X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Film-trailer-tråden


Svar
RooneyRooneySkrevet 06/02-07 21:14 
Sådan en tråd er der nødt til at være herinde, og der er endnu mere brug for den, efter jeg så denne trailer.

Blades of Glory!

Dyrk lige dialogen i den trailer; Jeg skal SÅ meget ind og se den, ligeså snart den åbner.

"I see you still look like a fifteen year old girl, but not hot."

Hvilke trailere fandt I i dag?

Pour some sugar on me
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
2'175 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
millenniummillenniumSkrevet 10/11-10 10:04 
De første anmeldelser har mildest talt ikke være begejstrede...

Link...
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 10/11-10 10:20, rettet 10/11-10 10:24 
Ny Tron Legacy trailer...

Thirteen meets The Dude!
nerosnerosSkrevet 10/11-10 10:23, rettet 10/11-10 10:36 
Om filmen. I'm Still Here:

Men det paradoksale med denne mediebegivenhed/film er jo at han nu anses for at være en idiot, og har spildt sit skuespiller talent. Selvom vi siger fortæl os noget nyt, så bliver det jo til sandheden omkring mediernes virkning på berømtheder alligevel både før og efter.

Ligegyldigt om man ikke kan lide den eller synes projektet ikke rykker nok så taler det sandt om vores verden og det synes jeg er enormt interessant!

Noget om filmen fra the Guardian
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 10/11-10 10:37, rettet 10/11-10 10:55 
neros>
Men det paradoksale med denne mediebegivenhed/film er jo at han nu anses for at være en idiot, og har spildt sit skuespiller talent.

Det er der så delte meninger om. Jeg ser ikke manden som en idiot eller som at spilde sit skuespillertalent fordi der er prøvet noget nyt og anderledes. Projektet virker meget hypet og jeg har hele tiden syntes hans bizarre optræden virkede iscenesat. Uanset om man kan li' projektet eller ej, så er der i værste fald "spildt" et par år som kunne være brugt på andre konventionelle projekter, men manden er næppe blevet en ringere skuespiller af projektet eller fordi nogen i offentligheden syntes dårligt om ham som person :)
silverstarsilverstarSkrevet 10/11-10 15:06, rettet 10/11-10 15:06 
Det er fuldstændig gået min næse forbi at Joaquin Phoenix har leget rapper de sidste par år. Gad vide om filmen vil have samme effekt på dem, der ikke har fulgt med i det cirkus der leder op til selve filmen?
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
BeanoBeanoSkrevet 10/11-10 15:30 
Der har vist været nogen dækning i tabloidpressen, men jeg har heller ikke fulgt det nøje - ved bare der var noget hysteri omkring det og så hans optræden hos Letterman :)
LarsGLLarsGLSkrevet 10/11-10 17:31 
Dette interview med E! er også fantastisk!

http://www.youtube.com/watch?v=VJHS1D87spQ
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
nerosnerosSkrevet 10/11-10 18:11 
Ultra sjælden B-film med et Aliens rip off a la carte! Hvis man kan finde uncut versionen er man en helt!

Shocking Dark aka Terminator II
Bashful Neophyte
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 10/11-10 20:15 
Beano>
Der har vist været nogen dækning i tabloidpressen, men jeg har heller ikke fulgt det nøje - ved bare der var noget hysteri omkring det og så hans optræden hos Letterman :)

Det første jeg hørte til projektet, var i Letterman for nylig. Her virkede han "helt normal" (altså Phoenix). Jeg så ikke hans idiotiske optræden tidligere i Letterman - for et års tid siden? - men forstod, at filmen genbruger klip herfra; eneste årsag til at jeg er nysgerrig efter at se den.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 11/11-10 10:17 
neros>
Om filmen. I'm Still Here:

Er der ikke gået inflation i de hersens selvbiografiske skuespillerfilm? Det startede (vel?) ud med succesen "Being John Malkovich" og efterfølgende er der kommet en masse mindre kendte (og så vidt jeg lige husker) alle sammen dårligere end "originalen".

En lidt anden holdning til filmen
SumezSumezSkrevet 11/11-10 10:24 
Hvad har Being John Malkovich overhovedet med en (selv?)biografisk film at gøre? :P Har du set den?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 11/11-10 10:34, rettet 11/11-10 13:41 
Hyakotake>
Er der ikke gået inflation i de hersens selvbiografiske skuespillerfilm? Det startede (vel?) ud med succesen "Being John Malkovich" og efterfølgende er der kommet en masse mindre kendte (og så vidt jeg lige husker) alle sammen dårligere end "originalen".

"Det ville have været en overraskelse, hvis Robert De Niro pludselig havde valgt at satse på hiphop frem for at lave nye film med Martin Scorsese". Sådan noget skriver man kun når man ikke ved en dyt om HipHop!

Overraskende? Det er da ikke en kæft overraskende haha, men bare fuldstændigt stupidt og ingen ville tro på det! Det giver overhovedet ingen mening at bruge De Niro som eksempel og sammenligne det plot med I'm Still Here.
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 11/11-10 11:10 
Sumez>
Hvad har Being John Malkovich overhovedet med en (selv?)biografisk film at gøre? :P Har du set den?

Kan man ikke spørge om det samme ved I'm Stil Here?
Ting om dét og pis.
BeanoBeanoSkrevet 11/11-10 11:26 
Sumez>
Hvad har Being John Malkovich overhovedet med en (selv?)biografisk film at gøre? :P Har du set den?

Kan heller ikke se at de to film har noget med hinanden at gøre - overhovedet. I'm Still Here er en mockumentary, det er BJM langt fra.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 11/11-10 12:10 
Sumez>
Hvad har Being John Malkovich overhovedet med en (selv?)biografisk film at gøre? :P Har du set den?

Ja (selvfølgelig!) men jeg husker den måske anderledes end den er mht. stil og plot...
BeanoBeanoSkrevet 11/11-10 12:44 
Så må du se den igen - en genial film som er gensyn værd uanset ;)

Når vi taler om mockumentary/fup-dokumentar, så vil jeg lige anbefale Forgotten Silver (af Peter Jackson) som er en af de absolut bedste af slagsen - virkelig morsom film :)
nerosnerosSkrevet 11/11-10 12:50 
Elsker scenen i Being John Malkovich hvor han siger "It's my head" ;D
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 11/11-10 12:53 
neros>
Elsker scenen i Being John Malkovich hvor han siger "It's my head" ;D

Malkovich!... malkovich malkovich malkovich malkovich? Malkovich malkovich, malkovich.
nerosnerosSkrevet 11/11-10 22:14 
Se den her nye Aliens film:

Den er bad ass:
http://www.imdb.com/title/tt1391579/

Zombie Vs Aliens

The Dark Lurking
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 15/11-10 09:01 
Mere alien invasion: "Battle: Los Angeles"

se DET er bad assss....

Battle: Los Angeles
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 15/11-10 09:06, rettet 15/11-10 09:06 
millennium>
Mere alien invasion: "Battle: Los Angeles"

se DET er bad assss....

Hell yeah fedt med alle de Alien invasion film :D
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 15/11-10 10:13 
Ja, klart fedeste trailer i år!
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 18/11-10 10:16 
Endnu en invation trailer :)

Cowboys and Aliens
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 18/11-10 10:25 
James Bond vs. Indiana Jones vs. Aliens... en ren fest :)
nerosnerosSkrevet 18/11-10 10:25 
Holy shit! (Pardon my French) den skal jeg så meget se!!!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 18/11-10 10:26 
Green Lantern...

Der er vand i hanen...
nerosnerosSkrevet 18/11-10 10:42 
Hmmm...! Jeg ved ikke helt ;-)
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 02/12-10 08:56 
ATTER må man erkende at dansk film er håbløst bagud i forhold til vores skandinaviske venner...

Jule-horror fra Finland: Rare Exports
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 02/12-10 12:56 
Hell Yeah!
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 02/12-10 14:40 
LOL! Den ser for griner ud. Skal ses XD
millenniummillenniumSkrevet 02/12-10 15:35 
Den vises i Vester Vov vov, som det eneste sted i København.

....ellers kan nettet måske hjælpe lidt.
The medium is the message.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/12-10 11:11, rettet 05/12-10 11:12 
Sidder og ser Josie and the Pussycats på TV2 Film.... Ikke at den er noget særligt men der er vildt meget baggrunds product placement for Sega og Space Channel 5

http://www.youtube.com/watch?v=XvVhTHJWFr0
millenniummillenniumSkrevet 06/12-10 10:31 
Yeah... Family Guy: It's a Trap

Link...
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 11/12-10 15:21 
Real Steel

Bring it!!!!!
Bashful Neophyte
XiwanaXiwanaSkrevet 11/12-10 16:15 
Øv, nu troede jeg lige, der var tale om en genindspilning af den "fantastiske" Shaquille O'Neil-superheltefilm "Steel".

Den falske Steel
[inspirational quote here]
nerosnerosSkrevet 28/12-10 15:22 
Hell Yes :O

ULTRAMARINES
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 04/01-11 23:16 
En film man kommer til at snakke om!

The Fighter
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/01-11 23:26 
neros>
Hell Yes :O

Lol, de har i hvert fald ikke haft mange penge at rutte med. Selv de 12 år gamle cutscenes i Starcraft er både bedre animeret og bedre renderet :)
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 04/01-11 23:41 
Ja det er ikke smukt animerings arbejde hahaha! MEN filmen er rigtig fed, og holder sig fuldstændig tro til universet :-)

Jeg er ret vild med den!
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 13/01-11 08:32 
Der er vist kommet ny trailer til Battle: Los Angeles

Godt ser det ud!
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 13/01-11 08:46 
Det er den vildeste trailer i 2011. Og den bliver kun slået af transformers 3 traileren når den engang udkommer :)

Her er den i 1080p ;)

Battle los angeles 1080p
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 13/01-11 09:17, rettet 13/01-11 09:17 
Ja det ligner jo en rigtig Sci-fi Alien invasion film! Håber ikke den kommer til at skuffe som den forfærdenlige Skyline..
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 13/01-11 09:31 
Ja, set i bakspejlet så ser det lidt drøjt ud med invasions/katastrofefilm....

Independence Day: Altså, den var lidt useriøs, ikke?
War of the Worlds: Var vi ikke alle lidt skuffede?
Signs: M Night, tsk tsk tsk...
The Day Earth Stood Still, reboot. redefinition af katastrofe?
SkyLine: Nok Sagt.

Vi må vente og se vinden kan vende...
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 13/01-11 10:18 
Ja helt enig!

War of the worlds har store problemer efter Tim Robbins kommer ind i filmen det ødelægger den totalt ellers synes jeg der er nogle ret fede scener i den film men det er ikke nok.
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 14/01-11 08:36 
Helt rigtigt. War of the Worlds har nogle fede scener (tripods der vælter op af vandet, bla.) og et awesome stemning, men helheden er simpelthen for tynd.
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 14/01-11 09:19 
Ja den er lidt for tynd det havde været bedre hvis der havde været nogle flere hovedpersoner end bare Tom der kører en One Mans Army :-)

En ting som jeg blev ret utilpas med var den måde de der Aliens sprayede menneske gylle ud over landskabet ligesom for at overleve!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 14/01-11 09:43 
Er det muligt at lave en god alien-invasionsfilm? Er det nogensinde blevet gjort? Selv de gamle filmklassikere af slagsen kører vel primært på at de dengang var mere skælsættende og netop ses som klassikere.
Det bedste eksempel jeg kan tænke på at Mars Attacks, men det er vist ikke helt det, I leder efter. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 14/01-11 10:10 
"District 9" tager en helt anden vinkel på emnet og er virkelig vellykket... men "ægte" alien invasion er det jo heller ikke (hvor menneskeheden er i akut defensiv position mod en multi-mega-overlegen fjende).
DarkenDarkenSkrevet 14/01-11 10:40 
Nu det alligevel er derom at vende... hvordan er den nye "V" serie efter jeres mening? (IMDB har meget blandet meldinger). Synes netop den originale serier er en god "alien invasion" historie, der bygger sig op over tid.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
SumezSumezSkrevet 14/01-11 10:46, rettet 14/01-11 10:46 
Hyakotake>
"District 9" tager en helt anden vinkel på emnet og er virkelig vellykket... men "ægte" alien invasion er det jo heller ikke (hvor menneskeheden er i akut defensiv position mod en multi-mega-overlegen fjende).

Der har vi allerede været, men vil gerne lige for god ordens skyld gentage at jeg synes District 9 er en virkelig pinligt dårlig film. Men det er selvfølgelig en smagssag... åbenbart. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
2'175 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig