X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sort Xbox 360 Elite kommer snart


Svar
SephirothSephirothSkrevet 08/02-07 11:40 
Ifølge en bruger på det officielle Xbox-forum i Australien er en sort Xbox 360 med HDMI og 120 GB harddisk lige på trapperne. Sexet!

Link
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
116 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 20/06-07 14:09, rettet 20/06-07 14:15 
Rooney>
"The disk drive is still far too loud though. Our test unit has a Hitachi drive that while much quieter than the launch model is still insanely noisy compared to the PlayStation 3 drive, or indeed any modern DVD-ROM. The Philips/BenQ drive is quieter, but not massively so."

Og så lige for at få resten af citatet med:

It's difficult to provide a comparison as many retail 360s run at various fan speeds, but put it this way: if you can run Live Arcade games and demos and the fan speed stays low, like a constant whirr, that's what the Elite is like too - maybe a touch quieter in fact. If your fans don't stay quiet in this scenario, expect the Elite to be a revelation. With all 360s, heat dissipation seems to be much improved if your console rests vertically.

Så den larmer altså ligeså meget, som når man spiller Live Arcade spil(måske endda lidt mindre).

Alt i alt virker Eliten som et mærkeligt træk. Markedet har lige brugt syv måneder på at fortælle Sony, at det ikke vil have en dyr maskine. Derefter laver MS en dyrere Xbox. Fremragende udspil...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 20/06-07 14:18 
Bede-x>
Alt i alt virker Eliten som et mærkeligt træk. Markedet har lige brugt syv måneder på at fortælle Sony, at det ikke vil have en dyr maskine. Derefter laver MS en dyrere Xbox. Fremragende udspil...

Enig - og samtidig fortæller de eksisterende 360 ejere at deres maskine ikke er i "eliten" alligevel. Spøjs måde at bekræfte Sony's hardware på.
RooneyRooneySkrevet 20/06-07 14:34 
Bede-x>
Så den larmer altså ligeså meget, som når man spiller Live Arcade spil(måske endda lidt mindre).

Eliten's cooling fans larmer tilsyneladende mindre, men 360'erens cooling fans har da aldrig ligefrem larmet; Det er DVD drevet der gør det. Når du putter et retail spil i eliten, er det larmen fra DVD drevet du hører, og de skriver også at med Hitachi drevet, at larmen er en lille smule mindre end på en launch model. Måske er det ikke samme Hitachi drev de bruger i eliten.

Men jeg ved ikke hvorfor Eurogamer skriver om larmende fan speeds; Eneste støj jeg har hørt, er fra DVD drevet.

Min 360'er er ret stille når jeg spiller Live arcade spil, men det er den også når jeg spiller Perfect Dark Zero. Grunden til at PDZ er stille, er åbenbart pga. en af de seneste updates til dashboard, som skulle sænke farten på DVD drevet, når det ikke bruges konstant af visse spil. Live Arcade spil bruger jo ikke DVD drevet, så der er maskinen meget stille - ligeså stille som i PDZ faktisk.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 20/06-07 14:58 
Rooney>
Med den pris den har, ville det være optimalt at den larmede mindre.

Det synes du ikke?

Jeg synes det ville være optimalt hvis den oprindelige Xbox 360 larmede mindre. Jeg ville føle mig snydt som forbruger, hvis mindre larm var noget jeg skulle betale mig til, ved at købe en ny maskine.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 20/06-07 15:20 
So right!
Bashful Neophyte
RooneyRooneySkrevet 20/06-07 15:20, rettet 20/06-07 15:24 
Der er vi helt enige :-)

EDIT: Postet i samme sekund som neros' indlæg. Spooky! :-P
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 21/06-07 00:58 
Rooney>
Men jeg ved ikke hvorfor Eurogamer skriver om larmende fan speeds; Eneste støj jeg har hørt, er fra DVD drevet.

Min launchbox havde altid en mindre blæser larm. Ikke at det generede, da jeg altid kører med ret høj lyd.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PalleJensenPalleJensenSkrevet 20/08-07 19:44 
Xbox 360 Elite udkommer i Europa på fredag (24/8). Vejledende udsalgspris er 3599,- ...

Ved samme lejlighed sættes prisen på de to gamle Xbox 360 SKU's ned til hhv. 2799,- og 2299,- (vejledende)...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/08-07 20:08 
Er det ikke noget med at EB har en bytteting kørende? Kan man bruge en PS3 istedet for en xbox i bytte?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
PalleJensenPalleJensenSkrevet 28/08-07 20:31 
Der skal du nok op på en 3-4 PS3-maskiner for at samme tilbud glæder... ;)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
enfenenfenSkrevet 28/08-07 20:35 
Born2Play>
Er det ikke noget med at EB har en bytteting kørende? Kan man bruge en PS3 istedet for en xbox i bytte?

Du kan aflevere 5 spil + en 360 Premium, og så kan du ellers købe en Elite for 99,-.

Palle: Good one... [/sarkasm]
What is the Matrix?
Bede-xBede-xSkrevet 28/08-07 20:51 
Hvis de ikke vil tage imod PS3 i selve tilbuddet - og det ved jeg ikke, om de vil - så kan man sikkert få et beløb for maskinen alene.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/08-07 21:04 
Cool :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
XiwanaXiwanaSkrevet 31/08-07 11:08 
ElGiganten sælger 360 Elite for 3179. I sidste uge kostede den 3999.
Gevaldig prisnedsættelse - eller er der tale om en trykfejl?

Link-link
[inspirational quote here]
HeroldHeroldSkrevet 31/08-07 11:18 
De kører vel bare agressiv prispolitik på den.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 31/08-07 11:21 
Samtidig har den første pris været en fejl, for vejl. udsalgspris er 3599,-.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
116 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig