X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Så gik min 360 ned :p


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 10/02-07 22:19 
Her sider man lige og prøver et LIVEarcade spil, vil tilbage til Dashboardet og "bib" lyder der fra maskinen. Den fryser så jeg slukker for den og tænder igen. BINGO! 3 røde lys tændt i cirklen, en kode der betyder at der er fejl i maskinen :p BAH!

Nå men det jeg lige vil høre jer om er, skal jeg bare ringe til MS support og så bliver den hentet eller hvad?

Den... Se hele indlægget
1'013 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 31/01-08 16:01 
Nu har jeg afleveret pakken til UPS. Hvad gør de egentlig når den er repareret?

Ringer/mailer Xbox support i forvejen? Eller dukker UPS op en tilfældig hverdag ude foran min hoveddør og efterlader en note om at de har været der, så jeg kan ringe og aftale at de kommer ud og afleverer på mit arbejde i stedet?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 31/01-08 16:33, rettet 31/01-08 16:37 
Hvis du ringer til support, påstår de hårdnakket at det er det første de gør; men det er det sidste de praktiserer.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JAAJAASkrevet 31/01-08 17:20 
Solaeg>
Det er højest sandsynligt heller ikke en box med Falcon-boardet. I et stykke tid inden de udkom, brugte de zephyr-boardet (fra Elite) til premium-modeller.

Jeg undersøgte det ret grundigt m. modelnummer osv. Alt sagde Falcon. Det var desuden en helt frisk sending, der kom ind i butikken engang i november.
BeanoBeanoSkrevet 31/01-08 17:30 
Den står angivet til 175W også?

Skræmmende hvis falcon også står af da jeg ellers havde planlagt at købe en falcon :(
SumezSumezSkrevet 31/01-08 20:01 
Elgen>
Hvis du ringer til support, påstår de hårdnakket at det er det første de gør; men det er det sidste de praktiserer.

Øh hvad? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JAAJAASkrevet 31/01-08 21:43 
Beano>
Den står angivet til 175W også?

Skræmmende hvis falcon også står af da jeg ellers havde planlagt at købe en falcon :(

Eftersom den havde 3 røde ringe lige ud af æsken, har jeg den ikke længere.
BeanoBeanoSkrevet 01/02-08 08:46 
Kunne jo godt være du havde checket strømforbruget der jo skulle være den bedste indikator om det er falcon eller ej ;)
SumezSumezSkrevet 01/02-08 09:25 
Sumez>
Nu har jeg afleveret pakken til UPS. Hvad gør de egentlig når den er repareret?

Ringer/mailer Xbox support i forvejen? Eller dukker UPS op en tilfældig hverdag ude foran min hoveddør og efterlader en note om at de har været der, så jeg kan ringe og aftale at de kommer ud og afleverer på mit arbejde i stedet?

Savner stadig svar på det her... der må da være andre herinde, der har været ude for at skulle sende den til reparation?

Og er der nogen der ved hvad risikoen er for at den går gal igen, når den HAR været til reparation? Og bliver garantien fornyet af det?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SonicSonicSkrevet 01/02-08 09:38, rettet 01/02-08 09:39 
Damn jeg må være heldig, min launch x360 virker stadigvæk ;D Jeg bruger den dog så enormt sjældent, at den jo næppe kan gå i stykker af det.
Jeg har overvejet at bytte den væk for en PS3, for at prøve noget nyt, men hmm...
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 01/02-08 11:16 
Sumez: Så hudt jeg visker så blev jeg ikke ringet op eller blev på anden måde varskoet om at min Xbox 360 var på vej tilbage - jeg var dog i fast telefonisk kontakt med Microsoft op til forsendelsen endelig kom, så jeg var nogenlunde klar over hvornår jeg kunne forvente pakken.

Garantien bliver så vidt jeg ved fornyet, der var vist endda en fin lille seddel der beskrev netop dette med pakken.

Jeg fik en helt ny maskine da min gik launch model gik ned med flaget, og den nye har endnu ikke givet et kny fra sig, selvom den larmer meget.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KTCKTCSkrevet 01/02-08 11:55 
Jeg fik en larmemonster som døde efter ret kort tid (RROD) retur, da jeg sendte min maskine ind.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 01/02-08 12:28 
Håber da godt nok ikke jeg får en ny maskine! Mine samboer skal også kunne spille Puzzle Quest..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JAAJAASkrevet 01/02-08 14:56, rettet 01/02-08 14:57 
Beano>
Kunne jo godt være du havde checket strømforbruget der jo skulle være den bedste indikator om det er falcon eller ej ;)

Nej. Dato, HDMI, Benq drev og mest af alt et modelnummer, som af alle andre blev kategoriseret som Falcon, var kriterierne.

Men du har øjensynligt bestemt dig for, at det ikke var en Falcon, så det skal du vel bare gå ud fra.
BeanoBeanoSkrevet 01/02-08 15:09, rettet 01/02-08 15:14 
JAA>
Men du har øjensynligt bestemt dig for, at det ikke var en Falcon, så det skal du vel bare gå ud fra.

Øh... hvad gik der lige galt for den tone kom frem?


EDIT: Og Nej, BenQ drev og HDMI er ikke alene "falcon" kriterier. Fabrik/team, produktionsdato og strømforbrug er dog. Men strømforbrug er "den nemme" måde at checke svjv - derfor jeg høfligt spurgte på lige det punkt da mange fejlagtigt tror HDMI=falcon.

Link
JAAJAASkrevet 02/02-08 15:16, rettet 02/02-08 15:17 
Beano>
Øh... hvad gik der lige galt for den tone kom frem?

Jeg skal da beklage, hvis det var en af de her fejltolkede internetsituationer, men det virker som en lidt nedladende tone at skrive:

"Kunne jo godt være du havde checket strømforbruget der jo skulle være den bedste indikator om det er falcon eller ej" med en efterfølgende ";)".

Det synes jeg stadig, det ligner.
BeanoBeanoSkrevet 02/02-08 15:42, rettet 02/02-08 16:01 
Syntes jeg er underligt - men det er ihvertfald en fejlfortolkning og var ikke ment spor nedladende.

Anyway, jeg købte selv en "falcon" i dag - 175W, HDMI, Team FDOU og produceret 17-11-2007 og det var skuffende når man har hørt hvor støjsvage de skulle være. Larmer lige så meget som min gamle launch maskine hvilket er en dealbreaker - så den ryger tilbage til butikken :(
MrCaseMrCaseSkrevet 02/02-08 15:46 
Sig ikke det er sandt. Jeg går stadig og drømmer om en xbox jeg kan have tændt i min stue uden at det lyder som om jeg støvsuger samtidigt...

Ak ja, man har vel lov at drømme...
Have you considered sucking less?
JAAJAASkrevet 02/02-08 16:20 
Beano>
Syntes jeg er underligt

Aah, du må kunne se elementet.

Anyway, godt ord igen, og det var helt samme oplevelse, jeg havde med min "støjsvage" 360. Måske om 2 år?
BeanoBeanoSkrevet 02/02-08 16:56 
Om 2 år står der nok alligevel et andet tal bagefter "Xbox" ;)

Men måske findes der bare falcon maskiner med forskellige DVD og jeg har været uheldig igen. Ved ikke om det er BenQ drev der er i den jeg har.
JAAJAASkrevet 02/02-08 18:57 
Min(e) havde i hvert fald Benq, og hvis det er stille, så tør jeg dårligt tænke på, hvor larmende de andre drev er.

Se, hvilket drev, du har.
WehnerWehnerSkrevet 02/02-08 19:02 
Min Elite har BenQ og det samme har Kammas Halo Limited. Begge larmer rigeligt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 02/02-08 19:49, rettet 02/02-08 19:59 
JAA>
Se, hvilket drev, du har.

Åh, takker :)

Vurderet ud fra DVD skuffen, så er det BenQ drev der sidder i min også.

Har lavet en side-by-side sammenligning af mine to konsoller og trækker min "100% samme DVD støj" udtalelse tilbage - den er lidt mere støjsvag og mere levfrekvent. Vil vurdere det til ca. 20% mindre dog stadig skuffende.
dRxLdRxLSkrevet 02/02-08 20:49 
Beano>
Om 2 år står der nok alligevel et andet tal bagefter "Xbox" ;)

Hvis det går godt for dem? Hvorfor så ikke strække produkt-levetiden til en 5-6 år?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 02/02-08 21:07 
Det var nu også mest ment som gas ;)

Nej, jeg ser heller ikke nogen grund til af de skulle lancere en ny konsol om kun 2 år hvis det går godt og de begynder at tjene penge.
KTCKTCSkrevet 02/02-08 21:36 
Jeg håndplukkede min nuværende maskine, og den har Samsung-drev. Man kan godt høre når den kører, men det er en meget lavfrekvent summen og noget helt andet end den skodmaskine MS sendte mig retur, da min første maskine døde.
Jeg var helt seriøst provokeret at støjen på den, men min nuværende (ikke-Falcon) maskine siger så lidt, at jeg ikke synes jeg kan tillade mig at brokke mig.
Drevet kan sagtens høres, men det er en helt andet lyd end den bastard jeg fik med Hitachi-drev...

Jeg nyder den tid jeg har med den, for den dør nok også på et eller andet tidspunkt inden for den nære fremtid.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BaldurBaldurSkrevet 09/02-08 23:41 
Jeg har kigget lidt i denne tråd, og KTC, det ser ud til at du ofte har talt med support hos MS. Ville bare høre om I sammen fandt en løsning mht. dine Live Arcade spil, så du kan spille dem alle igen?
KTCKTCSkrevet 10/02-08 08:15 
Nej, efter 34 telefonsamtaler fordelt over 1½ år, hvor de har givet mig utallige løfter, har de stadig ikke returneret mine fulde licenser til spillene.
Lige nu er jeg ved at planlægge mit næste træk, og hvis Kontant eller et af de andre forbrugerprogrammer ikke vil tage sagen op, vil jeg undersøge mulighederne og chancerne for at vinde et sagsanlæg.
Jeg har brugt alt for meget energi og tid på deres latterlige support, som konstant har skiftet imellem fra England, Sverige og Estland (Tallinn), og nu er det blevet en principsag for mig at få dem til at leve op til købeloven.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 10/02-08 08:38 
Så vidt jeg har oplevet er ens Arcadespil ikke bundet til ens Xbox, men til ens profil.
Da jeg byttede til Elite kunne jeg uden problem, efter jeg havde recoveret min profil, downloade mine arcadespil.
Det eneste man i realiteten mister er vel savegames.

Jeg har ikke givet mig tid til at læse hele tråden igennem.
KTCKTCSkrevet 10/02-08 09:07 
Nej, det har du vist ikke...
Spillene er bundet til både Xbox Live profilen og selve maskinen, og normalt kan alle profiler på maskinen bruge downloadet materiale frit både online og offline. Hvis man kører tingene på en anden Xbox 360, vil man kun være i stand til at bruge downloadet materiale så længe man er online og logget ind med sin profil. Derfor kan de andre profiler på maskinen ikke bruge det, og man er begrænset af være tvunget til at have Xbox Live kompatibelt internet og kun bruge sit indhold så længe man betaler sit guld-abonnement, og så længe Xbox Live eksisterer endnu. Med den senere tids problemer med at bruge deres tjeneste i ugevis, er dette ikke acceptabelt.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 10/02-08 10:00 
KTC>
Lige nu er jeg ved at planlægge mit næste træk, og hvis Kontant eller et af de andre forbrugerprogrammer ikke vil tage sagen op, vil jeg undersøge mulighederne og chancerne for at vinde et sagsanlæg.

Godt at der er nogen, som ikke bare lægger sig ned, når de store forsøger at køre én over. Held og lykke med det.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BaldurBaldurSkrevet 10/02-08 11:35 
KTC>
Nej, efter 34 telefonsamtaler fordelt over 1½ år, hvor de har givet mig utallige løfter, har de stadig ikke returneret mine fulde licenser til spillene.
Lige nu er jeg ved at planlægge mit næste træk, og hvis Kontant eller et af de andre forbrugerprogrammer ikke vil tage sagen op, vil jeg undersøge mulighederne og chancerne for at vinde et sagsanlæg.
Jeg har brugt alt for meget energi og tid på deres latterlige support, som konstant har skiftet imellem fra England, Sverige og Estland (Tallinn), og nu er det blevet en principsag for mig at få dem til at leve op til købeloven.

:-(

Jeg har vist de samme problemer så. Købte bl.a Puzzle Quest for 1200 point, sammen med nogle andre spil; Har brugt i hvertfald flere tusinde MS point på spil i tidens løb. Har fået en ny Xbox og en håndfuld af spillene kan jeg ikke spille mere. Der står Trial Version ud for nogle af spillene. I Puzzle Quest's tilfælde er det dog mere underligt. Bruger jeg min Silver profil - som også er den profil jeg oprindeligt hentede spillet med - er spillet markeret som Full Game, men går jeg ind i det, så skal jeg pludselig unlocke det fulde spil for at spille det. Jeg unlocker - og fordi jeg jo HAR købt det tidligere, så kan jeg unlocke ligeså meget jeg vil, uden at skal betale igen - og så kan jeg spille det fulde spil. Går jeg ud af spillet og ind i det igen, så skal jeg unlocke det igen, før jeg får lov at spille den fulde version. Spillet gemmer åbenbart ikke sine indstillinger, og det er frustrerende. Jeg bliver tosset af det. Jeg kan ikke gennemskue logikken i hvorfor nogle spil er Trial Versioner og nogle ikke er. Jeg har betalt for dem alle sammen, men nogen skal åbenbart være Trial versioner.

I morgen ringer jeg til MS support og håber jeg får en kompetent medarbejder i tale. Har tidligere haft OK oplevelser med deres telefon support. Snakkede med en som jeg mener hed Maike eller Maiken, og hun vidste helt sikkert hvad hun snakkede om. Ved ikke om nogen kan nikke genkendende til det navn? Hun havde noget der minder om en slags tysk accent men talte dansk.

Vil eller kan deres Xbox support ikke hjælpe, så er der en anden mulighed som jeg også har prøvet før og fået resultater ud af. Kontakt Microsoft Danmark direkte, og klag som I aldrig har klaget før. Det plejer at give resultater og i hvertfald nogenlunde promte svar fra dem. Hvis det kommer dertil, at jeg skal ringe eller skrive til Microsoft Danmark, fordi jeg ønsker at klage over deres egen Xbox Support, så gør jeg det. Kan sagtens forestille mig, at hvis man begynder at nævne diverse forbruger programmer for dem, at de så vil blive ret så hjælpsomme. Det er mit håb.
KTCKTCSkrevet 10/02-08 13:11 
Jeg tror desværre ikke du skal have for høje forhåbninger. Igennem mine 34 telefonsamtaler har jeg haft fat i alt fra totale tumper som ikke forstod noget som helst til folk, som tydeligvis vidste noget og tingene og var interesserede i at hjælpe. Problemet er bare, at de ikke har adgang/lov til at gøre noget som helst, og at de skal igennem en masse led, før der kan gøres noget. Standardproceduren, som jeg efterhånden er ved at kende er, at man lige skal vente 14 dage til 3 uger, og så skulle tingene gerne være i orden. Det er de bare aldrig...

Men hvis jeg/vi skal have en god chance for at komme igennem til forbrugerprogrammer og så videre, så er det vigtigt at der er flere personer, som oplever problemerne. Du gør tydeligvis, så ville du være med i et program, hvis det bliver aktuelt? Og er der andre herinde, som også har lignende problemer?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HankyHankySkrevet 10/02-08 13:52 
Samtlige mine arcade-spil som jeg købte fra dengang jeg havde en Core-maskine, opfører sig som trials på min nuværende Premium (der er tale om en 7-8 titler). Jeg skal gå online, hente spillet igen, låse det op - og så kan jeg spille dem som fuld version. Slukker jeg maskinen, og tænder igen, bliver jeg nødt til at gentage proceduren.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 10/02-08 13:54, rettet 10/02-08 13:57 
@KTC: Det lyder da godt nok noget fucket op... at man essentielt mister friheden mht. at have en Live konto og være online når man køber/får en ny konsol og stadig vil spille ens XBLA spil. PUHA :(

Men man kan vel stadig nøjes med ens silver konto for at spille dem (bare ikke offline selvfølgeligt)?
KTCKTCSkrevet 10/02-08 14:34 
Hanky: Det er selvfølgelig noget crap at du skal downloade dem hver gang du skal spille dem. Men med hensyn til det med at kunne bruge dem offline og uden at være logget på, så har du nok selv valgt at skifte konsol, og i det tilfælde er MS rent lovmæssigt i sin gode ret.

Beano: Jeg købte spillene fra min gold account, og derfor kan de kun bruges fra denne, når man altså er online og logget ind. Så en silver account kan ikke bruges, nej :(
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 10/02-08 14:36, rettet 10/02-08 14:37 
KTC>
Jeg købte spillene fra min gold account, og derfor kan de kun bruges fra denne, når man altså er online og logget ind. Så en silver account kan ikke bruges, nej :(

Men du kan vel godt lade være med at betale dit guld abbonement og derved lade kontoen blive til et sølv?
HankyHankySkrevet 10/02-08 14:45, rettet 10/02-08 14:45 
KTC>
Hanky: Det er selvfølgelig noget crap at du skal downloade dem hver gang du skal spille dem. Men med hensyn til det med at kunne bruge dem offline og uden at være logget på, så har du nok selv valgt at skifte konsol, og i det tilfælde er MS rent lovmæssigt i sin gode ret.

Ah, okay - læste lige hele tråden gennem igen :)

Nu får vi se hvad der sker, når jeg engang får en Premium-maskine tilbage, da min er sendt til reparation. Jeg har nemlig også købt en del titler fra Premium-maskinen. Får jeg en anden maskine tilbage, bliver jeg muggen -_-
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KTCKTCSkrevet 10/02-08 14:57 
Beano>
Men du kan vel godt lade være med at betale dit guld abbonement og derved lade kontoen blive til et sølv?
Sker det da på den måde? Sidste gang jeg lod kontoen udløbe, trak de automatisk pengene fra mit Visakort. Det blev jeg forresten også ret gal over, for jeg foretrækker selv at bestemme om de skal hæve penge eller ej, i stedet for at de bare gør det.
Men bliver kontoen automatisk til sølv når de ikke fucker det hele op?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 10/02-08 15:06 
KTC>
Sker det da på den måde?

Nope ... Jeg mente at man skal opsige sit guld og lade det blive til sølv. Gør man intet bliver medlemskabet automatisk gentegnet hvis de har ens aktuelle kreditkortoplysninger hvilket også er skummelt.
Eneste måde man kan opsige er via telefon og stadig ikke via Xbox dashboard hvor man dog godt kan "få lov" til at købe mere :!
WehnerWehnerSkrevet 10/02-08 15:06 
Den bliver til sølv, når du ringer og beder dem om det. Ikke optimalt, men det er sådan, det er.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 10/02-08 15:18 
Tak :)

Skal man stadig gøre det på samme dag som det skal udføres, eller kan man fortælle dem at ens guld abbonement bare skal udløbe?
WehnerWehnerSkrevet 10/02-08 15:26 
Man kan godt ringe inden udløb - i hvert fald et par uger.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 10/02-08 15:28 
Fint :)
SumezSumezSkrevet 10/02-08 19:09 
Fik maskinen tilbage i fredags, det gik dejligt hurtigt. Men der står ikke noget om fornyet garanti.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BaldurBaldurSkrevet 11/02-08 10:38 
KTC>
Jeg tror desværre ikke du skal have for høje forhåbninger. Igennem mine 34 telefonsamtaler har jeg haft fat i alt fra totale tumper som ikke forstod noget som helst til folk, som tydeligvis vidste noget og tingene og var interesserede i at hjælpe. Problemet er bare, at de ikke har adgang/lov til at gøre noget som helst, og at de skal igennem en masse led, før der kan gøres noget. Standardproceduren, som jeg efterhånden er ved at kende er, at man lige skal vente 14 dage til 3 uger, og så skulle tingene gerne være i orden. Det er de bare aldrig...

Så har jeg lige snakket med deres support ang. Puzzle Quest. De bad om at få alle mine konto oplysninger inkl. telefon nr og adresse, og så skulle hende support medarbejderen give det videre til hendes overordnede, hvorefter der så ville gå op til 6 uger før løsningen blev fundet.

Hende jeg snakkede med snakkede svensk, og hun var en anelse forkølet, så det var noglegange lidt svært at forstå det hele. Men til sidst sagde hun noget om, at jeg kunne holde øje med min konto om et par dage eller i hvertfald en gang i denne uge, hvor der så åbenbart skulle være sket noget. Jeg spurgte til om jeg så fik en refund på mine 1200 point, så jeg kunne hente den fulde version af Puzzle Quest igen, og det tror jeg nok at hun bekræftede, igennem sin accent og forkølelse. Nu må vi se.

Men jeg kan stadig spille Puzzle Quest. Det er bare irriterende at jeg skal vælge at unlocke spillet hver gang jeg starter det op. Det gemmer fint savegames osv, så det er heldigvis ikke et problem.

Hvis de ikke finder en suveræn løsning på mit problem, så er jeg klar på at gå videre med det. Jeg forventer nemlig stadig at jeg kan spille Puzzle Quest, uden at skulle vælge at unlocke spillet hver gang. Den eneste måde at slippe for det på, er åbenbart at smide point efter det én gang til, og så hente den fulde version igen.

Iøvrigt har jeg læst mig frem til, at alle de her problemer skyldes Microsoft's brug af DRM, som låser spillene til maskinerne, og ikke til Gamertags. Havde de i stedet låst spillene til Gamertags, så ville de her irriterende problemer ikke opstå.
BaldurBaldurSkrevet 13/02-08 09:42 
Da jeg ringede til MS support den anden dag, blev jeg ringet op af en support medarbejder en halv time senere. Han skulle have mit serie nr på maskinen. Siden da har jeg dog ikke hørt noget og der er ikke overført point til min konto.

Men vi er ikke de eneste med de her DRM problemer:

http://consumerist.com/355519/microsoft-has-no-answer-for-their-broken-xbox-live-drm

Hvis det var et hvert andet firma eller selskab, så er jeg overbevist om at forbruger programmmerne og endda Ekstra Bladet, var næsten faldet over hinanden for at køre videre med den her historie.
HankyHankySkrevet 19/02-08 10:37 
Dette må vist være ny rekord. Min Xbox 360 blev hentet af UPS mandag d.11/2, og er netop tilbagevendt og modtaget i dag, d.19/2. 8 dage fra den går fra Danmark, til den bliver serviceret i Tyskland og igen er tilbage i mine hænder.

God service - men det manglede da bare :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
tastasSkrevet 19/02-08 12:04 
Man kan jo argumentere for at MS er ved at blive gansket øvet i processen ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SumezSumezSkrevet 19/02-08 12:05 
Præcis 8 dage her også, så vidt jeg husker.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 19/02-08 12:20 
Ja, så er det vist nu jeg skal nævne at de stadig ikke har løst mit problem efter 1½ år :(
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
1'013 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig