X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Film-trailer-tråden

Svar
RooneyRooneySkrevet 06/02-07 21:14 
Sådan en tråd er der nødt til at være herinde, og der er endnu mere brug for den, efter jeg så denne trailer.

Blades of Glory!

Dyrk lige dialogen i den trailer; Jeg skal SÅ meget ind og se den, ligeså snart den åbner.

"I see you still look like a fifteen year old girl, but not hot."

Hvilke trailere fandt I i dag?

Pour some sugar on me
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
2'065 emne(r).

Svar
JmogJmogSkrevet 08/05 01:20 
Tja, det er jo den samme skurk, men plottet har godt nok ikke meget tilfælles.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/05 01:31 
Jeg jokede bare. Er sikker på at det er de tegneserier de har prøvet at genskabe som film :)

Har aldrig læst noget af Apocalypse, men den film var heller ikke særlig god. Meget skuffende da de to forrige X-Men var rigtig gode :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 08/05 22:52, rettet 08/05 23:48 
Age of Apocalypse historien strakte sig over et hav af hæfter. Apocalypse kører ren Magneto-style med mutanter bør herske over mennesker og overtager herredømmet over hele USA. Vogterne reprogrammeres til at jage mennesker. Nogle få mutanter (Wolverine, Jean Grey) står på den menneskelige modstandsbevægelses side, mens mange mutanter (også X-Men) står på Apocalypses side.

Skalaen er stor, brutaliteten ekstrem, kendte karakterer dør. Jeg tror Cable introduceres her.

Jeg husker det som pissefedt, men jeg var 12, så måske er det ikke nær så imponerende i dag :-)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/05 23:01, rettet 08/05 23:06 
Jeg har tænkt på at kaste mig over det engang. Mon ikke der kan findes opsamlinger af hele historien i hardbacks, som den Secret Wars jeg vidst stadig har et sted i kælderen.

Jeg faldt selv af et stykke hen i Civil War da interesserne pludselig skiftede og har faktisk ikke rigtig læst tegneserier siden. Ikke at det var noget jeg dyrkede meget på noget tidspunkt, men kunne godt lide det.

Det sidste jeg læste var Watchmen for nogle år siden. Det var awesome, og det er filmen i øvrigt også :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 23/05 22:26 
Så prøver de igen...

Terminator Dark Fate teaser
https://youtu.be/jCyEX6u-Yhs
millenniummillenniumSkrevet 24/05 06:38 
Hmmm hvor er min “himler med øjnene” emoji?
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 24/05 08:52, rettet 24/05 08:52 
Udover at jeg ikke forstår hvorfor man bliver ved med at lave Terminator-film (ok, det er pga pengene), så kan jeg ikke se noget problem med den film ud fra traileren?
Den forrige film havde "komplet bras" skrevet tværs henover ansigtet, men hvis man er fan af de første to film, så ligner det her da umiddelbart at den kører på præcis det samme princip? En enklere, selvstændig lille historie, der primært handler om at undslippe fra en ustoppelig dræbermaskine.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Toki, Tetris Effect, Shadow Tower: Abyss
BeanoBeanoSkrevet 24/05 09:07 
Fint at håbe på det bedste, de gør vi vist alle, men jeg ser ikke noget i den korte teaser som siger alt det og får mig til at blive optimist - blot baseret på erfaringerne med de seneste vi-prøver-lige-igen-fordi-vi-kvajede-os-sidst Terminator film :)
SumezSumezSkrevet 24/05 09:39 
Jeg vil ikke sige at jeg "håber på det bedste", jeg er generelt temmelig ligeglad. Jeg undrer mig bare over hvad det er i den trailer der skulle være så galt?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Toki, Tetris Effect, Shadow Tower: Abyss
BeanoBeanoSkrevet 24/05 09:52 
Vel heller ikke nogen her som siger.
SumezSumezSkrevet 24/05 09:57 
Ok, så forstår jeg nok bare ikke millennium's terminologi :P
BeanoBeanoSkrevet 24/05 10:09 
Måske, som jeg syntes, at de igen-igen forsøger sig efter flere flops, og ignorerer tidligere film.

Dog vil jeg sige den der ud-af-kroppen Terminator umiddelbart virker noget plat, men kan trods alt fungere fint nok i filmen - kan ikke vurderes ud fra en teaser :)
FancyPantsFancyPantsSkrevet 24/05 10:35 
Sumez>
Ok, så forstår jeg nok bare ikke millennium's terminologi :P

Terminatormologi* 8D

Undskyld, jeg skal nok gå i seng nu. :D
PEW PEW PEWSpiller nu: Mass Effect: Andromeda, Overwatch: Origins Edit..., Warframe
JmogJmogSkrevet 24/05 15:12 
Genisys synes jeg faktisk var ganske underholdende. Fremragende action. Det blegnede bare lidt fordi den udkom kort efter Fury Road.

Langt bedre film end 3 og Salvation.
enfenenfenSkrevet 24/05 21:17 
Jeg synes egentligt ret godt om traileren til Dark Fate.

Jeg har nok været mest skuffet Genisys filmen. Salvation var rigtig god, og det samme synes jeg om Terminator 3. Terminator 2 er utvivlsomt kongen.
What is the Matrix?
2'065 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig