X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Film-trailer-tråden


Svar
RooneyRooneySkrevet 06/02-07 21:14 
Sådan en tråd er der nødt til at være herinde, og der er endnu mere brug for den, efter jeg så denne trailer.

Blades of Glory!

Dyrk lige dialogen i den trailer; Jeg skal SÅ meget ind og se den, ligeså snart den åbner.

"I see you still look like a fifteen year old girl, but not hot."

Hvilke trailere fandt I i dag?

Pour some sugar on me
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
2'175 emne(r).

Svar
OdinOdinSkrevet 08/04-16 10:22, rettet 08/04-16 20:28 
millennium>
I perioden hvor den første Death Star bliver bygget, oprørerne organiserer sig og hovedpersonen medvirker til at stjæle planerne til Death Star 1.

Før A New Hope.

Jeg håber filmen kommer til at spendere lige så meget tid på imperiets side af historien. Jeg ser frem til masser af saftige budgetmøder, dramaer omkring planoverskridelser, ubetalte underleverandører, bestikkelse af arbejdstilsynet, fagforeningsbosser der bliver smidt under bussen af Vader, en overstresset arkitekt der ender sit liv i druk, og kulminationen på årtiets mest fatale byggesjusk: Den manglende installation af sikkerhedsbomme ved ionkanonens kontrolpult* samt beslutningen om at efterlade en udluftningskanal i direkte forlængelse af reaktoren.

* http://photos1.blogger.com/blogger/2396/1241/1600/ds41.jpg
millenniummillenniumSkrevet 08/04-16 10:27 
Du mener de her møder....?

Link...
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 08/04-16 19:32, rettet 08/04-16 19:33 
Odin>
Jeg er i så fald ked af at måtte skuffe dig, for den tredje spinoff-film kommer til at omhandle netop Fett. Den har planlagt udgivelse i 2020.

Mindes også at have hørt noget lignende. Det er en indlysende pengemaskine, så det er selvfølgelig ikke overraskende at de gør det. Men Boba Fett er godt nok den mest ligegyldige figur nogensinde, som kun er interessant FORDI man ikke ved noget om ham. Tror det er de færreste der overhovedet bed mærke i ham første gang de så trilogien. Han er en af de der obligatoriske skel enhver fandom skal have mellem casual fans og nørderne.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 08/04-16 19:34 
Odin>
udluftningskanel
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OdinOdinSkrevet 08/04-16 20:18, rettet 08/04-16 22:30 
Sumez>
Odin>
Jeg er i så fald ked af at måtte skuffe dig, for den tredje spinoff-film kommer til at omhandle netop Fett. Den har planlagt udgivelse i 2020.

Men Boba Fett er godt nok den mest ligegyldige figur nogensinde, som kun er interessant FORDI man ikke ved noget om ham.

Hvis vi udelukkende forholder os til filmene, så er jeg skam ikke uenig. Hans antagede badassery voksede ud af at han var manden der fangede Solo, og hans skjulte identitet og tavshed gjorde ham spændende for mange. Hans fandom eksploderede da Expanded Universe-forfatterne besluttede at skrive historier om ham der virkeliggjorde den antagelse.
Andre bifigurer i Star Wars-universet er blevet ophøjet af fans baseret på præcis samme kriterier: Kort, tavs tilstedeværelse i nøglescener. IG-88, Boushh, Garindan, Imperial Guards og Aurra Sing, f.eks. Heck - selv Phasma, der trods alt havde flere replikker, er på superkort tid vokset til en elsket karakter som fans er begyndt at spinde baggrundshistorier om.

Modellen for fan-ophøjelse/spekulation lader til at være ret simpel:
1. Lad nogle visuelt interessante karakterer dukke op i baggrunden i plotfremmende scener.
2. Sørg for at de er maskerede og ikke siger for meget.
3. Watch it grow

Det sagt, så er jeg helt sikker på at nogen sagtens kan skrive en interessant baggrundshistorie for Fett, og vil imødekomme ethvert godt forsøg på at gøre ham oprigtigt spændende på det store lærred.

udluftningskanel

Hahah! Sådan en skefuld fik jeg engang. Findes der egentlig overhovedet noget voksent menneske idag som ikke på et eller andet tidspunkt i deres barndom er blevet udfordret til at sluge en skefuld kanel og er endt med at blæse hele lortet ud i en brun sky under et hosteanfald?
millenniummillenniumSkrevet 08/04-16 20:45, rettet 08/04-16 20:52 
Sumez>
Tror det er de færreste der overhovedet bed mærke i ham første gang de så trilogien. Han er en af de der obligatoriske skel enhver fandom skal have mellem casual fans og nørderne.

Boba Fett var den første SW franchise action figur jeg overhovedet havde i hænderne. En af mine bedste barndomsvenner havde købte figuren. Som den første. Ikke Luke, Han eller Darth Vader. Men Boba Fett.

Da jeg måtte vælge mit næststørste Star Wars fartøj i BR, faldt valget på Slave 1. Og jeg har den stadig.

Det var så cirka 15-20 år før en fankult begyndte at fremhæve Boba Fett som det fedeste i Star Wars, og havde nettet til at dele det. Så kom ikke og sig Boba Fett ikke havde nogen betydning. ;)

EDIT: Da Han Solo og Chewie kæmper mod Jabbas vagter i Return of the Jedi, råber Han Solo forundret "Boba Fett?!?!" Hvilket indikerer at de to har en særlig historik forud for handlingen. Der er noget godt at brygge en mano e mano konflikt på.
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 08/04-16 22:51, rettet 08/04-16 22:51 
Den historik de har er jo at Fett solgte Han til Jabba.

Men ellers er jeg helt enig. Jeg havde Han, R2, Leia og en Ewok figur som lille dreng i 80'erne. Min bedste ven havde en Boba Fett figur og jeg misundte ham uendeligt for det. Ville gladeligt have byttet dem alle for ham. Supercool hjelm, kappe, håndledslasere, jetpack og rygraket. Og han var en skurk med en badass stemme. Han var uendeligt cool i mine otteårige øjne.
spectrespectreSkrevet 09/04-16 01:14, rettet 09/04-16 01:15 
Min første Star Wars figur bitd var Lando Calrissian. Jeg kom til at smelte hans kappe på kogepladen :\

Min nabo havde det hele. AT-ATs, Aluminum Falcon, alle figurerne osv.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
millenniummillenniumSkrevet 09/04-16 13:15 
Den største fejltagelse jeg gjorde som barn var at sælge min Millennium Falcon.

Den næststørste var at jeg ikke turde ringe på en DBA annonce for at købe en AT-ST. Jeg var lidt kylling. :/
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 24/04-16 20:30 
Independence Day: No Will

http://youtu.be/LbduDRH2m2M
WehnerWehnerSkrevet 24/04-16 20:48 
Ser cgi'en lidt kunstig ud flere steder?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
millenniummillenniumSkrevet 24/04-16 23:23 
Mnaaaa det ser hæderligt ud, men tror absolut ikke på en nyklassiker.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 03/05-16 09:06 
Denne 2'er ser meget sjovere ud...

Iron Sky: The Coming Race

https://www.youtube.com/watch?v=NG2utrMwTyY
BeanoBeanoSkrevet 12/05-16 07:19 
Assassin's Creed...

http://youtu.be/mcTtP1JnJ_E
millenniummillenniumSkrevet 12/05-16 09:17 
Ligner lidt ... Prince of Persia filmen. :-/
The medium is the message.
XiwanaXiwanaSkrevet 13/05-16 00:28 
Hmm... det havde jeg slet ikke forventet:
https://www.youtube.com/watch?v=CG-3fM2qfQY
[inspirational quote here]
3of193of19Skrevet 21/05-16 14:33 
Ny trailer til Star Trek Beyond.
Ser SÅ meget bedre ud end den første.

STB trailer 2
millenniummillenniumSkrevet 22/05-16 08:04 
Er stadig kraftigt bekymret ovet Justin Lin som instruktør. Udskift rumskibene med biler, og så ligner det hele F&F igen.
The medium is the message.
3of193of19Skrevet 22/05-16 08:17 
Filmen er stadig skrevet af Simon Pegg, så der er gode chancer historien er god.

Er også blevet lidt mere positiv overfor JJ filmene på det sidste. Der er rimelig meget shooty bangbang ift rigtig Trek, og graver man i detaljer hænger universet ikke sammen (lidt som i Force Awakens) men som stand-Alone film er de gode nok.
Især synes jeg de har godt styr på figurerne og Kirk:
https://youtu.be/IP9GzrUxiBc
millenniummillenniumSkrevet 22/05-16 10:58 
Justin Lin har bare en hang til at dyrke det overfladiske og syntetiske. Nok bedre som musikvideo-instruktør.

JJ var god til at gøre hans Star Trek univers både energisk og menneskeligt.
The medium is the message.
NaieraNaieraSkrevet 22/05-16 12:30 
Sit.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 22/05-16 13:23 
Synes nu EC Henry har fat i noget ang JJ Trek:

Link...
SumezSumezSkrevet 22/05-16 15:26 
Den ser fuldstændig ligeå tosset ud som de to forrige.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 22/05-16 16:49 
Tror nu nok det ku blive den bedste af de tre.
Den behøver ikke bruge over en time på setup, og uden en Prime skurke-remake (og med Pegg som forfatter) er det ikke umuligt :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/05-16 18:00, rettet 22/05-16 18:01 
Ny Lethal Weapon serie... Det er ikke helt det samme når det ikke er 80'erne

https://youtu.be/cXZdEmvcFdU
BeanoBeanoSkrevet 22/05-16 18:07, rettet 22/05-16 18:07 
Det ligner det rene lort.
JmogJmogSkrevet 22/05-16 18:53 
Totalt cashgrab. Altså, det kan sagtens være en underholdende actionfilm, men Lethal Weapon er ikke en template man bare kan sætte andre skuespillere i. Lethal Weapon er ikke primært en buddy-cop film. Den er alle de små samtaler Mel Gibson og Danny Glover har med hinanden på den måde som kun de to kan. Det kan ingen leve op til.

Spøjs casting med ham der spiller Murtaugh. Han ligner da slet ikke en på 50. Og det vil være decideret pinligt, hvis han fyrer en "I'm getting too old for this shit" af.
BeanoBeanoSkrevet 22/05-16 18:58 
Det er en tv-serie og ligner noget der får kort levetid.
JmogJmogSkrevet 22/05-16 19:20 
TV serie? Ok, det fangede jeg ikke. De vil næppe have råd til mange af de actionscener man ser i traileren så. Det betyder den skal overleve på karakterer, humor og kemi.

Jeg har mine tvivl...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 22/05-16 20:15 
Beano>Det er en tv-serie og ligner noget der får kort levetid.

Der er heller ingen grund til at se det fis, når man i stedet bare kan se Lethal Weapon 5 og 6 i "It's Always Sunny In Philadelphia"
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
BeanoBeanoSkrevet 22/05-16 20:20, rettet 22/05-16 20:23 
Jmog>
Spøjs casting med ham der spiller Murtaugh. Han ligner da slet ikke en på 50. Og det vil være decideret pinligt, hvis han fyrer en "I'm getting too old for this shit" af.

Damon Wayans er 55 år og Danny Glover ca. 40 år da den første film blev skudt :D
JmogJmogSkrevet 22/05-16 20:30 
Det var satans!

Men udseendet på de to i den nye serie: Man tænker ikke umiddelbart at den ene er den unge og den anden den pensionsmodne.
BeanoBeanoSkrevet 22/05-16 20:32 
Enig ;)
millenniummillenniumSkrevet 23/05-16 10:48, rettet 23/05-16 11:24 
Meget passende, må jeg sige...

"I'm too old for this shit".
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 23/05-16 10:55, rettet 23/05-16 10:56 
Jeg havde ikke tålmodighed til at se hele den trailer >_>
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 23/05-16 11:24, rettet 23/05-16 11:25 
Det kunne jeg faktisk heller ikke.

Tror ikke Fox behøver planlægge en sæson 2.
The medium is the message.
NaieraNaieraSkrevet 23/05-16 13:06 
Heldigvis økser Fox de fleste af deres nye serier. Nogle gange endda før de er blevet vist.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OdinOdinSkrevet 23/05-16 13:54, rettet 23/05-16 14:03 
Nogle gange har jeg indtrykket af at FOX udelukkende søsætter serier for at kunne økse dem. Jeg tror deres programchefer udgør en helt særlig gruppering af perfide fetishister, der ligger og vrider sig på deres gummilagener til lyden af rasende fans og lugten af brændte millioner.
slk486slk486Skrevet 23/05-16 13:56, rettet 23/05-16 13:56 
Jeg tror bare ikke de aner hvad folk godt kan lide, så de putter spredhagl i bøssen og ser, hvad der sker.

Now bring back Firefly!
j/k
3of193of19Skrevet 23/05-16 14:03, rettet 23/05-16 14:07 
Tja, Castle er jo slut, så Nathan Fillion er fri.
Joss Whedon har ikke gang i noget.
Jewel Staite er vist heller ikke igang med meget.
Summer Glau er i en serie (Sequestered, lyder dog ikke som noget der kunne vare alt for længe).

Alan Tudyk, Morena Baccarin og Sean Maher har ok filmkarrierer nu til gengæld.

Men Fillion kunne jo evt blive den nye Star Trek kaptajn :)
slk486slk486Skrevet 23/05-16 14:07, rettet 23/05-16 14:08 
Næh, ikke andet end at ryste falsk sne over Fillion :D

(Con Man)
j/k
QQSkrevet 31/05-16 16:14, rettet 31/05-16 16:15 
Damn. Disney er tilsyneladende ikke glade for de første udgaver af Rogue One.

“The execs at Disney are not happy with the movie, and Rogue One will have to go back into four weeks of expensive reshoots in July.” The same source added that “Disney won’t take a back seat, and is demanding changes, as the movie isn’t testing well.”

Man kan jo frygte, at de med deres executive powers drejer det helt om, så den bliver ligeså kantløs som Episode 7 (som jeg dog godt kan lide, for det den er, hør mig ret).

Link...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
slk486slk486Skrevet 31/05-16 16:23 
Ja, det er nok ikke nogen helt ubegrundet frygt :/
j/k
SumezSumezSkrevet 31/05-16 21:28 
Det kan være både og. Ville være spændende at høre konkrete detaljer, men det er vel nærmest umuligt at opsnappe.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 01/06-16 12:30 
Min rene, ikke-begrundede mavefornemmelse siger mig, at Disney har satset så stort på SW franchisen, at hvis et test-publikum har reageret lidt meeeeh på visningen, så ryger den tilbage til klippebordet, fordi de inderligt gerne VIL have positive resultater.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 01/06-16 12:35, rettet 01/06-16 15:15 
De 10-12 årige reagerer en smule negativt på for meget dialog og plot, så det fixes lige med en halv-fjollet action sekvens ala. rum-blæksprutten i episode 7. Disney er bare Disney :P
OdinOdinSkrevet 01/06-16 12:50, rettet 01/06-16 13:25 
ALT kan fikses med en rumsprutte. Hvis nu Snyder* eller Singer lige havde afsat 2 promille af budgettet til en god rumsprutte ville Batman V Superman og X-Men Apocalypse være blevet rygende successer. I kan stadig nå det endnu med Ghostbusters, Columbia Pictures! Sætiværks!

* Desværre lader Snyder til at have aversion mod rumsprutter. Case in point: Watchmen.
la0sla0sSkrevet 01/06-16 13:22 
Lad os nu se. Tror panik er lidt et clickbait-agtigt ord.

Måske er det brandslukning, måske er det sandt, at det altid var planlagt. Som der nævnes i mit link, Mad Max havde betydelige reshoots, det gik da fint.

Et andet perspektiv
Hvad sker der?
FancyPantsFancyPantsSkrevet 01/06-16 14:50 
Odin>ALT kan fikses med en rumsprutte.

Hvis man nu drikker en flaske Kraken før/imens, kan en romsprutte så anvendes som substitut?
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
QQSkrevet 01/06-16 15:02 
Shit mand. Al den snak om rumsprutte forstod jeg intet af. Jeg måtte google det - så ligegyldig var den sekvens, at jeg ikke husker noget fra den.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
2'175 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig