X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Film-trailer-tråden


Svar
RooneyRooneySkrevet 06/02-07 21:14 
Sådan en tråd er der nødt til at være herinde, og der er endnu mere brug for den, efter jeg så denne trailer.

Blades of Glory!

Dyrk lige dialogen i den trailer; Jeg skal SÅ meget ind og se den, ligeså snart den åbner.

"I see you still look like a fifteen year old girl, but not hot."

Hvilke trailere fandt I i dag?

Pour some sugar on me
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
2'175 emne(r).

Svar
JmogJmogSkrevet 30/11-14 01:07 
Xiwana>
Alle andre discudgaver, herunder Blu-ray-versionen, er (så vidt jeg ved) baseret på SE-udgaven fra 1997.

Blu-ray versionen kunne han faktisk heller ikke holde nallerne fra. Den har alle Special Edition ændringerne (Greedo skyder først/CGI Jabba/nye eksplosioner) plus Annakins spøgelse er med til slut i Jedi. Der er vist også rodet lidt ved noget af dialogen mellem Vader og kejseren, som binder det sammen med prequelsene. Åh ja, og Vader skriger vist af uforklarlige årsager NOOOOOOOOOO da han kyler kejseren i afgrunden.

At Lucas solgte ud til Emperiet er det bedste der er sket for den franchise siden Tie Fighter blev udgivet. Den mand har absolut ingen respekt for fansene.
GreaseballGreaseballSkrevet 30/11-14 02:31 
Long live the empire! :) Viste I forresten at Lucas ville havde de originale film som amerikansk filminstitut har liggende, erstattet med rettede udgaver. Fordi han mente at de skulle være de eneste udgaver. Tror virkelig kæden er hoppet af hos ham.

Her er forresten traileren med mere lens flare http://youtu.be/pPuUiENIuPI
KillerBean2KillerBean2Skrevet 30/11-14 11:24 
neros>
Mener da de gamle film findes i HD udgaver? Men da godt nok noget skidt hvis de ikke gør :-(

Jep, det er virkelig noget prut. I det mindste findes der et fan-made redningsforsøg. Harmy's STAR WARS Despecialized Edition HD. Kun den første film indtil videre (?) og stadigvæk work in progress, men der er lagt ret voldsomt meget arbejde i projektet.
AV Intelligent Terminal
GreaseballGreaseballSkrevet 30/11-14 16:36 
Faldt over en artikel på denofgeek.com om muligheden og rygter om en udgivelse af de originale film på BluRay.

Star Wars original cuts on Blu-ray
nerosnerosSkrevet 30/11-14 17:42 
Jmog>
At Lucas solgte ud til Emperiet er det bedste der er sket for den franchise siden Tie Fighter blev udgivet. Den mand har absolut ingen respekt for fansene.

Jeg er fuldstændig enig!

Ok nå så må vi vente og se om der ikke kommer en rigtig HD udgivelse af de gamle "rigtige" originale film. Jeg håber det meget ihvertfald!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 30/11-14 18:45 
Greaseball>
Faldt over en artikel på denofgeek.com om muligheden og rygter om en udgivelse af de originale film på BluRay.

Kan Lucas gøre noget for at forhindre det? Disney er ikke dumme, de må vide at der er voldsomt mange penge i at udgive det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 30/11-14 18:51 
Apropros, her er traileren til George Lucas' Special Edition af The Force Awakens:

https://www.youtube.com/watch?v=v93Jh6JNBng
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
spectrespectreSkrevet 30/11-14 19:32, rettet 30/11-14 19:45 
Min svoger sagde idag at der er 2 nye teaser trailers? Jeg har kun set den med den rullende robot og falken. Nogen der ved om det passer?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
BeanoBeanoSkrevet 30/11-14 19:39 
Sumez>
Apropros, her er traileren til George Lucas' Special Edition af The Force Awakens:

https://www.youtube.com/watch?v=v93Jh6JNBng

Lol... fan'mæ i orden! :D
SumezSumezSkrevet 30/11-14 19:51 
1up>
Min svoger sagde idag at der er 2 nye teaser trailers? Jeg har kun set den med den rullende robot og falken. Nogen der ved om det passer?

Der har været en del fake trailere ude, måske en af dem han har set?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 02/12-14 10:05 
Rich Evans!
https://www.youtube.com/watch?v=BJgLa3eKMYs
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 04/12-14 20:07 
Terminator Genisys:

http://youtu.be/62E4FJTwSuc

Ser fuldstændigt smadret ud, og ingen drager?
nerosnerosSkrevet 04/12-14 20:55 
Hvad helvede....? Kære Arnold stop med at ødelægge flere Terminator film og dig selv....
Bashful Neophyte
XiwanaXiwanaSkrevet 04/12-14 21:29 
Der er altså et eller andet helt galt med castingen til den film. Og hvorfor er Hollywood så pokkers glade for flyvende biler?
[inspirational quote here]
millenniummillenniumSkrevet 04/12-14 21:47 
Fordi de kan. :D

Stop nu den Terminator franchise. Hvis det ikke er James Cameron, så er det shite.
The medium is the message.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/12-14 22:22 
Shit, hvor ser det skidt ud :(

Jeg troede Die Hard 5 var den mest pinlige malkning af en klassiker, jeg nogensinde ville blive udsat for, men det her ser ud til at stikke den uden problemer...
AV Intelligent Terminal
AzzkikrAzzkikrSkrevet 04/12-14 22:32 
Ser omtrent lige så ringe ud som forventet.

At Jai Courtney er totalt talentløs hjælper heller ikke, virkelig forfærdelig skuespiller.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 04/12-14 22:55 
neros>
Kære Arnold stop med at ødelægge flere Terminator film og dig selv....

Lige i dette tilfælde er det vist alt andet end ham, der ødelægger alting. :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
nerosnerosSkrevet 05/12-14 06:18, rettet 05/12-14 06:19 
Han er for gammel...men ja alt det andet ligner noget der er løgn! Man har det jo ligesom om man lige har set en trailer til Sharknado og er blevet mindfucked...
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 05/12-14 10:14 
"Genisys". Virkelig?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 05/12-14 10:22 
Så hvad virker mest dumt? Jurassic World (med deres genmodificerede super-dino) eller Terminator Genisys?

Personligt synes jeg det er 50/50.
The medium is the message.
Soren47Soren47Skrevet 05/12-14 11:06 
Jurassic Park var jo trods alt allerede ret dumt :b
JmogJmogSkrevet 06/12-14 01:37 
millennium>
Så hvad virker mest dumt? Jurassic World (med deres genmodificerede super-dino) eller Terminator Genisys?

Personligt synes jeg det er 50/50.

Helt klart Terminator. Jurassic World har både en ordentlig titel og er stavet rigtigt.
Per SPer SSkrevet 10/12-14 01:42, rettet 10/12-14 01:42 
Træt af sci-fi dystopier med utilpassede teenagere? Hvad med en god gammeldags katastrofefilm om 'the mother of all earthquakes' i Californien: San Andreas. Nu med The Rock, og jeg synes faktisk at den ser underholdende ud.

San Andreas Official Teaser Trailer #1 (2015) - Dwayne Johnson Movie HD
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
DunwichDunwichSkrevet 10/12-14 20:38 
http://youtu.be/YWNWi-ZWL3c

Mad Max Fury Road.

Måske næste års bedste film, lige der. Hold da kæft en trailer.
BeanoBeanoSkrevet 10/12-14 23:27 
Holy... shiiiiiit!
JmogJmogSkrevet 11/12-14 00:46 
Wow. Den trailer er dælme godt lavet. Mad Max uden at det er hollywoodificeret på den grimme måde. Glæder mig.
SumezSumezSkrevet 11/12-14 10:02 
Glæder mig godt nok også til den. Men er du gal jeg får ondt i hovedet af den overforbrug af fade-til-sort i filmtrailers. Tror der er mere sort skærm i den trailer end der er reel footage. :S
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 11/12-14 11:33, rettet 11/12-14 11:34 
Jeg er hypeed..! Man kan jo nærmest se hvad der foregår i CGI helvedet denne gang. Flot Trailer!
Bashful Neophyte
XiwanaXiwanaSkrevet 11/12-14 12:34 
Super flot! Lidt sjovt, at filmen blev indspillet for snart to år siden.
[inspirational quote here]
AmbyAmbySkrevet 11/12-14 12:41 
neros>
Jeg er hypeed..! Man kan jo nærmest se hvad der foregår i CGI helvedet denne gang. Flot Trailer!

Der er netop brugt rigtig effekter hvor det er muligt. Intet CGI helvede.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SumezSumezSkrevet 11/12-14 13:09 
Ja, den ser godt nok vild ud! Og så samme instruktør som de gamle film, bonus.
Er også glad for at de ikke har fulgt trenden og bare kaldt den for "Mad Max" uden undertitel.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 11/12-14 14:15 
Amby>
Der er netop brugt rigtig effekter hvor det er muligt. Intet CGI helvede.

Ja det har du jo ret i. Det er så godt at man visse steder i Hollywood er ved at lære det. Intet dårligt om CGI jeg mener bare det skal laves ordenligt og man skal kunne se hvad der sker. Ikke alt det Bay og Lukas skidt ;-)
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 11/12-14 14:35 
Sumez>
Ja, den ser godt nok vild ud! Og så samme instruktør som de gamle film, bonus.
Er også glad for at de ikke har fulgt trenden og bare kaldt den for "Mad Max" uden undertitel.

F.eks.
Mad Max Origins
Mad Max Revelation
Mad Max Velocity
:)
The medium is the message.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 11/12-14 14:51 
Mad Max: Tilbage Til Kødgryderne!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
BeanoBeanoSkrevet 11/12-14 17:12 
Mad Max: The Search For Alfred E. Neuman
millenniummillenniumSkrevet 11/12-14 17:38 
Mad Max - Rise of the reloaded reboot
The medium is the message.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/12-14 18:12 
Mad Max Begins
The Brown Knight
The Brown Knight Rises
AV Intelligent Terminal
Per SPer SSkrevet 13/12-14 04:15, rettet 13/12-14 04:19 
Gunman fra instruktøren af Taken og med Sean Penn og en lang række gode skuespillere. En actionfilm der faktisk ligner noget der er værd at se.

The Gunman Official Trailer #1 (2015) - Sean Penn, Javier Bardem Movie HD
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
nerosnerosSkrevet 17/12-14 16:30 
KUNG FURY:
https://www.youtube.com/watch?v=72RqpItxd8M
Bashful Neophyte
enfenenfenSkrevet 20/12-14 16:40 
millennium>
Fordi de kan. :D

Stop nu den Terminator franchise. Hvis det ikke er James Cameron, så er det shite.

Jeg er omvendt helt klar på Terminator. Men jeg er også en sucker for Arnold.

Terminator: Salvation skuffede mig kun, da jeg hørte om den i sin tid - og fandt ud af, at det var uden Arnold. Men Christian Bale leverede varen.
What is the Matrix?
webwobberwebwobberSkrevet 24/12-14 05:05 
Enig Enfen, glæder mig også meget til den nye Terminator film! med Arnold tilbage - det skal bare blive godt :)
webwobberwebwobberSkrevet 24/12-14 05:07 
1up>
Min svoger sagde idag at der er 2 nye teaser trailers? Jeg har kun set den med den rullende robot og falken. Nogen der ved om det passer?

jeg så en trailer i Californien for 14 dage siden, som tog mest udgang i en ørken scene... starter med sort skærm og noget snak, ved ikke om det er en af dem du har set :) ?
BeanoBeanoSkrevet 05/02-15 19:25 
Så skal Poltergeist rebootes... øjj....

http://youtu.be/ViWTPto3atU
millenniummillenniumSkrevet 05/02-15 20:18 
Some men just want to watch the world burn...

Ja, især amerikanske filmproducenter.

Sikke. En. Gang. Lort.
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 05/02-15 20:22 
Ja...Det skulle jo ske at man en gang ville pille ved et af film historiens største mesterværker. For det mener jeg virkelig den første film er. Mere har jeg ikke at sige om det lige nu.
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 05/02-15 20:57, rettet 05/02-15 20:58 
Jeg er bare sur nu. Man kan da ikke bare reboote Poltergeist uden at vide hvad den handler om. Det er jo ikke bare en hamrende underholdende gyser. Det er en kritik af amerikansk 80'er overfladekultur i Reagan-perioden, hvor man forsøgte at glemme det fortidens lort som USA havde efterladt sig, bare man gav familerne et arbejde, et hus og et TV. Der er jo netop en pointe i at ånderne kommer gennem TVet og dels fra undergrunden som man har bygget villahusene på. Det er USAs fortid som titter gennem sprækkerne. Niiiihhhhh!!! Og jeg kan garantere at forældrene ikke ryger pot i soveværelset i denne nyudgave.
Heldigvis bliver den sikkert glemt. Ligesom reboots af The Hitcher og "Saven" i dag er noget DVD bras ingen gider beskæftige sig med. Øv!
The medium is the message.
SonicSonicSkrevet 05/02-15 21:10 
Beano>
Så skal Poltergeist rebootes... øjj....

http://youtu.be/ViWTPto3atU

Damn det ser skidt ud :D Damn!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
NaieraNaieraSkrevet 05/02-15 21:15 
Millenium: Det lyder præcis ligesom RoboCop :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 14/02-15 12:16, rettet 14/02-15 12:17 
Ny Giljærmo-horror, ligner et rigtig fedt udgangspunkt, men ser i sidste ende enormt fesen ud. :\ Lidt ligesom Pacific Rim :P

https://www.youtube.com/watch?v=-8NTNc7myeE]Crimson Peak[/LINK]" target="blank">Crimson Peak
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
2'175 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig