X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS3 i Europa 23. marts


Svar
SlothSlothSkrevet 25/01-07 09:23 
Så fik Sony endlig taget fingeren ud af nummeren og fik offentligtgjort den dato de fleste havde forventet...

"PS3 to Launch in UK on 23rd March 2007
Over 30 Titles for Launch Period
1 Million units forecast for Initial European Launch Period

London, 24 January 2007 – Sony Computer Entertainment Europe today announced that PLAYSTATION®3 will be launched ... Se hele indlægget


Fra ThreeSpeech
Kiss me, would you kindly?
552 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Svar
ComradeComradeSkrevet 17/03-07 12:10 
Ja det er i deres "avis"
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
King ChaosKing ChaosSkrevet 17/03-07 12:42 
Det er sgu ok... mon ikke den kan komme længere ned inden fredag :D
SephirothSephirothSkrevet 17/03-07 13:29 
Hvis den rammer 4000, så er den min ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
King ChaosKing ChaosSkrevet 17/03-07 13:46 
Aj, 4000? Det er næsten for billigt. Så er jeg ikke sikker på at den kan fastholde ideen om at være "konsollernes Mercedes" :D
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/03-07 14:01 
Jeg ville da godt købe en Mercedes for 4000! ...også selvom den ikke kan køre :-)
BeanoBeanoSkrevet 17/03-07 14:41 
Hyakotake>
...også selvom den ikke kan køre :-)

Pjat!!!... den kan bare ikke køre så godt på gamle veje ;)
McBrainMcBrainSkrevet 17/03-07 15:05 
Comrade>
Ja det er i deres "avis"

Nu bor jeg så tilpas langt ude på landet at jeg ikke får deres avis, så hvis du gider se om der er ved preorder?

Tak :)
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
dpldplSkrevet 17/03-07 15:18 
Det kan jeg da svar på.

Det står ikke noget om preorder. Men ståer MAX 1 per kunde
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HNHNSkrevet 17/03-07 16:02 
Har prøvet at forudbestille en idag og det ku man ikke, kun på nettet men der er tilbudet ikke. Så man må tidlig i kø på fredag tror jeg..

Har bestilt en i fona til 4999 og de sagde jeg fik den på fredag så nu må jeg vente se.
SephirothSephirothSkrevet 17/03-07 16:06 
Det ser ud til at GAME i England har hyret Jack_D til at promote PS3.

pic
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
tmliljatmliljaSkrevet 17/03-07 20:21 
Bede-x>
Beano>
Så EU PS3 launch: Længere ventetid, ringere hardware, højere pris... hvad ellers?... et spark i bollerne som tak?

Angående bagudkompatibilitet, så kommer det vel til at ramme hele verden? De har vel tænkt sig at EU hardwaren skal erstatte den gamle USA/Jap hardware, så de kan spare penge.

Ikke at jeg ved det med sikkerhed, selvfølgelig, men det ville da være underligt, hvis de gennem hele PS3s levetid kun benyttede software emulering i EU.

Spørgsmålet er også, hvor mange titler, det kommer til at ramme:

Sony has said that 'a new combination of hardware and software emulation will enable the PS3 to be compatible with a broad range of original PlayStation titles, and a limited range of PS2 titles'.

"Limited" lyder ikke alt for godt, men det kunne jo teknisk være næsten alle...

http://gamesindustry.biz/content_page.php?aid=23003

I El-Gigantens tilbudsavis for den kommende uge, står der (CITERER ORDRET:)

"BAGUDKOMPATIBILITET:
Playstation 3 er bagudkompatibel, så har du nogen Playstation 2 spil du kan lide så er det ikke noget problem at spille dem, du kan endda også spille Playstation 1 spil."

Om ovenstående er sandt, eller om El-Giganten blot har fået noget reklamemateriale galt i halsen, ved jeg ikke, men lad os håbe, at det trykte er i overensstemmelse med virkeligheden. c",)
BeanoBeanoSkrevet 17/03-07 22:18, rettet 17/03-07 22:19 
tmlilja>
Om ovenstående er sandt, eller om El-Giganten blot har fået noget reklamemateriale galt i halsen, ved jeg ikke, men lad os håbe, at det trykte er i overensstemmelse med virkeligheden. c",)

De har bare baseret deres tekst på dengamle "specs".
Fona havde f.eks. også en sølv PS3 med boomerang på deres preorder side for bare få dage siden (dog rettet nu) :)
ChronoChronoSkrevet 18/03-07 08:13 
Behøves de reklamere med at den ligner et toilet?

En PS3 reklame...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/03-07 10:28, rettet 18/03-07 10:30 
Holy crap, har de fået David Lynch til at lave reklamefilm nu? :)

EDIT: link vedhæftet

Et step videre fra ConSoul-linket
NaieraNaieraSkrevet 18/03-07 11:19 
Det er ikke første gang David Lynch har lavet en PlayStation reklame.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 18/03-07 11:27 
Chrono>
Behøves de reklamere med at den ligner et toilet?

Det skal nok øge salget i Tyskland :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Zzap!Zzap!Skrevet 18/03-07 13:15, rettet 18/03-07 13:17 
Jeg forstår ikke rigtig pointen? Er det deres afførings inspektions toilet modeller du hentyder til?
Born to kill space
dRxLdRxLSkrevet 18/03-07 13:54 
Tyskland har bare et dårligt rygt mht. nogle ting :-p

Cartman: Mom? If you were in a German "scheisse" video, you... you'd tell me, right?
[short pause]
Mrs. Cartman: Sure, hon.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 18/03-07 15:03 
Naiera>
Det er ikke første gang David Lynch har lavet en PlayStation reklame.

Det er så Tim Hope, der har instrueret den men okay...
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
BeanoBeanoSkrevet 18/03-07 15:49 
dRxL>
Tyskland har bare et dårligt rygt mht. nogle ting :-p

PeeS3?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/03-07 13:22 
Jeg er absolut tilhænger af, at kritik skal udmøntes, når det er berettiget (positiv som negativ). Det lader til, at vi så småt er ved at komme til et punkt, hvor det for mit vedkommende er ved at vende en smule for al den negativitet, der har været omkring PS3, og en artikel som den linkede er ved at være pinlig, når flere af påstandene enten er direkte forkerte eller modificerede sandheder.

Der er mange kritikpunkter i artiklen rent indholdsmæssigt og faktuelt, men jeg vil kun lige kommentere de "sjove" ordbommerter:

"Normalt har alle spillebokse, fra Nintendo til Playstation, krævet at man spillede direkte fra disketten."

Er det virkelig sådan et sprog, der bruges af lægmand og BT-læsere? :-)

"...Nintendos sjove Wii-boks..."

Det er også her i artiklen vi finder den utrolige, nye Nintendo-konsol :-)

Jeg tager vel ikke fejl, når artiklen blot er manuskriptet til sidste "Troldspejlet" (jeg har ikke set programmet).

Spillebokse og disketter?
fumfumSkrevet 19/03-07 13:37 
Et noget underligt sprogbrug i den bt-artikel. Næsten ulæselig.
Og bt's grimme website gør det hele til en underlig oplevelse at læse.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
King ChaosKing ChaosSkrevet 19/03-07 13:52 
Det lyder slet ikke som Jakob Stegelmann det der... underligt...
BeanoBeanoSkrevet 19/03-07 13:56, rettet 19/03-07 13:58 
Hyakotake: Stegelmann har i det mindste angivet prisen korrekt ;)


King Chaos>
Det lyder slet ikke som Jakob Stegelmann det der... underligt...

Måske har de fyret så mange hos DR at han nu selv behøver at skrive sine tekster :)
RooneyRooneySkrevet 19/03-07 14:11 
Hvis det er Stegelmann selv som har skrevet den artikel, så står det slemmere til end jeg troede - og jeg har frivilligt set en del af Troldspejlets udsendelser.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 20/03-07 09:47 
Ubisoft forsinker flere PS3 titler i EU.

Link
BeanoBeanoSkrevet 20/03-07 09:49 
og F.E.A.R....

Link
ConkerConkerSkrevet 20/03-07 11:05, rettet 20/03-07 16:00 
Så er der åbnet for Dansk registrering på PS3. Har netop lavet en Dansk profil, inkl. kredit kort og er nu ved at downloade Tekken Dark Resurrection som jeg gav 74,95 for. HURRA!
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/03-07 14:04 
Hyakotake>
Jeg ville da godt købe en Mercedes for 4000! ...også selvom den ikke kan køre :-)


"if the console fails it will be because Sony positioned the system as the 'Mercedes' of the the video game console market."

Sony chairman and CEO Sir Howard Stringer

Sut-ra
BeanoBeanoSkrevet 20/03-07 14:24 
"Stringer: High Price Could Be PS3's Weak Spot"

No shit, Sherlock!
SephirothSephirothSkrevet 20/03-07 14:31 
King Chaos>
"if the console fails it will be because Sony positioned the system as the 'Mercedes' of the the video game console market."

Sony chairman and CEO Sir Howard Stringer

Jamen, det er da godt, de har en grund. Så er alt godt igen.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/03-07 21:27 
Beano>
"Stringer: High Price Could Be PS3's Weak Spot"

No shit, Sherlock!

Ja, du får det til at lyde som om det er lige ud af landevejen... men læs det lige igen. Eller rettere forstå det rigtigt: Det handler ikke om prisen, det handler om attituden. Vores produkt er ikke dyrt fordi det behøver at være det, men fordi vi mener at prisen i sig selv afspejler en kvalitet der er så høj, at den er lysår foran konkurrenterne. Lidt på samme måde som B&O... B&O (eller f.eks. Lego) laver super lækre ting, men reelt er produkterne mindre værd end de udgiver sig for at være. Du betaler altså for mærket og ikke for det du reelt får.

Nu adskiller PS3 sig måske fra ovenstående fordi den reelt er så dyr at producere at de er nødt til at bede folk om at betale prisen, for ikke at tabe for mange penge. Men jeg tror nu alligevel at det er det han mener :)
BeanoBeanoSkrevet 20/03-07 21:59, rettet 20/03-07 22:01 
Jeg forstår det skam godt :)

Grunden til min formulering er selve ordet "may" i overskriften og ikke egentligt hvad han siger i artiklen.
Burde jo ikke være nogen tvivl om at prisen er at svagt punkt.
Ved så ikke om det er et direkte citat.
dchangdchangSkrevet 20/03-07 22:12 
dpl>
Det står ikke noget om preorder. Men ståer MAX 1 per kunde

Kun 1 stk. pr. kunde? Jeg ville ellers have haft 3 stk. Nå men så behøver jeg ikke veksle alle mine flasker...

Jeg vil også være med til price-bashing. ;-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
WehnerWehnerSkrevet 20/03-07 22:14 
Hihihihhhædrhædr :D
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 20/03-07 22:18 
dchang>
Nå men så behøver jeg ikke veksle alle mine flasker...

Så store trailers findes ikke ;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 21/03-07 09:45 
Jeg skal faktisk ha' to...
HeroldHeroldSkrevet 21/03-07 11:39 
SKAL DU HAVE TO? Er du sindssyg? Hvor mange skal du have, for at blive tilfreds? Er én ikke nok???? Du skal ikke hamstre konsoller!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 21/03-07 11:44 
Først sælger jeg kasserne for 1000 kr stykket på QXL... :D
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/03-07 17:51 
Så trillede jeg ned i min lokale Fona... for li'som at se hvon det gik med de dér maskiner. Jeg spurgte den flinke mand hvad han ville smide oven i, når nu konkurrenten slår hundrede kroner af prisen og smider en film oveni.

Jeg forventede bestemt ikke et prisnedslag, men en film eller noget tilbehør, ville da ligesom bringe dem ind i kampen igen. Ja, faktisk har jeg stået så mange år i butik selv, hvor jeg har sagt nej til alverdens krejlere som ville have rabat på en tinsoldat fordi sværdet var bøjet, at det ikke ville gøre ondt hvis han bare sagde "nej".

Og det gjorde han... og var så dum at tilføje "men du kan jo købe den i Merlin til 500 kroner mere".

Så selvom Fona har den sidste PS3 i Danmark i morgen, ja så bliver det ikke lige der jeg lægger 11.000 kr.
HeroldHeroldSkrevet 22/03-07 18:42 
9000, hvis du sælger kasserne for 1000 kroner stykket!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/03-07 18:46 
Har du ikke travlt med at komme ind foran Fona 2000?
HeroldHeroldSkrevet 22/03-07 18:57, rettet 22/03-07 18:58 
Ikke rigtigt. De åbner først om fem timer!

Edit: Det gemmer vi til konkurrerende sites, Rooney. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RooneyRooneySkrevet 22/03-07 18:57 
Hvornår begynder I to at kaste fækalier efter hinanden? :-P
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
GreaseballGreaseballSkrevet 22/03-07 19:00 
Beano>
dchang>
Nå men så behøver jeg ikke veksle alle mine flasker...

Så store trailers findes ikke ;)

Til hans flasker eller til at havde PS3 i :p
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/03-07 19:15 
Rooney>
Hvornår begynder I to at kaste fækalier efter hinanden? :-P


Nej, det bruger vi sgu ikke... han er som en søn for mig :D
BeanoBeanoSkrevet 22/03-07 19:28 
LOL
PapandPapandSkrevet 22/03-07 20:20 
I aften skal jeg, som butikschef i GAME Odense, være med til at `release` min 3. næste generations konsol. Har tidligere kommenteret releasen af henholdsvis Xbox 360 og WII, men det kan opsummeres således:

Xbox 360: Meget begrænset efterspørgsel. Enhver forudbestilling krævede et meget hårdt sælgerarbejde. Natåben blev et flop uden lige, med meget få kunder. Det første halve år var det utroligt svært at sælge maskinen - især Core var fuldstændig meningsløs.

WII: Meget begrænset efterspørgsel til at starte med. Den sidste uge - i takt med mediedækningen - steg antallet af forudbestillinger dog kraftigt. Desværre kunne efterspørgelsen langtfra dækkes, og der var derfor heller ikke natåben. Få maskiner er blevet solgt, men der har været kø efter maskiner siden releasen.

PS3: Moderat efterspørgsel indtil for 3 uger siden. Da eksploderede tingene og i takt med at POS-materialet kom op, steg hypen ganske voldsomt. De sidste 2 uger har telefonen kimet konstant, og cirka hver anden kunde har henvendt sig angående PS3. Allerede for 1½ uge siden var der flere forudbestillinger på PS3, end der var på Xbox 360 og WII tilsammen.

Alle de negative ting til trods, så ser det ud til at PS3 lander blandt danskerne med et brag. Jeg tror personligt, at PS3 kommer til at være stærkt dominerende blandt mainstream publikummet inden for 1 år. Uanset om prisen falder eller ej...

Microsoft og Nintendo er kommet tættere på, men som det ser ud hos mig, så er der stadig lang vej endnu for at kunne true Sony.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
nerosnerosSkrevet 22/03-07 21:04 
Papand>
Alle de negative ting til trods, så ser det ud til at PS3 lander blandt danskerne med et brag. Jeg tror personligt, at PS3 kommer til at være stærkt dominerende blandt mainstream publikummet inden for 1 år. Uanset om prisen falder eller ej...

Jamen det kommer da vel ikke bag på nogen gør det? Selvfølgelig vinder mainstream folket det har det jo altid gjort, men derfor behøver det jo ikke altid at være det bedste ;-). Jeg ved at PS3 vinder kapløbet om at blive den mest solgte 3 generations konsol. Det vil den uden tvivl er jeg sikker på. Folk er jo fuldstændig crazy med den om man kan lide den eller ej. Playstation/Sony vandt konsolkrigen allerede den første gang de satte PS1'eren på gaden. Ingen har kunnet rører dem siden, kun en lille smugle Microsoft. Men nu handler det jo heldigvis ikke om hvem der sælger mest eller er bedst, men om en sag mellem smag og behag ;-)!
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 22/03-07 21:16 
Papand>
i takt med at POS-materialet kom op, steg hypen ganske voldsomt.

Endnu et tydeligt bevis på, at vi har samme forfader som aberne :D

(stakkels aber)
AV Intelligent Terminal
552 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig