X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mercenaries 2 til PS3 via EA


Svar
Per SPer SSkrevet 02/02-07 22:25 
Ubeskåret pressetekst fra EA, inklusiv salgsgas:

EKSPLOSIVT NEXT-GEN ACTIONSPIL KLAR TIL AT UDKOMME I 2007

REDWOOD CITY, Californien – 1. februar, 2007 – Electronic Arts, verdens førende virksomhed indenfor interaktiv underholdning, og Pandemic Studios, en af markedets førende spiludviklere annoncerede i dag deres fælles, verdensomspændende lanceringsplaner for spillet Mercenaries 2: World in Flames(TM) – efterfølgeren til bestselleren (1) fra 2005, Mercenaries: Playground of Destruction(TM). De økonomiske detaljer ved partnerskabet blev ikke offentliggjort.

"Vi er meget glade for samarbejdet med Pandemic Studios og for muligheden for i fællesskab at gøre Mercenaries 2: World in Flames til et globalt spilhit," sagde David DeMartini, VP og General Manager hos EA Partners, ved annonceringen af det kommende samarbejde. "EA Partners er forpligtede til at tilbyde verdens bedste spiludviklere adgang til EA’s uovertrufne globale udgivelses-muligheder, så vi kan hjælpe udviklerne til at nå ud til det bredest mulige publikum."

"Pandemic Studios er meget glade for at samarbejde med EA Partners og på den måde give Mercenaries 2: World in Flames en spektakulær, global launch," supplerede Andrew Goldman, CEO hos Pandemic Studios. "Mercenaries 2: World in Flames vil sætte nye standarder for den næste generation af eksplosive actionspil i store, åbne verdener, og alle vi hos Pandemic glæder os voldsom til at spillets fans kan kaste sig ud i kampene senere på året."

Mercenaries 2: World in Flames er i øjeblikket under udvikling hos Pandemic Studios og skal efter planen udkomme i løbet af 2007 på PLAYSTATION(R)3-konsollen. Yderligere information om Mercenaries 2: World in Flames kan findes på: www.mercs2.com
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/02-07 22:33 
...mon ikke det så også kommer til 360eren, PC, Wii, PS2, Xbox, GameCube, GBA, DS, PSP... og mobil? :D
CoreCoreSkrevet 03/02-07 15:12, rettet 03/02-07 15:16 
King Chaos>
...mon ikke det så også kommer til 360eren, PC, Wii, PS2, Xbox, GameCube, GBA, DS, PSP... og mobil? :D


Hvis ikke, bliver det alligevel syltet af EA selv, lige som Strangers Wrath.

Mere positivt er det dog, at det nok vil få flere øjne op, og ikke ende med at blive så overset som det første blev.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
King ChaosKing ChaosSkrevet 03/02-07 15:27 
Det første var godt nok fedt.
RooneyRooneySkrevet 22/02-07 23:29 
Wow!

Håber blot at det er langt, langt bedre end det første spil.

Nu også på Xbox 360.....og PS2!
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 23/02-07 04:05 
Gode nyheder. Det første var jo fremragende.
(...)
KalicolaKalicolaSkrevet 23/02-07 08:48 
Det første spil var helt suverænt!
For The Love Of The Game
lightyear dklightyear dkSkrevet 23/02-07 09:38 
Glæder mig helt vildt da jeg elskede det første.

Online Co-op igennem hele spillet er en feature jeg glæder mig meget til.
are you CHICKEN?
KalicolaKalicolaSkrevet 23/02-07 09:44 
Det er synd at udviklerne helt glemmer splitscreen efterhånden. De fleste vil jo nok hellere spille det sammen med deres venner i sofaen, frem for vildt fremmede over nettet.

Men klart Co-op er et must, og havde de bare nu tilføjet det til 1'eren så havde jeg købt det igen :-)
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 23/02-07 11:57 
Darknon>
De fleste vil jo nok hellere spille det sammen med deres venner i sofaen, frem for vildt fremmede over nettet.

Men mange af os spiller med vores venner over nettet, fordi det er lettere at arrangere, så helt skidt er det ikke.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 03/09-08 18:47 
Hm, anmeldelserne indtil videre er noget blandet og Eurogamer er helt nede på 5/10. Ærgeligt.

Metacritic
(...)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 03/09-08 19:17 
Eurogamer har det med at få de særeste hjerneblødninger, som resulterer i nogle dybt mærkelige scores... Men underholdningsværdien er da altid høj... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
WehnerWehnerSkrevet 06/09-08 17:30 
Her en to-tre timer inde i spillet er jeg godt nok ikke imponeret. Andre, der har prøvet det?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 06/09-08 17:42 
PalleJensen>
Eurogamer har det med at få de særeste hjerneblødninger, som resulterer i nogle dybt mærkelige scores...

He he he... jeg hørte lige 1UP's podcast hvor de også kom med nogle kommentarer til EG's anmeldelse :)

Har ikke prøvet spillet men lyder som en titel man sagtens kan købe brugt eller på tilbud hvis man bare ikke forventer noget mesterværk og bare "dum underholdning" i nogle timer.
CoreCoreSkrevet 06/09-08 19:57 
Jeg har klaret de første to missioner. Det er satme ikke for kønt, men selvom jeg bestemt heller ikke er imponeret, er jeg underholdt (indtil videre i hvert fald).
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
WehnerWehnerSkrevet 06/09-08 20:04, rettet 06/09-08 20:05 
Især animationerne, når fjender stiger/ryger ud af en bil, er helt til pisseren.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig