X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Film-trailer-tråden


Reply
RooneyRooneySkrevet 06/02-07 21:14 
Sådan en tråd er der nødt til at være herinde, og der er endnu mere brug for den, efter jeg så denne trailer.

Blades of Glory!

Dyrk lige dialogen i den trailer; Jeg skal SÅ meget ind og se den, ligeså snart den åbner.

"I see you still look like a fifteen year old girl, but not hot."

Hvilke trailere fandt I i dag?Se hele indlægget


Pour some sugar on me
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
2'175 topic(s).

Reply
Per SPer SSkrevet 25/06-14 15:38 
Twin Peaks udkommer på Blu ray i Danmark d. 29 juli i en omfattende samleboks.


Twin Peaks: The Entire Mystery trailer
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
millenniummillenniumSkrevet 29/06-14 23:24 
Video games - the movie

Hmmmmm, jeg bryder mig ikke om tonen i traileren. Ret fordummende og overforklarende i retorikken. Men hey, det handler om spil...


Link...
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 30/06-14 08:29 
Per S>
Twin Peaks udkommer på Blu ray i Danmark d. 29 juli i en omfattende samleboks.

Øv, den boks får jeg nok svært ved at holde snitterne fra...


EDIT: Hvorfor mit først post er anonymt ved jeg ikke lige :O
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/08-14 01:48 
Sasha Grey er nu også begyndt at lave skuespil på det store lærred. Hun spiller sammen med Elijah Wood i Open Windows

https://www.youtube.com/watch?v=0CcsGWKPZUQ
NaieraNaieraSkrevet 19/08-14 03:26 
Hun var da os' med i Soderberghs The Girlfriend Experience for fem år siden.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
millenniummillenniumSkrevet 19/08-14 08:58 
Aha, så man HAR faktisk en stor fremtid i sigte efter en adult movie karriere :-D Og tænk, alle de tovlige feminister prøvede at bilde os noget andet ind...
The medium is the message.
NaieraNaieraSkrevet 19/08-14 13:08, rettet 19/08-14 13:08 
Det er vist én ud af flere tusinde, der ryger igennem maskinen, som får chancen ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Per SPer SSkrevet 01/10-14 22:59 
Ny fantastisk trailer til Interstellar!


Link...
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
millenniummillenniumSkrevet 01/10-14 23:21 
Ihh arh, jeg er ikke rigtigt blæst omkuld. Men måske er det et godt tegn.
The medium is the message.
enfenenfenSkrevet 01/10-14 23:50 
Synes også, den var fed. Glæder mig!
What is the Matrix?
Per SPer SSkrevet 13/10-14 20:21, rettet 13/10-14 20:21 
From the makers of Ong Bak.


VENGEANCE OF AN ASSASSIN - Official Trailer HD
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Crystal DragonCrystal DragonSkrevet 14/10-14 13:06 
Bare fordi jeg er en weirdo med en forkærlighed for absurde, japanske, WTF ideas... xD

Love the Manga though.


Parasyte Live Action Trailer (Kiseiju)
Anime otaku by heart - Gamer by soulSpiller nu: InFamous: Second Son, DanganRonpa 2: Goodbye ...
Per SPer SSkrevet 23/10-14 12:02 
Avengers: Age of Ultron (trailer 1)


Link...
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
millenniummillenniumSkrevet 31/10-14 15:34, rettet 31/10-14 15:35 
Hell yeah!! Beaver Zombies!!!


Link...
The medium is the message.
Per SPer SSkrevet 25/11-14 20:14, rettet 25/11-14 20:19 
Jurassic World. Første trailer.

Mangler lidt "umf". Indtil der dukker mere op, så ligner det mere en reboot med mere af det samme (plot).


Link...
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/11-14 20:21 
Jeg kommer til at se den uanset, selvom plottet er retarderet. De to første film er på min top ti over bedste film. Jeg var pjattet med det lort da jeg var barn :)

Øv at der er små børn med igen. Jeg tror aldrig jeg har set et godt barn i en film :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
enfenenfenSkrevet 25/11-14 20:32 
Jeg kommer også helt sikkert til at se den. Fin trailer. Minder om 1'eren (bare med mennesker i parken).
What is the Matrix?
SumezSumezSkrevet 25/11-14 20:38 
Den ser godt nok uinteressant ud. Ligner en masse andre monsterfilm, og ser ikke ud til at have noget med 1'eren at gøre. Den ligner i langt større grad 2'eren og 3'eren.
Kunne dog sagtens være trailer-gas med en god film gemt bag, så jeg vil ikke bedømme den på forhånd.. men indtil videre kan jeg kun blive positivt overrasket. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 25/11-14 20:40 
Den skal jeg også se, og jeg skal se den i biffen. Jeg er stadig vild med etteren :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 25/11-14 20:47 
Jeg ved ikke helt...! Mere er der ikke at sige lige nu..
Bashful Neophyte
XiwanaXiwanaSkrevet 25/11-14 21:01, rettet 25/11-14 21:05 
Hmm... jeg mangler lidt de humoristiske undertoner fra etteren (og toeren til dels - pga. Goldblum) - men det er muligvis svært at få igennem i en trailer på to et halvt minut.
Den virker mere som en generisk actionfilm med dino'er end en eventyrlig og forunderlig familiefilm.

EDIT:
Og så savner jeg den melodiske temamelodi: https://www.youtube.com/watch?v=-w-58hQ9dLk
[inspirational quote here]
SumezSumezSkrevet 25/11-14 21:06, rettet 25/11-14 21:06 
De spiller da et længere stykke fra temaet i traileren?

Jeg tror heller ikke du skal være bange for at Chriss Pratt ikke kommer til at fyre en masse wisecracking af.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
XiwanaXiwanaSkrevet 25/11-14 21:11 
Javist, temaet spilles af en pianist, der vist mangler et par fingre. Jeg vil have et storladent orkester!
Pratt er da nok meget underholdende, men han er ingen Goldblum.
[inspirational quote here]
millenniummillenniumSkrevet 25/11-14 22:23 
Genetisk muteret super-dinosaurus??? Så det er gået fra at være en intelligent katastrofefilm til en dvd-monsterfilm?

Jeg kan lugte et Red Letter Media review forude...
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 25/11-14 23:14 
Genetisk muteret super-dinosaurus

Det var også der filmen knækkede for mig. Starten så fed nok ud.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 26/11-14 09:53, rettet 26/11-14 13:07 
Jurassic Park er gået Turok!
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/11-14 16:41 
Sumez>
Genetisk muteret super-dinosaurus

Det var også der filmen knækkede for mig. Starten så fed nok ud.

Tja, det er ikke fordi deres skildring af dinosaurere har været særlig god indtil nu. F.eks. blev jeg slemt skuffet da jeg fandt ud af at en Velociraptor kun var ca. halv størrelse og faktisk dækket af fjer (sidstnævnte blev vidst først fastslået efter filmene, så fred være med det). Så vidt jeg læste mig til havde de baseret dem på en større art, men valgte at bruge navnet "Velociraptor" da det lød federe :p

Men Jurrasic Parks skildring af dinosaurere har jeg altid synes var den rigtige, så hul i virkeligheden :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 26/11-14 17:45 
Det er ikke så meget skildringen men konceptet der bekymrer mig. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 26/11-14 23:27 
Ganske ok trailer. Ikke at der endnu er noget der tyder på det bliver en værdig film (ok, den skal blot overgå 2 og 3), men at spille temaet langsomt på klaver virkede ligesom det skulle på mig. Forventningens gåsehud.

Er stort set nødt til at se den nye film for musikken alene. Put noget dino-action oveni og jeg skal nok hygge mig.
WehnerWehnerSkrevet 26/11-14 23:29 
Du rammer hovedet på sømmet i din beskrivelse Jmog.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
XiwanaXiwanaSkrevet 28/11-14 16:43, rettet 28/11-14 16:54 
Teaser-trailer til Star Wars: The Force Awakens - hvis man ellers er til den slags:
https://www.youtube.com/watch?v=Ta4LIf7ilEY&feature=youtu.be
[inspirational quote here]
SumezSumezSkrevet 28/11-14 16:56 
Det ligner mere Star Wars end prequel-filmene, men det der fjollede røde lyssværd...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Soren47Soren47Skrevet 28/11-14 17:07 
At siderne i skaftet også er "lyssværd" giver ikke rigtigt nogen mening, nej. Udover Bling-Blingværdien selvfølgelig. :D
SonicSonicSkrevet 28/11-14 17:24 
Ser godt ud, udover nævnte lyssværd.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 28/11-14 17:28, rettet 28/11-14 17:29 
Jeg kan egentlig godt se det praktiske i det, eftersom lyssværd kan blokere andre lyssværd (men vi har set at selv hærdet stål ikke kan), så håber også de retfærdiggør det ved at vise det i brug. Men det ser bare fjollet ud, og er helt klart tilføjet for bling-værdien ("hvordan kan vi putte et nyt sejt twist på lyssværd"), hvilket i mine øjne gør det unødvendigt.
Selv Darth Mauls fjollede dobbelt-lyssværd er nemmere at retfærdiggøre, da det kræver en helt bestemt kampsstil og motorik at kunne bruge det effektivt, men der er ikke rigtig nogen grund til at ALLE lyssværd ikke har crossguards, hvis ét kan have det. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 28/11-14 17:35 
Fixed...

Film-trailer-tråden
millenniummillenniumSkrevet 28/11-14 17:38 
Håber J J Abrams har foretaget user acceptance tests på virkelige SW fans.
The medium is the message.
3of193of19Skrevet 28/11-14 19:10 
JJ selv skulle være super pjattet med Star Wars, hvilket var grunden til at han sagde ja til at lave Star Trek, da han så det som en prøveklud til at lave noget direkte scifi. Så må vi se om han kan lave en god scifi film hvis han faktisk brænder for franchiset.
nerosnerosSkrevet 28/11-14 22:35, rettet 29/11-14 19:52 
Jeg er super hyped på den nye Star Wars film, og æder det hele rådt og elsker hvert et sekund i den teaser!!

Nogen der kender noget om plottet endnu?
Bashful Neophyte
XiwanaXiwanaSkrevet 29/11-14 19:48 
Film-trailer-tråden
[inspirational quote here]
GreaseballGreaseballSkrevet 29/11-14 19:52 
Jeg er enig med neros. Er selv super hyped! Især hvor Lucas ikke kan fucke det så meget op.

Krydser stadig finger for at vi snart se en flot HD udgivelse der har de oprindelige biograf udgaver af de gamle film. Han var jo helt skør med at de ikke skulle vises og kun de ændrede udgaver måtte udgives.
nerosnerosSkrevet 29/11-14 19:53 
Mener da de gamle film findes i HD udgaver? Men da godt nok noget skidt hvis de ikke gør :-(
Bashful Neophyte
XiwanaXiwanaSkrevet 29/11-14 20:02, rettet 29/11-14 20:05 
Ikke endnu, nej. Der har længe verseret rygter om, at Disney planlægger en større udgivelse - men vi venter stadig...

Den seneste masterudgave af originaltrilogien i uspoleret form findes på laserdisc (SW: Definitive Ed., 1993). Denne blev senere genudgivet på DVD i LE-udgaven (2006). Men eftersom den er baseret på et laserdiscformat, er kvaliteten desværre også derefter.

Alle andre discudgaver, herunder Blu-ray-versionen, er (så vidt jeg ved) baseret på SE-udgaven fra 1997.
[inspirational quote here]
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/11-14 20:06 
Det blir' stjerneren's! Jeg er også rigtig hype oven på den trailer, men J.J. Simpsons var jo også ham der formåede at lave Star Trek ordentligt, endelig :D
millenniummillenniumSkrevet 29/11-14 20:24 
Simpsons?
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 29/11-14 20:25, rettet 29/11-14 20:26 
Jeg var ekstrem skeptisk da Døsney opkøbte Lucas*.* men må sige jeg kan li' hvad jeg læser/ser om den nye film med JJ bag roret, indtil videre... lige minus detaljen med det nye pop-smarte flame/lightsaber ;)
GreaseballGreaseballSkrevet 29/11-14 21:28 
Der var også mange der skeptiske da Disney opkøbte Marvel, undertegnet inkluderet. Men Disney lader Marvel selv kører showet. Se bare hvor godt Marvel film sælger og ikke et sted står der Disney på det. Kun med Infinity spillet at man bliver mindet om at det Disney der ejer dem. Det samme er tilfældet med Lucas Film. Tror det bliver nogen gode Star Wars film der er i vente. De må godt havde en nogen gode mørke fortællinger også og ikke ligne en BR reklame som Eps. 1,2 og 3.

Xiwana>
Ikke endnu, nej. Der har længe verseret rygter om, at Disney planlægger en større udgivelse - men vi venter stadig...

Det håber jeg også. Hvis noget.. så lader Disney ikke en mulighed for at tjene penge på gamle film gå dem forbi.

Hmm.. lader til ideen med en crosguard på et lyssværd ikke er noget nyt i SW universet.
http://starwars.wikia.com/wiki/Crossguard_lightsaber
BeanoBeanoSkrevet 29/11-14 21:44 
Jeg vil også gerne se sammenhængen i filmen ;) Undrer mig lidt over at det ligner et flamme-sværd og ikke et classisk lys-sværd...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 29/11-14 22:10 
^ Måske der er tale om en anden type focus crystal end vi tidligere har set i filmene. :)
Jeg er ikke super meget inde i alt det SW lore der findes på Wookiepedia, men jeg husker dog nogle af de forskellige typer man kunne finde i The Force Unleashed :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
BeanoBeanoSkrevet 29/11-14 22:19 
Ok, det kan sagtens forklare det - det undrede mig bare :)
2'175 topic(s).

Login for at besvare
Username
Password
Remember me