X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Return to Castle Wolfenstein 2


Svar
SyrefoxSyrefoxSkrevet 05/02-07 15:48 
Jeg kan ikke vente med at få fingerne i det spil. Tror at RTCW var det spil jeg brugte flest timer i selskab med på Xbox. Og nu kommer efterfølgeren til 360 det kan jo kun blive godt. Så lad os da få den Beach Invasion på market place så jeg kan få nakket nogle flere yankee´s. Efter min mening det bedste FPS multiplayer spil i lang tid.

Jeg glæder mig, hvad siger i andre?

Se mere her!
Bede-xBede-xSkrevet 05/02-07 16:01 
Jeg var ikke så vild med det første. Synes det var ret middelmådigt offline og kun ok over nettet.

Er der co-op i RtCW 2?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SyrefoxSyrefoxSkrevet 05/02-07 16:05 
Bede-x>

Er der co-op i RtCW 2?

Ved ikke mere end hvad man ser i det videoklip, men håber da på det
TheDukeTheDukeSkrevet 05/02-07 16:28, rettet 05/02-07 16:30 
Nu er Raven jo ikke ligefrem de mest innovative folk i branchen. De står for at lave "OK" spil, men noget mesterværk tror jeg ikke de er i stand til at fremtrylle.

Og det mest positve jeg kan komme i tanke om mht. RTCW er at det skabte grobund for Enemy Territory, men da den franchise er rykket over til ET:Quake Wars har jeg ikke de store forventninger til multiplayerdelen heller.
nerosnerosSkrevet 05/02-07 20:57 
WOW! God nyhed det bliver satme fedt.... :-O! Var også meget glad for det første spil. Der er ikke noget bedre end at skyde nazister ;-)!
Bashful Neophyte
JinkJinkSkrevet 05/02-07 21:17, rettet 05/02-07 21:17 
Det er lavet af Raven, som også stod for multiplayer i Q4? Forvent en skuffelse af dimensioner ;)
HankyHankySkrevet 05/02-07 21:31 
Multiplayer i Q4 var godt.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JinkJinkSkrevet 05/02-07 21:40 
Der er en anden tråd, hvor jeg nævner hvorfor Raven 'fuckede' Quake4 totalt op. Har ikke lyst til at gøre endnu en tråd offtopic, så hvis du vil diskutere det så brug den.
nerosnerosSkrevet 05/02-07 23:04 
Jink>
Det er lavet af Raven, som også stod for multiplayer i Q4? Forvent en skuffelse af dimensioner ;)

Neeeej! Lad være med det ;-)! Man har da lov at glæde sig...haha!
Bashful Neophyte
DeluxScanDeluxScanSkrevet 06/02-07 12:08, rettet 06/02-07 12:11 
RtCW var det spil jeg spillede allermest på Xbox. Single play var fedt (Om end lidt vel plagieret nu til dags) og multiplay var freeeemragende! Det var så fedt, specielt fordi man som host kunne bestemme en masse indstillinger. F.eks. kunne man endda lave dedikeret server for 16 spillere, hvilket jeg altid bare gjorde, når jeg ikke selv havde tid til at spille med.
Battlefield 2 har nu overtaget Wolfs plads som min bedste multiplay-oplevelse, men hvis Raven inkluderer køretøjer, så tror jeg vi har en vinder igen.
Jeg glæder mig i hvert fald usigeligt meget - og det tog dem da godt nok lang tid om at komme med noget nyt, siden de bekendtgjorde Wolf 2 planerne, da 360'eren udkom.

EDIT: Ew, håber da godt nok de skruer lidt ned for alt det overnaturlige crap.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 06/02-07 12:25 
DeluxScan>
Ew, håber da godt nok de skruer lidt ned for alt det overnaturlige crap.

Ikke enig - jeg kan godt li' den B-film stemning som blandingen af sci-fi og over-the-top nazis giver :)
Ok, måske ikke specielt originalt, men hellere det end endnu en sjælløs WW2 shooter.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig