X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fable Lost Chapters xbox vs pc?


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 05/02-07 12:34 
Hey der.

Har overvejet at købe fable the lost chapters, det må være billigt nu. Men skal jeg købe det til xbox eller pc? Jeg kan jo spille det på 360, og det er jo en fordel. Hvilken udgave er flottest?
For The Love Of The Game
KTCKTCSkrevet 05/02-07 14:48 
Frameraten lider lidt på Xboxen, og normalt bliver det ikke bedre af at blive emuleret på 360, så umiddelbart vil jeg sige PC, hvis du har en god maskine...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
00Void00VoidSkrevet 05/02-07 16:11 
Der er lidt flere timer i PC versionen grundet de mange mods/patches der kan findes rundt omkring på nettet.
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
KalicolaKalicolaSkrevet 05/02-07 16:52 
er det ikke bedre med et xbox joypad end et keyboard og mus? vil det ikke være som at spille zelda på en pc?
For The Love Of The Game
00Void00VoidSkrevet 05/02-07 17:28 
Altså. Det er jo tilvænning. Jeg er mest til controllers.
Men, indholdsmæssigt er det bedst til computer da det har mere at byde på, og det er ikke så slemt at vende sig til.
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
KeenKeenSkrevet 05/02-07 17:32 
Nu har jeg ikke prøvet det til pc men styringen på controlleren er rigtig godt jeg kan ikke helt forestille mig at det er bedre på pc
SqafemrSqafemrSkrevet 05/02-07 17:51 
Hvis du har en 360'er (hvilket jeg går ud fra), kan du da bare tage joypadet og tilslutte det til din PC. Så får du båre i pose og sæk :)

Jeg har ikke nogen 360'er, men har købt et joypad fordi det har en virkelig god kvalitet, og det fungere utroligt godt når man slutter det til en PC.
XiwanaXiwanaSkrevet 05/02-07 18:37, rettet 05/02-07 18:42 
Jeg har spillet til xbox. Grafikken er god selv på mit ældgamle tv (jeg anvender dog rgb-kabel). Alle knapperne på controlleren bliver anvendt, og måden hvorpå man anvender items vha. retningstasterne, hvilket i øvrigt er en integreret del af selve hud'en, er ganske enkelt glimrende. Så jeg har (som Knight Keen) svært ved at forestille mig, at kontrollen skulle være bedre med mus og tastatur.
[inspirational quote here]
KalicolaKalicolaSkrevet 06/02-07 08:53 
hvad indeholder pc udgave som xbox udgave ikke har? .. Jeg mener der er jo lost chapters til dem begge, og mods er ikke noget jeg går op i.
For The Love Of The Game
PalleJensenPalleJensenSkrevet 06/02-07 09:56 
Hvis du ikke går op i mods, er indholdet i PC og Xbox versionen identisk.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KalicolaKalicolaSkrevet 06/02-07 11:58 
Allright, så mon ikke jeg snupper xbox udgaven, så det kan spilles på et ordentligt tv og lydsystem :-) Det tæller jo også.
For The Love Of The Game
MadsMadsSkrevet 12/03-07 14:58 
Jeg har aldrig spillet det oprindelige Fable, er Lost Chapters det oprindelige spil + ekstra eller er det udelukkende nogle ekstra missioner/quests?
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
KalicolaKalicolaSkrevet 12/03-07 17:38 
det er det oprindelige spil, plus ekstra
For The Love Of The Game
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig