X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS3 i Europa 23. marts


Svar
SlothSlothSkrevet 25/01-07 09:23 
Så fik Sony endlig taget fingeren ud af nummeren og fik offentligtgjort den dato de fleste havde forventet...

"PS3 to Launch in UK on 23rd March 2007
Over 30 Titles for Launch Period
1 Million units forecast for Initial European Launch Period

London, 24 January 2007 – Sony Computer Entertainment Europe today announced that PLAYSTATION®3 will be launched ... Se hele indlægget


Fra ThreeSpeech
Kiss me, would you kindly?
552 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Svar
enfenenfenSkrevet 26/03-07 18:39 
Rooney>
Jeg ved der findes tråde herinde, hvor det dokumenteres at Xbox 360 spil ikke kører overbevisende fantastisk i høje opløsninger. Der har været debatter om det tidligere.

>KLIP<

PGR 3 har jeg selv set i HD, og det kørte mere flydende på et alm. TV. Det samme med PDZ og selv Kameo.

Fordi du har oplevet det i nogle spil, betyder det ikke, at det gælder for alle.

Der vil altid være spil, der ikke kører optimalt. Det skyldes typisk sløs fra udviklernes side, og kan kombineres med pres fra udgiveren. Et godt eksempel er Quake 4 til 360.

PGR3 og Kameo kørte ens for mig i SD og HD. PDZ har jeg kun prøvet i meget kort tid, så det har jeg ikke belæg for at sammenligne.

Udover ovenstående så kunne jeg nævne flere spil, som ikke har nogen problemer med framerate i HD, når det gælder gameplay. GOW er et af dem. Hvis jeg bare skulle smide nogle andre 360 spil med, så kunne jeg nævne Ridge Racer 6, Dead Rising, Condemned og DOA4. Det var nogle af dem.

Bare til orientering, så vil jeg betegne mig selv som værende ret kritisk med henblik på framerate.
What is the Matrix?
CronossCronossSkrevet 26/03-07 19:23 
Af en eller anden grund, kører Oblivion markant bedre i HD end i SD.
552 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig