X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Forbigåede spil!


Svar
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 07/06-03 22:45, rettet 07/06-03 22:51 
Lige for tiden bruger jeg al min spilletid på Kelly Slaters Pro Surfer som er et genialt spil, men efter min mening er det totalt forbigået. Et andet spil jeg også syntes var fedt var 007: Nightfire. Jeg fik det ene spil forærende og det andet købte jeg inden det blev anmeldt diverse steder. jeg er ret sikker på at anmeldelserne ville have skræmt mig væk.
Er der andre forbigåede spil jeg simpelthen må prøve?
Og påvirker mediernes anmeldelser af titlerne køberne for meget nu hvor alle har adgang til disse?
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
NaieraNaieraSkrevet 07/06-03 22:49 
Prøv venligst at begrænse den overdrevne brug af spørgsmålstegn og udråbstegn for fremtiden.

Tak.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JesperJesperSkrevet 07/06-03 23:37 
Interessant spørgsmål - jeg vil dog ikke selv besvare spørgsmålet, grundet jeg selv er i branchen. Dog vil jeg gerne høre andres mening - påvirker anmeldelser folk for meget? Er det ikke tilladt at tænke selv mere? ;)
JimPPJimPPSkrevet 07/06-03 23:42 
Deathrow.

Bestemt et kig værd!

Min egen anmeldelse af det
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
ValkyrieValkyrieSkrevet 07/06-03 23:52 
Phantasy Star Online...... Vil gerne takke 3of19 til at fortælle om dette geniale spil.....

Folk er virkelig alt for hys om den fee.....
Well crucify the insincere tonight...
MrCaseMrCaseSkrevet 08/06-03 03:38 
I'll be comming for you guys!

PSO... jeg har great expectations!
Have you considered sucking less?
RitesRitesSkrevet 08/06-03 07:36 
Det eneste problem jeg ser med PSO er, at jeg ikke ved hvor sjovt det er at spille når man er lvl 200. Hele spillet er udelukkende bygget op om at træne char.
» a winner is you «
AmbyAmbySkrevet 08/06-03 09:29 
Men når du er level 200 har du vel også fået valuta for dine penge ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RitesRitesSkrevet 08/06-03 10:03 
Måske, men det er et sørgeligt mål i en genre som ikke har "mål".
» a winner is you «
ValkyrieValkyrieSkrevet 08/06-03 10:16 
Communityet og at finde våben er vel også en del af oplevelsen? Træne en anden slags character ovs.....

Alle spil har sin egen levetid, ligemeget hvor gode de er!
Well crucify the insincere tonight...
AndyAndySkrevet 08/06-03 10:30 
Det kan da ikke passe at i PSO kan komme op i lv. 200?!?,
jeg er kun i lv. 15 med mine mænd.

S.F.
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
RitesRitesSkrevet 08/06-03 10:33 
Nej. Du kan blive træt af MMORPGs, men du kan sgu aldrig gennemføre dem.

Community? So far har jeg spillet med Naiera, 3of19 og en han kendte, en idiotisk franskmand der kom ind i vores spil og ikke ville holde kæft, samt en idiot som kaldte OS for franskmænd, da vi bad ham om at skride.

Oooh... Community...
» a winner is you «
RitesRitesSkrevet 08/06-03 10:34 
Super Florinda >
Det kan da ikke passe at i PSO kan komme op i lv. 200?!?,
jeg er kun i lv. 15 med mine mænd.

S.F.

Det kan stadig godt passe.
» a winner is you «
NaieraNaieraSkrevet 08/06-03 11:34 
Jeg tror nu man har fået nok værdi for pengene når man er over lvl 25 med alle de forskellige karakterer. Så tror jeg ikke man kan klage!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OmenOmenSkrevet 08/06-03 13:03 
Rites >
Oooh... Community...

Godt klaret at du kan bedømme hele communitiet ud fra EN udtalelse du har hørt om et spil... Fordyb dig lige lidt i spillet (som f.eks. at prøve det) inden du fordømmer andres holdning til spillet.
Vote Ficus!
RitesRitesSkrevet 08/06-03 13:15 
Har en lvl 18, en lvl 16 og en lvl 10.

Hvor ville du lige hen med den kommentar?
» a winner is you «
OmenOmenSkrevet 08/06-03 13:20, rettet 08/06-03 13:21 
Det lød på din tidligere post som om du knapt havde prøvet spillet, men nu da du indrømmer at have spillet det en del, undrer det mig kun mere at du er så hurtig til at fordømme commnutiet omkring spillet...
Vote Ficus!
DeluxScanDeluxScanSkrevet 08/06-03 14:02 
PSO kan vist ikke siges at være et forbigået spil.
Rumble Racing og Dropship, begge til PS2, må siges at være MEGET undervurderede spil.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
NaieraNaieraSkrevet 08/06-03 14:03 
Ifølge dig og DigiPlay ;)

Rumble Racing anmeldte jeg selv i sin tid, men mere end et lille 8-tal er det altså ikke.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 08/06-03 14:05 
Baah ;)

Det er selvfølgelig rigtigt, men jeg synes nu stadig man burde prøve disse to spil, hvis muligheden byder sig.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
NaieraNaieraSkrevet 08/06-03 14:07 
Klart, Rumble Racing er faktisk meget underholdende i et stykke tid. Platinum udgivelse tak! (Hvis ikke den allerede er blevet udgivet som Platinum!?)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 08/06-03 14:13 
Jeg tror faktisk ikke Rumble Racing bliver lavet mere...? Mener jeg læste det et sted.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
NaieraNaieraSkrevet 08/06-03 14:14 
Ærgerligt... Så kan det være det bliver solgt som *RARE* (L@@K!!!) på eBay ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
jaesjaesSkrevet 08/06-03 14:42 
Til interesserede, så har jeg set det på coolshop til 179,-
jaesjaesSkrevet 20/07-03 14:51 
*Bump*
Andre oversete spil?
APHAPHSkrevet 20/07-03 16:12 
Det mest oversete xbox spil, kan uden tvivl kun være deathrow
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
millenniummillenniumSkrevet 20/07-03 16:34 
Selvom de fleste velorienterede gamere kender til Ico til PS2, så er det stadig relativt overset. Ærgeligt ærgeligt, for det er et af de bedste spiloplevelser jeg har haft i nyere tid. MGS2 kan gå hjem og lægge sig i bedstemors gamle seng. :)
The medium is the message.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig