X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Duke Nukem Forever


Svar
ChronoChronoSkrevet 27/01-07 20:41 
Det er næsten ikke til at tro, men nu er for første gang i 8 år sluppet et screenshot ud af "vaporware" top-listernes mangeårige #1: Duke Nukem Forever.

Duke Nukem Forever

Stammer fra en job-annonce, så de er sikkert ved at opruste til udgivelse. Det skulle være in-game.

... Se hele indlægget
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
300 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 11/06-11 00:35, rettet 11/06-11 00:36 
Hanky>
Vildt!
Bevares, det er en smule oldschool bygget op i sin helhed, men jeg morer mig da gevaldigt over de mange små detaljer, og den store variation.

Ja det er oldschool bygget op. Men ser man på at det skulle være ude for 5år siden så... Jeg syns det holder fint. Stilen er dejlig retro og hudløs fra de mere "seriøse" shooters idag. Lyden af våben er lige i øret. Især Shotgun'ens lyd er dejlig "sprød"

Kører det så ringe på konsol?

Spiller Xbox udgaven og syns faktisk det kører fint uden at hakke. DOG! Skal de siges at FØRSTE del af spillet hvor man går rundt under stadion der er det som det hakker lidt, lige indtil at Duke samler et våben op. Lidt underligt.. men ellers godt på konsol.
Personligt syns jeg ikke mine 274kr er dårligt givet ud.
The DaneThe DaneSkrevet 11/06-11 02:49 
Har på fornemmelsen jeg har spildt lidt ved at købe Balls of Steel udgaven til ps3 pt. :D - men hul i det. Få nogen andre sjove ting med så.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HeroldHeroldSkrevet 11/06-11 03:06 
Hanky>
Spillet er ganske kønt på PC.

Arh, har du set Duke i et spejl? Animationerne? Alene tvillingernes walk cycles i starter af spillet er horrible. Alt i spillet er bare ubetydelige, scriptede kulisser.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
enfenenfenSkrevet 11/06-11 10:21 
Greaseball>
Ja det er oldschool bygget op. Men ser man på at det skulle være ude for 5år siden så... Jeg syns det holder fint. S

Nu er problemet bare, at det IKKE blev udgivet for 5 år siden. Så derfor må man sammenligne med nutidens spil, og der ser Duke ud til at falde dybt, hvis man læser andres beretninger.
What is the Matrix?
SumezSumezSkrevet 11/06-11 11:24 
Jeg er ikke med... er nye spil meget bedre i dag end de var for 5 år siden?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 11/06-11 11:25, rettet 11/06-11 11:29 
Herold>
Arh, har du set Duke i et spejl? Animationerne? Alene tvillingernes walk cycles i starter af spillet er horrible. Alt i spillet er bare ubetydelige, scriptede kulisser.

Si, men lige netop at se Duke i et spejl virker ret ligegyldigt for spillet, så det har jeg slet ikke gidet at hæfte mig ved. Tvillingerne så jeg kun på lige i starten - derfra blev deres dialog uinteressant, og så havde jeg mere travlt med at tjekke Duke's crib ud, som i øvrigt er ret gennemført.


<MULIG SPOILER>
Inden for de første tre kvarter, havde jeg både spillet "Balls of Steel"-pinball, kørt med fjernstyret bil, tævet en irriterende backstage dude, skræmt en knøs fra min trone og meget meget andet.
</MULIG SPOILER>


Måske kan jeg bare stadig godt more mig med "5 år gamle spil"? Det gør mig så absolut ingenting.


Sumez>
Jeg er ikke med... er nye spil meget bedre i dag end de var for 5 år siden?

Det forstår jeg heller ikke. Jeg kan finde sagtens finde spil der udkom i 2006, som jeg stadig ser langt bedre, end meget af det der udkommer i dag :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
enfenenfenSkrevet 11/06-11 11:29 
Sumez>
Jeg er ikke med... er nye spil meget bedre i dag end de var for 5 år siden?

Jeg pointerer bare, at man ikke kan undskylde spillet med, at det skulle være udkommet for 5, 10 år siden.

Meget godt i tråd med Joystiqs anmeldelse.
What is the Matrix?
GreaseballGreaseballSkrevet 11/06-11 11:41, rettet 11/06-11 11:44 
enfen>
Greaseball>
Ja det er oldschool bygget op. Men ser man på at det skulle være ude for 5år siden så... Jeg syns det holder fint. S

Nu er problemet bare, at det IKKE blev udgivet for 5 år siden. Så derfor må man sammenligne med nutidens spil, og der ser Duke ud til at falde dybt, hvis man læser andres beretninger.

Sikkert.. folk har altid travlt med at brokke sig, den som morer sig har for travlt med det til at skrive om det ;p

Men det ændre stadig ikke ved selve historien bag spillet. At det har været så længe under vejs. At hvis du skulle tage det som var stort set færtigt.. få det bygget på en nuværende Unreal Engine så ville det bare blive endnu mere forsinket.
At man kan få lov til at spille de spil som nok har været noget af de mest forskinkede overhovedet, om det så er en fem år gammel grafisk platform. Det er lige meget, så længe man morer sig.
Nogen siger det er meget skriptet. Gad vide om de har prøvet de sidste mange Call of Duty spil?
Syns så godt at de kunne havde udgivet til en lavere pris og droppet balls of steel udgaven(ikke den mest heldige pakke(glad for jeg ikke købte den))

Men prøv spillet selv efen. For meninger er der mange af. Nogen kan lide det andre kan ikke.. sjovt nok gælder det alle spil.
BeanoBeanoSkrevet 11/06-11 11:42, rettet 11/06-11 11:45 
Jeg har intet imod at spille et old-school Duke spil som ikke opflyder alle de forventning som man ellers har til moderne spil i genren - faktisk var det helt min forventning at det ville være cheesy og lidt simpelt. Men når det er så fornærmende sløset rent teknisk (ihvertfald på konsoll) at det gør det klodset at spille, så gider jeg sku ikke længere.
Jeg har accepteret at de har spildt mange år på udviklingen undervejs, men det jeg ikke fatter er hvad de har brugt de sidste par år på siden de annoncerede at NU var det på vej. Er der ikke brugt Unreal Engine? Med den detaljegrad burde spillet køre låst 30fps, med masser af AA, ingen tearing og fuld opløsning.


Greaseball>
Syns så godt at de kunne havde udgivet til en lavere pris og droppet balls of steel udgaven(ikke den mest heldige pakke(glad for jeg ikke købte den))

Ja, havde det været en budget titel eller DL, kunne jeg måske bedre have accepteret det. Ikke at det ville gøre oplevelsen bedre, men så havde man ikke følt sig snydt på samme måde.
SumezSumezSkrevet 11/06-11 11:47 
Hanky>
Inden for de første tre kvarter, havde jeg både spillet "Balls of Steel"-pinball, kørt med fjernstyret bil, tævet en irriterende backstage dude, skræmt en knøs fra min trone og meget meget andet.

Det synes jeg lyder vildt fedt! :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 11/06-11 11:56 
Hanky>
Måske kan jeg bare stadig godt more mig med "5 år gamle spil"? Det gør mig så absolut ingenting.

Synes godt om dette.
Bashful Neophyte
enfenenfenSkrevet 11/06-11 11:56 
Greaseball>
Men prøv spillet selv efen. For meninger er der mange af. Nogen kan lide det andre kan ikke.. sjovt nok gælder det alle spil.

Jeg prøver det, når det koster i omegnen af 100,-. Det virker til at være spild af penge. Men det skal jo ikke afholde andre for at smide penge efter det :)
What is the Matrix?
GreaseballGreaseballSkrevet 11/06-11 12:21 
Hmm.. meget god ide at gøre hvis det ikke lige er en must have title for en. Jeg vil også gerne spille Portal 2 men gider ikke give fuld pris for det. Så det venter jeg også på man få i nakken.
HeroldHeroldSkrevet 11/06-11 12:52 
Hanky>
Si, men lige netop at se Duke i et spejl virker ret ligegyldigt for spillet, så det har jeg slet ikke gidet at hæfte mig ved. Tvillingerne så jeg kun på lige i starten - derfra blev deres dialog uinteressant, og så havde jeg mere travlt med at tjekke Duke's crib ud, som i øvrigt er ret gennemført.

Så din vurdering af at spillet er kønt, er baseret på hvad du vælger at se på, og ikke hvordan spillet reelt ser ud? Arh, den holder altså ikke. Der er nogle enkelt ting, der er udemærkede, men der er rigtigt mange ting, der er både klodsede og sløsede.

Hanky>

Måske kan jeg bare stadig godt more mig med "5 år gamle spil"? Det gør mig så absolut ingenting.

Det har ikke noget med at spillet virker gammelt. Det bærer tydeligt præg af at være noget, der er designet tilbage i starten af sidste årti, sammen med at det er et helt andet firma, der har måtte samle resterne op og lime det sammen igen. Det skinner så meget igennem, at det hæmmer oplevelsen generelt.

Hanky>
Sumez>
Jeg er ikke med... er nye spil meget bedre i dag end de var for 5 år siden?

Det forstår jeg heller ikke. Jeg kan finde sagtens finde spil der udkom i 2006, som jeg stadig ser langt bedre, end meget af det der udkommer i dag :-)

Der kom også mange gode spil i 2006. Det gør der hvert år. Duke Nukem er bare ikke specielt godt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HankyHankySkrevet 11/06-11 13:12, rettet 11/06-11 13:23 
Herold>
Så din vurdering af at spillet er kønt, er baseret på hvad du vælger at se på, og ikke hvordan spillet reelt ser ud? Arh, den holder altså ikke. Der er nogle enkelt ting, der er udemærkede, men der er rigtigt mange ting, der er både klodsede og sløsede.

Min vurdering af at spillet er kønt på PC, er baseret på det tekniske. Skruer jeg op for alt hvad der er af detalje og lir-opsætning, synes jeg ikke det udskiller sig bemærkelsesværdigt, fra andre FPS-spil der udkommer i dag. Det skulle da lige være Crysis (1), som teknisk er sindsygt.

Skulle samtlige Wii-spil så også være grimme (klodsede og sløsede), fordi jeg vælger at ignorere manglen på effekter, opløsning m.v. sammenlignet med hvad der er og har været muligt på 360/PS3 i 5-6 år? :)

Herold>
Det har ikke noget med at spillet virker gammelt. Det bærer tydeligt præg af at være noget, der er designet tilbage i starten af sidste årti, sammen med at det er et helt andet firma, der har måtte samle resterne op og lime det sammen igen. Det skinner så meget igennem, at det hæmmer oplevelsen generelt.

Herold>
Der kom også mange gode spil i 2006. Det gør der hvert år. Duke Nukem er bare ikke specielt godt.

Hvad du synes holder, og hvad ikke gør er jeg ret ligeglad med.

Jeg orker ikke dit kløven og smagsdiskuteren, men mine to sidste svar, var sådan set myndiget på Enfen's svar længere oppe.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HeroldHeroldSkrevet 11/06-11 14:13, rettet 11/06-11 14:14 
Hanky>
Min vurdering af at spillet er kønt på PC, er baseret på det tekniske. Skruer jeg op for alt hvad der er af detalje og lir-opsætning, synes jeg ikke det udskiller sig bemærkelsesværdigt, fra andre FPS-spil der udkommer i dag. Det skulle da lige være Crysis (1), som teknisk er sindsygt.

Skulle samtlige Wii-spil så også være grimme (klodsede og sløsede), fordi jeg vælger at ignorere manglen på effekter, opløsning m.v. sammenlignet med hvad der er og har været muligt på 360/PS3 i 5-6 år? :)

Nu forholder du dig rent faktisk ikke til at dit argument var at du så gennem fingrene med de ting, der er grimme. Hvis du gør det, kan jeg godt forstå hvorfor du synes det er kønt, fordi der er skam ting i det, der er fine nok. Jeg synes bare ikke du kan udtale dig på det grundlag, for så handler det ikke længere om smag, men om hvad du vælger at se på. Selv om med alt på Ultra, ødelægger spillets effekter det for det. Eksempel på blandt hvor grimt det er, uden Post special effects slået fra: http://i.imgur.com/ygass.jpg og http://i.imgur.com/s6yKz.jpg . Slår man det fra, bliver det tåleligt at se på - der er det kun sløseriet, der skinner igennem.


Hanky>
Hvad du synes holder, og hvad ikke gør er jeg ret ligeglad med.

Jeg orker ikke dit kløven og smagsdiskuteren, men mine to sidste svar, var sådan set myndiget på Enfen's svar længere oppe.

Ja uden tvivl, men det er stadig vigtigt at du fortæller os, hvad du synes om spil i 2006 i forhold til 2011?

Pointen er ikke smag, men at uanset platform og årstal, så er det muligt at lave pæne og gode spil - at det så ikke træder frem i forbindelse med Duke Nukem er bare ærgerligt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/06-11 16:34 
Sumez>
Jeg er ikke med... er nye spil meget bedre i dag end de var for 5 år siden?

Jeg forstår det heller ikke. Er et spil kun godt, hvis det er flottere og mere flydende at se på end alle tidligere udgivne spil?
AV Intelligent Terminal
Per SPer SSkrevet 11/06-11 17:19 
Killer Bean 2>
Sumez>
Jeg er ikke med... er nye spil meget bedre i dag end de var for 5 år siden?

Jeg forstår det heller ikke. Er et spil kun godt, hvis det er flottere og mere flydende at se på end alle tidligere udgivne spil?

Ja. Gammel grafik (2d) er dårlig og ny grafik (3d) er godt. Altid.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/06-11 17:22 
Per S>

Ja. Gammel grafik (2d) er dårlig og ny grafik (3d) er godt. Altid.

Jeg vidste det!!1
enfenenfenSkrevet 12/06-11 10:34 
Killer Bean 2>
Jeg forstår det heller ikke. Er et spil kun godt, hvis det er flottere og mere flydende at se på end alle tidligere udgivne spil?

Det var der ingen, der skrev. Det hjælper altid, hvis man læser alle indlæg.

Men for bare at give ét eksempel på dårlige ting i Duke, så er det brugen af 'regenerating health'. Det er et levn for fortiden, og gør ikke noget godt for mig. Vi er kommet længere siden.

Men om det er nok til at ødelægge spillet for andre, skal jeg ikke udtale mig om - og jeg er egentligt også ligeglad :)

En anden ting - og det er igen for egen regning - så tæller grafik noget for mig. Ikke at det alene gør et spil godt. Men når grafik og gameplay hænger sammen, spiller det for mig. Jeg ved godt, at der personer herinde, der stadigvæk nyder at spille spil, der kun består af tre pixels. Og dem om det. Det skal man da have lov til. Der er bare ikke mig.
What is the Matrix?
GreaseballGreaseballSkrevet 12/06-11 11:09 
Heh.. fik spillet lidt mere igår. Fandt to hentydninger til andre spil HALO AMOR "Power amor are for pussies"
En meget død space marine med en special hjem "That is one DEAD SPACE marine"
Andre der har fundet små hints som disse?

enfen>
Men for bare at give ét eksempel på dårlige ting i Duke, så er det brugen af 'regenerating health'. Det er et levn for fortiden, og gør ikke noget godt for mig. Vi er kommet længere siden.

Er det ikke noget næsten alle FPS bruger for tiden. Eller er de begyndt at gå tilbage til Healtpacks?
SumezSumezSkrevet 12/06-11 11:10, rettet 12/06-11 11:12 
Greaseball>
Heh.. fik spillet lidt mere igår. Fandt to hentydninger til andre spil HALO AMOR "Power amor are for pussies"
En meget død space marine med en special hjem "That is one DEAD SPACE marine"
Andre der har fundet små hints som disse?

Den med space marinen er [en videreudvikling?] fra Duke Nukem 3D, hvor man finder Doom-figuren i et hemmeligt rum og han siger præcis det samme, så vidt jeg husker.

edit: Rettelse - i DN3D siger han selvfølgelig "That is one DOOMed space marine" :D
http://www.youtube.com/watch?v=IUuRuVZk6U4
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 12/06-11 11:38 
Greaseball>
enfen>
Men for bare at give ét eksempel på dårlige ting i Duke, så er det brugen af 'regenerating health'. Det er et levn for fortiden, og gør ikke noget godt for mig. Vi er kommet længere siden.

Er det ikke noget næsten alle FPS bruger for tiden. Eller er de begyndt at gå tilbage til Healtpacks?


Jeg var ikke klar nok i spyttet. Mener selvfølgelig 'regenerating health bar'
What is the Matrix?
GreaseballGreaseballSkrevet 12/06-11 17:04 
Ja.. det er lidt sjovt at man kan se den, Den kommer så kun frem i kamp. Men kunne havde været at den bare ikke skulle være der som i andre spil. Grund ideen er vel den samme. Man kunne se den HALO 2 og 3 hvor i mod spil som Uncharted og COD har den skjult og man bruge en visuel måde at fortælle at man er ved at være på den.

Men kan stadig ikke lade hver med at tænke på at Gearbox jo har en del gode spil på deres C.V efterhånden. Så gad vide hvordan de bruge Duke Nukem fremover?
enfenenfenSkrevet 12/06-11 17:19, rettet 12/06-11 17:20 
Jeg håber da, de formår, hvad 3DRealms ikke gjorde. Nemlig at få et Duke spil ud inden for få år. Et Duke, der er tro mod den gamle ånd, men som er up to date.

Nu skal jeg heller ikke være for hård, for jeg har jo ikke spillet DNF :)
What is the Matrix?
GreaseballGreaseballSkrevet 12/06-11 17:45 
Efter at havde spillet DN:F i en del timer. Så er det et sjovt tidsbilledet af et spil der har sidet fast i LIMBO i mange år. Det siges altid at det er svært at lave en opfølger XD Sjovt er det ja.. virker det gammelt, på nogen punkter. Hvorfor Gearbox valgte at udgive det var vel nok mest for at få det ud af systemet nu hvor de havde fået Duke Nukem licensen.
Syns dog det er et af de FPS som giver mig motion-sickness. Hader når det sker. Så må nyde det i små omgange :D


Men ja :D Håber da også de kommer med et up-to-date Duke Nukem gerne inden at det også bliver for gammelt ;p
dRxLdRxLSkrevet 13/06-11 14:55, rettet 13/06-11 16:59 
Hehe, kom til at læse den danske anmeldelse og han burger ordet "esoterisk" hvor "eksotisk" nok havde været mere befordrende for hans pointe :-p

Man fristes til at påpege at denotation og konnotationerne i "esoterisk" står i ekstrem antonymisk relation til den fladpandethed der hyldes i "Duke Nukem" produkterne :-p

Udmærket og fint reflekterende anmeldelse ellers, og hvis anmelderen er herinde, så bær venligst over med min nær-anale fiksering på korrekt brug af fremmedord ;)

http://www.gamereactor.dk/anmeldelser/84404/Duke+Nukem+Forever/
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
CronossCronossSkrevet 13/06-11 15:43 
Det kan da også bare være at våbene er særdeles svære at finde ;)

dRxL>
han burger ordet "esoterisk" hvor "eksotisk"


;-)
jaesjaesSkrevet 13/06-11 15:46, rettet 13/06-11 18:00 
Det får da nogle bank det spil (primært konsol-versionerne).

Fx:
3/10 på Eurogamer
4/10 på Joystiq og The Guardian
5/10 på Gamereactor Sweden
55/100 på IGN.

50/100 indtil nu (X360, 12 anmeldelser):
http://www.metacritic.com/game/xbox-360/duke-nukem-forever/critic-reviews
KilroyKilroySkrevet 13/06-11 18:46 
Personligt ville jeg nok være en anelse mere gavmild. Men det er teknisk set lidt af en katastrofe, det kommer man ikke udenom.
Men man kan nok ikke skyde skylden (fuldstændigt) på Gearbox.
Kilroy Was Here
SonicSonicSkrevet 13/06-11 19:18 
Ved ikke om det har været nævnt, men hvis i spiller det på PC, bør i slå "Post Special Effects" fra. Det gør det en anelse mere udholdeligt :
Parental Advisory: Explicit Lyrics
tastasSkrevet 14/06-11 15:00 
Ja, det kan ihvertfald anbefales at gøre. Jeg blev meget træt i øjnene af af spille det på PC indtil jeg fandt ud af det. Hjalp meget.

Teknisk er spillet ikke særlig kønt, men det kører fint på PC og jeg kan såmænd godt lide det old-school gameplay. Jeg har det med DNF som jeg har det med Serious Sam. Lidt "hjernedød" macho humor. Jeg er fint underholdt.
Formentlig vil det lande på en 6-7/10 for mig (nok 6/10)..Og det er så PC-udgaven.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
BeanoBeanoSkrevet 15/06-11 12:14 
Giant Bomb tager et kig på spillet... herlig hånlig latter i starten af videoen efter Jeff fortæller Brian at han har gennemspillet det.

Link
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/06-11 15:54 
Dylan er den bedste supporting character 2011.
enfenenfenSkrevet 15/06-11 22:50, rettet 15/06-11 22:51 
Lidt flere scores. Ikke ligefrem opløftende...

GameSpy 2.5/5
GameSpot 3/10
1UP F
Giant Bomb 2/5
What is the Matrix?
millenniummillenniumSkrevet 16/06-11 09:45 
Et af forårets mest hypede spil ser, kort sagt, ud til at fejle rimeligt meget.

Link...
The medium is the message.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 16/06-11 10:12, rettet 16/06-11 10:46 
Spillerdet det ligesom Serious Sam, som imo også er gammeldags, men ekstremt fornøjeligt?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 16/06-11 10:18 
Nej

GameSpot nails it
enfenenfenSkrevet 16/06-11 10:48 
Ja, det gør de.

Det er sgu lidt synd, at det spil er kørt fuldstændigt af sporet.
What is the Matrix?
Bede-xBede-xSkrevet 16/06-11 10:52 
Edge er enige med Gamespot og Eurogamer:

3/10
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
millenniummillenniumSkrevet 16/06-11 11:15 
Kort sagt: Duke'en ligger snart i bargain-bunken.
The medium is the message.
TheDukeTheDukeSkrevet 16/06-11 11:43 
Jeg fik spillet det en del timer igår, og jeg føler at jeg kan komme med en foreløbig vurdering.

Der er mange ting galt med dette spil, men selve dets core-gameplay, nemlig det at skyde aliens i ansigtet med vanvittige våben, syntes jeg fungerer rigtigt godt. Jeg forstår ikke alle de anmeldelser der taler om at det ikke er old-school, da det tydeligvis er et strafe-baseret FPS, en undergenre man sjældent ser længere (Serious Sam serien er den eneste undtagelse jeg kender til). Og det var egentlig en glædelig overraskelse, da jeg havde frygtet at den del også ville blevet moderniseret og at gameplayet ville være mere som i alle de FPS'er der udkommer for tiden.
En anden ting der også er meget old-school, er platforming i et FPS, men i dette tilfælde er det ikke noget jeg går og har savnet i årevis, da det sjældent er særligt sjovt.

Noget mesterværk er det ikke, men at give det 3/10 virker useriøst, da det på ingen måde er så dårligt. Jeg har dog kun spillet PC versionen, og det virker som om at det er konsol-versionerne der trækker de laveste scores.
GreaseballGreaseballSkrevet 16/06-11 13:31 
Stopper ikke Duke for at ligge øverst i England

Syns også nogen af de reviews er ALT for negative. Rigtige mange spillere siger de har det sjovt med spillet.

Duke is number 1. (UK Chart list)
BeanoBeanoSkrevet 16/06-11 13:38 
Spillet har naturligvis solgt så godt pga hype og review embargo.
KilroyKilroySkrevet 16/06-11 13:57 
Og så kan man vel ikke afvise at folk simpelthen MÅ se giraffen. Efter 12 års udvikling er resultatet interessant, uanset om det er verdens bedste spil (det er det ikke) eller verdens værste (det er det heller ikke).
Det er i hvert fald en overvejende grund til jeg selv købte det; jeg måtte se hvad Duke Nukem Forever var, efter al den tid.
Kilroy Was Here
enfenenfenSkrevet 16/06-11 14:03 
Beano>
Spillet har naturligvis solgt så godt pga hype og review embargo.

Ingen tvivl om det
What is the Matrix?
millenniummillenniumSkrevet 16/06-11 14:14 
Formentlig et af de spil, der IKKE burde være sent ud til anmelderne. Det ville reducere "first line of defense" for alene Duke-navnet sælger sig selv. :)
The medium is the message.
enfenenfenSkrevet 16/06-11 14:17 
De lavede jo bare 'the next best thing'; at forbyde anmelderne at udgive reviews inden udgivelsesdatoen. Og det har så givet dem et ufortjent salgsboost...
What is the Matrix?
TheDukeTheDukeSkrevet 16/06-11 17:44 
Burde i to sladdertanter ikke lige prøve spillet før i beslutter jer for hvad der er "ufortjent"?
enfenenfenSkrevet 16/06-11 20:39 
Det behøver jeg ikke længere efter at have læst anmeldelserne. Karaktererne tegner et ret entydigt billede. Ok skipper?
What is the Matrix?
300 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig