X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Film-trailer-tråden


Svar
RooneyRooneySkrevet 06/02-07 21:14 
Sådan en tråd er der nødt til at være herinde, og der er endnu mere brug for den, efter jeg så denne trailer.

Blades of Glory!

Dyrk lige dialogen i den trailer; Jeg skal SÅ meget ind og se den, ligeså snart den åbner.

"I see you still look like a fifteen year old girl, but not hot."

Hvilke trailere fandt I i dag?

Pour some sugar on me
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
2'175 emne(r).

Svar
BeanoBeanoSkrevet 14/12-15 14:13 
INDEPENDENCE DAY 2 Resurgence

https://www.youtube.com/watch?v=GqAllf_BKEw
nerosnerosSkrevet 14/12-15 14:25 
OK USA (y)
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 14/12-15 14:28 
Sidste gang slog vi dem med en computervirus. Denne gang har vi malware, mail phishing, bit torrents og DDos angreb!
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 14/12-15 14:34 
Eller bare "vand"..!
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 14/12-15 14:35 
Bakterier!
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 14/12-15 15:33 
Donald Trump

(fordi det er moderne)
BeanoBeanoSkrevet 14/12-15 17:57 
Star Trek Beyond

http://youtu.be/XRVD32rnzOw
XiwanaXiwanaSkrevet 14/12-15 18:26 
Beyond Star Trek
'To blandly go where everyone has gone before'
[inspirational quote here]
nerosnerosSkrevet 14/12-15 21:15 
millennium>
Bakterier!

Har du glemt filmen "Signs" ? ;-)
Bashful Neophyte
slk486slk486Skrevet 15/12-15 09:26, rettet 15/12-15 09:26 
Xiwana>
Beyond Star Trek
'To blandly go where everyone has gone before'

Ikke meget Star Trek sjæl tilbage... :/
j/k
millenniummillenniumSkrevet 15/12-15 10:05 
Ååååhhh neeeej, Justin Lin har overtaget Star Trek...?

Dårlig, dårlig, dårlig ide. De skulle have ventet på at Abrams havde tid igen.
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 10/02-16 10:03 
Hardcore Henry!!!
https://www.youtube.com/watch?v=wv33e0TyL6M
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 10/02-16 10:36 
Ligner en film som vil være enormt belastende efter et par minutter :O
KillerBean2KillerBean2Skrevet 10/02-16 12:22 
Jeg blev søsyg bare af at se traileren :/
AV Intelligent Terminal
millenniummillenniumSkrevet 10/02-16 12:34 
Pukebag included? Man ved så ikke om det er manuskriptet eller kamerabevægelserne der får en til at ørle :D
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 10/02-16 13:12 
Jeg er så klar på den!
Bashful Neophyte
OdinOdinSkrevet 10/02-16 14:06 
KillerBean2>
Jeg blev søsyg bare af at se traileren :/

Så skal du ikke se Irreversible.
Jeg så den på 120" og de første 25 minutter var jeg primært koncentreret om ikke spontant at komme til at oraldistribuere mine sidste to måltider udover sofa og stuebord.
millenniummillenniumSkrevet 10/02-16 14:17 
Man skal i det hele taget ikke se Irreversible på en hyggeaften sammen med kæresten eller hvis man lider af vinterdepression :) Men kompromisløs effektiv filmoplevelse, det er det sgu.
The medium is the message.
OdinOdinSkrevet 10/02-16 14:23, rettet 10/02-16 14:24 
Helt bestemt. Jeg så den så sammen med konen på en hyggeaften. ^_^
Men vi opsøger altså også den slags film der kan give os én på opleveren, og var også begge to enige om, at den var skidegod.
BeanoBeanoSkrevet 10/02-16 14:43 
Denne film?
www.imdb.com/title/tt3882396

...eller denne?
http://www.imdb.com/title/tt0290673
OdinOdinSkrevet 10/02-16 14:46 
Den franske fra 2002.
(De har for øvrigt intet med hinanden at gøre, bare i tilfælde af at nogen kunne forledes til at tro at der var tale om en amerikansk remake.)
BeanoBeanoSkrevet 10/02-16 14:48 
Ok tak ... den må jeg få opsporet ved lejlighed :)
nerosnerosSkrevet 10/02-16 21:35 
Irreversible på en hyggeaften..!? Der er scener i den film jeg bare ikke kunne se :O

Damn! I går til den :D
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 03/03-16 16:23 
Ghostbusters (2016) ...

http://youtu.be/w3ugHP-yZXw

Oh well :/
millenniummillenniumSkrevet 03/03-16 18:20 
Kan ikke mærke mit fucking fjæs.

:-(((
The medium is the message.
XiwanaXiwanaSkrevet 03/03-16 18:23 
Er det en komedie? I så fald er den sgu ik' særlig sjov.
[inspirational quote here]
nerosnerosSkrevet 03/03-16 21:54, rettet 03/03-16 21:57 
39.166 "not likes" VS 26.754 "likes".

Det siger måske lidt om noget er lidt galt...! Der er visse film som bare ikke kan remakes eller rebootes. Learn Hollywood.
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 03/03-16 22:45 
Det her er altså også værre end normalt. Der var ét sjovt øjeblik - "the wig or the hat?"
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 04/03-16 08:26 
Springer helt sikkert den film over. Ikke fordi jeg er højrøvet over at Ghostbusters bør være mænd, eller fordi jeg føler at de træder på min barndom eller udviser mangel på respekt overfor originalen. Mest bare fordi den ser voldsomt kedelig og uinteressant ud. "The wig or the hat" øjeblikket var overhovedet ikke sjovt. Det var dumt og ca. på niveau med Scary Movie filmene.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 04/03-16 09:24 
Præcis. Jeg synes det virkede som et frisk pust at bruge kvindelige ghostbusters, og er aldrig bleg for mainstream gøgl. Men en trailer, der virker så desperat at de bruger spoilers (possess humans) for at vække vores interesse, får mig ikke til at se en film. Minder mig om de frygtelige Scooby Doo film.

Den kan dog redde mange point tilbage hvis en af kvinderne drømmer om oral pleasure fra et mandligt spøgelse. :-D

Unlikely.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 04/03-16 20:27, rettet 04/03-16 20:27 
Film-trailer-tråden
SumezSumezSkrevet 06/03-16 00:18 
Fan re-cut af traileren vælger at leve i fornægtelse og skærer alt det væk der afslører hvor elendig filmen er, og ender med et resultat der faktisk ser "lovende" ud:

https://www.youtube.com/watch?v=8IDXpOX0Cp0
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 06/03-16 00:54 
Jeg kan ikke forstå, at de har skåret den eneste gode joke. Men traileren er klart bedre. Reelt set er det pga. Ray Parker Jr.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 06/03-16 10:13 
Det er fordi det er en virkelig tåkrummende dårlig joke ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 06/03-16 10:59, rettet 06/03-16 11:00 
Mit største buttfuck problem med hele traileren (trods et bedre fan cut), er linjen af overdrivelse. Farverne er vildt overdrevet. Karaktererne er stupidt overdrevne. Ghostbusters virkede troværdigt fordi filmsproget var naturalistisk, men denne udgave er nærmere parodisk. Hvis det er meningen vi skal tro på at spøgelser atter overtager New York, så er det mission failed.

Man kan sige: luk røven, Millennium, du er jo ikke i målgruppen. Ja, men jeg var en skole-knajt dengang jeg så Ghostbusters, så hvorfor kan nutidens børn og unge ikke kræve bedre underholdning?

Gammelfar over at out.
The medium is the message.
XiwanaXiwanaSkrevet 10/03-16 18:53 
Ny Cap Am: Civil War-trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=U2P4DkHxXNQ
[inspirational quote here]
nerosnerosSkrevet 11/03-16 11:49 
Jeg ser meget frem til den nye Captain America Vs Iron Man!
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 11/03-16 13:10 
Åh fuck, må holde op med at se trailers. Jeg ødelægger mig selv med spoilers. :)
The medium is the message.
QQSkrevet 07/04-16 14:57 
Første trailer til Star Wars: Rogue One

https://youtu.be/Wji-BZ0oCwg

Umiddelbart er jeg meget positivt stemt. Det kunne tyde på, at det er godt, at plottet ikke er tvunget til at skulle følge det vante persongalleri, men i stedet kan starte forfra, alene med udgangspunkt i universet og en enkelt kendt begivenhed.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
WehnerWehnerSkrevet 07/04-16 15:34 
Den ser fin nok ud. Måske kan man allerede lidt fornemme, at den ikke kommer op på Force Awakens - hvilket man jo heller ikke kan forvente. Men det bliver helt klart julefilmen i biffen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 08/04-16 08:00, rettet 08/04-16 08:01 
Hølmkjær>
Det kunne tyde på, at det er godt, at plottet ikke er tvunget til at skulle følge det vante persongalleri, men i stedet kan starte forfra, alene med udgangspunkt i universet og en enkelt kendt begivenhed.

Da nyheden først kom frem om at de ville lave spinoff-film tænkte jeg at det var en forfærdelig omgang pengemalkning af den nyerhvervede licens, men må indrømme at jeg også synes det ser lovende ud, netop af de samme årsager du nævner. Der er ikke helt ligeså store krav og retningslinjer til denne film, så det giver mulighed for at tage universet i nye retninger. Allerbedst bliver det hvis de, igen, vælger at se bort fra de værste "EU"-agtige tendenser, og skaber en lille selvstændig historie.
Den kunne faktisk SAGTENS blive bedre end The Force Awakens, men nok på en anden måde. F.eks. slipper man nok for kæmpe-dødsstjerner der kan ødelægge tre planeter samtidig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 08/04-16 08:59 
Jeg er positiv.

Det indikerer en film som netop ikke behov overgå alt andet, men kan finde et hjørne til at fortælle en ukendt baggrundshistorie uden at sprænge planeter i luften. Ærger mig stadig at Lucas tørrede røv i Boba Fetts baggrundshistorie, hvilket gør det svært at lave et nyt bedre spin-off på Mr. Fett.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 08/04-16 09:03 
Jo mindre man begynder at prøve at spinde mere på Boba Fett, jo bedre
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 08/04-16 09:07, rettet 08/04-16 09:09 
Vi behøvre ikke en baggrundshistorie for alle de ikoniske karakterer i Star Wars. Lad lidt af mystikken blive.

Ser meget frem til Rogue One. Glad for at set, at den ser ud til at foregå under imperiet og variationen af den velkendte musik er virkelig veludført: AT-ATs ser pænt frygtindgydende ud fra jorden :)

Måske finder vi ud af HVOR mange Bothans, der faktisk døde under frembringelsen af de planer :D
j/k
OdinOdinSkrevet 08/04-16 09:17, rettet 08/04-16 09:21 
millennium>
Ærger mig stadig at Lucas tørrede røv i Boba Fetts baggrundshistorie,

Faktisk ikke. Udover de få scener der viste lille Boba tøffe rundt i sin fars skørter, nåede Lucas ikke rigtig at fortælle noget som helst om ham. De næste 23 år af Fetts karriere til vi ser ham igen i jagten på Solo i Empire Strikes Back er stadig et ubeskrevet blad. Hvad der sker efter mødet med Sarlacc to år senere ved vi heller ikke. Der er altså rig mulighed for at fortælle historier om ham.
spectrespectreSkrevet 08/04-16 09:19 
Den scene med tropisk våd strand og AT-AT's så vild ud. Ham douchen man ser, rebel fighter pilot dude. Håber lidt på at det er Kyle Katarn.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
nerosnerosSkrevet 08/04-16 09:33 
I hvilken tidsperiode er det meningen at filmen skal foregå?

Jeg er forvirret...!

I øvrigt ser det helt fint ud og jeg glæder mig :-)
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 08/04-16 09:36, rettet 08/04-16 09:37 
I perioden hvor den første Death Star bliver bygget, oprørerne organiserer sig og hovedpersonen medvirker til at stjæle planerne til Death Star 1.

Før A New Hope.
The medium is the message.
OdinOdinSkrevet 08/04-16 09:58, rettet 08/04-16 10:00 
Sumez>
Jo mindre man begynder at prøve at spinde mere på Boba Fett, jo bedre

Jeg er i så fald ked af at måtte skuffe dig, for den tredje spinoff-film kommer til at omhandle netop Fett. Den har planlagt udgivelse i 2020.
BeanoBeanoSkrevet 08/04-16 10:12 
neros>I hvilken tidsperiode er det meningen at filmen skal foregå?

Umiddelbart før A New Hope.
2'175 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig