X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Film-trailer-tråden


Svar
RooneyRooneySkrevet 06/02-07 21:14 
Sådan en tråd er der nødt til at være herinde, og der er endnu mere brug for den, efter jeg så denne trailer.

Blades of Glory!

Dyrk lige dialogen i den trailer; Jeg skal SÅ meget ind og se den, ligeså snart den åbner.

"I see you still look like a fifteen year old girl, but not hot."

Hvilke trailere fandt I i dag?

Pour some sugar on me
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
2'175 emne(r).

Svar
slk486slk486Skrevet 11/11-16 10:02 
Uh oh... Linda og Valentin tegneserierne har sgu stor nostalgi faktor... Kan næsten kun skuffe ...
j/k
millenniummillenniumSkrevet 11/11-16 10:04, rettet 11/11-16 10:04 
Den dag de laver Splint & Co som film, får jeg for alvor panikangst...
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 11/11-16 10:12 
Ja for f.. Eller Asterix.. Nåh...
j/k
BeanoBeanoSkrevet 11/11-16 10:18 
millennium>
Den dag de laver Splint & Co som film, får jeg for alvor panikangst...

Der er allerede lavet en live-action Spiril film, men dog uden Splint og Kvik :D

http://www.dr.dk/DR1/Troldspejlet/Film/2013/0614114159.htm
millenniummillenniumSkrevet 11/11-16 10:19, rettet 11/11-16 10:20 
Den har jeg faktisk set .. og lykkeligt glemt o_O

Ville elske at se Zorglubs seje baser og fartøjer på film, men alt andet kan nærmest kun fejle. :D
The medium is the message.
WehnerWehnerSkrevet 13/11-16 22:38 
Mad Max - sort/hvid

https://www.youtube.com/watch?v=v5s62tpM5fo
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 14/11-16 08:49 
Ghost in the Shell, del 2
https://www.youtube.com/watch?v=G4VmJcZR0Yg

Må indrømme at den altså stadig ser voldsomt fed ud, til trods for at den har alt til at tale imod sig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 14/11-16 09:03 
For en som i en periode så Ghost in The Shell en gang om dagen....

Falder pladask for de scener som nærmest er en 1:1 reproduktion af animefilmen. Synes ofte at æstetikken er lidt for naturalistisk... men det er måske bare en vanesag.

Jeg er pt. 70% optimist og 30% skeptisk. Det vil nok svinge lidt fra trailer til trailer. :)
The medium is the message.
DarkenDarkenSkrevet 14/11-16 11:31, rettet 14/11-16 11:34 
Er det rigtigt forstået at de også benytter noget af det ikoniske musik?:
https://youtu.be/aXGPERcDvio?t=1m39s

uuuuuuh!
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
SumezSumezSkrevet 14/11-16 11:32 
Det kan man da håbe! Det der Depeche Mode remix de bruger i traileren er ret fedt, men jeg tænkte med det samme at jeg savnede Kenji Kawai.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkenDarkenSkrevet 14/11-16 12:01, rettet 14/11-16 12:01 
http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/scarlett-johansson-filmer-med-dansk-skuespiller/6403547
Jeg havde nu håbet at de havde fundet et større brød til at spille Batou, men måske er det ikke så slemt alligevel?:
Film-trailer-tråden

Film-trailer-tråden
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
NaieraNaieraSkrevet 14/11-16 13:25 
Jeg var noget kritisk overfor Pilou som Batou, men jeg synes nu det ser fint ud :)

Det ser ud som om at hans øjenproteser er sat på efter filmningen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
nerosnerosSkrevet 14/11-16 14:29, rettet 14/11-16 14:30 
millennium>
Igår var jeg mere 80% optimist men i dag er jeg pt. 70% optimist og 30% skeptisk. Det vil nok svinge lidt fra trailer til trailer. :)

Idag er jeg 60% optimist og 40% skeptisk ;-)

Jeg må indrømme jeg har det meget svært ved at min ynglings anime skal filmatiseres.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 14/11-16 14:33 
Puha... må erkende jeg har minus forventninger til den film. Skal Scarlett Johansson forestille at være japaner? Pilou Asbæk kan jeg slet ikke få til at passe ind i filmen :P
SumezSumezSkrevet 14/11-16 14:39 
Er det ikke ham der spillede Crow's Eye i Game of Throne? Magen til tåkrummende casting skal man kigge længe efter >_>
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 14/11-16 17:21 
Beano>
Skal Scarlett Johansson forestille at være japaner?

Hun skal forestille at være cyborg, eller et menneske med fuld kropsprotese, nærmere. Japanerne idealiserer vestlige menneskers udseende, så hvis de mere eller mindre selv kan vælge ansigt...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 14/11-16 17:57 
Jeps, hun er valgt af realistiske årsager. Jeg ville også vælge hende uden at tøve.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 14/11-16 18:09 
Japanere osv. går heller ikke i biografen for at se "Hollywood"-film med skuespillere fra deres egen filmindustri. De vil se Scarlett, Matt Damon, osv.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
nerosnerosSkrevet 14/11-16 20:43 
Det kan der nok være noget om faktisk haha! Meeeen alligevel jeg tror nu det handler om ja...PENGE! ;-)
Bashful Neophyte
NaieraNaieraSkrevet 14/11-16 21:07 
Jamen det gør det da.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
millenniummillenniumSkrevet 15/11-16 08:18, rettet 15/11-16 08:19 
Vi vil helt sikkert opleve den irriterende kysse-røv-på-kineserne i denne hollywoodfilm. :-D
The medium is the message.
spectrespectreSkrevet 15/11-16 08:23 
Jeg er cautiosly optimistic efter den trailer. Synes nu Scarlett fungerer fint som Major, og Pilou "ligner" Batou. Så må vi se om han er dygtig nok til skuespillet?

Det virker som om at han starter ud UDEN øjenproteser, da der i en af scenerne der har han alimindelige googly eyes?

Og hvad jeg lige kunne opfange af traileren så bliver filmen 1:1 af Anime udgaven? Synes der var mange klip i traileren der var magen til originalen. Det kan jo både være godt og skidt.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
SumezSumezSkrevet 15/11-16 08:28 
Ja, jeg synes faktisk ikke pacingen er særlig god i anime'en - det føltes meget tydeligt at den var bygget over et forlæg der var langt større end det de prøvede at fortælle i historien. Det er nok svært at gøre bedre uden at lave en meget længere film, men det ville ikke gøre mig noget hvis de forsøgte.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 15/11-16 08:33 
Hvis han havde været 20 år yngre ville Arnold have været perfekt som Batou. Giv ham platinblondt hår og de der øjendimser, så ligner han næsten på en prik.
millenniummillenniumSkrevet 15/11-16 08:33, rettet 15/11-16 08:36 
1:1....? Så bliver det spænende at se, om de også inkluderer denne lange "intermediate" scene, som blot er en kollage at stemningsbilleder, hvor handlingen bevidst står stille i smertefuld lang tid. (ikke negativt ment).

Har altid tænkt der var noget meget "meditativ japansk" over denne scene, som er meget atypisk for vestlige film.

Ghost in the Shell scene
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 15/11-16 08:44 
De bruger det nok til filmens åbning :)

Er iøvrigt helt skudt i "2'erens" tilsvarende scene:
https://www.youtube.com/watch?v=3IGTiFuDjTI
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 15/11-16 08:59 
Apropros 1:1 tingen...
https://www.youtube.com/watch?v=RSyV9E2ib2s
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 15/11-16 11:50 
millennium>
1:1....? Så bliver det spænende at se, om de også inkluderer denne lange "intermediate" scene, som blot er en kollage at stemningsbilleder, hvor handlingen bevidst står stille i smertefuld lang tid. (ikke negativt ment).

Har altid tænkt der var noget meget "meditativ japansk" over denne scene, som er meget atypisk for vestlige film.

Sjovt. Udfra din beskrivelse vidste jeg præcist hvilken scene du snakkede om. Siden jeg så filmen første gang i 90'erne har den scene været den jeg husker bedst fra filmen.

Mit håb for Johansson in the Shell er at de fanger noget af stemningen fra originalen. Manga og anime har meget tilfælles med politiske intriger og robofetichisme, men anime'en gik hele vejen med depressivt Blade Runner samfund.
DarkenDarkenSkrevet 16/11-16 22:38 
Jeg synes både Blade Runner og GITS også (især med de overstående scener), er dygtige til at give et indtryk af tid og sted, uden at benytte ord, så man bare oplever det visuelle af dagligdagen uden at blive forstyret af handling/action eller en eller anden stemme der knævre i bagrunden.


Den gode nyhed er, at hvis GITS falder til gulvet, så er der en backup

Link...
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
millenniummillenniumSkrevet 17/11-16 09:01, rettet 17/11-16 09:01 
Skal vi køre odds...? Hvad bliver GITS reviews gns. på metacritic?

Jeg er en stille pessimist som håber på positive overraskelser, men aldrig forventer det.

Så det bliver 54 fra mig.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 17/11-16 09:07 
74
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Per SPer SSkrevet 17/11-16 10:33, rettet 17/11-16 10:46 
Mere plot, flere monstre, mere action.

KONG: Skull Island Trailer 2 (2017)
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
BeanoBeanoSkrevet 17/11-16 13:45 
Et godt eksempel på der vises for meget i trailers :(
JmogJmogSkrevet 17/11-16 14:16 
millennium>
Skal vi køre odds...? Hvad bliver GITS reviews gns. på metacritic?

Jeg er en stille pessimist som håber på positive overraskelser, men aldrig forventer det.

Så det bliver 54 fra mig.

57
XiwanaXiwanaSkrevet 23/11-16 14:14 
Spider-man, Kylo Ren og Qui-Gon tager ud for at omvende nogle japanere i Scorceses nye film 'Silence':
https://www.youtube.com/watch?v=IqrgxZLd_gE
[inspirational quote here]
SumezSumezSkrevet 23/11-16 14:22 
og så bliver de endda sendt ud af Mance Rayder
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 23/11-16 14:51 
Qui-hvem...? Er det fra en film jeg ikke kender til...?
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 23/11-16 15:12 
Han er med i Star Wars: De Forbudte Trin.
SumezSumezSkrevet 24/11-16 12:20 
Nu kommer den endelig!!

https://www.youtube.com/watch?v=5iO-zjhHvg4]Mad Sheila[/LINK]" target="blank">Mad Sheila
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 25/11-16 10:09 
Kæft noget lort :D
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 25/11-16 10:23 
På den fede måde. Kom nu.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
spectrespectreSkrevet 25/11-16 13:11 
Det er alligevel nogen af de ringeste CGI eksplosioner jeg nogensinde har set. Selv i 90'erne så det bedre ud.

Og alle virker bare så glade i den trailer?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
Per SPer SSkrevet 04/12-16 00:40 
Ny trailer til Guardians of the Galaxy 2.

Marvel’s Guardians of the Galaxy Vol.2 | Officiell teasertrailer
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
millenniummillenniumSkrevet 06/12-16 15:34, rettet 06/12-16 15:35 
Så starter de også forfra med The Mummy :D

The Mummy 2017
The medium is the message.
WehnerWehnerSkrevet 06/12-16 16:15 
"Starring Tom Cruise, the film is set to kick off the Universal Monsters Cinematic Universe, which will see the stories of familiar freaks like Frankenstein, The Invisible Man, Dr. Jekyll and Mr. Hyde, and the Wolfman interconnect for the first time."

Det lyder jo ikke som sådan dårligt, modsat den trailer du linkede :p
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 06/12-16 16:26 
I mine ører lyder det ganske forfærdeligt at de har tænkt sig, at fnidre det hele sammen. Det gør bare det hele mere tegnefilmsagtigt.
j/k
WehnerWehnerSkrevet 06/12-16 16:51 
Kontinuitet/sammenhæng er godt, men det kommer (bedømt fra Mummy-traileren) til at blive et forsøg på at score nem kasse på endnu et ligegyldigt Marvel/DC-agtigt univers.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 06/12-16 17:44 
Helt bestemt. Der er ingen grund til at blande de karakterer. De prøver blot at presse folk til at se alle filmene ved at give dem en følelse af at de går glip af noget hvis de ikke ser dem alle.
millenniummillenniumSkrevet 06/12-16 20:22 
Filmstudierne er gået amok med at opkøbe kendte brands og koncepter med henblik på at lave filmudgivelser forever and ever. Dette monster bash er bare et blandt mange. Det er branchens nye måde at tænke på - de har lært noget af tegneseriemarkedet. :)
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 07/12-16 10:04 
Hollywood er løbet tør for ideer :-(
Bashful Neophyte
2'175 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig