X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp til iPod/iTunes


Svar
seebergseebergSkrevet 31/01-07 21:14 
Jeg skal have overført mine musikfiler fra min iPod til et nyt iTunesbibliotek på en anden PC. Hvordan gøres dette uden alt indholdet på min iPod bliver slettet?
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
nerosnerosSkrevet 31/01-07 22:12 
seeberg>
Hvordan gøres dette uden alt indholdet på min iPod bliver slettet?

Slettet? Det lyder da mærkeligt nu er jeg ikke så god til PC, men på Mac bliver det du har jo bare kopiret og man beholder alt det man har på sin ipod uden probs! Men siden du spørger om det, er det sikkert en anden affærre på en PC så. Men det lyder nu mærkeligt at ens musik skulle blive slettet ved at lægge/kopire det over i itunes selv om det skulle være en PC?
Bashful Neophyte
seebergseebergSkrevet 31/01-07 22:26 
Den vil synkronisere med det tomme iTunes-bibliotek og dermed slette filerne på iPod'en.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
nerosnerosSkrevet 31/01-07 22:29 
Faktisk ved nærmere eftertanke er jeg slet ikke sikker på man kan gøre sådan noget aligevel med de nye ipods af kopi sikkerhedslove, men jeg er sgu ikke sikker på det.
Bashful Neophyte
FourDFourDSkrevet 01/02-07 12:03, rettet 01/02-07 17:36 
seeberg>
Den vil synkronisere med det tomme iTunes-bibliotek og dermed slette filerne på iPod'en.

Hmm. Jeg er lidt forvirret nu.
Vil du gerne overføre sangene fra din iPod til din (nye) PC, eller omvendt?
Når.. Men du skal i hvert fald have sat synkronisering fra på din iPod hvis du vil beholde dine filer ved synkronisering med en anden computer. Det kan gøres nederst i "resumé". (slå "administrer musik og videoer manuelt" fra, og "slå brug af disk" til.)

Hvis du gerne ville overføre sangene fra din iPod.. Hvorledes har du så tænkt dig at overføre dem?
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
seebergseebergSkrevet 01/02-07 16:45 
Har fundet ud af det. Det kræver et seperat program at overføre filer fra iPod til pc. De fleste koster penge, men fandt et gratis et ved navn EphPod.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
FourDFourDSkrevet 01/02-07 17:47 
Det kan rent faktisk også gøres manuelt. Nu er jeg skiftet til mac i mellemtiden, men så vidt jeg husker skal man sætte vis skjulte filer til i mappeindstillinger, gå ind på din iPod som en harddisk, gå ind i den skjulte mappe "ipod control", gå ind i music, og overføre de ca. 40 mapper, der burde ligge der, til computeren.
Det er altid smart at kunne hvis man har brug for at overføre sange til, for eks. en vens computer
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
WehnerWehnerSkrevet 06/02-12 10:35 
Jeg har lige installeret iTunes på min arbejdscomputer og ville hente de numre, jeg tidligere har købt. Det er der ikke nogen mulighed for umiddelbart. Kan det godt passe, at det ikke kan lade sig gøre, og at jeg skal til at flytte dem manuelt?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 06/02-12 10:56 
Jeg mener ikke at du kan hente musik igen. Jeg har ikke kunne med det jeg har købt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ElgenElgenSkrevet 06/02-12 11:01 


Link...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 06/02-12 11:02 
Google er din ven
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
WehnerWehnerSkrevet 06/02-12 11:04 
Playright er min ven.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ElgenElgenSkrevet 06/02-12 11:06, rettet 06/02-12 11:07 
Note: Previously purchased music is only available through iTunes in the Cloud in Argentina, Australia, Belgium, Bolivia, Brazil, Canada, Chile, Colombia, Costa Rica, Cyprus, Czech Republic, Dominican Republic, Ecuador, El Salvador, France, Germany, Guatemala, Honduras, Ireland, Luxembourg, Malta, Mexico, New Zealand, Nicaragua, Panama, Paraguay, Peru, Slovakia, Spain, Switzerland, the United Kingdom, United States, and Venezuela. Previously purchased TV shows are only available through iTunes in the Cloud in the Australia, Canada, United Kingdom, and United States.

Argh, crap....nej, det kan man åbenbart ikke i DK...
Tak Apple...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 06/02-12 19:10 
Ja, jeg er også ret irriteret over at vi ikke kan det i dk ..... endnu.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig