X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

UT3 til Xbox 360


Reply
HankyHankySkrevet 25/01-07 23:23, rettet 26/01-07 21:06 
Kan ikke se det nævnt andre steder, så jeg tager chancen, og åbner et nyt emne :-)

Unreal Tournament 2007, tidligere PS3 og PC eksklusivt, tager navneforandring til Unreal Tournament 3, og samtidig er det nu officielt på vej til Xbox 360.

Med fare for flaming, vælger jeg nu alligevel at udtrykke min holdning. Jeg ser det som endnu et tab for Sony. En skam de ikke kan holde på deres eksklusive titler.

Jeg glæder mig :-)


UT3 - yeah, rock it baby!
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KillercowKillercowSkrevet 25/01-07 23:49 
En UE3-baseret titel er jo næsten også per definition dum at holde på en enkelt platform.

Af samme årsag er det også gode nyheder, at Square-Enix har licenseret UE3 til deres next-gen titler - især når man har i baghovedet, at de har udtalt, at de ikke vil hjælpe Playstation til samme dominans som tidligere.
JinkJinkSkrevet 26/01-07 05:42 
Oh man! Jeg har spillet UT2k4 i ca. 2 år, så jeg ser virkelig frem til det. Lad os bare håbe det ikke får samme skæbne som Q4 ;) Jeg har min tro på, at det nok skal blive godt. Generalprøven gik jo fint (GoW).

Den nye trailer, tyder på at der vil blive lagt en del i single player.

btw, spillet skal selvfølgelig spilles på PC, hvis man har muligheden!
Login for at besvare
Username
Password
Remember me