X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sort Xbox 360 Elite kommer snart


Svar
SephirothSephirothSkrevet 08/02-07 11:40 
Ifølge en bruger på det officielle Xbox-forum i Australien er en sort Xbox 360 med HDMI og 120 GB harddisk lige på trapperne. Sexet!

Link
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
116 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
SephirothSephirothSkrevet 08/02-07 11:40 
Ifølge en bruger på det officielle Xbox-forum i Australien er en sort Xbox 360 med HDMI og 120 GB harddisk lige på trapperne. Sexet!

Link
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
BeanoBeanoSkrevet 08/02-07 11:56 
Er det ikke bare det samme rygte som MS kommenterede for et par uge siden eller er der dukket noget konkret nyt op?
SephirothSephirothSkrevet 08/02-07 12:39 
Det har jeg ikke hørt noget om...?
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
BeanoBeanoSkrevet 08/02-07 13:23 


GameSpot's historie
SephirothSephirothSkrevet 08/02-07 13:50, rettet 08/02-07 13:52 
Jeg tror, der er tale om et nyt rygte. OXM.co.uk har også historien oppe.

Edit: Så vidt jeg ved, er 360 dev-kits også sorte (hæng mig ikke op på det!). Nedenstående billede er nok et mock-up, men fræk er den :)
http://www.konzole-slovenija.com/ksi_slikec/clanki/58_BlackX360_3.jpg
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
BeanoBeanoSkrevet 08/02-07 13:57 
Sephiroth>
Jeg tror, der er tale om et nyt rygte. OXM.co.uk har også historien oppe.

Ja, det kunne det godt tyde på - man må da håbe den får det nye støjsvage BenQ DVD drev i også ;)
HeroldHeroldSkrevet 08/02-07 14:02 
Sephiroth>
Edit: Så vidt jeg ved, er 360 dev-kits også sorte (hæng mig ikke op på det!). Nedenstående billede er nok et mock-up, men fræk er den :)

Helt sorte er de ikke - nok nærmere en form for koks/mørkegråish-agtig farve. Sådan er deres debugunits i hvert fald.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 11/02-07 20:40 
Sephiroth>
Nedenstående billede er nok et mock-up, men fræk er den :)

Hmmm, tja jeg er ikke enig. Synes nu den hvide "normale" x360 er rimelig stilet og fræk.
Tænkt hvis den var blevet udgivet først i sort, og så kom som hvid nu, så tror jeg flere ville sige "frækt".
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
SephirothSephirothSkrevet 18/02-07 15:10 
You can’t keep a good rumor down. Just weeks after Microsoft stamped down talk that an HDMI-enabled Xbox 360, codenamed Zephyr, was in the works, the rumors are back. Retailers have confirmed that the new SKU is in their systems, set for a May 1 `release` for $479.99. In addition to the new video interface, the system would also pack a 120 GB hard drive into its nifty black exterior. Microsoft won’t officially confirm that such a configuration exists, but it’s interesting that so many retailers are wrong in the same way…


Link
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SlothSlothSkrevet 23/02-07 23:50, rettet 23/02-07 23:51 
Sort konsol, HDMI, stor harddisk, stille drev?

Totalt Sony ripoff ;o) Kan Microsoft ikke opfinde noget selv?

/læner sig tilbage og venter på flammerne ;o)
Kiss me, would you kindly?
HeroldHeroldSkrevet 24/02-07 01:35 
Du glemte ringe backwards compatibility - det har de også stjålet nu! Uoriginale sataner!!!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DeluxScanDeluxScanSkrevet 06/03-07 10:46 
Det er ikke en 120 GB HD, men stadig lidt nyt...

512 MB Memory Card
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
PlaykidPlaykidSkrevet 17/03-07 11:39 
I april nummeret af gameinformer skulle de bekræfte den sorte Xbox360.

479$
120gb HDD
HDMI og HDMI kabel

Kunne selvfølgelig meget vel være en aprils nar, har heller ikke selv læst bladet.
Spiller nu: Halo 3
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 17/03-07 17:15 
Hvis de så også fikser hvad der får konsollen til at dø, så skal jeg nok købe en!!!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HolisticHolisticSkrevet 19/03-07 08:40 
Sephiroth>
Nedenstående billede er nok et mock-up, men fræk er den :)
http://www.konzole-slovenija.com/ksi_slikec/clanki/58_BlackX360_3.jpg

Ligner et halvdårligt paint-job i mine øjne, men ja den kunne være ultra fræk i matsort med blank front, lidt ala custom 360 case fra Decalgirl.com.
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
Danny SallingDanny SallingSkrevet 19/03-07 19:07 
Kunne ikke drømme om at skulle betale så meget ekstra for så lidt, det er jo ikke meget forskel der er på den og så en alm. premium.
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/03-07 19:37 
*fnis* Den kommer til at ligne en imploderet PS3.
SephirothSephirothSkrevet 22/03-07 18:19 
Så bliver det vist ikke mere officielt:

Xbox 360 Elite
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
WehnerWehnerSkrevet 22/03-07 18:22 
Fordi det står på spansk?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SephirothSephirothSkrevet 22/03-07 19:19 
Ja.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
JAAJAASkrevet 22/03-07 21:34 
Dybt frustrerende, hvis den kun kommer i sort.
BeanoBeanoSkrevet 22/03-07 21:42 
Rigtige next-gen konsoller findes kun i sort :)
PlaykidPlaykidSkrevet 22/03-07 21:44 
Hvid er da også en underlig farve til en konsol :P
Spiller nu: Halo 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/03-07 21:44 
Jamen Wii er da hvid!? Nu forstår jeg intet :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 22/03-07 21:46 
Nintendo tænke nok at det var for afslørende hvis de lavede den i lilla ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/03-07 22:00 
Men det ville da være kedeligt hvis alle konsoller var sorte IMO. Jeg har her prøvet at illustrere med mine famøse "photoshop" skills:

Feng Shui FTW!
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 22/03-07 22:40 
Læs mere her

IKKE på spansk!
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 22/03-07 22:42 
Konsolkongen>
Men det ville da være kedeligt hvis alle konsoller var sorte IMO.

Ja, men foretrækker nu en rack-diskret sort frem for en vi-vil-også-være-en-iPOD hvid :)

Nice skills ellers... krydser fingre for du snart level'er up ;)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/03-07 23:35 
Beano>
Rigtige next-gen konsoller findes kun i sort :)

Men PS 2.5 er jo sort... Nu forstår jeg ingenting. ;)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 22/03-07 23:40 
Hvor plat, at man ikke kan opgradere sin nuværende 360 til HDMI! Godt nok har MS aldrig lovet, at der kom et HDMI/DVI kabel til 360, men det er heller aldrig blevet afkræftet. Så hvis jeg vil have HDMI, så skal jeg købe en ny 360'er?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 23/03-07 00:21, rettet 23/03-07 00:22 
Ja, men HDMI er næppe en helt ny 360'er værd?

PalleJensen>
Nu forstår jeg ingenting. ;)

Så er alt ved det gamle i Nyborg ;)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 23/03-07 08:35 
HDMI og 120GB harddisk er imo ikke en ny 360 værd, men jeg køber den alligevel fluks, når den kommer. Call me crazy.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
ConkerConkerSkrevet 23/03-07 08:42 
Jeg er også ret fristet - men undrer mig virkelig over at de ikke har smidt et HD-DVD drev i maskinen.
BeanoBeanoSkrevet 23/03-07 09:05 
DeluxScan>
HDMI og 120GB harddisk er imo ikke en ny 360 værd, men jeg køber den alligevel fluks, når den kommer. Call me crazy.

CRAZY!

:)


Conker>
Jeg er også ret fristet - men undrer mig virkelig over at de ikke har smidt et HD-DVD drev i maskinen.

MS har nok set i hvilken retning det går for HD-DVD formatet.
WehnerWehnerSkrevet 23/03-07 09:33 
Hehe...

De måtte også gerne skrive, om der kommer flere USB-porte, om drevet er mere støjsvagt og hvilke tiltag, der er gjort, for at gøre maskinen mere holdbar.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Jack_DJack_DSkrevet 23/03-07 09:37, rettet 23/03-07 09:45 
DeluxScan>
HDMI og 120GB harddisk er imo ikke en ny 360 værd, men jeg køber den alligevel fluks, når den kommer. Call me crazy.

Jeg kunne nu godt finde andre ting at kalde dig, men det bliver jeg nok banned for, men umiddelbart er xb0t det første der popper op.

Link...
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
BeanoBeanoSkrevet 23/03-07 09:42, rettet 23/03-07 09:42 
Wehner>
De måtte også gerne skrive, om der kommer flere USB-porte, om drevet er mere støjsvagt og hvilke tiltag, der er gjort, for at gøre maskinen mere holdbar.

Jeg går udfra at drevet er bedre - ihvertfald et bedre og mindre larmende BenQ drev i nogle af de nye 360'eren der produceres nu. Men vi skal nok ikke forvente at MS annoncerer en støjsvagt drev eller bedre build kvalitet ;)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 23/03-07 10:35 
Jack_D, dit korstog ER forbi nu. Maskinen er udkommet, og med alle dine Sony-posts har du ikke overbevist EN ENESTE herinde på forummet om, at den er et køb værdigt. Smut nu tilbage til 'Motorstorm' og lad os være i fred!
JAAJAASkrevet 23/03-07 15:43 
Jeg er nu fuldt overbevist om, at PS3 i løbet af sin levetid vil være langt mere end et køb værd, men det har godt nok ikke noget med Jack_Ds udtalelser at gøre :P
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 25/03-07 00:56 
Hyakotake>
Jack_D, dit korstog ER forbi nu. Maskinen er udkommet, og med alle dine Sony-posts har du ikke overbevist EN ENESTE herinde på forummet om, at den er et køb værdigt. Smut nu tilbage til 'Motorstorm' og lad os være i fred!

Seriøst! Troede aldrig jeg ville sige det her - Men 360 er den eneste konsol der siger mig noget lige nu. Der er ikke en eneste titel til PS3 jeg ikke kan leve uden. Jeg vil råde alle der blindt løber ud efter en PS3 til at slå koldt vand i blodet og tage en tænke pause i selskab med en Xbox360.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RooneyRooneySkrevet 25/03-07 01:24 
Jeg er begyndt at få det omvendt; Synes efterhånden alle spillene til Xbox 360 ligner hinanden - efterhånden er det også trættende med al den der fascination med militæret i konsollens spil; Seriøst - vi HAR osse set nok real life weapons nu, og "revolutionerende" måder at bruge cover på, i spillene. Men den måske største anke må være, at jeg alt for ofte er ved at få spat af støjen fra DVD drevet - og det selvom det er et Samsung af slagsen. Jeg får knopper af det her discount halløj.

Og så vandt jeg iøvrigt også et væddemål, så det ta'r jeg som det - måske - endelige tegn på, at tiden er inde til andre oplevelser.

(Tegn i sol & måne tyder på, at der kommer et Halo 3 bundle, og med lidt held er der inkluderet den nye version af 360'eren i det, og så kan man altid købe det, hvis man skulle få de lyster).
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 25/03-07 10:01 
Rooney>
Jeg er begyndt at få det omvendt; Synes efterhånden alle spillene til Xbox 360 ligner hinanden - efterhånden er det også trættende med al den der fascination med militæret i konsollens spil;

Jeg er enig langt hen af vejen - "rekrutteringsspil" som GRAW, SC, Rainbox Six, osv. virker uendelige uopfindsomme og ligegyldige for mig.

Men sci-fi shooters som f.eks. GoW, Halo, Resistance, osv. har jeg ikke noget imod - der udvises mere fantasi og er fokus på en god spiller oplevelse frem for at sælge billetter til mellemøsten ;)

Syntes dog ikke det er noget som specifik kan kritisere 360'eren for - de samme spil kommer til PS3 :!
RooneyRooneySkrevet 25/03-07 10:58 
Præcist alle de der irriterende nik hen i mod mellemøsten, som man ser på 360'eren, er belastende; Det ser man heldigvis ikke på PS3'en.

Kommer GRAW til PS3? Så kan jeg heldigvis vælge det fra dér, og bare tælle det blandt Ubi's kiksere.

Jeg skal spille _så_ meget Motorstorm og Resistance i den kommende uge, og så kommer God Of War 2 oven i købet også snart. Bliver lækkert.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
WehnerWehnerSkrevet 25/03-07 11:11 
Rooney>
Præcist alle de der irriterende nik hen i mod mellemøsten, som man ser på 360'eren, er belastende; Det ser man heldigvis ikke på PS3'en.

Jeg vil garantere, at Ubi Softs titler i fremtiden kommer til både 360 og PS3. Både GRAW2, Splinter Cell DA og Vegas er på vej.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 25/03-07 11:48 
Rooney>
Præcist alle de der irriterende nik hen i mod mellemøsten, som man ser på 360'eren, er belastende; Det ser man heldigvis ikke på PS3'en.

Du ser præcis det samme på PS3, da, præcis som Bean siger, spillene udkommer også til PS3. Lad nu være med at gøre det til en PS3 vs. 360 diskussion - der skal nok nærmere ses imod udviklernes politiske tilhørsforhold og et forsøg på at lave produkter, der pleaser det amerikanske samfund, når man vælger at lave så mange spil i denne genre.

Jeg ville personligt hellere spille GRAW/R6:Vegas/Splinter Cell end Resistance, da de, IMO, er langt mere fængende og intense. Men det er jo igen helt op til den enkeltes smag.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
RooneyRooneySkrevet 25/03-07 12:24 
Wehner + Palle J >

Hvis I fjerner GRAW, R6, SC og deres efterfølgere, så fjerner I 360'erens backbone, og så er der de spil tilbage som ikke er gode nok til at folk vil spille dem. Nærmest lige på nær GoW og Live Arcade.

På PS3 er de spil kun en del af multiplatform titlerne, og der kan jeg vælge dem helt fra og spille noget andet, og bedre.

Du, Palle, giver i øvrigt selv svaret, når du skriver "der skal nok nærmere ses imod udviklernes politiske tilhørsforhold og et forsøg på at lave produkter, der pleaser det amerikanske samfund, når man vælger at lave så mange spil i denne genre." Det er derfor jeg helt automatisk begynder at fravælge Xbox 360, så jeg slipper for at være pisket til at spille disse spil - de eneste spil maskinen efterhånden har.

Og nej - jeg er ikke rigtigt i humør til endnu en Vs. diskussion på 50+ sider; Vil hellere spille nogle spil.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HyakotakeHyakotakeSkrevet 25/03-07 12:47 
Hvis "GRAW, R6, SC og deres efterfølgere" er X360's "backbone", så er Halo vel nærmest kalken i knoglerne. :-)
BeanoBeanoSkrevet 25/03-07 12:56, rettet 25/03-07 12:57 
PalleJensen>
...der skal nok nærmere ses imod udviklernes politiske tilhørsforhold og et forsøg på at lave produkter, der pleaser det amerikanske samfund, når man vælger at lave så mange spil i denne genre.

Hjælper også gevaldig på det når udviklerne får direkte og inddirekte støtte af militæret til at udviklere spillene, på samme måde som filmbranchen. Mititæret ved skam godt hvordan de markedfører militæret :!


Rooney>
Hvis I fjerner GRAW, R6, SC og deres efterfølgere, så fjerner I 360'erens backbone, og så er der de spil tilbage som ikke er gode nok til at folk vil spille dem. Nærmest lige på nær GoW og Live Arcade.

Vist også et lille spil der hedder noget med Hello eller J-Lo?

Men man vælger bare hvad man vil spille - samme spil kommer også PS3, så bare at holde sig fra dem hvis man ikke gider dem ;)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 25/03-07 13:34 
Rooney>
Hvis I fjerner GRAW, R6, SC og deres efterfølgere, så fjerner I 360'erens backbone, og så er der de spil tilbage som ikke er gode nok til at folk vil spille dem. Nærmest lige på nær GoW og Live Arcade.

Så er vi tilbage i den gode, gamle Okotta-rille. Alle de lamme krigsspil - 360'eren backbone?

På PS3 er de spil kun en del af multiplatform titlerne, og der kan jeg vælge dem helt fra og spille noget andet, og bedre.

Ja, for MS TVINGER dig til at købe spil du ikke kan lide.

Det er derfor jeg helt automatisk begynder at fravælge Xbox 360, så jeg slipper for at være pisket til at spille disse spil - de eneste spil maskinen efterhånden har.

Don't like 'em - don't play 'em. Jeg kan seriøst ikke se, hvad du bitcher over?

Og nej - jeg er ikke rigtigt i humør til endnu en Vs. diskussion på 50+ sider; Vil hellere spille nogle spil.

Ok, så lad være med at lukke sådan noget bras ud, lille troll.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RooneyRooneySkrevet 25/03-07 13:44 
DeluxScan>
Don't like 'em - don't play 'em. Jeg kan seriøst ikke se, hvad du bitcher over?

At jeg ikke har noget valg på 360, hvis jeg ikke gider militær shootere, har gennemført GoW 4 gange, bliver en anelse træt af Live Arcade, og ikke har lyst til det næste bil spil i line uppen.

Ok, så lad være med at lukke sådan noget bras ud, lille troll.

Det sagde du; Ikke jeg.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
116 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig