X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Duke Nukem Forever


Svar
ChronoChronoSkrevet 27/01-07 20:41 
Det er næsten ikke til at tro, men nu er for første gang i 8 år sluppet et screenshot ud af "vaporware" top-listernes mangeårige #1: Duke Nukem Forever.

Duke Nukem Forever

Stammer fra en job-annonce, så de er sikkert ved at opruste til udgivelse. Det skulle være in-game.

... Se hele indlægget
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
300 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 24/03-11 22:59 
Jeg har hørt at der er noget med at spillet Duke Nukem forever er blevet udskudt til et senere tidspunkt. Det er sikkert kun en måneds tid eller noget.
jaesjaesSkrevet 06/05-11 09:27 
Ny gameplay-film:
http://gamersyde.com/stream_duke_nukem_forever_shrinkage-20620_en.html

Ser ud til, at shrink-pistolen får en del fokus i spillet. Kan godt lide de nærmest platform-agtige elementer, det kan give :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/05-11 11:53 
Det er godt nok ikke for kønt :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 06/05-11 12:06 
Kan man ikke slå det stemmefilter fra :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/05-11 22:29 


Gone gold, baby!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 01/06-11 13:10, rettet 01/06-11 13:13 
Hvis demoen kommer til folk der har preorderet spillet den 3. juni er det så kun på PC, eller også Xbox? Og hvornår kommer den så på Xbox Live for resten af os (med gold)?

Evt. nogen der har købt GOTY Borderlands og kan undvære deres kode? :) (Alf81??)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SonicSonicSkrevet 03/06-11 09:37 
Demoen er ude nu, for de som er i den der early access club.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/06-11 14:29 
Ja det ligner da ihvertfald ikke Crysis, kan jeg godt afsløre efter at have spillet demoen.
BeanoBeanoSkrevet 03/06-11 14:41 
Kan du afsløre andet ? :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/06-11 14:54 
Man kan godt mærke at banerne (dem der er i demoen ihvertfald) er blevet lavet for 10 års tid siden, men med den måde våben er spredt rundt på, så er jeg ikke sikker på at det er helt de samme som i den endelige version af spillet...

...det håber jeg da ihvertfald ikke.
BeanoBeanoSkrevet 03/06-11 15:30 
Er level design 10+ år gammel?

Troede de mere eller mindre startede forfra for nogle år siden?
HeroldHeroldSkrevet 03/06-11 15:45 
Mjah, men derfor kan designet af selve banerne godt være det samme.

Jeg er også lige blevet færdig... det var... anderledes. Man kan godt mærke at det er et spil, der har været undervejs meeeget længe, og demoen er ikke vildt interessant, men tror det fulde spil er sjovere.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 03/06-11 15:57 
Herold>
Mjah, men derfor kan designet af selve banerne godt være det samme.

Klart nok, var bare nysgerrig om bane designet rent faktisk er 10 år gammelt eller ej.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/06-11 16:02 
Jeg skrev som jeg gjorde fordi banerne føltes som om de var 10 år for gamle :)
BeanoBeanoSkrevet 03/06-11 16:05 
Det er egentligt også det vigtigste ;)
HeroldHeroldSkrevet 03/06-11 17:54 
Jeg håber det fulde spil har et bedre flow. Demoen virker bare som et lille udsnit af en tilfældig bane med en masse ekstra våben på.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 04/06-11 14:49, rettet 04/06-11 14:49 
Darkbeat>
Jeg skrev som jeg gjorde fordi banerne føltes som om de var 10 år for gamle :)

Det havde jeg egentlig også lidt håbet på. Eller endnu bedre, 15 år gamle.

Jeg synes stadig Duke Nukem 3D havde mere spændende level design end de fleste moderne FPS-spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KilroyKilroySkrevet 04/06-11 15:11 
Demoen er sølle, i den betydning at den er for kort og ikke synes at have været planlagt ordentligt.

Men jeg synes generelt at det faktisk var okay. Jeg morede mig mere end jeg sikkert burde over Duke's leg med bæ i begyndelsen (Det kan bare ikke siges på en måde der virker moden...) og egentlig virkede det rimligt godt.

Jeg skal helt sikkert have spillet, selvom jeg da gerne indrømmer at jeg efter demoen ikke kan retfærdiggøre at købe Balls of Steel-pakken.
Kilroy Was Here
GreaseballGreaseballSkrevet 04/06-11 15:13 
Hvad var det engang en som sagde... At der var for mange tønder i FPS idag?
HulleHulleSkrevet 04/06-11 18:11 
350,- i Elgiganten.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 04/06-11 21:27, rettet 04/06-11 21:28 
Ikke længere.

EDIT: Ikke på deres hjemmeside ihvertfald
SephSephSkrevet 04/06-11 21:37 
Er til 349.- i deres avis for næste uge.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
BeanoBeanoSkrevet 04/06-11 22:00 
Ok nice :)
TheDukeTheDukeSkrevet 04/06-11 22:27 
Min Balls of Steel edition lander nok først noget senere end EU `release` :(

Demoen virkede fornuftig nok på mig og skyderiet føles helt fint, det er bare lidt ærgeligt at det er pakket ind i en "moderne konsol shooter". Men det er Duke.
KilroyKilroySkrevet 05/06-11 14:34 
Jeg sad og så nogle youtube-videoer af af demoen, og jeg har opdaget masser af ting som jeg ikke først så.
Holodukes, øl og forskellige våben. Det bedste er dog Holoduke:

All outta ass
Kilroy Was Here
enfenenfenSkrevet 06/06-11 18:39 
Nogen der kender datoen for, hvornår reviews må frigives?

Jeg er sgu lidt i tvivl, om spillet er værd at smide penge efter.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 06/06-11 19:19 
Jeg venter også på anmeldelser før jeg køber.. og at der ikke er en demo for alle gør det kun mere mistænkeligt.
enfenenfenSkrevet 06/06-11 19:33 
Ja, og tilbagemeldingerne på demoen har jo ikke just været positive.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 06/06-11 21:17 
Jeg har ikke noget imod old-school shooters men syntes heller ikke det så sjovt ud ... vurdet udfra videoerne ihvertfald :p
Kom med anmeldelserne...
enfenenfenSkrevet 10/06-11 10:59 
Er der nogen, der har fået spillet endnu, der kan give lidt feedback?
What is the Matrix?
KilroyKilroySkrevet 10/06-11 11:13 
Jeg har lige pakket det ud. Det ryger i maskinen i eftermiddag på et tidspunkt:)
Kilroy Was Here
SonicSonicSkrevet 10/06-11 11:42, rettet 10/06-11 11:42 
Har ikke fået mit fra Shopto.net endnu :( Men er også først blevet sendt i onsdags :/
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 10/06-11 11:44, rettet 10/06-11 11:45 
Er fristet af Mutanten's pris, men igen anmeldelser endnu?.... I smell a rat!
RJKRJKSkrevet 10/06-11 12:45 
Vi har da fået den første ind i arkivet.

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dpldplSkrevet 10/06-11 13:55 
Nu sidder jeg her og er ked af det. Min Balls of steel version er stadig ikke sendt og efter jeg ringede til dem, fik jeg at vide den skulle blive sent i aften :'(

Så kan først spille det på tirsdag :'(
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
GreaseballGreaseballSkrevet 10/06-11 14:51 
Har læste Gamereactors anmeldelse og jeg syns 7/10 er en fair score.
Faktisk hvad jeg havde gætte at spillet fik.
God anmeldelse IMO. Her har vi med et spil at gøre der ikke er blandt de tekniske store.. men så underholder godt at det ikke betyder noget alligevel.

Jeg var nede og hente spillet idag og snakked lidt med en om det. Som vi blev enige om. Dette er et spil man spiller fordi det er blevet en del af Gamer-historie.

Nu skal jeg så bare vente på jeg får fri kl 20 i aften. Så skal der spilles i aften.

Nu kan vi så vente og se om Gearbox vil drage nytte af at de nu ejer Duke Nukem.
jaesjaesSkrevet 10/06-11 15:40 
Beano>
Er fristet af Mutanten's pris, men igen anmeldelser endnu?.... I smell a rat!

Ja, lidt suspekt, der er så få anmeldelser, og at ingen af de store, internationale sites har anmeldt det endnu (jvf. Metacritic og Gamerankings).
GreaseballGreaseballSkrevet 10/06-11 16:11 
I skal så lige tænke på at de store Amerikanske sites først kommer senere. Da spillet jo udkommer d. 14Juni i USA.
BeanoBeanoSkrevet 10/06-11 18:54, rettet 10/06-11 18:56 
Nå men jeg blev lige kr 350,- klogere i dag fordi jeg ikke ville lytte til min mavefornemmelse. Blev fristet og satsede på 360 udgaven fra Elg Mutanten. Forbløffende at den slags kan få lov at blive udgivet - helt absurt så grimt det er. Jerky framerate, tearing, jaggies, grimme textures, simple modeller, klodsede animationer, osv. Ikke engang introen kunne de få til at køre jævnt! Jeg havde langt fra forventet noget pænt spil, men når det samtidig spiller elendigt og klodset, så gider jeg sku ikke spilde min tid på det.
BazeBazeSkrevet 10/06-11 19:00 
Mon ikke GameStop giver 350,- hvis ikke mere i gavekort? Så er pengene ikke helt spildt. :)
BeanoBeanoSkrevet 10/06-11 19:13 
Ja det vil jeg overveje :)
KilroyKilroySkrevet 10/06-11 20:03 
Huh, jeg synes ikke det er så slemt. Jeg morer mig ikke SUPER meget, men jeg har købt spil jeg har været mindre begejstret for, end Duke.
Kilroy Was Here
HankyHankySkrevet 10/06-11 20:24 
Spillet er ganske kønt på PC.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/06-11 21:17 
Joystiq er ikke glade.

Joystiq anmeldelse...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KilroyKilroySkrevet 10/06-11 22:00 
Hvor er jeg snart træt af ordet "fail"...
Kilroy Was Here
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/06-11 22:12 
Efter at have overværet tre sessioner af Gametrailers kommentarer til Nintendos, Sonys og Microsofts pressekonferencer, hvor ordet blev skrevet i mindst hver anden sætning, er jeg også tæt på at være så godt som frustreret.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
enfenenfenSkrevet 10/06-11 22:15 
Beano>
Nå men jeg blev lige kr 350,- klogere i dag fordi jeg ikke ville lytte til min mavefornemmelse.

Tak Beano. Du har lige sparet mig for 350,- kr. :)

Det lyder ikke som et spil, jeg skal kaste penge efter. Måske når det koster 100,-
What is the Matrix?
HankyHankySkrevet 10/06-11 22:23 
Vildt!
Bevares, det er en smule oldschool bygget op i sin helhed, men jeg morer mig da gevaldigt over de mange små detaljer, og den store variation. Kører det så ringe på konsol?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/06-11 22:44 
Har ventet elleve år... kan vel nok vente et par uge til det koster 99,- ;)
enfenenfenSkrevet 10/06-11 23:48 
King Chaos>
Har ventet elleve år... kan vel nok vente et par uge til det koster 99,- ;)

Thumbs up! :)
What is the Matrix?
300 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig