X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Film-trailer-tråden


Reply
RooneyRooneySkrevet 06/02-07 21:14 
Sådan en tråd er der nødt til at være herinde, og der er endnu mere brug for den, efter jeg så denne trailer.

Blades of Glory!

Dyrk lige dialogen i den trailer; Jeg skal SÅ meget ind og se den, ligeså snart den åbner.

"I see you still look like a fifteen year old girl, but not hot."

Hvilke trailere fandt I i dag?Se hele indlægget


Pour some sugar on me
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
2'175 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Reply
jaesjaesSkrevet 13/05-08 14:26, rettet 13/05-08 15:08 
Pas på med ikke at spoile :)

Så *spoiler* :)

Hun er i hvert fald gravid. Som jeg husker det, ved hun ikke hvem, der er faren i starten, men det kan godt være, det viser sig at være Mulder.

*spoiler slut*
nerosnerosSkrevet 13/05-08 14:29 
Hov Sorry :-)
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 24/05-08 20:18, rettet 24/05-08 20:20 
The Mummy 3


Links
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 22/07-08 22:30 
Tror jeg skal have den her på BLU-RAY ;D


The Lost Skeleton Of Cadavra
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 10/08-08 18:01, rettet 10/08-08 18:01 
Hoid to colony C05 where the computer is...
LiquidSnakeLiquidSnakeSkrevet 10/08-08 19:24 
KroeboCop>
Det har du helt ret i, de gamle da vi var knægte var sku MEGET bedre, gad virkelig også godt se det igen!

Så blænd op for TV2 Zulu hver fredag aften, ca. 20.30! De sender to afsnit af x-files (er ca. halvvejs inde i sæson 1 nu) back-to-back, efterfulgt af et afsnit af Twin Peaks.

Både jeg og konen ser X-files igen, og elsker dem. Serien holder stadig i dag!
Let's hug it out bitch!Spiller nu: Call Of Duty: Modern Wa..., Left 4 Dead 2, Borderlands
KroeboCopKroeboCopSkrevet 10/08-08 19:34 
Sejt det vil jeg gøre (=:P
Hoid to colony C05 where the computer is...
HulleHulleSkrevet 10/08-08 21:42 
Eller køb en sæson i TP Musik. Mener at sæson 1-6 alle koster 200,- stykket. Det har jeg lige gjort, og er så absolut enig i at de stadig holder.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KroeboCopKroeboCopSkrevet 10/08-08 21:58 
Det er da billigt, må man sige.
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 11/08-08 08:18 
KroeboCop>
The Machine Girl (=:P
http://www.youtube.com/watch?v=eSpCWJnnWVI

Sindsyg film kan varmt anbefaldes :-)
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 11/08-08 09:17 
Ja, jeg så også Machine Girl for et par uger siden... pænt overdrevet og med effekter, der lugter mere af ost end 10 Gamle Oler (de er SÅ cheeeeeesy).
PlaykidPlaykidSkrevet 13/08-08 18:10, rettet 13/08-08 18:11 
Jeg fandt lige en Jaws 5 teaser??
http://www.youtube.com/watch?v=YjZjMRT8nEE&feature=related

Regnede stærkt med det var bogus, da jeg ikke har hørt noget om den før nu, men den ser ret reel ud.
Har desværre ikke kunnet finde andet end den, så jeg tør ikke påstå det faktisk er en Jaws 5 trailer.
Spiller nu: Halo 3
JmogJmogSkrevet 13/08-08 18:23 
Jeg synes faktisk den ser ret falsk ud. En ægte trailer ville aldrig være så lang og bruge så meget skærmtid på gammelt materiale.

Den følger heller ikke den form som mere eller mindre alle moderne trailere følger. Det er klart en fantrailer.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 13/08-08 18:49 
Altså der står jo med stort "FAN made TRAILER - non benefit trailer, FAN tribute / FUN" så hvad er der at være i tvivl om?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
nerosnerosSkrevet 13/08-08 18:59 
Playkid>
Jeg fandt lige en Jaws 5 teaser??
http://www.youtube.com/watch?v=YjZjMRT8nEE&feature=related

hahaha den har jeg også kommet til at lave.
Bashful Neophyte
PlaykidPlaykidSkrevet 13/08-08 19:09 
Som jeg forstår det, er det fanmade i den forstand at det er sammenklippet materiale fra bl.a filmen.
Jeg ved ikke hvad der er for noget gammelt material du hentyder til, jeg kunne kun genkende meget lidt fra jaws 4, de sidste 98% var fra en anden film.

Desuden ligner skuespillrene meget dem der ifølge filmz.dk skulle spille med: http://filmz.dk/jaws-5-direkte-paa-dvd

Men hvis det ikke er scener fra Jaws 5, så kunne jeg godt tænke mig at vide hvad film det faktisk er :)
Spiller nu: Halo 3
nerosnerosSkrevet 13/08-08 19:35 
Der er jo bare klippet fra film hvor de to skuespillere Richard Dreyfuss og Roy Scheider ser lidt ældre ud. og så er der taget lidt fra Jaws 3 og 4. Det har intet med en jaws 5 at gøre! Basta.
Bashful Neophyte
PlaykidPlaykidSkrevet 13/08-08 19:50 
Hvad med scenerne i slutningen, med vand scooterene og helikopteren der jagter hajen og der hvor de prøver at fordre den med et orange bombe. Ingen af disse var fra Jaws 1,2,3 eller 4.
Jeg påstår ikke det er Jaws 5, men hvor stammer de så fra?
Spiller nu: Halo 3
silverstarsilverstarSkrevet 13/08-08 20:07 
Enig, det er rent sammenklip af gamle film, der er så vidt jeg kan se intet nyt materiale i den.

Et af de klip jeg genkendte:


he's never gone!
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
PlaykidPlaykidSkrevet 13/08-08 20:10 
Ja, det er alt sammen sammenklippet.
Fik læst mig til, at det bl.a. er fra "What about Bob" og "Megalodon", Megalodon kan det godt tænkes jeg skal have fat i :)
Spiller nu: Halo 3
nerosnerosSkrevet 13/08-08 20:28, rettet 13/08-08 20:33 
Den vil jeg også se ;-)


LOL ;D
Bashful Neophyte
PlaykidPlaykidSkrevet 13/08-08 20:45 
Lol :D

Men jeg tror nu mere det er scener fra filmen her man har brugt;)
http://www.axelmusic.com/productDetails/723952076823
Spiller nu: Halo 3
KroeboCopKroeboCopSkrevet 16/08-08 22:35 
Lige nu komme det første afsnit af X-Files på TV2...
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 05/09-08 10:08 
Hvorfor har jeg aldrig hørt om den her film?


The Last Starfighter
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 08/09-08 16:51 
Jeg må også hellere få set den her ;-)


Red Dawn!
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 14/11-08 09:09, rettet 14/11-08 09:10 
Anaconda III med ja.. se selv....! :D


Anaconda 3: The Offspring trailer out on dvd...
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 14/11-08 13:21 
Haaaha, holy crap! Hash-elhoff! I øvrigt utroligt misvisende! Alle ved, at isbjørne er de farligste kødædere, der findes!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/11-08 17:10 
Der står ingen steder at slangen er den farligste :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HyakotakeHyakotakeSkrevet 14/11-08 17:39 
Det siger den growlende trailer-speaker da... og det er totalt løgn :-)
nerosnerosSkrevet 17/11-08 09:56 
Faktisk en film jeg aldrig har set endnu, men det skulle jo være en klassiker ;-)


The Lost Boys Movie Trailer
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 17/11-08 10:19 
Last Starfighter, Red Dawn og nu The Lost Boys... det er nogle 80'er klassikere du skal have set ;)
nerosnerosSkrevet 17/11-08 10:32 
Jeps hehe :-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 17/11-08 10:44, rettet 17/11-08 10:45 
Også en to'er til Lost Boys men vist ikke noget at spilde tiden på.


The Tripe?
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 17/11-08 13:55 
Beano>
Last Starfighter, Red Dawn og nu The Lost Boys... det er nogle 80'er klassikere du skal have set ;)

Altså nu så jeg The Last Starfighter i sidste uge. Den synes jeg ikke kommer op på et niveau hvor den kan klassificeres som en "klassiker", det er den altså for dårlig til.
I første halvdel havde jeg stadig tiltro til at filmen blev go, men i anden halvdel blev den bare dårligere og dårligere. Dialogen og historien gik bare ned at af bakke, og jeg blev mere og mere træt af karaktererne. Beklager, men det var sgu en skuffelse trods en lovende trailer.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
BeanoBeanoSkrevet 17/11-08 14:00, rettet 17/11-08 14:00 
Du indberegner ikke nostalgi-faktoren - du er bare født i det forkerte årti :)

Men jo, bestemt ikke noget mesterværk.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 17/11-08 14:22 
Beano>
...du er bare født i det forkerte årti :)

Arhh com' on. Jeg har intet imod film som har et par år på bagen, og ja havde jeg set filmen som knægt, havde jeg måske også haft en anden mening. Men jeg har set masser af film fra samme periode som er langt mere gennemført.
Som jeg også prøvede at give udtryk for før, så synes jeg første halvdel var ganske fin, men i anden halvdel da man nåede til det hele filmen lagde op til, faldt det bare på jorden.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
nerosnerosSkrevet 17/11-08 14:54 
Husk på at klassefilm i min verden betyder noget ganske andet.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 17/11-08 14:54, rettet 17/11-08 14:55 
@'bite: Bemærk min smily.
Per SPer SSkrevet 17/11-08 15:08 
The Last Starfighter er efter min mening den svageste af de 3 "klassikere" som Beano nævner.

Har selv en svaghed for film hvis underholdningsværdi ikke nødvendigvis er finkulturel kvalitet.

Fandt lige en gammel DVD anmeldelse af Red Dawn frem som jeg skrev i 2002, den passer i hvert fald til min smag:

En film om russernes invasion af USA i 1984, kan kun gå hen og blive et udstyrsstykke i dårlig smag, med en tyk stegeos af amerikansk selvforherligelse. Patrick Swayze og Charlie Sheen er blandt de unge Young Guns der forsvarer den amerikanske livsstil.

(overskrift)
Blodrødt Daggry

(anmeldelse)
Vi plejer tit at brokke os over patriotismen i amerikanske film, men topmålet af kommunist-paranoia finder man i koldkrigstidens højdepunkt 1984, hvor instruktør John Mylius og manuskriptforfatter Kevin Reynolds - fik lov til at gå planken ud med denne krigsfilm.

Beskrivelsen af Sovjetunionens invasion af USA, er èt langt tag-selv-bord i dårlig smag og amerikansk selvforherligelse. Så meget at filmen går hen og bliver mere underholdende og langt sjovere, nærmest campet, når vi ser den gennem bagklogskabens historieundervisning.

På flugt fra de fæle russere, flygter en flok unge op i bjergene og danner modstandsgruppen Wolverines, der kæmper for retten til frihed, deres venner og “the american way”. En håndfuld meget unge teenage-stjerner, ses her i rollerne som amerikanske partisaner, og mange af dem fik senere stor succes. Patrick Swayze og Charlie Sheen forbliver de mest kendte, mens Lea Thompson, C. Thomas Howell og Jennifer Grey også skinner igennem. Bakket op af rutinerede Harry Dean Stanton, Ron O’Neal og en herlig Powers Boothe, hvis rolle som nedskudt jagerpilot, er en af filmens bedre. En kærlighedsscene mellem ham og Lea Thompson blev filmet, men aldrig brugt, da producenterne fik kolde fødder over den store aldersforskel.

En officer, der selv var gammel partisan på Cuba, sætter spørgsmålstegn over sin nye rolle som skurk, og er det eneste positive glimt vi får fra baglandet af invasionsstyrken. Samtlige roller som russere beskrives som enten voldtægtsforbrydere eller stupide knoldesparkere.

Selvom der er masser af action og tilløb til dramatiske scener, forbliver Red Dawn et dyrt firser kuriosum, hvor en dårlig lugt af patriotisme og kommunist-angst hænger over filmen som en tyk ærtesuppe.

Filmen har dog en tendens til altid at dukke frem af glemslen når man mindst venter det. Enten til fanskaren af skuespillerne, krigsliderlige højreorienterede, eller bare for dem der holder af dårlig smag. Jeg gemmer i hvert fald min gamle Laserdisc lidt endnu - den har et mere svulstigt cover.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 17/11-08 15:09, rettet 17/11-08 15:13 
Beano>
@'bite: Bemærk min smily.

Den så jeg skam godt :-)
Men havde du ikke ment min alder var relevant, havde du heller ikke nævnt det. Jeg gi'r dig jo også delvist ret.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
BeanoBeanoSkrevet 17/11-08 15:32 
Datomærkningen på ens dåbsattest har selvfølgeligt noget at sige, men også meget firkantet udtalelse den med årtiet - så derfor min blink-i-øjet-smily :)
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 26/11-08 01:40 
Det er nok bare mig der er mange måneder bagud her, men...

ROBOCOP REBOOT AF DARREN ARONOFSKY I 2010!! Mind. Blown. =)

Glæder mig i øvrigt til at se The Wrestler.


Æm te ve
(...)
KTCKTCSkrevet 26/11-08 09:01 
Robocop 3 var seriøst noget crap, og så skal de selvfølgelig vise billedet fra den. Miniserien på fire afsnit med Page Fletcher som Robocop synes jeg dog var okay, hvis man tager den for hvad den er - en tv serie. Den er ikke specielt flot lavet, men har det der MacGyver/Knight Rider-feel over sig, hvilket jeg godt kan lide. Og hvad kan være bedre end en Robocop - det kan to! :)

Jeg synes det lyder positivt, at de tager en Batman Begins tilgang, da serien som sagt gik op i hat og briller med nummer 3. De første to film kan jeg stadig godt lide, men hvor ville det være fedt med en nutidig og realistisk/dyb/mørk vinkel på universet.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
nerosnerosSkrevet 26/11-08 09:20 
Ja det lyder ok, men jeg her ikke den store tiltro til at det kunne gå hen og blive en god film. Holdkæft hvor har man ødelagt den serie ligesom Aliens filmen :-( Den første RoboCop film er den bedste, to'eren er også fed nok, men så går det satme ned af bakke....!
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 26/11-08 09:37 
Så bliver vi lige nødt til at have dem også jeg kunne ikke lade være ;D

http://www.youtube.com/watch?v=clqK5OC3BWE

http://www.youtube.com/watch?v=BWN9SoNcdBU&feature=related

Behaaaaaaaaave yourself.. hahaha!
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 26/11-08 09:44 
Woooh! En godt gensyn med fortiden :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 26/11-08 13:06 
Hvad sker der lige for Terminator temaet i første trailer ;)

Jeg kan kun rigtigt lide den første Robocop film, men den er så til gengæld også en af mine all-time faves. Under alle omstændigheder er Aronofsky et meget modigt og spændende valg.

Det er dog ikke alle der er lige optimistiske.

'Needless to say, it's an extremely safe bet that a resurrected ROBOCOP franchise would be nowhere near as ballsy, edgy, or socially satirical as its source material (especially Verhoeven's film)- our age of hyper-sensitivity and over-amped political correctness would never allow it. '


Aint it cool, med link til en af de gode scener ;)
(...)
nerosnerosSkrevet 26/11-08 16:24, rettet 26/11-08 19:03 
Jeg er stadig lidt i shock efter jeg første gang så Murphy's død i starten af den første film. Det er sku godt nok en vild scene stadigvæk.


Murphy's Death :-(
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 26/11-08 16:46 
Jesus, hvor er den scene dog blevet klippet i stykker :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 26/11-08 18:35 
Fox McCloud>
Hvad sker der lige for Terminator temaet i første trailer ;)

Hehe, ja det er ikke så tit man hører det originale Terminator theme blive brugt i andre trailere. Men det er sjovt at se/høre hvordan studierne genbruger soundtracks, eks. er scoret til Aliens et af de allermest brugte scores i trailere.
Se flere her:
http://soundtrack.net/trailers/frequent/
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
2'175 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Username
Password
Remember me