X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Film-trailer-tråden


Svar
RooneyRooneySkrevet 06/02-07 21:14 
Sådan en tråd er der nødt til at være herinde, og der er endnu mere brug for den, efter jeg så denne trailer.

Blades of Glory!

Dyrk lige dialogen i den trailer; Jeg skal SÅ meget ind og se den, ligeså snart den åbner.

"I see you still look like a fifteen year old girl, but not hot."

Hvilke trailere fandt I i dag?

Pour some sugar on me
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
2'175 emne(r).

Svar
millenniummillenniumSkrevet 20/05-15 12:16 
My two cents....

Der er tre aktuelle film-serier som kæmper om de samme ungdomssegmenter med deres sci-fi-abstraktion af genkendelige dynamik fra ungdommen:

Hunger Games:
Indlysende vinder med et fedt miljø som tangerer mellem hyperrealisme og syret abstraktion. Mocking Jay part 1 var overraskende god.

Divergent:
Helt urimelig latterlig, kold, ligegyldig og dårligt formidlet med irriterende voice-over.

Maze Runner:
Overraskende tæt på at være god, med noget gefühl fra Fluernes Herre og virkelig solid spænding, indtil en forhastet slutning taber Mingvasen på gulvet.
The medium is the message.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 20/05-15 15:35 
Dunwich>
Hvad mener du der er galt med selve slutningen i The Maze Runner?

Jeg synes bare, kvaliteten tog et voldsomt dyk i den sidste stump af filmen. Alt, hvad filmen havde bygget op af stemning, pacing, klipning osv. blev pludselig kylet ud af vinduet og blev erstattet med noget, der mest af alt mindede mig om de dårligste Resident Evil -film. Virkelig en klodset og uelegant måde at lægge op til en 2'er på.
AV Intelligent Terminal
Mes1983Mes1983Skrevet 20/05-15 18:10 
Helt enig. Slutningen af Maze Runner føles bestemt forceret. Og som allerede nævnt er det en skam. Og slutningens oplæg til en 2er er absolut ikke elegant. Og man kan vel diskutere om den overhovedet er nødvendig - spændingen og uvidenheden tror jeg faktisk ville gavne den næste i rækken.

En anden ungdomsfilm baseret på en bog jeg blev overrasket over var: Tomorrow when the war began. Desværre lader det ikke til at den får en efterfølger.
JmogJmogSkrevet 20/05-15 19:30 
millennium>
My two cents....

Der er tre aktuelle film-serier som kæmper om de samme ungdomssegmenter med deres sci-fi-abstraktion af genkendelige dynamik fra ungdommen:

Hunger Games:
Indlysende vinder med et fedt miljø som tangerer mellem hyperrealisme og syret abstraktion. Mocking Jay part 1 var overraskende god.

Divergent:
Helt urimelig latterlig, kold, ligegyldig og dårligt formidlet med irriterende voice-over.

Maze Runner:
Overraskende tæt på at være god, med noget gefühl fra Fluernes Herre og virkelig solid spænding, indtil en forhastet slutning taber Mingvasen på gulvet.

Helt enig. Vil lige tilføje at Insurgent er endnu dårligere end Divirgent.

Hunger Games overraskede mig virkelig da jeg så den. Den lyder jo som en kopi af Battle Royale, men er virkelig underholdende med ganske interessante karakterer. Toeren formår at være mere af det samme uden at være dårligere. Treeren er ikke nær så spændende men går i en helt anden retning end de andre film og indeholder et par plotmæssige genistreger.

Mazerunner er til en vis grad skåret over den læst Odin beskriver, men kun til dels. Den udmærker sig ved at være meget velproduceret og fokusere på "kødet" om jeg så må sige med næsten intet tidspunkt hvor handlingen gearer ned. Der er ingen kærlighedshistorie (på trods af at der er en kvinde med) og indtil de sidste fem minutter aner vi stadig ikke hvorfor de er i labyrinten. Det er også med til at gøre den spændende. Uden referencepunkter kan alt jo ske.

Det eneste decideret dårlige ved den er (for mig) afsløringen af formålet med labyrinten. Det var ualmindeligt ulogisk.

Divergent slår den dog på det punkt med meterlængder: For at undgå krig skal alle deles op i kliker. Riiiight....
OdinOdinSkrevet 20/05-15 21:31, rettet 20/05-15 21:31 
Jmog>
Divergent slår den dog på det punkt med meterlængder: For at undgå krig skal alle deles op i kliker. Riiiight....

Fuck. Jeg har lige fundet ud af at SNL har været der allerede: https://www.youtube.com/watch?v=CnTltDzqhzM
JmogJmogSkrevet 21/05-15 22:38 
Hahaha. Der fangede de alle de film vi diskuterer :-)
BeanoBeanoSkrevet 11/07-15 21:24 
Batman v Superman trailer...

http://youtu.be/0WWzgGyAH6Y


Uuuhh!
SumezSumezSkrevet 11/07-15 23:16 
Jason Todd!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 11/07-15 23:21 
Jeg synes ikke den trailer giver nogen som helst mening overhovedet :D
Bashful Neophyte
NaieraNaieraSkrevet 11/07-15 23:39 
Det kan godt være at Ben Affleck er dum, men, for helvede, det er Batman vs. Superman, af Zack Snyder. Woooo!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
XiwanaXiwanaSkrevet 11/07-15 23:45 
Det er én stor kærlighedserklæring til Millers 'Dark Knight Returns'. Vi mangler bare mutanterne.
Det skal sgu nok blive godt!
[inspirational quote here]
OdinOdinSkrevet 12/07-15 00:52 
Naiera>
Det kan godt være at Ben Affleck er dum

Hvorfor skulle Ben Affleck være dum?
FancyPantsFancyPantsSkrevet 12/07-15 02:00 
Fordi internettet siger det, uden egentlig rigtig at kunne begrunde hvorfor. <3
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
OdinOdinSkrevet 12/07-15 02:37 
Internettet snakker som det har forstand til. ^_^
nerosnerosSkrevet 12/07-15 08:19 
Naiera>
det er Batman vs. Superman, af Zack Snyder. Woooo!

Det er da et plus :-)

Ben Affleck er blevet kaldt træstammen og jeg må indrømme han ikke er mit fortrukne valg hvad angår skuespil og film, og da jeg hørte han skulle spille Batman blev jeg godt nok overrasket ligesom "internettet" ;-) Man kan jo håbe det hele vil overraske især når der står en ok instruktør bag.
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 12/07-15 08:41, rettet 12/07-15 08:42 
Jeg er tændt, men fornemmet et for-mange-jern-i-ilden symptom.

Wonder woman..???
The medium is the message.
WehnerWehnerSkrevet 12/07-15 22:45 
Affleck er fed i de ting, han har lavet med Kevin Smith (minus Jersey Girl) og jeg kan også huske indie-ting fra tidligt i hans karriere såsom 200 Cigarettes. Så Affleck selv fejler ikke noget. Hans valg af roller senere i karrieren, derimod...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 12/07-15 23:20 
Med gode roller kan han være rigtig god. Rigtig fin i Gone Girl og (husker ikke titlen), den hvor han skal smugle diplomater ud af Iran i 70'erne.

Den attitude han har i mange af de andre film vil passe fremragende til Bruce Wayne.
OdinOdinSkrevet 12/07-15 23:41 
Afflecks karriere ramte ganske vist et lavpunkt i slutningen af halfemserne og de tidlige 00'ere med Daredevil, Pearl Harbor og Armageddon, og for en periode gik der jo nærmest sport i at karakterisere ham som Matt Damons talentløse kammersjuk som kun blev taget med i film af ren medlidenhed. Men han har edderbrodereme' gjort både dén karakterisering og de film til skamme senere og har været på en decideret winning streak det sidste årti. Hollywoodland, State Of Play, The Company Men, The Town, Argo, Gone Girl er alle knaldgode film. De højst ratede blandt dem har han sågar selv instrueret. Og så er han gigant Batman-nørd (i en grad hvor selv Kevin Smith ikke kan følge med). Jeg var bestemt blandt dem der sad og undrede sig over internettets reaktion over, at han var blevet valgt til rollen. Jeg syntes det var et fantastisk valg. Og det kæbeparti er jo som skabt til at udfylde masken. ^_^
WehnerWehnerSkrevet 12/07-15 23:49 
Det med kæbepartiet er jeg også enig i.

"Jaws 5? Affleck plays the fucking shark."
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
enfenenfenSkrevet 13/07-15 09:52, rettet 13/07-15 09:57 
Han overraskede mig faktisk positivt i førnævnte trailer. Filmen ser heldigvis ud til at være i den dystre ende - i stil med Nolans trilogi.

Pearl Harbor, Armageddon og Daredevil var ikke hans lavpunkt i min verden - det må helt bestemt være Gigli (uden dog at have set den).
What is the Matrix?
SumezSumezSkrevet 13/07-15 09:58, rettet 13/07-15 09:59 
Det er ellers typisk det den har fået mest tæv for. Folk savner en mere farverig tjubang-superheltefilm fra DC.

Rent bortset fra det, foretrækker jeg også Batman når han er mere jordbunden, og den ondskab han bekæmper repræsenterer ægte menneskelige træk. Det gør det nemmere at forholde sig til, og var noget af det der IMO løftede The Dark Knight til noget udover sævanlige helte-action-film. Synes dog også det bliver kikset når film prøver for hårdt på at være "mørke og dystre". Jeg foretrækker en mere naturlig og ligefrem tilgangsvinkel til det, som f.eks. Netflix's Daredevil-serie, der er ligefrem og rå, men ikke decideret dyster.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 13/07-15 10:39 
enfen>
Pearl Harbor, Armageddon og Daredevil var ikke hans lavpunkt i min verden - det må helt bestemt være Gigli (uden dog at have set den).

Gigli er ikke ringere end så mange andre standard hollywoodfilm. Den kom bare på et tidspunkt, hvor verden havde fået nok af Bennifer. Vi så den nogle stykker sammen og havde glædet os til at skulle sidde og trashtalke filmen hele vejen igennem, så vi blev skuffede, da den bare var middelmådig :) Alligevel ligger den stadig solidt på Imdb bottom 100...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OdinOdinSkrevet 13/07-15 10:46 
hvor verden havde fået nok af Bennifer.

Shit. Jeg havde fuldkommen glemt at de nogensinde var et par. Forløberen til Brangelina.
WehnerWehnerSkrevet 13/07-15 10:49 
Yup, det var tider :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
millenniummillenniumSkrevet 13/07-15 11:14 
Bare prøv at gense Good Will Hunting fra en tid før Ben og Matt blev polerede Hollywood-stjerner. Han var glimrende i rollen som en irsk-amerikansk bad-hair-style nævenyttig brormand.
The medium is the message.
OdinOdinSkrevet 13/07-15 11:42 
Ja, de var simpelthen skidegode sammen i den film. Og man mærkede bare så stærkt, at det venskab var ægte.
SumezSumezSkrevet 13/07-15 11:43 
Synes også han gør det helt fint i Smokin' Aces. Hans største problem er at når han er med i en film, råber og skriger hans rolle bare "Ben Affleck" uanset hvad han spiller. Lidt samme problem Tom Cruise står med, men han har nu også klaret det meget fint.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 13/07-15 11:49 
Der er nu et stykke vej fra ham her til Daredevil.

Film-trailer-tråden

Like in the backseat of a Volkswagen?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 13/07-15 11:55 
Synes ellers netop at Mallrats er den absolutte stereotypiske Affleck-rolle! :) Nok også netop derfor han rent faktisk passer supergodt ind i den film.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 13/07-15 11:59 
Der er vi slet ikke enige.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
XiwanaXiwanaSkrevet 13/07-15 22:29, rettet 13/07-15 22:30 
Endelig en officiel første trailer til Suicide Squad (premiere: august 2016).
https://www.youtube.com/watch?t=12&v=PLLQK9la6Go

Good stuff! Jeg er dog endnu ikke overbevist om Jared Leto som ny Joker.
[inspirational quote here]
DunwichDunwichSkrevet 14/07-15 10:17 
Odin>
Afflecks karriere ramte ganske vist et lavpunkt i slutningen af halfemserne og de tidlige 00'ere med Daredevil, Pearl Harbor og Armageddon, og for en periode gik der jo nærmest sport i at karakterisere ham som Matt Damons talentløse kammersjuk som kun blev taget med i film af ren medlidenhed. Men han har edderbrodereme' gjort både dén karakterisering og de film til skamme senere og har været på en decideret winning streak det sidste årti. Hollywoodland, State Of Play, The Company Men, The Town, Argo, Gone Girl er alle knaldgode film. De højst ratede blandt dem har han sågar selv instrueret. Og så er han gigant Batman-nørd (i en grad hvor selv Kevin Smith ikke kan følge med). Jeg var bestemt blandt dem der sad og undrede sig over internettets reaktion over, at han var blevet valgt til rollen. Jeg syntes det var et fantastisk valg. Og det kæbeparti er jo som skabt til at udfylde masken. ^_^

Argo er træls og tæt på et vanity project, men med gode intentioner. Ufatteligt at den vandt en oscar for bedste film.

Åbningen med angrebet på konsulatet er rigtig godt skruet sammen, men luften går af ballonen umiddelbart bagefter. Personer man ikke føler noget for, og ikke kan skelne fra hinanden, samt forsøget på at give dem noget karakter og dybde, falder helt til jorden. Det er virkelig en af de film, hvor man tror man sidder og kigger på langt mere, der bare ikke er der - og det opdagede jeg rigtigt meget, anden gang jeg så filmen. Forsøget på at skabe spænding til sidst i lufthavnen, med den bizarre jagt med politibiler (der ligner amerikanske politibiler - var der ikke penge i budgettet til at lave det ordentligt?) falder helt til jorden. På det tidspunkt, hvis nogle VIRKELIGT skulle være i tvivl hen i mod filmens sidste 10 minutter, ved vi altså godt hvordan filmen ender.

Argo er en virkelig flot fotograferet, samt realiseret, fesen omgang film.

The Town, derimod, var ret god og faktisk temmelig spændende - elementært spændende, flere steder endda. Den er osse rigtig lækkert fotograferet.
OdinOdinSkrevet 14/07-15 10:21 
Heck, så skifter vi sgu' Argo ud med Changing Lanes. Det er stadig et godt streak han er på.
SumezSumezSkrevet 14/07-15 11:22 
Ud fra de nyeste trailers, ser Suicide Squad virkelig horribel ud, værre end jeg havde troet, mens Batman v Superman ser rimelig fed ud. Vil dog ikke give Snyder mere end benefit of doubt. Har endnu ikke set ham bevise at han er i stand til at skabe en god film, selvom han er ganske fornuftig som rent visuel instruktør.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 14/07-15 12:58 
Absolut. Zack et lidt som en musik-video instruktør der sprang til filmbranchen. Pisse flotte film, men den største udfordring for ham er, at få os til at føle noget for personerne.

Superman er iøvrigt også lidt udfordrende som filmatisering. Især med nutidens grav-alvor. Der har IMO ikke været den ultimative Superman film endnu, og han fungerede måske bedre som 80'er kitch end som en nutidig, kompleks personlighed.

Den får også min benefit-of-doubt med risiko for positiv overraskelse.
The medium is the message.
OdinOdinSkrevet 14/07-15 14:51 
Absolut. Zack et lidt som en musik-video instruktør der sprang til filmbranchen. Pisse flotte film, men den største udfordring for ham er, at få os til at føle noget for personerne.

Og der fik du stakkels David Fincher til at græde.
Så-så, David. Slemme millennium mente jo ikke *alle* musikvideo-instruktører.
JmogJmogSkrevet 14/07-15 15:07 
Hans film bærer klart præg af at han fokuserer på den visuelle stil, men jeg synes nu han slap rigtig godt fra Watchmen. Virkelig tro mod forlægget og det fungerede som film.
SumezSumezSkrevet 14/07-15 15:38 
Yeah Watchmen var rigtig god, og viser at Snyder godt KAN sit kram, især når han læner sig op ad en historie der i forvejen er god. Men ved Batman v Superman læner han sig op ad samme writer som skrev Man of Steel.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 14/07-15 16:01 
Man kan jo håbe på det bare er origin story han ikke er god til. I Batman vs Superman er begge karakterer jo etableret, så der kan vi gå direkte til "kødet".
millenniummillenniumSkrevet 14/07-15 17:13 
Sumez>
Yeah Watchmen var rigtig god, og viser at Snyder godt KAN sit kram, især når han læner sig op ad en historie der i forvejen er god. Men ved Batman v Superman læner han sig op ad samme writer som skrev Man of Steel.

Watchmen var god men også med den Snyder-fordel, at en ensemble-film ikke behøver komme ind under huden på alle karaktererne. Så snart der er én person i centrum som skal dele sin vrede, frustration og sorg med publikum, så får Snyder problemer.
Ironisk synes jeg det var Sucker Punch hvor at jeg mest engagerede mig i det emotionelle og personernes følelser.
The medium is the message.
XiwanaXiwanaSkrevet 17/07-15 17:12 
Trailer til Inárritus (inst. Birdman) kommende film 'The Revenant' med Leo DiCaprio og Tom Hardy:
https://www.youtube.com/watch?v=QRfj1VCg16Y

Spændende og smukt filmet!
[inspirational quote here]
nerosnerosSkrevet 17/07-15 17:37 
Den ser spændende ud!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 22/07-15 17:15 
Spectre trailer 2...

http://youtu.be/7GqClqvlObY
BeanoBeanoSkrevet 02/08-15 07:39 
Genialt!

https://youtube.com/watch?v=99iAONlvpbw
SumezSumezSkrevet 05/08-15 10:10 
Trailer til den der superhelte-film alle af en eller anden grund er så hyped for:

https://www.youtube.com/watch?v=CnLGJHtdH1w
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Soren47Soren47Skrevet 05/08-15 12:34 
Jeg aner intet om Deadpool, men den ser da sjov og actionfyldt ud.
Jeg lærte at kende Ryan Reynolds fra To Fyre, en Pige og et Pizzeria, som faktisk er en ret sjov komedieserie, så jeg har har ikke den aversion som nogen har overfor ham. :b
millenniummillenniumSkrevet 05/08-15 14:37 
En afroamerikansk human torch, en superhelt (ingen kender) i myre-størrelse og en obskur anti-superhelt med ultravold og bandeord. Aner man lidt nye retninger for Marvel (for at undgå metaltræthed)....?
The medium is the message.
KTCKTCSkrevet 05/08-15 15:45 
Naah, de har før lavet race-swap på blandt andet Kingpin og Nick Fury, og Ant Man er ikke så langt fra sikker grund, som det måske ser ud til for nogen. Han er ret forbundet til Avengers.
Jeg synes faktisk Guardians of the Galaxy var mere vovet, da jeg aldrig har læst noget med disse figurer, hvor Ant Man alligevel var kendt land.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 05/08-15 16:26 
millennium>
... og en obskur anti-superhelt med ultravold og bandeord.

Deadpool har en nærmest latterlig stor fanskare, både på nettet og til diverse cosplay cons. Det overrasker mig på ingen måde, at de lige vil tappe det marked en smule. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
2'175 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig