X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Legede I også med perler i børnehaven?


Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 30/01-07 13:53 
Det gjorde jeg, men jeg var ikke helt så inspireret som ham her.

Perler Bead Crafts
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 30/01-07 13:57 
Nej, vi fik at vide at man ikke skal kaste perler for svin... :!
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/01-07 14:36 
Lige hvad mit barskab mangler: Mario-coasters :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
McBrainMcBrainSkrevet 30/01-07 15:19 
They took my marbles away

;)
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
jaesjaesSkrevet 30/01-07 16:06, rettet 30/01-07 16:07 
Jeg tror alle børn var tvunget til at lege med perler, da jeg gik i børnehave. Jeg lavede da også sådan nogle som dem på linket. Bortset fra at kun jeg kunne se, hvad de forestillede. Og så stoppede jeg en gang en perle op i næsen, så den skulle pilles ud på skadestuen.
SephirothSephirothSkrevet 30/01-07 16:15 
Det var da for dumt...

Jeg gjorde det med en ært.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
jaesjaesSkrevet 30/01-07 16:21 
Jeg var åbenbart lidt længere fremme i skoene end dig på det alderstrin. For det smarte ved at stoppe en perle op i næsen er naturligvis, at man kan trække vejret gennem hullet i midten :)
KLTKLTSkrevet 30/01-07 22:10 
Ja nu er min mor jo leder for den bedste børnehave her i byen, og jeg kan da sige at uheld med perler i næsen osv stadig forekommer ret ofte...

Det er i øvrigt noget underligt noget det der ikke, for hvad er det der får børn til at proppe fremmede ting som perler og andet op i næsen?
Hmm men på den anden side, børn har det jo med at lave andre underlige ting som at spise jord og hvad ved jeg så hvorfor ikke! :D
9/11 Was An Inside Job
SqafemrSqafemrSkrevet 31/01-07 05:04 
Ikke for at lave denne tråd om til en "Hvad har du stoppet op i næsen" tråd (Jo, det er det lidt).
Men jeg har lavet klassikeren og fået en møndt til at sidde fast i næsen, det var dog ikke så dramatisk at jeg skulle på skadestuen, men min mutter kunne pille den ud... men det er nok også ret nemt når man tuder snot (så glider det hele meget bedre).
Zzap!Zzap!Skrevet 31/01-07 12:58 
En mønt?! Jeg kan ikke engang forstille mig hvordan en gammeldags 5 øre kan passe op i en barnenæse.
Well, jeg har formået at proppe et guldkorn (morgenmanden) så dybt ind i øret at jeg skulle til ørelæge.
Born to kill space
Krans.KKrans.KSkrevet 31/01-07 20:18 
Altså nu er jeg i denne måned startet som pædagogmedhjælper i en børnehave, og der var der forleden en unge der, da han kom hjem, fortalte sin mor, at han havde slugt tre glaskugler. Den viste sig også at være god nok, da de kom ud med afføringen. Det synes jeg alligevel er hardcore nok, ikke engang at fortryde projektet så snart den første (eller anden for den sags skyld) med møje og besvær er klemt ned.
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig