X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Film-trailer-tråden


Svar
RooneyRooneySkrevet 06/02-07 21:14 
Sådan en tråd er der nødt til at være herinde, og der er endnu mere brug for den, efter jeg så denne trailer.

Blades of Glory!

Dyrk lige dialogen i den trailer; Jeg skal SÅ meget ind og se den, ligeså snart den åbner.

"I see you still look like a fifteen year old girl, but not hot."

Hvilke trailere fandt I i dag?

Pour some sugar on me
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
2'175 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 02/04-12 17:03 
jaes>
Kan ikke hidse mig specielt op eller ned over Total Recall, for at vælge film ud fra trailere, ville jo være som at vælge spil ved at kigge på covers :)

...eller måske mere passende: Vælge spil ud fra trailere. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 02/04-12 17:11 
Begge, for (bagsiden af) spilæsker bruges jo normalt som eksempel på, hvordan de fleste over 11 år ikke vælger spil ;)
SumezSumezSkrevet 02/04-12 17:15, rettet 02/04-12 17:15 
Jeg tror til gengæld at de fleste over 11 er fornuftige nok til at se at den her film med 85% sikkerhed ikke bliver værd at samle på, udfra traileren. :P'

...med mindre man selvfølgelig er til den slags film.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 02/04-12 17:32 
Steven Seagal har stadig en karriere ;)
nerosnerosSkrevet 02/04-12 18:27 
jaes>
Begge, for (bagsiden af) spilæsker bruges jo normalt som eksempel på, hvordan de fleste over 11 år ikke vælger spil ;)

Jeg kan da nemt finde på at vælge et spil set ud fra dets cover! Hvis der f.eks står Neo Geo på..

Men angående filmen så ved jeg ikke lige hvad folk havde forventet?

Et remake af en af hvor tids bedste sci.fi film.

Kate Beckinsale
Colin Farrell
Jessica Biel

Det lugter da langt væk af shite..

I går måske også rundt og håber på at et remake af Blade Runner (verdens bedste film) bliver godt?
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 02/04-12 18:35, rettet 02/04-12 19:16 
neros>
Men angående filmen så ved jeg ikke lige hvad folk havde forventet?

Tror ikke der er andre end jaes der forventer andet end bæ af den film, jeg syntes bare jeg ville poste traileren alligevel, om ikke andet så for at forarge. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 02/04-12 18:44 
Sumez>
Jeg tror til gengæld at de fleste over 11 er fornuftige nok til at se at den her film med 85% sikkerhed ikke bliver værd at samle på, udfra traileren. :P'

Føler du dig ramt? :P

Jeg ser ikke ned på folk som er glad for trailere, det var en subtil, sympatisk og respektfuld måde at sige "trailere er jævnligt én stor manipulation, varer kun 1-2 minutter, og kan dermed ikke fortælle ret meget" :P

Og ikke møntet på nogen bestemt. Fint nok til at se lidt fra universet, stilen, stemningen osv., ellers er de IMO ikke meget værd :)

Så nej, jeg er ikke enig i, at TR-traileren nødvendigvis siger ret meget. Det *kan* være, men historisk set aner vi det jo ikke før filmen er ude...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 02/04-12 18:44 
Det kommer alligevel ikke til at forhindre mig i at se den... Om ikke andet så bare en enkelt gang. I'm a sucker for sci-fi, uanset hvor ringe det er :)
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 02/04-12 18:45 
Sumez>
Tror ikke der er andre end jaes der forventer bæ af den film, jeg syntes bare jeg ville poste traileren alligevel, om ikke andet så for at forarge. :P

Hehe! Altså skal jeg være ærlig så ser den da flot lavet ud, men den kommer nok ikke til at slå originalen på nogen som helst måde.

Se den kommer jeg nok til under alle omstændigheder alligevel, og det er nok mest Kate Beckinsale som trækker her ;-)
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 02/04-12 18:45, rettet 02/04-12 18:49 
Sumez>
Tror ikke der er andre end jaes der forventer bæ af den film, jeg syntes bare jeg ville poste traileren alligevel, om ikke andet så for at forarge. :P

Ej, ro på og læs mine indlæg igen - vi må tale fuldstændig forbi hinanden nu :)

EDIT: Specielt en spøjst kommentar, da du jo to gange har givet udtryk for at filmen mere eller mindre ligner bæ ;)
SumezSumezSkrevet 02/04-12 19:16, rettet 02/04-12 19:16 
Skulle naturligvis have skrevet, "forventer andet end"
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 02/04-12 19:30 
Jeg tror blot de fleste af ...os... tænker: "hvorfor?!?!" Total Recall originalen er jo ikke gammel. Den er ikke dårlig. Den er ikke outdated. Så hvorfor allerede en reboot? De fleste reboots har en del flere år på bagen, ofte fra 80'erne eller tidligere, så der har været et større generationsspring og muligheden for et nyt marked. Men det er ikke tilfældet med denne. What is next? En reboot af Inception om et par år?
The medium is the message.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 02/04-12 19:39 
Så vidt jeg har forstået skulle den nye Total Recall følge bogen lidt tættere, og det skulle så være deres undskyldning... jeg ved det ikke. De må for min skyld gerne lave et remake af Inception allerede nu. Den film fik mig ikke specielt meget op at ringe.
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 02/04-12 20:43 
KillerBean2>
Så vidt jeg har forstået skulle den nye Total Recall følge bogen lidt tættere, og det skulle så være deres undskyldning...

Heh! Ja der var vist noget med at Philip K Dick (iøvrigt totalt ynglings forfatter) ikke ville have noget med originalen at gøre efter han fandt ud af hvad man havde tænkt sig angående en filmatisering af hans novelle, men det er alt sammen rygter.

Enig med millennium det er ret underligt med et remake allerede?

Men Hollywood er spøjse f.eks er der vist to Sne Hvide fortællinger på vej så vidt jeg har forstået. "Mirror Mirror" og "Snow White and the Huntsman".
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 02/04-12 20:59 
Ja, jeg synes tit Hollywood laver sådan nogle mystiske parløb. Feks. Paul Blart: Mall Cop og Observe and Report.

neros>
Enig med millennium det er ret underligt med et remake allerede?

Den er 22 år gammel. Så den er ikke ligefrem en oldsag. Men heller ikke funklende ny :)
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 02/04-12 21:18 
KillerBean2>
Den er 22 år gammel. Så den er ikke ligefrem en oldsag. Men heller ikke funklende ny :)

Tjah du har ret husker det bare som igår da jeg så den for første gang i bio :D
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 02/04-12 21:50, rettet 02/04-12 21:51 
KillerBean2>
Den er 22 år gammel. Så den er ikke ligefrem en oldsag. Men heller ikke funklende ny :)

Præcis - den er fra dengang special effects var analoge, og det synes ikke alle jo godt om i dag.
millenniummillenniumSkrevet 03/04-12 07:17 
jaes>
KillerBean2>
Den er 22 år gammel. Så den er ikke ligefrem en oldsag. Men heller ikke funklende ny :)

Præcis - den er fra dengang special effects var analoge, og det synes ikke alle jo godt om i dag.

Fint så! Lad os lave en reboot af Terminator 2, fordi metal-effekter på T1000 er slet ikke gode nok ift. nutidens standard. ;-)
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 03/04-12 08:16 
De er jo ikke analoge? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 03/04-12 11:35, rettet 03/04-12 18:49 
millennium>
jaes>
KillerBean2>
Den er 22 år gammel. Så den er ikke ligefrem en oldsag. Men heller ikke funklende ny :)

Præcis - den er fra dengang special effects var analoge, og det synes ikke alle jo godt om i dag.

Fint så! Lad os lave en reboot af Terminator 2, fordi metal-effekter på T1000 er slet ikke gode nok ift. nutidens standard. ;-)

Nu ser T2 mindre forældet ud generelt, så ikke det bedste eksempel ;)

Synes det meget tydeligt, at en af årsagerne til at nogle film remakes er for at få dem "visuelt opdateret", som en Hollywood-boss nok ville kalde det...

(Om de er analoge var en generalisering, der er naturligvis undtagelser).

EDIT: Well, dårligt ordvalg (generalisering) - pointen var, at jeg malede med den brede pensel tidligere.
WehnerWehnerSkrevet 03/04-12 11:52 
Total Recall er bestemt ældet dårligt visuelt, hvilket overraskede mig meget, fordi jeg huskede den som vildt god, og flere af Arnolds effekt-orgier er ældet ret godt. Eksempelvis T2 og True Lies.

Det ændrer dog ikke på, at den nye ser ud til at blive ringere dømt ud fra traileren :D
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
millenniummillenniumSkrevet 03/04-12 13:34 
Én ting vil vi mangle og savne: Paul Verhoeven. Hvis man giver ham et manus og en pose penge, er man selv ude om det. Men jeg elsker hans hang til kropslige ekstremer.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 03/04-12 13:35 
Skal han iøvrigt ikke også snart til at lave en ny action sci-fi film? Det må da snart være på tide.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 03/04-12 14:53 
Så lige den trailer i snakker om til Total Recall. En af de fede ting ved den gamle film er jo hele ideen med om man ikke ved om det faktisk sker for ham eller det bare er noget han drømmer som en del af programmet. Håber det holder det twist åben i den nye film.

En anden ting, jeg tror jeg har spillet for meget Mass Effect for nylig. Syns at designet af de robotter og flyvende biler var meget lig dem fra ME spillene ;p
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/04-12 00:51 
Noboru Iguchi der har lavet Robo Geisha og Machine Girl har en ny film på banen.

ZOMBIE ASS!

http://youtu.be/qdQts9i6wdI


Jeg er så klar!
nerosnerosSkrevet 09/04-12 10:38 
Det er det mest vanvittige jeg længe har set :D Ahahaha!
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 10/04-12 09:24 
Se NU har jeg for alvorlig lyst til at gense Titanic - i SUPER 3D....

Link...
The medium is the message.
HulleHulleSkrevet 10/04-12 14:00 
Heh :) Den var spas.. Kan godt lide George Lucas og Michael Bays indslag.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
millenniummillenniumSkrevet 10/04-12 15:08 
JJ Abrams går altid amok med lens flares i alverdens geometriske former. Han er en lens flare freak.
The medium is the message.
dRxLdRxLSkrevet 11/04-12 16:16 
millennium>
Se NU har jeg for alvorlig lyst til at gense Titanic - i SUPER 3D....

Jeg grinede med hele kroppen da vi kom til Michael Bay, simpel gimmick stor effekt på mig =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 11/04-12 22:47 
millennium>
JJ Abrams går altid amok med lens flares i alverdens geometriske former. Han er en lens flare freak.

Ja, og George Lucas putter altid storm troopers i alting :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkenDarkenSkrevet 12/04-12 01:41 
og trooperen skyder først! Helt klart Gamle George der har været inden over den der.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
millenniummillenniumSkrevet 13/04-12 10:05, rettet 13/04-12 11:11 
Der findes masser af disse Robot Chicken Star Wars sketches på YouTube. Jeg kan se en 10 gange og stadig grine af den. Min form for humor... :-D

Find selv de andre...

EDIT: hov den skulle nok være postet under "YouTube og lign" sorry.

Kejserens ankomst
The medium is the message.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/04-12 01:16 
Anders And "trailer"

http://youtu.be/1b7h6pyJ83M
millenniummillenniumSkrevet 18/04-12 08:16 
Darkbeat>
Anders And "trailer"

http://youtu.be/1b7h6pyJ83M

Den var er s'gu godt fundet på. :)
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 30/04-12 12:03 
Der er kommet endnu en Prometheus-trailer, specielt til de der rigtig godt kan lide irriterende hurtig klipning:

http://www.youtube.com/watch?v=1byZkbNB3Jw

Jeg har virkelig ikke lyst til at se mere fra den film før den er ude, men det er altså svært at lade være.
Fassbender er også helt vildt genial som Android, kan ikke huske om den fulde "David the android" blev postet herinde tidligere? Det er ikke en trailer, men en "viral video", en fiktiv reklame for Weyland's robotter, som er uhyggeligt godt skruet sammen:

http://www.youtube.com/watch?v=cWmbqH_z7jM
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 30/04-12 12:32, rettet 30/04-12 12:33 
Jeg så godt, at der var kommet ny Prometheus trailer. Men kan stolt sig; Jeg har ikke set den. Jeg er lavet af granit.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 30/04-12 12:39, rettet 30/04-12 12:39 
Jeg synes du bør se David-videoen alligevel hvis du ikke har (altså link nr. 2, ikke det første). Den fortæller intet om selve filmen, men er et supplement til den, som man bør have i baghovedet når man går ind og ser den. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SonicSonicSkrevet 30/04-12 13:02 
Den film skal ses. Har ikke hørt om den før jeg læste det her :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 30/04-12 13:15 
Jeg syntes den nye trailer viser for meget, men David 8 videoen kan man vist roligt se :)
nerosnerosSkrevet 30/04-12 17:56 
millennium>
Jeg er lavet af granit.

Jeg er også lavet af granit.
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 30/04-12 21:59 
Beano var ikke lavet af granit.

:)
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 30/04-12 22:02 
Jeg gider ikke Jeres granit-snak, hvis det også betyder I ikke gider se den skide David-video :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 30/04-12 22:06 
Sumez>
Jeg gider ikke Jeres granit-snak, hvis det også betyder I ikke gider se den skide David-video :P

Jeg er lavet af vat, og skal ind og se den til Gallapremieren i Imperial, og jeg sværger hermed at spoile den for sygt inden I kommer ind og ser den! (not really)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 30/04-12 22:15, rettet 30/04-12 22:16 
millennium>
Beano var ikke lavet af granit.

:)

Nope - jeg skyndte mig at stoppe den ca halvvejs da jeg så noget spoiler-agtigt. Var også svært at undgå at se traileren (en anden) i biffen forleden :P

I kan roligt se David videoen, den spoiler intet.
nerosnerosSkrevet 30/04-12 22:55 
Sumez>
Jeg gider ikke Jeres granit-snak, hvis det også betyder I ikke gider se den skide David-video :P

Jeg venter med at se den til den kommer på dvd.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 30/04-12 23:19 
Se den nu bare, ellers har du ikke lov til at glæde dig til Prometheus. Som nogen skriver i en af kommentarerne, burde Fassbender få en oscar for den video alene :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 30/04-12 23:32 
Nej !

Granit blev der sagt! :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 01/05-12 00:52 
Jeg ved ikke hvordan det jeg skriver kan blive ved med at gå fuldstændig for døve ører. Jeg kan godt forstå at du ikke vil have filmen spoilet ved at se trailers, og klip fra filmen, men den video er jo ingen af de dele. Det er et supplement til filmen der allerede før premieren er med til at banke kvaliteten af det samlede produkt op. Det svarer lidt til at du vælger ikke at gå ind og se filmen NÅR den får premiere fordi "du er lavet af granit". ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 01/05-12 08:16 
Jeg ER granit. ;)
The medium is the message.
2'175 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig