X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS3 i Europa 23. marts


Svar
SlothSlothSkrevet 25/01-07 09:23 
Så fik Sony endlig taget fingeren ud af nummeren og fik offentligtgjort den dato de fleste havde forventet...

"PS3 to Launch in UK on 23rd March 2007
Over 30 Titles for Launch Period
1 Million units forecast for Initial European Launch Period

London, 24 January 2007 – Sony Computer Entertainment Europe today announced that PLAYSTATION®3 will be launched ... Se hele indlægget


Fra ThreeSpeech
Kiss me, would you kindly?
552 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 05/03-07 14:34 
Beano>
men 360'eren launchede med under 5000 enheder i DK og der var alligevel nok maskiner.

Det må så være afhængig af, hvor man har været. Her i Aalborg var der mangel på maskiner.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 05/03-07 14:38 
Misforstå mig ikke - der var heller ikke overflod af maskiner her, men prøvede man forskellige butikker på launchdagen var de til at finde uden preorder.
SephirothSephirothSkrevet 05/03-07 15:13, rettet 05/03-07 15:13 
Det var aldrig svært at finde 360'ere omkring launch, hvis bare man kiggede ordentligt efter, og der kom hurtigt et læs nye maskiner ud til butikkerne.

Med et så stort antal maskiner til Skandinavien (Finland eller ej), tror jeg ikke det bliver noget problem at finde en maskine til lanceringen. Forhåbentlig sælger den så dårligt, at prisen bliver sat ned hurtigt ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
BeanoBeanoSkrevet 05/03-07 19:28, rettet 05/03-07 19:33 
Heavenly Sword skulle iflg. rygterne være forsinket igen, men det holder ikke spillet fra at dukke op i TV serien Heroes ;)

Kort men sweeeeet!
SephirothSephirothSkrevet 06/03-07 15:38 
Endnu flere videolækkerier fra Havenly Sword:

Heavenly Sword
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
AmbyAmbySkrevet 06/03-07 15:51, rettet 06/03-07 15:52 
"Sony Game Developers Conference" Den 7 Marts.

Bliver spændende at se mulighederne i Game 3.0

Her
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Jack_DJack_DSkrevet 12/03-07 13:27, rettet 12/03-07 13:42 
Pris på PS3 i Fona

"Forudbestil din PLAYSTATION®3 i din lokale FONA butik - så er du sikret en plads i køen, når PLAYSTATION®3 lanceres i FONA den 23. marts.* Du kan forudbestille helt frem til den 22. marts kl. 17 i alle FONA butikker. Ved forudbestilling koster PLAYSTATION®3 kun 4999,-. "

I Bilka er der 3bundles hvor den biligste koster 5399,. det er inkl. CoD3 og BD filmen Talladega Nights
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
McBrainMcBrainSkrevet 12/03-07 13:45 
Har lige bestilt en i EB Games i svendborg.

Fik at vide at hvis FONA sælger den til 4999,-, så gør de også.

Er der evt. ansatte i butikkerne der kan bekræfte det?

Og på Bon'en står der følgende:

Nye produkter vil blive tilbageholdt i 48 timer efter deres frigivelse

Hva' dælen er det for noget?
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
BeanoBeanoSkrevet 12/03-07 14:25, rettet 12/03-07 14:27 
Fona skriver desuden...

*Vilkår for forudbestilling:
Forudbestilling af PLAYSTATION®3 sker ved indbetaling af depositum, som fratrækkes i din endelige betaling af maskinen Afhængig af tidspunktet for din forudbestilling vll du kunne erhverve din PLAYSTATION®3 fra din lokale FONA forud for andre kunder, dog kun på det tidspunkt, hvor din FONA har fået din PLAYSTATION®3 på lager. Levering på lanceringsdagen garanteres derfor ikke.

Gad vide om man så kan få depositum tilbage hvis de ikke kan levere på dagen?
dpldplSkrevet 12/03-07 15:10 
SKAL de ikke give dig pengene tilbage lige meget hvad, vis du siger du ikke vil have produktet alligevel?

Det der lyder som forudbestilling ved alle steder, der også har depositum. Sååå vis du siger nej til modtage den PS3, får du da pengene tilbage.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HyakotakeHyakotakeSkrevet 15/03-07 10:24 
Så giver Tanggaard lige PS3'en en BC-sviner her før launch. God timing.

"Vent med at købe den."
BeanoBeanoSkrevet 15/03-07 10:36 
Sony forventer nok ikke, at folk, der køber en konsol til næsten 6000 kroner og slutter den til deres 12.000-kroners fladskærm, vil spille gamle spil. De fokuserer på fremtidens teknologi, siger Thomas Tangaard

Ja, lad os bare overdrive prisen når vi alligevel er i gang. Meget seriøst.
McBrainMcBrainSkrevet 15/03-07 10:39, rettet 15/03-07 10:40 
Og i øvrigt starte med at skrive at "dine gamle spil ikke kan spilles på den nye playstation".

Elsker nuancerede artikler :)

---

Er der i øvrigt nogen der ved noget om det med den bon? - lyder ret underligt?
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
BeanoBeanoSkrevet 15/03-07 10:44 
Har du hørt hos EB Games?

Kan være de kan dekryptere det...
RooneyRooneySkrevet 15/03-07 11:26 
Hyakotake>
Så giver Tanggaard lige PS3'en en BC-sviner her før launch. God timing.

Tanggaard har jo lige købt sig en Wii - endda i min lokale EB - så selvfølgelig skal han lige hade PS3'en lidt :-)
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 15/03-07 11:48 
Omg, dansk spilpressesladder!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RooneyRooneySkrevet 15/03-07 11:55 
McBrain>
Og på Bon'en står der følgende:

Nye produkter vil blive tilbageholdt i 48 timer efter deres frigivelse

Betyder vist bare, at det du har bestilt, bliver tilbageholdt til DIG i 48 timer. Henter du det ikke indenfor den tid, så bliver det sat til salg.....I think.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
dpldplSkrevet 15/03-07 12:20 
Jep det er rigtige.

EBgames siger det hved hver forudbestilling. At vis du ikke kan hente den inde for 48timer, så sælger de den til næste i køen.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/03-07 13:04 
Beano>
Sony forventer nok ikke, at folk, der køber en konsol til næsten 6000 kroner og slutter den til deres 12.000-kroners fladskærm, vil spille gamle spil. De fokuserer på fremtidens teknologi, siger Thomas Tangaard

Ja, lad os bare overdrive prisen når vi alligevel er i gang. Meget seriøst.

Jeg synes ikke at der som sådan, er noget at udsætte på det Thomas skriver. Maskinen koster 5500 og hvis du bare skal have et spil (og det skal du så, med den baglæns-logik at dine gamle spil ikke kan køre) så er det da "næsten" 6000. Nu skal du også påtænke at det er et svar til formiddagsavis, så det skal altså være nogenlunde sort og hvidt.
Jack_DJack_DSkrevet 15/03-07 13:11 
Stort set alt hvad Thomas skriver er under al kritik. Det er muligt den vejl. pris er 5500, men de steder jeg har set, Blockbuster, EB Games, Fona og Elgiganten sælger den til under vejl. pris med Fona som den laveste på 4999kr.
Så der er langt op til de 6000kr.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/03-07 13:19 
Gu er der da røv! Ta' dig nu sammen! Og så forhold dig til det andet han skriver.
BeanoBeanoSkrevet 15/03-07 13:22, rettet 15/03-07 13:25 
King Chaos>
Jeg synes ikke at der som sådan, er noget at udsætte på det Thomas skriver. Maskinen koster 5500 og hvis du bare skal have et spil...

Det er stadig useriøst... maskinen koster ikke 6000,-. Den koster vejl. 5500,- og reelt 5000,- i butikkerne. Men folk der ikke ved dette vil læse det som om maskinen koster 6K hvilket den jo ikke gør.

Desuden vil man heller ikke påstå at Wii og 360 koster mere end vejl. pris bare fordi man også skal have spil, kabler, controllers. Det er da for langt ude.

Et andet useriøst aspekt af artiklen er at han antager det værste af BC. Han ved ikke hvor godt eller skidt det bliver til launch. Jeg er også skeptisk mht. software emulering af PS2 spil men Sony har flere gange udtalt at den vil kunne klare 1000+ PS2 titler fra dag et og til PSone titler er emuleringen allerede på plads - så skal vi ikke lige vente og se før vi kommer med dommedags profetier til aviserne?
HeroldHeroldSkrevet 15/03-07 13:27 
Beano: Men Tanggaard skriver "næsten", og forholder man sig til den vejl pris som NFI har afsløret, så er det rigtigt nok - det er der ikke noget forkert i. Mht. bagudkompatibiliteten, så er der nogen af Sonys største titler, der ikke fungerer - så det er en halv løsning. Man SKAL derfor være opmærksom på at man ikke kan regne med at spille sine gamle spil.

Der kommer vist en firmwareopdatering lige omkring udgivelsen, der indeholder en stor række af de titler, der er bagudkompatible, men den er svær at regne med, før den rent faktisk er ude. Det burde han selvfølgelig forholde sig til.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/03-07 13:30 
...men det er svært at forklare Ekstra Bladets læsere...
BeanoBeanoSkrevet 15/03-07 13:39 
Herold>
Men Tanggaard skriver "næsten"...

Klart nok... men som journalist burde han vide at folk læser det som 6K. Desuden er 5500,- vel også "næsten" 5K så :)

Hvorfor sagde han ikke bare 5500,- når vejl. pris kendt?
Så havde læseren da fået noget konkret ud af at læse artiklen.

Men selvfølgeligt rigtigt... udtalsen er til EB så nuancer skal helst undgås og overdrivelser udløser bonus ;)
RooneyRooneySkrevet 15/03-07 13:40 
Jack_D>
Stort set alt hvad Thomas skriver er under al kritik. Det er muligt den vejl. pris er 5500, men de steder jeg har set, Blockbuster, EB Games, Fona og Elgiganten sælger den til under vejl. pris med Fona som den laveste på 4999kr.
Så der er langt op til de 6000kr.

Langt op til de 6000,- ?

Du vil ikke ha' nogle spil til den?
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
ChronoChronoSkrevet 15/03-07 13:47, rettet 15/03-07 13:48 
Der er vel også den mulighed at Ekstra Bladet har pyntet lidt på hans udtalelser...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
WehnerWehnerSkrevet 15/03-07 14:37 
Jeg synes ikke man kan anfægte Tanggaards integritet, når han forholder sig til en launch, hvor vi i Europa får den dårligste maskine til den dyreste pris.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 15/03-07 14:44, rettet 15/03-07 14:46 
Når kan kommer med ukorrekte informationer syntes jeg så absolut man kan anfægte hans "integritet".

Han stiller sig op som "ekspert" og kommer med forkerte informationer... er det i orden så længe det handler om PS3?
WehnerWehnerSkrevet 15/03-07 14:53 
Jeg faldt ikke over noget, jeg synes er decideret forkert - men jeg løb den også bare lige hurtigt igennem.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 15/03-07 14:55 
Vedr. antallet af maskiner i DK... hørte rygter om at Merlin og Fona sammenlagt har fået allokeret ca. 60% af maskinerne. Så det kan forklare Fona's "lave" pris.

Min lokale Fona butik i Vejle havde kun 6 preorders i dag, så det bliver næppe svært at finde en maskine uden preorder ;)
HeroldHeroldSkrevet 15/03-07 15:03 
Beano>
Klart nok... men som journalist burde han vide at folk læser det som 6K. Desuden er 5500,- vel også "næsten" 5K så :)

Ja, men skriver du "næsten" 5000, så forventer folk at den ligger under de 5000, og så er "næsten" 6000 mere rigtigt. Sådan er sproget så sjovt :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 15/03-07 15:09, rettet 15/03-07 15:09 
Det er latterligt at diskutere, og pointen er jo stadig soleklar. Jeg synes ikke det kan diskuteres at hvis den almindelige forbruger vil have en PS3 med spil på udgivelsen, skal man da i hvert fald af med mellem 5500 og 6000 kr, og gerne lidt mere, hvis man også vil have ordentlig billedkvalitet, en ekstra controller, osv.

Pointen er at man skal pumpe en helvedes masse penge i sin PS3 for at få noget ud af den, og gør man det, gør man de næppe for at spille gamle, "grimme" spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 15/03-07 15:10 
Nej, for så kunne man lige så godt beholde sine gamle konsoller :)
What is the Matrix?
Jack_DJack_DSkrevet 15/03-07 15:14 
Beano>
Han stiller sig op som "ekspert" og kommer med forkerte informationer... er det i orden så længe det handler om PS3?

Ja det kan du jo se, på baggrund af de indlæg der er skrevet til forsvar for Thomas og hans skriveri.

Men det er jo ikke noget nyt, så længe det er Sony og PS3 det går ud over, så får den ikke for lidt, da er det helt ok ikke at være korrekt, at overdrive og ellers generelt være total useriøs.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Jack_DJack_DSkrevet 15/03-07 15:18 
Sumez>
Det er latterligt at diskutere, og pointen er jo stadig soleklar. Jeg synes ikke det kan diskuteres at hvis den almindelige forbruger vil have en PS3 med spil på udgivelsen, skal man da i hvert fald af med mellem 5500 og 6000 kr, og gerne lidt mere, hvis man også vil have ordentlig billedkvalitet, en ekstra controller, osv.

Det er jo ikke sandt. Elgiganten har 3 bundles, hvor den biligste til ca. 5000kr giver dig CoD3 og en BD film.
Desuden behøver du ikke bruge penge på kabler hvis du har en PS2 i forvejen.

Sumez>
Pointen er at man skal pumpe en helvedes masse penge i sin PS3 for at få noget ud af den, og gør man det, gør man de næppe for at spille gamle, "grimme" spil.

Det er så igen heller ikke sandt.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Jack_DJack_DSkrevet 15/03-07 15:20 
Herold>
Ja, men skriver du "næsten" 5000, så forventer folk at den ligger under de 5000, og så er "næsten" 6000 mere rigtigt. Sådan er sproget så sjovt :)

Ja og en Xbox360 koster næsten 4000 uden spil eller lign.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Jack_DJack_DSkrevet 15/03-07 15:21 
Wehner>
Jeg faldt ikke over noget, jeg synes er decideret forkert - men jeg løb den også bare lige hurtigt igennem.

Så du kan ikke se noget forkert, hvis jeg siger at en Xbox360 koster næsten 4000kr uden spil eller tilbehør?
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Jack_DJack_DSkrevet 15/03-07 15:22 
Rooney>
Langt op til de 6000,- ?

Du vil ikke ha' nogle spil til den?



Køb en PS3 bundle i Elgiganten til ca. 5300kr.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
HeroldHeroldSkrevet 15/03-07 15:26 
Hvor er det han kommer med forkerte informationer? Er det dét med at den "næsten" koster 6000 kroner, eller er det det med at han siger at den europæiske PS3 er ringere end den der er udgivet indtil videre i Japan og USA? Begge dele er korrekte.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RooneyRooneySkrevet 15/03-07 15:27 
Tænk engang at nogen er så dumme, at de vil give over 5000,- for at få lov at spille Call of Duty 3 - kom jeg lige til at tænke over.

Lav et bundle med nogle ordentlige spil, til en intelligent pris, og vi kan snakke om det. Indtil da - no dice Jackie, og din argumentation...lader noget tilbage at ønske...pænt sagt.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RooneyRooneySkrevet 15/03-07 15:28 
Jack_D>
Rooney>
Langt op til de 6000,- ?

Du vil ikke ha' nogle spil til den?

Køb en PS3 bundle i Elgiganten til ca. 5300kr.

Uha ja - så kan jeg endelig få lov at spille CoD 3 igen. Det har jeg savnet.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
NaieraNaieraSkrevet 15/03-07 15:38 
Jack_D>
Desuden behøver du ikke bruge penge på kabler hvis du har en PS2 i forvejen.

Jow man gør. Man har jo ikke lige et HDMI-kabel liggende til sin PS2...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
McBrainMcBrainSkrevet 15/03-07 16:00 
Herold>
Hvor er det han kommer med forkerte informationer? Er det dét med at den "næsten" koster 6000 kroner, eller er det det med at han siger at den europæiske PS3 er ringere end den der er udgivet indtil videre i Japan og USA? Begge dele er korrekte.

Om det er forkert ved jeg ikke, om det er ham ved jeg heller ikke - men at skrive i artiklen at den _ikke_ kan spille dine gamle ps2-spil, er vist en overtolkning.

Den kan shvj spille ca. 1000. At det så ikke er alle, eller bare halvdelen, er bestemt ikke det samme som at den ikke kan overhovedet.
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
NaieraNaieraSkrevet 15/03-07 16:07, rettet 15/03-07 16:07 
De der 1200 spil den kan klare fra starten er vist noget der ligner 50% af de udgivne PS2-spil. Mon ikke det er fint nok lige til at starte med? Det er velsagtens ti gange så mange, procentvis, som Xbox-spil der virkede på X360.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HeroldHeroldSkrevet 15/03-07 17:03 
McBrain>
Om det er forkert ved jeg ikke, om det er ham ved jeg heller ikke - men at skrive i artiklen at den _ikke_ kan spille dine gamle ps2-spil, er vist en overtolkning.

Artiklen citerer det ikke som ham, i hvert fald :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Jack_DJack_DSkrevet 15/03-07 17:26 
Herold>
Hvor er det han kommer med forkerte informationer? Er det dét med at den "næsten" koster 6000 kroner, eller er det det med at han siger at den europæiske PS3 er ringere end den der er udgivet indtil videre i Japan og USA? Begge dele er korrekte.

Nej begge dele er ikke korrekte. PS3 vejl. pris er tættere på 5000kr end de 6000kr han nævner.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Jack_DJack_DSkrevet 15/03-07 17:33, rettet 15/03-07 17:36 
Rooney>
Tænk engang at nogen er så dumme, at de vil give over 5000,- for at få lov at spille Call of Duty 3 - kom jeg lige til at tænke over.

Lav et bundle med nogle ordentlige spil, til en intelligent pris, og vi kan snakke om det. Indtil da - no dice Jackie, og din argumentation...lader noget tilbage at ønske...pænt sagt.



Du er nok den sidste man gider lytte til når det kommer til vurdering af spil. Du skifter jo mening lige så ofte som andre skifter undertrøje. Hint Crackdown og Lost Planet.
Gad vide om det er Thomas M aka Thomas Skitzo, der er på banen ige.

Men mangler du spil, så køb den i Fona og køb motorstorm.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
HankyHankySkrevet 15/03-07 17:39 
Jeg lytter da gerne til Rooney, for det han siger er helt korrekt. Hvis man gerne vil have spil til sin PS3, som IKKE lige skal være CoD3, holder din argumentation for en "lav" pris inkl. spil ikke.

Du får desuden intet ud af at komme med personlige tilnærmelser, udover et dårligt ry (!)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
happyEDhappyEDSkrevet 15/03-07 17:57 
Prøvede motorstorm i bilka idag.. Ikke noget nyt under solen der. Der er ikke noget 5000,- spil endnu.

Så i næste uge bliver det. Der køber jeg en Xbox 360
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
552 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig