, men sandt! ;)

Echelon VI>
Tas: Heldige asen :) Men bare vent, jeg sad også med en launch maskine der aldrig havde beklaget sig, indtil for 11 uger siden.


OMFG!!! Du har jinxed mig!...Første gang jeg tænder den siden jeg skrev det der kom der f***** ring of death.

Det er simpelthen så utroligt at jeg ikke kan lade være med at små-grine over ironien i det hele...

EDIT: Olga, here i come!

EDIT EDIT: Nå ja, men så er der da en super undskyldning for at få købt den Wii når jeg skal til at vente 3 måneder på x-box'en :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/07-07 22:56 
Jeg undskylder dybt, men ansvaret for din hybris kan du kun selv tage :) Der begynder at tegne sig et mønster - jeg kom nemlig selv med lignende indlæg tidligere i denne tråd lige inden min gik død!

Verden er i sandhed skruet sammen som grækerne fortalte om den.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
jaesjaesSkrevet 27/07-07 23:40, rettet 27/07-07 23:42 
Er der ikke noget med, at i visse tilfælde er ring of death ikke endegyldigt? - Herold nævnte i hvert fald noget med, at han tog harddisken af og satte den på igen, og så virkede det bagefter... Prøv det :)

EDIT: Nogle har også held med det skumle håndklæde-trick, der tidligere blev linket til.
tastasSkrevet 27/07-07 23:41 
Hehe, det har jeg også forsøgt, men det virker desværre til at min selvkastet forbandelse er ganske stærk. Den er stadig død :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
CoreCoreSkrevet 28/07-07 01:26 
jaes>
Er der ikke noget med, at i visse tilfælde er ring of death ikke endegyldigt?

Det behøver den egentlig ikke at være. Hvis et af stikkene ikke sidder ordentligt i, så får du den også. Så det kan vel være alt lige fra overophedet strømforsyning til katteurin på harddisken.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SlothSlothSkrevet 28/07-07 09:03, rettet 28/07-07 09:06 
Uden at vide noget som helt som det, mener jeg at den Ring of Death man får ved løse kabler er anderledes (dvs. flere eller færre ring-dele) end ved hardware-fejl, som er 3 røde ringe.

Er jeg helt ude i hampen eller?

tas>
OMFG!!! Du har jinxed mig!...Første gang jeg tænder den siden jeg skrev det der kom der f***** ring of death.

Det er simpelthen så utroligt at jeg ikke kan lade være med at små-grine over ironien i det hele...

EDIT: Olga, here i come!

EDIT EDIT: Nå ja, men så er der da en super undskyldning for at få købt den Wii når jeg skal til at vente 3 måneder på x-box'en :)


Din 360'er sidder vel ikke i nærheden af din PC? Jeg tænker på HAL 9000 fra "2001" - dens øje kunne godt minde lidt om de Røde Ringe ;o) Det kunne jo godt tænkes, at den har siddet og læst med...
Kiss me, would you kindly?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 28/07-07 10:00 
Er der ikke en "Busted 360 FAQ" et sted? Hvor man kan læse om alle fejltyper og forskellige Rings i detaljer?
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 29/07-07 12:23 
Hyakotake>
Er der ikke en "Busted 360 FAQ" et sted? Hvor man kan læse om alle fejltyper og forskellige Rings i detaljer?

Jeps, der er en meget omfattende (og lidt lang) her: http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=484726
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KTCKTCSkrevet 30/07-07 01:46, rettet 30/07-07 01:47 
Puha, jeg håber seriøst at høre fra MS tidligt i morgen, for ellers ringer jeg til dem. Hvorfor?
Fordi min "nye" 360'er lige har vist sin grimme side. Midt i Assassin's Creed videoen blev skærmen delvist dækket af hvide og sorte rektangulære rammer, og mine højttalere var ved at sprænge i luften ved den ufatteligt grimme lyd, som ledsagede dette billede.

Jeg prøvede at slukke maskinen og tænde den efter et halvt minuts tid, hvorefter jeg fik den berygtede Ring Of Death hardware fejl (3/4 blinkende røde lamper).
Et par forsøg senere, og midt i opstartslogoet fik jeg samme tur igen med øreskærende lyd og rektagulære rammer.

Nu mærkede jeg efter om den skulle være specielt varm, hvilket ikke var tilfældet, og så gav jeg den 5 minutters pause og prøvede at tænde den igen.
Den så ud til at fungere, indtil den fem minutter senere gik i ged igen.

For at se på den lyse side kan jeg jo bare håbe på at få en maskine med Samsung drev denne gang...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SlothSlothSkrevet 30/07-07 06:41 
Hrm - jeg troede at de 360'ere de sendte tilbage nu var med den nye heatsink?
Kiss me, would you kindly?
KTCKTCSkrevet 30/07-07 11:11 
Jeg vil næsten sætte penge på, at det ikke er på grund af en dårlig heatsink. Det er nok nærmere fordi de monterer chips med ball grid arrays, som du selv tidligere har været inde på.

Maskinen er forresten helt i kage nu, og blinker rødt med det samme...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 30/07-07 12:04, rettet 30/07-07 12:06 
Nu har jeg snakket med Olga igen, og jeg fik vist kaldt deres maskine for noget forbandet lort, og sagt at jeg mest havde lyst til at smide den ud af vinduet. Så fik jeg også nævnt, at jeg synes det er skuffende, at et af verdens største firmaer har en så ringe service og produktkvalitet.

Hvad fik jeg så ud af det? Et Live Vision Camera... Ringe trøst hvis I spørger mig.
Så sender hun en returseddel til mig (de sender ikke engang kasser mere), og jeg kan se frem til at vente i 25 arbejdsdage ifølge deres support. Det er bare ikke godt nok, Microsoft!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
CoreCoreSkrevet 30/07-07 12:36, rettet 30/07-07 12:37 
25 arbejdsdage (5 uger)? Er vi så ikke ved at være ude over forbrugerstyrelsens "rimelig tidshorisont"? Jeg mente da at denne anslåes til at være ca. 3 uger.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/07-07 12:52, rettet 30/07-07 12:53 
Fem uger? Forbered dig på at vente mere - min kom som sagt først efter 11 (og jeg har hørt fra flere der har ventet lige så længe i samme periode) :s

Jo en "rimelig tidshorisont" plejer at være de ca. tre uger, jeg har endda hørt flere fra forbrugerstyrrelsen gå helt ned på 14 dage. Spørgsmålet er så bare hvor meget man får ud af at gøre en sag mod MS igennem forbrugerstyrrelsen, udover at få ret - forbrugerstyrrelsen kan jo ikke tvinge nogen til noget, blot give dig ord for at "du havde ret, og den dumme forhandler bør skamme sig og give dig pengene tilbage", men forhandleren behøver altså ikke rette sig efter det i juridisk forstand.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
PalleJensenPalleJensenSkrevet 30/07-07 13:02 
Hvis min Xbox 360 engang går ned, køber jeg en ny. De er til at betale og jeg gider ikke igennem møllen med at sende den til rep. osv.

Jeg har dog en bekendt, som fik sin retur efter 11 dage, mens andre, kan jeg forstå, venter noget længere.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
IqonIqonSkrevet 30/07-07 13:14 
KTC>
Nu har jeg snakket med Olga igen, og jeg fik vist kaldt deres maskine for noget forbandet lort, og sagt at jeg mest havde lyst til at smide den ud af vinduet. Så fik jeg også nævnt, at jeg synes det er skuffende, at et af verdens største firmaer har en så ringe service og produktkvalitet.

Hvad fik jeg så ud af det? Et Live Vision Camera... Ringe trøst hvis I spørger mig.
Så sender hun en returseddel til mig (de sender ikke engang kasser mere), og jeg kan se frem til at vente i 25 arbejdsdage ifølge deres support. Det er bare ikke godt nok, Microsoft!

Hvornår har de sendt kasser til folk i Danmark? Efter de fik dansk telefonservice? Tilbage i november/december/januar blev jeg nødt til selv at printe en seddel ud, som jeg fik på mail efter 3-4 uger (så lang tid tager det åbenbart at sende sådan en), som jeg skulle klistre på en kasse med konsollen i - går ud fra det er det samme man skal gøre nu igen? Tror faktisk aldrig jeg fik dem til at betale for udgifterne til kassen...
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
KTCKTCSkrevet 30/07-07 13:19, rettet 30/07-07 14:54 
Det gjorde de kort tid før de måneder du skrev ovenfor...

Jeg har nu forsøgt mig med håndklædetricket, som overraskende har haft en positiv effekt. Jeg synes dog dette emne fortjener sin egen tråd, så spørgsmål og kommentarer til denne del kan deles med mig her:

Håndklædetricket - virker det?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Bede-xBede-xSkrevet 30/07-07 17:41 
Det bliver spændende at se, hvor hårdt det her rammer Microsoft i længden. Og endnu mere spændende at læse om, hvad der gik galt for dem, når der engang slipper lidt info ud.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
CoreCoreSkrevet 30/07-07 18:01 
Jeg er glad for min Xbox, jeg er vild med Live, og spillene har gjort den til min foretrukne maskine. Men hele det her fabrikations-fuck'up-cirkus gør at de efter min mening, i høj grad fortjener at blive jordet totalt af Sony og Nintendo.

For the record: Jeg er oppe på min femte konsol idag.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/07-07 18:06 
Som flere vist allerede har pointeret rundt om her på siden, er Xbox 360 en svær platform at ignorere i denne generation, selvom den i høj grad fortjener en kold skulder.

Ligesom Core er Xbox 360 dog min favorit platform, med alt hvad der følger med - hvis dog bare fabrikationen var af en bedre kvalitet.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
PalleJensenPalleJensenSkrevet 30/07-07 19:16 
Core>
For the record: Jeg er oppe på min femte konsol idag.

Så kan jeg dælme godt forstå du er træt af det! :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
CoreCoreSkrevet 30/07-07 19:37 
Jeg har dog været i stand til at sno mig uden om supporten hver gang indtil videre. Men der er vist også grænser for hvor længe jeg kan blive ved med det.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Bede-xBede-xSkrevet 30/07-07 20:08 
PalleJensen>
Så kan jeg dælme godt forstå du er træt af det! :)

Ja, det er ikke godt nok. Man skulle tro, at der var muligheden for, at sådan noget her egenhændigt kunne ødelægge deres chancer i denne generation. Men vi må se...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HeroldHeroldSkrevet 30/07-07 22:28 
Det bliver du ved med at sige - men min PS3 larmer stadig væsentligt mindre end min Xbox 360. Under halvt så meget vil jeg skyde på.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
IqonIqonSkrevet 30/07-07 23:37 
Lord Darkeyes>
Sony har også store problemer med deres PS3. Den lever jo ikke op til det, de lovede, inden den kom i handlen. 22dB i støjniveau? In your dreams Fony!

Jeg har en 1. generations Xbox 360 og den har der aldrig været problemer med. Jo den støjer, men det vidste man jo, inden man købte den. Dog støjer den mindre end PS3 ved afspilning af DVD film og det er jo helt til grin.


Jeg lægger heller aldrig mærke til at min PS3 kører, mens man ikke kan undgå at blive irriteret over Xbox 360'ens konstante larmen. Der må da klart være noget galt med din PS3 hvis du kan føle dig generet af den smule blæserstøj der er fra den.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
SlothSlothSkrevet 31/07-07 01:45, rettet 31/07-07 01:46 
KTC>
Jeg vil næsten sætte penge på, at det ikke er på grund af en dårlig heatsink. Det er nok nærmere fordi de monterer chips med ball grid arrays, som du selv tidligere har været inde på.

Maskinen er forresten helt i kage nu, og blinker rødt med det samme...

Mjah... Men med en bedre heatsink ville chippen vel ikke blive så varm, at BGA'et gik i stykker?
Kiss me, would you kindly?
HeroldHeroldSkrevet 02/08-07 22:55 
Og dér røg min så. Og intet held med at pille HD'en af lige som sidst. Den holdt i det mindste længere end mit HDTV, som blev repareret hele to gange i samme periode. Go Microsoft!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 02/08-07 23:59 
Hvordan var det Herold, er det også stadig din launchmaskine?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 03/08-07 00:08 
Jeps - med et enkelt problem før, der gik i sig selv igen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 03/08-07 00:15 
Er der andre tilbage på Playright end mig og Tem (og som også bruger den ofte, Runes tæller ikke :)), der har en launchmaskine, som fungerer efter hensigten?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PapandPapandSkrevet 03/08-07 00:23 
Min. Den står endda tændt hele natten fra tid til anden. Det må jo være jer andre, der ikke kan finde ud af at betjene den elektroniske maskine korrekt...
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
dRxLdRxLSkrevet 03/08-07 00:34 
Min lever endnu.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KTCKTCSkrevet 03/08-07 00:44 
Papand>
Det må jo være jer andre, der ikke kan finde ud af at betjene den elektroniske maskine korrekt...
Nåååh, det er det der er gået galt. Jeg havde overset skriften med småt i manualen, hvor der står at maskinen kun må benyttes som blinkende rød lampe... :P
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 03/08-07 00:53 
Wehner>
Er der andre tilbage på Playright end mig og Tem (og som også bruger den ofte, Runes tæller ikke :)), der har en launchmaskine, som fungerer efter hensigten?

Jaja, så kan jeg endelig sige noget positivt om Microsoft, og så MÅ jeg ikke... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JesperJesperSkrevet 03/08-07 12:22 
Wehner>
Er der andre tilbage på Playright end mig og Tem (og som også bruger den ofte, Runes tæller ikke :)), der har en launchmaskine, som fungerer efter hensigten?

Min lever også endnu...
SlothSlothSkrevet 03/08-07 18:04 
Til dem som for nylig har fået deres 360'er tilbage, er der her en video der viser, hvor man skal kigge for at se, om din 360'er har en af de nye heatsinks:

http://www.youtube.com/watch?v=lOldBn12Q4k

Og ja, det er en dansker der taler på engelsk ;o)
Kiss me, would you kindly?
HeroldHeroldSkrevet 03/08-07 18:09 
Det lyder lidt som om han opfordrer folk til at optage det, så andre kan se det.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SlothSlothSkrevet 03/08-07 18:22 
Her er der et site, der beskriver det i trin, og med billeder - det er ham fyren fra videoen taler om.

http://benheck.com/08-02-2007/see-if-you-have-the-new-xbox-360-heatsink-without-voiding-the-precious-warranty
Kiss me, would you kindly?
KTCKTCSkrevet 07/08-07 16:43 
Nu er jeg efterhånden ved at være godt garvet i at snakke med MS danske Xbox support, og vil her beskrive de tre russiske kvinder for andre, så I ved hvem der er værd at spilde kræfter på:

Olga: Ganske sød at snakke med, men har umiddelbart ikke den store indsigt i maskinen og dens tekniske sider.

Vibeke: Lidt som Olga, men mere handlekraftig og virker reelt som om hun gerne vil hjælpe en.

Kat: Dette er dit bedste kort, hvis du ringer til deres support, for hun ved noget om tingene, og så både vil og gør hun noget for at hjælpe. Hun er også den eneste, der nogensinde har ringet tilbage når det blev lovet!


Kat er i øvrigt syg nu, så vent et par dage hvis I skal snakke med deres support, da jeres odds ellers ikke er ret gode...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
jaesjaesSkrevet 07/08-07 17:22 
Hvis man læser nedenstående med noget helt andet end Xbox 360 i baghovedet, er det faktisk et top-indlæg, KTC :D

(sorry for off-topic)

KTC>
og vil her beskrive de tre russiske kvinder for andre, så I ved hvem der er værd at spilde kræfter på:

Olga: Ganske sød at snakke med, men har umiddelbart ikke den store indsigt i maskinen og dens tekniske sider.

Vibeke: Lidt som Olga, men mere handlekraftig og virker reelt som om hun gerne vil hjælpe en.

Kat: Dette er dit bedste kort, hvis du ringer til deres support, for hun ved noget om tingene, og så både vil og gør hun noget for at hjælpe. Hun er også den eneste, der nogensinde har ringet tilbage når det blev lovet!
HeroldHeroldSkrevet 07/08-07 17:25 
Skriver du ikke lige når Kat er rask igen, KTC? Jeg skal have min Xbox ind til reperation, og du virker som om du er på fornavn med alt og alle derinde. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RJKRJKSkrevet 07/08-07 18:45, rettet 07/08-07 18:46 
Nogen burde lave en fuld liste over supportere, der kan bruges til noget, og dem der ikke kan. Ikke bare hos MS, men også CyberCity, TDC og alle de andre mere eller mindre begavede mennesker man skal tvinges igennem. Dels ville man så vide hvordan man skulle forholde sig til supporterne (der er fx én hos CyberCity der kommer med de vildeste løgnehistorier og absurde tekniske forklaringer, som jeg har spildt en masse tid på, før den næste supporter fortalte mig at det bare var noget han fandt på), og dels kunne det måske få nogle hos de respektive firmaer til at tage sig sammen.

På den anden side er de fleste af den slags nok allerede i et nyt job, før man kunne nå at skrive noget om dem ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HeroldHeroldSkrevet 09/08-07 15:27 
Nå, jeg sprang over hvor gærdet var lavest og tog direkte fat i min pressekontakt, og fik en ny maskine med bud her for 10 min siden. Nu skal jeg bare lige finde ud af hvordan man helt præcist ser om heatsinken er skiftet ud. Maskinen er lavet allerede i 2005 ifølge mærkaten :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/08-07 16:01 
Vi har en supporter som er ret god. I skal gå efter ham der hedder Jannik. :D
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/08-07 16:02 
Herold>
Maskinen er lavet allerede i 2005 ifølge mærkaten :(

Det er sgu da Rasmusens egen gamle du har fået... nu da han har en Elite :D
HeroldHeroldSkrevet 09/08-07 16:05 
King Chaos>
Det er sgu da Rasmusens egen gamle du har fået... nu da han har en Elite :D


Så har han da pænt pakket den ind i plastic og lagt en "Hvad synes du om supporten"-seddel med. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KTCKTCSkrevet 09/08-07 18:50, rettet 09/08-07 18:55 
2005... Så er det helt sikkert den gamle udgave. Min nye er fra 10-12-2006, og den har den gamle køler.

Du kan med en lygte og et godt øje kigge ind af hullerne i maskinens horisontale højre side. Du skal fokusere på lyset inde i maskinen og kigge i venstre side efter noget der ligner dette: http://benheck.com/Articles/elite2/step3.jpg
Er der sådan en fætter, så er det den gamle udgave...

Forresten gik min nye maskine kold for første gang i går (efter et døgns tid i min varetægt) , midt i Stranglehold demoen. Men lyden kørte videre i baggrunden, så jeg skyder skylden på dårligt programmeret software frem for hardwarefejl (endnu).
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
1'013 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig