X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS3 i Europa 23. marts


Svar
SlothSlothSkrevet 25/01-07 09:23 
Så fik Sony endlig taget fingeren ud af nummeren og fik offentligtgjort den dato de fleste havde forventet...

"PS3 to Launch in UK on 23rd March 2007
Over 30 Titles for Launch Period
1 Million units forecast for Initial European Launch Period

London, 24 January 2007 – Sony Computer Entertainment Europe today announced that PLAYSTATION®3 will be launched ... Se hele indlægget


Fra ThreeSpeech
Kiss me, would you kindly?
552 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 16/03-07 11:56 
Ja, for Sony er den jo for billig... de taber jo på dem :)
CoreCoreSkrevet 16/03-07 12:03, rettet 16/03-07 12:04 
Jack_D>
Stort set alt hvad Thomas skriver er under al kritik. Det er muligt den vejl. pris er 5500, men de steder jeg har set, Blockbuster, EB Games, Fona og Elgiganten sælger den til under vejl. pris med Fona som den laveste på 4999kr.
Så der er langt op til de 6000kr.

Arj, stop nu!

Nu har du i utallige indlæg i 360'er-sammenhæng råbt og skreget op, om at vi kun kan forholde os til den vejledende udsalgspris, når vi andre febrilsk har prøvet at fortælle dig at 360'eren mange steder er langt billigere end de 3200. Så hold dig venligst til dine egne regler og argumenter.

Og nej, udsalgsprisen i Fona er ikke 4999.
De annoncerede den tilbage i Oktober til den pris, og af hensyn til dem der reserverede dengang, har man valgt at holde prisen der, ved forudbestilling. På launch-dagen ryger prisen op i nærheden af den vejledende.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 16/03-07 12:07 
Jack_D>
Prisen er et yndlingskritikpunkt for mange. Men hvad mange glemmmer eller helt udelukker er, at PS3 på ingen måde har været tiltænkt som en billig konsol. Den er så at sige konsollernes Mercedes. Det er meldt ud utallige gange, at den ville blive dyr, at den var andet end kun en 'spillemaskine'.

Ja, og den er dyr. Den er dyrere end nogen af de andre konsoller out-of-the-box. Den kan heldigvis også tilsvarende mere. At jeg kalder den dyr, er ikke nødvendigvis et kritikpunkt. Det betyder bare at jeg mener at den koster meget i forhold til hvad jeg vil få ud af den fra dag 1. Derfor skal jeg da stadig have den. Faktisk står der en lige ved siden af mig nu, og den tager jeg med hjem. Så kan jeg lære det! :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 16/03-07 12:11 
Core>
Og nej, udsalgsprisen i Fona er ikke 4999.
De annoncerede den tilbage i Oktober til den pris, og af hensyn til dem der reserverede dengang, har man valgt at holde prisen der, ved forudbestilling. På launch-dagen ryger prisen op i nærheden af den vejledende.

Ja, på launch dagen kommer prisen op på de vejl. 5500 fik jeg at vide.
Men derfor kan du jo stadig få en PS3 til 5K hvis man bare er en smule fremsynet og forudbestiller.
BeanoBeanoSkrevet 16/03-07 12:12, rettet 16/03-07 12:12 
Herold>
Faktisk står der en lige ved siden af mig nu, og den tager jeg med hjem. Så kan jeg lære det! :P

LOL :)

Edit: Svin!
SumezSumezSkrevet 16/03-07 12:13 
Jeg skal sgu heller ikke ud og have en spritny Marcedes.. det er for dyrt. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Jack_DJack_DSkrevet 16/03-07 12:14 
Core>
Arj, stop nu!

Nu har du i utallige indlæg i 360'er-sammenhæng råbt og skreget op, om at vi kun kan forholde os til den vejledende udsalgspris, når vi andre febrilsk har prøvet at fortælle dig at 360'eren mange steder er langt billigere end de 3200. Så hold dig venligst til dine egne regler og argumenter.

Har du læst tidligere indlæg hvor jeg redegøre for sammenligning mellem vejl. pris og udsalgspriser?
Hvis ikke så gør dig selv den tjenste og læs dem.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
BeanoBeanoSkrevet 16/03-07 12:16, rettet 16/03-07 12:17 
Sumez>
Jeg skal sgu heller ikke ud og have en spritny Marcedes.. det er for dyrt. :)

Ikke derfor jeg ikke skal have en Mercedes...
Jeg har selvfølgeligt fint råd, men kommer fint frem i min lille 206'er ;)
CoreCoreSkrevet 16/03-07 14:53 
Jack_D>
Har du læst tidligere indlæg hvor jeg redegøre for sammenligning mellem vejl. pris og udsalgspriser?

Ja, det har jeg, og det ændrer ikke på noget.

Før hævdede du stivnakket, at vi/man ikke kunne tage stilling til andet end den af fabrikanten vejledende udsalspris, selvom mange af os råbte op om at 360'eren kostede 2700 mange steder.

Det samme gør sig vel gældende her. Du kan ikke bare modsætte dig dine egne sammenligningsgrundlag, og stadig forvente at blive taget seriøs.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 16/03-07 15:01, rettet 16/03-07 15:05 
Som jeg har forstået det, så siger han at man bør sammenligne vejl. pris med vejl. pris, og tilbudspris med tilbudspris. Og ikke vejl. pris med tilbudspris.

Men om det er 3200 vs. 5500 eller 2700 vs. 5000 gør ikke den store forskel IMO.
dpldplSkrevet 16/03-07 15:14, rettet 16/03-07 15:15 
Jo vis man bruger "du kan få 2 360 for 1 PS3", så er det faktisk en 500kr forskel. (Da du så enlig trakker 1000kr fra de 2 360, og ikke kun 500 som ved PS3)


Sorry kedet mig lidt og så folk havde brugte den 2 for 1. sååå :p
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
CoreCoreSkrevet 16/03-07 15:31 
Beano>
Men om det er 3200 vs. 5500 eller 2700 vs. 5000 gør ikke den store forskel IMO.

Overhovedet ikke. Det er udelukkende en påpegelse af Jack D's selvmodsigende skizofreni-argumentation.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Jack_DJack_DSkrevet 16/03-07 15:37 
Core>
Før hævdede du stivnakket, at vi/man ikke kunne tage stilling til andet end den af fabrikanten vejledende udsalspris, selvom mange af os råbte op om at 360'eren kostede 2700 mange steder.

Du har stadigvæk ikke forstået det.

Lad mig skære det ud i pap.

mht. prissammenligning:

Vejl. pris <-> vejl. pris

og ikke

vejl. pris <-> en eller anden tilfældig udsalgspris.

Det er det, jeg hele tiden har sagt.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Jack_DJack_DSkrevet 16/03-07 15:38 
Beano>
Som jeg har forstået det, så siger han at man bør sammenligne vejl. pris med vejl. pris, og tilbudspris med tilbudspris. Og ikke vejl. pris med tilbudspris.

Men om det er 3200 vs. 5500 eller 2700 vs. 5000 gør ikke den store forskel IMO.

Fuldstændig korrekt, du har vundet en skumbanan :D
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/03-07 15:48, rettet 16/03-07 16:28 
Ja, ja, det ene øjeblik udlover du Cocio, det andet øjeblik skumbananer... typisk Sony-taktik... der skal skumbananer på bordet før vi tror på det! :D
CoreCoreSkrevet 16/03-07 16:03 
Jack_D>
Det er det, jeg hele tiden har sagt.

Og derfor bør du jo netop selv kun forholde dig til den vejledende udsalgspris, når du kommenterer en artikel der omtaler maskinens pris. Så din sammenligning med Elgigant- og Fona- Bundles duer jo ikke.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 16/03-07 16:12 
Det er ganske sikkert mest sagligt at sammenligne vejl. priser med hinanden, men som forbruger er jeg da meget mere interesseret i hvor mange penge jeg PRÆCIS skal have op ad lommen den dag jeg har besluttet mig for at gøre et køb.

Jeg er da hamrende ligeglad med om "vejl. pris" på en X360 er 15.000,-, hvis jeg kan gå ned og smide 3k på en hvilkensomhelst computerbutiks disk og tage en med hjem.

(Det samme ville gøre sig gældende i PS3-sammenhæng, Jack, bare så du ikke tror jeg er en Xbot... forskellen ville bare være, at den ikke måtte koste mere end omkring 1000,- :-) )
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/03-07 18:14, rettet 16/03-07 18:15 
Beano>
Herold>
Faktisk står der en lige ved siden af mig nu, og den tager jeg med hjem. Så kan jeg lære det! :P

LOL :)

Edit: Svin!

Men den ultimative hån er at han sidder derhjemme, med sin nye PS3 og en hel bunke spil... alligevel sidder han og spiller Stalker. :)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 16/03-07 21:06 
Jack_D>
[vejl. pris <-> en eller anden tilfældig udsalgspris.

Dengang var der ikke noget alternativ, så jeg kan ikke se problemet.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
PalleJensenPalleJensenSkrevet 16/03-07 21:10 
King Chaos>
Men den ultimative hån er at han sidder derhjemme, med sin nye PS3 og en hel bunke spil... alligevel sidder han og spiller Stalker. :)

Siger det så mest om PS3 eller om Stalker?? Eller om Herold... :-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
rapsacrapsacSkrevet 16/03-07 21:14 
jeg sidder også herhjemme med min PAL ps3... bare uden en bunke spil :-(

Vi har fået første levering i dag. Til dem som er interesseret kan jeg fortælle at vi har modtaget 40 stks. På onsdag triller de næste 40 maskiner samt spil og tilbehør ind af døren. Til sammenligning kan jeg fortælle at vi har 3 (TRE!!!) forudbestillinger liggende.

Opsætningen af maskinen er ligetil, den fandt mit trådløse netværk med det samme. Mit HDMI-kabel fandt den ligeledes med det samme og spurgte om det skulle bruges som standard. Det er ikke muligt at vælge Europa/Danmark som sin region endnu, ligeledes er det heller ikke muligt at få system-updates til den endnu. PS2 kan den ikke afspille da updaten tilsydenladende først bliver frigivet d. 23.

Afspilningen af BD foregår åbenbart automatisk i 1080i, selvom jeg har sat opløsningen til 720p. Men det er vist blevet nævnt før. Jeg synes der er en del støj i billedet i de mørke scener, det er både på de tv (sony lcd) discen kører på ned nede i butikken samt på mit Panasonic plasma. Ellers står billedet knivskarpt.

Støjniveauet vil jeg mene ligger på niveau med wii.

Uden spil er det naturligvis svært at bruge maskinen til noget fornuftigt, menuerne er nemme at finde rundt i og er taget direkte ud af PSP´en. Størrelsen... tjaa, den er da stor, men ikke kæmpe. Controllerens vægt er som den er, man ligger egentlig ikke mærke til at den ligger i hånden. L1 g L2 knapperne kræver noget tilvænning, de virker så´n lidt påklistret.

Men uden spil, ingen underholdning.

Here wii come;-)
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
HeroldHeroldSkrevet 16/03-07 21:20 
Er der nogen der har haft problemer med at tilføje kreditkort under opsætningen af ens konto? Jeg får at vide at min info ikke er rigtig, men slidmærkerne på kortet bevidner altså om noget andet. :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 16/03-07 21:22, rettet 16/03-07 21:23 
rapsac: Hvilken butik er "vi"? ;)

Hvilke Bluray film har du testet med?
BeanoBeanoSkrevet 16/03-07 21:25, rettet 16/03-07 21:26 
Herold>
Er der nogen der har haft problemer med at tilføje kreditkort under opsætningen af ens konto?

Kan det have noget med at dit kort er sporet som fra Europa og Sony har spærret EU shoppen af indtil d. 23?

Det er jo vist det som MS gør på Marketplace.
rapsacrapsacSkrevet 16/03-07 21:32 
Beano>
rapsac: Hvilken butik er "vi"? ;)

Hvilke Bluray film har du testet med?

Landsdækkende radio/tv kæde...

BD er en demodisc jeg har lånt med hjem for at se det samme signal på min egen skærm. HD-dvd ser meget bedre ud hvis jeg selv skal sige det, der er ikke den samme støj på skærmen- i dette tilfælde er det en Philips HD-dvd afspiller tilsluttet diverse Philips TV.
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
HeroldHeroldSkrevet 16/03-07 21:32 
Mjoh, det er bare en sær fejlmeddelelse så. Det er en sær måde at blokere på. Jeg kan iøvrigt slet ikke komme på shoppen, så det er lidt ligemeget :D Det er nok fordi det er en debug-maskine. Tilgengæld har jeg masser af spil.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/03-07 21:38 
Herold>
Tilgengæld har jeg masser af spil.

Hold nu kæft! :D
BeanoBeanoSkrevet 16/03-07 21:40, rettet 16/03-07 21:42 
rapsac>
BD er en demodisc jeg har lånt med hjem for at se det samme signal på min egen skærm.

Lyder som om det sagtens kunne være demodisken. Prøv med nogle "benchmark" BD film i stedet.

Godt site med anmeldelser af HD-DVD og Bluray film
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/03-07 21:43 
rapsac>

Vi har fået første levering i dag. Til dem som er interesseret kan jeg fortælle at vi har modtaget 40 stks. På onsdag triller de næste 40 maskiner samt spil og tilbehør ind af døren. Til sammenligning kan jeg fortælle at vi har 3 (TRE!!!) forudbestillinger liggende.



Hvordan ligger det så med at få et HDMI-kabel til launch. Vi skal vel ikke igennem samme ørkenvandring som med Wii og component?
NaieraNaieraSkrevet 16/03-07 21:51 
Du kan bruge et hvilket som helst HDMI-kabel.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RooneyRooneySkrevet 16/03-07 21:52 
Herold>
Tilgengæld har jeg masser af spil.

Got any killer-apps yet? :-P
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/03-07 21:52 
Svjv. kan et helt normalt HDMI kabel bruges. Det er ret smart.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Jack_DJack_DSkrevet 16/03-07 21:52 
rapsac>
HD-dvd ser meget bedre ud hvis jeg selv skal sige det, der er ikke den samme støj på skærmen- i dette tilfælde er det en Philips HD-dvd afspiller tilsluttet diverse Philips TV.

hmm, det lyder underligt for Philips har ikke lavet en
HD-DVD afspiller.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
HeroldHeroldSkrevet 16/03-07 21:57 
Rooney>
Got any killer-apps yet? :-P

Njøeh, hverken Resistance eller Motorstorm har gjort noget for mig endnu, men jeg har heller ikke brugt meget tid på dem. :P Resten er EA-titler.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 16/03-07 21:57, rettet 16/03-07 21:58 
Naiera>
Du kan bruge et hvilket som helst HDMI-kabel.

Nemli... og lad være med at blive lokket til at give overpris for et 4-dobbelt skærmet kabel leveret i fløjspose og guldtryk. Det er stort set uden betydning med HDMI i korte længder ;)
jaesjaesSkrevet 16/03-07 22:08 
King Chaos>
Herold>
Tilgengæld har jeg masser af spil.

Hold nu kæft! :D

Med kvaliteten af lanceringsspillene in mente er det vel nærmere en pine end en glæde :P

(sorry Jack :P )

(og jeg kunne sige det samme om lanceringsspillene til X360).
BeanoBeanoSkrevet 16/03-07 22:11 
rapsac>
Landsdækkende radio/tv kæde...

Er det hemmeligt hvilken kæde det er?

Syntes nemli' den Phillip HD-DVD afspiller lyder interessant og kan gå hen og blive penge værd ;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/03-07 22:13 
Naiera>
Du kan bruge et hvilket som helst HDMI-kabel.

Ah! Hver dag lærer man noget nyt :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/03-07 22:19 
jaes>

Med kvaliteten af lanceringsspillene in mente er det vel nærmere en pine end en glæde :P


Jeg ved sgu ikke... jeg prøvede Resistance på E3 uden at det gjorde noget... men det er nogen meget fede monstre.

Motorstorm prøvede jeg i går og det higer jeg sgu lidt efter :) Motorcyklen var lidt let i det... men generelt er jeg vild med racere som ikke er så stramme i bane-opbygningen (Waveracer, Destruction Derby, Burnout)... ellers er der ikke noget på listen der rykker i mig. Både EAs og Ubis launch line up er gammelt sprut på nye flasker.

...jo VF5 ser jeg frem til, men ellers... nøe...
SlothSlothSkrevet 17/03-07 01:18, rettet 17/03-07 01:19 
Herold, jeg havde det samme problem.

Jeg fik fejlen fordi, jeg ikke havde indtastet mine kortoplysninger inde i min profil, men istedet indtastede dem når jeg vile til at betale.

Efter jeg opdaterede min profil, kunne jeg uden problemer overføre 50$.
Kiss me, would you kindly?
HeroldHeroldSkrevet 17/03-07 01:29 
Jeg prøvede at tilføje kortoplysningerne, da jeg oprettede profilen, men jeg kan prøve at tilføje dem igen i morgen :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
rapsacrapsacSkrevet 17/03-07 07:05 
Beano>
rapsac>
Landsdækkende radio/tv kæde...

Er det hemmeligt hvilken kæde det er?

Syntes nemli' den Phillip HD-DVD afspiller lyder interessant og kan gå hen og blive penge værd ;)

visse butikker har været plaget af indbrud det sidste stykke tid og jeg vil ikke friste svage desperate sjæle ;-)

Jack D--- Det er en forhandlermodel med 6x HDMI og Component Out.
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
Jack_DJack_DSkrevet 17/03-07 07:12 
rapsac>

visse butikker har været plaget af indbrud det sidste stykke tid og jeg vil ikke friste svage desperate sjæle ;-)

Jack D--- Det er en forhandlermodel med 6x HDMI og Component Out.

Sikker på du ikke blander tingene sammen?
Philips har *ikke* lavet en HD-DVD afspiller og jeg kan da slet ikke forestille mig en "ren" afspiller med 6x HDMI med component.
Philips er en af de store støtter til Blu-Ray og medmindre der er sket et mindre mirakel, så for du ikke en HD-DVD afspiller at se fra Philips.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
rapsacrapsacSkrevet 17/03-07 07:16, rettet 17/03-07 07:20 
philips afspiller med dertil hørende philips showdisc

edit: lavede lige en hurtig google og philips hd-dvd var svært at finde noget om. Jeg tjekker lige nærmere når jeg kommer på job i dag.
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
Jack_DJack_DSkrevet 17/03-07 07:39 
rapsac>
philips afspiller med dertil hørende philips showdisc

edit: lavede lige en hurtig google og philips hd-dvd var svært at finde noget om. Jeg tjekker lige nærmere når jeg kommer på job i dag.

Ja, det bliver svært at finde noget om en Philips HD-DVD når de ikke har lavet en ;)

Men hvis i har en Philips receiver, med 6x HDMI er jeg meget interesseret.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
rapsacrapsacSkrevet 17/03-07 08:42 
my bad, der er tale om en High Definition demonstrator der streamer fra en harddisk- beklager misforståelsen;-)
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
Jack_DJack_DSkrevet 17/03-07 08:59 
rapsac>
my bad, der er tale om en High Definition demonstrator der streamer fra en harddisk- beklager misforståelsen;-)

Lyder ellers spændende, er der tale om en helt ny model er er på vej?
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
rapsacrapsacSkrevet 17/03-07 09:22 
forhandlermodel, deraf de mange udgange
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
HNHNSkrevet 17/03-07 11:29 
Så kom den i hver fald under 5000

Elgiganten har den til 4888 inc Blu-ray filmen Talladega Nights

Motorstorm til 399 og mange andre spil til under 500
McBrainMcBrainSkrevet 17/03-07 11:39 
Ved du om det er landsdækkende?
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
552 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig