X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Film-trailer-tråden


Svar
RooneyRooneySkrevet 06/02-07 21:14 
Sådan en tråd er der nødt til at være herinde, og der er endnu mere brug for den, efter jeg så denne trailer.

Blades of Glory!

Dyrk lige dialogen i den trailer; Jeg skal SÅ meget ind og se den, ligeså snart den åbner.

"I see you still look like a fifteen year old girl, but not hot."

Hvilke trailere fandt I i dag?

Pour some sugar on me
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
2'175 emne(r).

Svar
3of193of19Skrevet 06/08-15 09:44 
millennium>
En afroamerikansk human torch, en superhelt (ingen kender) i myre-størrelse og en obskur anti-superhelt med ultravold og bandeord. Aner man lidt nye retninger for Marvel (for at undgå metaltræthed)....?

Det er ikke Marvel selv der laver Fantastic 4, men 20th Century Fox. Faktisk har Marvel sandbagget filmen rimelig meget; de har vist stoppet tegneserien for ikke at give filmen noget gratis cross-promotion. Filmen er lavet af samme grund som de nye Spiderman film. De sad på licensen, men SKULLE losse en film ud hvis de ville beholde den fordi licensen ellers ville udløbe og filmrettighederne falde tilbage til Marvel/Disney.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/08-15 10:32 
Så lad os håbe de får lavet en bedre film end Amazing Spider-man 2. Det kunne faktisk være fedt med en god Fantastic Four-film i det hele taget :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 06/08-15 11:28, rettet 06/08-15 12:28 
Ja, det var sgu skidt at SpiderMan2 ikke klarede sig bedre. Faldgruben er altid fokus: Lad nu være med at proppe så mange skurke og sub-plots ind i samme film. Én helt, én skurk, sådan.

EDIT: anmelderne er ikke så begejstrerede. (Man hvad ved de?)

http://www.scope.dk/film/10173-fantastic-four
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 06/08-15 21:32 
Snittet på 4,5 på IMDB er godt nok skudt helt forbi. For mig var den helt klart en fin 7'er.

Hvis man forventer en normal superheltefilm, så bliver man skuffet. Den følger slet ikke Marvel-formlen (det er Sony der producerer). Det er langt mere en science fiction-film end en superheltefilm. Noget i retning af halvdelen af filmen handler om hvordan de får bygget maskinen og hovedpersonernes personligheder. Det er faktisk rigtigt interessant synes jeg. Særligt Doom er en HELT anden type end vi er vant til, hvilket gør ham langt mere interessant. Forestil jer en Greenpeace aktivist med storhedsvanvid.

Efter de har fået deres kræfter formår filmen at introducere noget så sjældent som uforudsigelighed i plottet. Det varer ikke ved, men jeg synes det var en god film. Bortset fra et par klichescener med et skænderi mellem en far/søn og så den klassiske "we can't win against him. We can if we work together". Det er lidt kvalmt, men vi snakker om et par minutter i en ellers solid film.

Det er ikke en superheltefilm. Blot en god film med superhelte i.
nerosnerosSkrevet 06/08-15 21:39 

Hvad har jeg lige set? :O
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 12/08-15 20:30 
Teaser til Tarantino's The Hateful Eight...

http://youtu.be/gnRbXn4-Yis
nerosnerosSkrevet 13/08-15 14:30 
Straight Outta Compton:
http://www.imdb.com/title/tt1398426/?ref_=hm_otw_t0
Bashful Neophyte
OdinOdinSkrevet 14/08-15 10:50, rettet 14/08-15 11:19 
Den glædede jeg mig faktisk til, men traileren ligner en alt for glossy og ensidig udgave af historien og jeg har efterfølgende fundet ud af, at de f.eks. ikke nævner Dee Barnes-kontroversen med så meget som et ord i filmen. Selvfølgelig kan de ikke berøre alle episoder på blot to timer, men den sag var pænt vigtig er jeg er lidt bekymret for at filmen i virkeligheden er lidet andet end et glorificeret reklamespot for NWA, købt og betalt af Dre.
millenniummillenniumSkrevet 14/08-15 11:03 
Ja, hvis de kører "ååh-vi-er-så-seje" og "vi-revolutionerede-rap-musikken" jargonen hele vejen igennem, så smoker jeg mig selv. :-P
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 14/08-15 11:10 
Odin>
er jeg lidt bekymret for at den i virkeligheden er lidet andet end et glorificeret reklamespot for NWA, købt og betalt af Dre.

Det har forhåbentlig altid stået rimelig klart :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OdinOdinSkrevet 14/08-15 11:15, rettet 14/08-15 11:17 
millennium>
Ja, hvis de kører "ååh-vi-er-så-seje" og "vi-revolutionerede-rap-musikken" jargonen hele vejen igennem, så smoker jeg mig selv. :-P

Samme her. De truede og røvrendte jo hinanden på kryds og tværs for kontrakter og penge. Ice Cube skred efter kun tre år og Eazy-E døde af AIDS. Det var sgu' ikke noget smukt eventyr. Det synes jeg bare ikke traileren afspejler overhovedet.
OdinOdinSkrevet 14/08-15 11:17, rettet 14/08-15 11:18 
Sumez>
Det har forhåbentlig altid stået rimelig klart :P

Nah. Det var jeg faktisk ikke klar over. Jeg troede oprigtigt at det var initiativtagere udenfor Dres vingefang der havde besluttet at fortælle historien. Men da jeg så Dres uforbeholdne endorsement i Red Band-traileren kunne jeg jo godt fornemme hvad det ville blive for en film.
BeanoBeanoSkrevet 19/08-15 08:09 
Victor Frankenstein

https://www.youtube.com/watch?v=cvESrJ5GdHc

*fnis*
SumezSumezSkrevet 19/08-15 11:53 
Kan ikke finde ud af om det skal forestille at være en komedie eller hvordan? Men om ikke andet ser den i hvert fald noget mere underholdende ud end de fleste andre af de "moderne" eventyr-fortolkninger der er dukket op på det seneste. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 19/08-15 11:56, rettet 19/08-15 11:57 
Jeg syntes det ser forfærdeligt ud, på den ufede måde :) En langhåret Radcliffe som Igor?.. nej vel :D
XiwanaXiwanaSkrevet 19/08-15 12:00, rettet 19/08-15 12:04 
Det tror jeg heller ikke, 20 Century Fox kan svare på, Sumez.
Beano har linket til den internationale trailer, hvor filmen mest af alt en traditionel monsterfilm med meget lidt humor. Hvis man ser den amerikanske trailer, er filmen meget tættere på et mix mellem Van Helsing og Downey Jr-Sherlock-filmene - altså fantasy + komedie.

https://www.youtube.com/watch?v=UoUlq4nYwIQ

Filmen er i øvrigt skrevet af Max Landis - ham, der også stod bag den fabelagtigt sjove kortfilm 'The Death and Return of Superman': https://www.youtube.com/watch?v=0PlwDbSYicM
[inspirational quote here]
SumezSumezSkrevet 19/08-15 12:05 
Beano>
Jeg syntes det ser forfærdeligt ud, på den ufede måde :) En langhåret Radcliffe som Igor?.. nej vel :D

Den har vel masser af selvironi? Den ser meget meget useriøs ud. Andet ville i hvert fald være en katastrofe. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 19/08-15 12:06 
En antagelse når vi ikke har set filmen - kan kun udtale mig om traileren som jeg syntes ligner lort.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 23/08-15 13:31 
Og fra folkene bag King of Kong Kommer der så lige en film om en fod:

Finders Keepers
AV Intelligent Terminal
FancyPantsFancyPantsSkrevet 23/08-15 13:37 
Nogen snakkede sikkert om at "gain a foothold" i industrien.
Det endte så desværre med, at staklen der sad og småsov til mødet, kom til at påtage sig opgaven.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 23/08-15 14:07 
Jeg forstår ikke noget som helst af den trailer. Hvad handler filmen om?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 23/08-15 16:00, rettet 23/08-15 16:00 
For helvede Sumez....

Noget med en gut, der købte en grill og opdagede, at der var en fod i den, og så har han gjort den til en attraktion og er blevet berømt. I mellemtiden er det så gået op for den oprindelig ejer af grillen, at foden var væk, og nu vil han have den tilbage. Han har tilsyneladende ikke opdaget at han var kommet til at sælge foden sammen med grillen. Foden sad vist oprindeligt på hans far, som døde i et flystyrt, og så har han af en eller anden fucked up grund beholdt foden af sentimentale årsager. Men gutten, der købte grillen, vil selvfølgelig ikke give slip på foden.
AV Intelligent Terminal
JmogJmogSkrevet 23/08-15 16:57 
Æv. Udfra titlen på linket troede jeg det var en dokumentar om Atari-spillet Finders Keepers.
millenniummillenniumSkrevet 23/08-15 17:59, rettet 23/08-15 17:59 
Æv, troede det var dokumentar om C64 spillet....

Film-trailer-tråden
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 23/08-15 18:13 
Hov, det er da også rigtigt, det var til C64 jeg havde det. Blandede det lige sammen med Crystal Castles som jeg 110% sikkert spillede på min Atari.
nerosnerosSkrevet 24/08-15 13:03 
TURBO!!

http://www.imdb.com/title/tt3672742/?ref_=fn_al_tt_1
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 24/08-15 13:06 
Hehe, ja. Jeg tænkte også på at poste den :)

Kan dog ikke helt finde ud af, om skuespillet er elendigt med vilje (specielt hende tøsen), eller om det det bare er forfærdelige skuespillere...
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 24/08-15 13:11 
Jeg er ret sikker på det er med vilje. "Sundance" og "Michael Ironside". ;-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 18/09-15 11:35 
Ugens remake... Point Break

https://www.youtube.com/watch?v=KvKneCIlIVs

*suk*
millenniummillenniumSkrevet 26/10-15 22:53 
Hell yeah!! The Iron Gigant Signature Edition.

Hold kæft hvor har jeg set den mange gange. Og min søn har. Formentlig på min top 3 over bedste 2D amerikansk animationsfilm.

Gad vide om danske biografer tør vise den... Troldspejlet vil sikkert gerne forære noget gratis promo. :)

Link...
The medium is the message.
OdinOdinSkrevet 27/10-15 18:12, rettet 27/10-15 18:23 
Shut up and release it on blu-ray!
Jeg har ventet på en HD-udgave af den film lige så længe formatet har eksisteret. Det piner mig at stort set alle jammerlige film i WBs bagkatatolog der udkom samme år forlængst har fået blu-ray udgivelser, mens deres mest anmelderroste animationsfilm i nyere tid har ligget og samlet støv.
millenniummillenniumSkrevet 27/10-15 20:25 
Hørt! Måske er der en god chance denne gang.
The medium is the message.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 27/10-15 21:50 
Alt andet ville være fjol!

Selvom Bird driller den stakkels fan der ikke kan stave til "does"
https://mobile.twitter.com/bradbirda113/status/644590747979763713
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
millenniummillenniumSkrevet 28/10-15 08:40 
Tsk tsk, han er nok en af de krævende staveneurotikere.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 28/10-15 10:11 
Godt nyt til alle jer Sandler fans herinde!

The Ridiculous 6:
https://www.youtube.com/watch?v=_YkjKrUpsXw
millenniummillenniumSkrevet 28/10-15 10:15 
Sandler fans?

Ekko, ekko, ekko........
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 28/10-15 10:17 
Åh, la' bare vær'... ;D
nerosnerosSkrevet 28/10-15 13:18 
Glem Adam Sandler her er den nye Ghost In The Shell trailer:

http://www.imdb.com/title/tt4337072/?ref_=tt_rec_tt
Bashful Neophyte
OdinOdinSkrevet 28/10-15 13:38, rettet 28/10-15 13:40 
Jeg elsker Ghost in Shell. Både manga, filmene og Stand Alone Complex, men jeg må lige vente med at sætte mine forventninger til der kommer en mere retvisende video med japanske stemmer - for *shit* hvor bliver den trailer dog skæmmet af det enerverende underlægningstrack og den sløje dubbing. Animationen ligner dog en TV-serie og ikke noget der tilnærmelsesvis minder om et OVA-, endsige biograffilmsbudget.

(Ja-ja. Jeg skal nok pakke mit brok sammen og gå ind og lægge mig i min hule igen.)
NaieraNaieraSkrevet 28/10-15 13:47 
Det ser ud som om den hænger sammen med Arise-afsnittene. Måske. Derfor ligner den måske ikke lige en biograffilm i animationskvalitet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 28/10-15 15:27 
Puha. Troede det ville være live action filmen med Scarlet Johansen
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OdinOdinSkrevet 28/10-15 15:35, rettet 28/10-15 15:36 
Du joker nu, ikke? Det er ikke noget der i ramme alvor er i støbeskeen, vel?
SumezSumezSkrevet 28/10-15 15:42 
http://www.imdb.com/title/tt1219827/combined
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 28/10-15 15:42, rettet 28/10-15 15:43 
Odin>
Du joker nu, ikke? Det er ikke noget der i ramme alvor er i støbeskeen, vel?

Jo da.

Jeg tror bare vi skal være glade for, at det aldrig blev til noget med live action Akira eller Evangelion.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OdinOdinSkrevet 28/10-15 18:13, rettet 28/10-15 18:18 
Evangelion frygtede jeg i årevis - med drypvise shock i form af pre-production artwork-leaks og udtalelser fra de involverede. Selv vel vidende hvor lille nåleåjet er for at sågar de mest populære anime-licenser nogensinde kommer til udgivelse i form af amerikaniserede Hollywood-produktioner, følte jeg det kom alt, alt for tæt på.


Første nyhedsoverskrift nedenunder den sparsomme info:

"Ghost In The Shell: Straight Outta Compton scribe signs up"

... Wow.
Soren47Soren47Skrevet 29/10-15 08:24 
Der kommer sgu en ny Macross-serie!
Nogle af serierne var ret fede. Andre.. not so much.

Link...
OdinOdinSkrevet 29/10-15 09:17, rettet 29/10-15 09:17 
Hah! Hvor pudsigt. Jeg genså lige Macross Plus i sidste uge. For dælen da, den er stadig fantastisk. Og soundtracket... Uuh, altså. Det her ser faktisk også ganske godt ud. Karakterdesignet er lige kedeligt, og jeg er normalt ikke pjattet med sammenblandingen af 3D CGI og 2D (mest fordi det oftest bliver gjort utroligt klodset), men det ser faktisk ikke så skidt ud her. Selvom den tydeligvis foregår små 60 år efter hændelserne i den oprindelige serie, synes jeg også der er et eller andet ved traileren der kaster sig tilbage til netop dén serie. Hvilket bestemt ikke er skidt i min bog. Men ja - vi er jo blevet brændt før, så lad os vente at se om det her bliver en af de gode.
XiwanaXiwanaSkrevet 06/11-15 20:42, rettet 06/11-15 20:42 
Hvis man er til den slags, så er her traileren til næste års Warcraftfilm: https://www.youtube.com/watch?v=2Rxoz13Bthc
[inspirational quote here]
Soren47Soren47Skrevet 06/11-15 20:47 
Jeg er MEGET til det. Så må lige se den, når jeg kan se den på noget som ikke er min mobil :D
SumezSumezSkrevet 06/11-15 21:41 
Ikke at jeg nogensinde kunne forestille mig hvordan man kan lave en god film over Warcraft, men den ser godt nok virkelig tåbelig ud den film. :)
Men altid noget at den er rimelig basic mennesker-og-orker som i de gamle spil og ikke al det der crazy lore fra WoW.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
2'175 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig