X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Play:Right Mag. Cover ;o)


Svar
SephirothSephirothSkrevet 07/06-03 19:06, rettet 07/06-03 19:24 
Sad lige og eksperimenterede med at lave covers til spilblade, og her er resultatet. Synes bare lige, jeg ville dele det med jer andre ;) Navnet på bladet er selvfølgelig opdigtet - jeg ku ikk finde på andet...

EDIT: Siden tager røv lang tid om at loade pga Subnet.

P:R Mag. Cover
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
121 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
SephirothSephirothSkrevet 07/06-03 19:06, rettet 07/06-03 19:24 
Sad lige og eksperimenterede med at lave covers til spilblade, og her er resultatet. Synes bare lige, jeg ville dele det med jer andre ;) Navnet på bladet er selvfølgelig opdigtet - jeg ku ikk finde på andet...

EDIT: Siden tager røv lang tid om at loade pga Subnet.

P:R Mag. Cover
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 07/06-03 19:20 
Cool!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
MIKA-LMIKA-LSkrevet 07/06-03 19:24 
Jeg tror nu vi ret hurtigt ville blive anklaget for at hugge det officielle PS2 magasins design (ala Kronprinsens site....)

Men godt lavet er det da ;)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
SephirothSephirothSkrevet 07/06-03 19:27 
Hehe, så prøv at gætte, hvor jeg fik inspiration fra *fløjter* ;o) Ej, jeg har osse brugt den officialle "PlayStation"-font til titlen.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
JmogJmogSkrevet 07/06-03 20:54 
Nydeligt.

Træk lige "spil" og "magasin" sammen til "spilmagasin", så er det perfekt.
KeenKeenSkrevet 07/06-03 21:22 
Sephiroth >
Hehe, så prøv at gætte, hvor jeg fik inspiration fra *fløjter* ;o)

syntes nok det så lidt bekendt ud
RitesRitesSkrevet 07/06-03 21:57 
Har ændret det lidt...

P:R Mag
» a winner is you «
DommergaardDommergaardSkrevet 07/06-03 22:01 
Fantastisk ;)

Hvilket prg. bruger du?
RitesRitesSkrevet 07/06-03 22:02 
Photoshop 6.1
» a winner is you «
SephirothSephirothSkrevet 07/06-03 22:04 
Det ser sq fedt ud Rites! Er selv i gang med at redigere det, så det minder lidt mindre om PS2-magasinet...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
MobyMobySkrevet 07/06-03 22:16 
Rites >
Photoshop 6.1

7.0 owns :D Anyways, jeg ser faktisk ideer i et PR magasin. Har i overvejet det?
SephirothSephirothSkrevet 07/06-03 23:32 
Så er der blevet redigeret, og coveret ligner nu ikke længere et rip-off. Jeg synes sq selv, at retro-70'er-flower-power stilen er ret cool...

Kig igen!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
ValkyrieValkyrieSkrevet 07/06-03 23:54, rettet 07/06-03 23:54 
Moby >
Rites >
Photoshop 6.1

7.0 owns :D Anyways, jeg ser faktisk ideer i et PR magasin. Har i overvejet det?

Amatøre:P Man skal sgu bare have 5,0 versionen! Old school:D

*Sætter Aha's "Take on me" på afspilleren, og sætter mig til at lave flere alternative Halo 2 covers*
Well crucify the insincere tonight...
RitesRitesSkrevet 08/06-03 07:39 
Moby >
7.0 owns :D Anyways, jeg ser faktisk ideer i et PR magasin. Har i overvejet det?

Overvejet hvad?
Play:Right er et forum, ikke en redaktion. Der er overhovedet ingen fremtid eller et marked for et Play:Right Mag.
» a winner is you «
majjohamajjohaSkrevet 08/06-03 10:17 
Hmmm det ville være vildt fedt med et spille blad mere på markedet og så især fra P:R
RitesRitesSkrevet 08/06-03 10:31 
Fra P:R? Dvs. du mener Rune.
Eller mener du alle brugerne skulle lave en masse anmeldelser, hvor jeg kan garanterer det meste af det bliver totalt crap?

Endnu et blad på markedet? Nej, der er sgu for mange allerede. Eneste der er brug for er et større multiformat blad. Det kan vi blive enige om, men syntes hverken bladet skal handle om et forum eller skrives af alle brugerne på et forum.

Det holder slet ikke på nogen måder.
» a winner is you «
dRxLdRxLSkrevet 08/06-03 10:40 
Der er ikke ret mange der ved det (eller er villige til at erkende det) men journalistik er det nederste lag i de kreative og produktive fødekæder og computerspils-"journalistik" er langt nede i forhold til journalistik i almindelighed.

Så hvorfor forplumre P:R med en masse "wannabe" mentalitet?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RitesRitesSkrevet 08/06-03 10:46 
Du har ikke helt ret(eller er helt forkert på den).

Journalistik tvinger ofte en til at skrive om noget, som man for det første ikke har interesse for og samtidig ikke må tilføje et personligt præg.

Anmeldere skriver nemlig om deres mening og ingen andens. Anmeldere får faktisk en del respekt, hvis de kan formidle deres mening på en interessant og nyttig måde(se Bogart, GameSpot etc.).

Jeg lever ikke af det og mener hverken at det gør mig til en bedre spiller eller bedre person og jeg gad da ikke at leve af det, hvis jeg fik et tilbud nu.

Men jeg syntes hverken musik, film eller spilanmeldere er lavest i noget som helst hierarki.
» a winner is you «
dRxLdRxLSkrevet 08/06-03 10:53 
Læs det igen hvis du vil svare på det. Du forholder dig ikke til pointen.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SephirothSephirothSkrevet 08/06-03 11:01 
Nu har vi jo en hel del skribenter på dette forum, og et multiformats-blad i stil med det svenske SuperPlay ville være alt for fedt. Men desværre, som Rites skriver, er markedet nok ikke til det, da der er for mange spilblade i forvejen.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
RitesRitesSkrevet 08/06-03 11:06 
dRxL: Jeg gav dig også ret, undtagen for det med at spilanmeldere "ligger lavt".
» a winner is you «
AmbyAmbySkrevet 08/06-03 11:28 
istedet for et blad, som jeg også vil mene er rimelig overkill, så kunne jeg godt tænke mig en artikel-funktion (eller måske bare en tråd), hvor en person engang imellem skrev mere dybegående om et emne.
Dette kunne f.eks. være en overset spilgenre, et firma eller noget helt andet.

Jeg har indtrykket af et der ligger meget specialviden hos nogen af brugere af P:R, og jeg vil mene af det kunne være sjovt/interessant hvis man gad at dele ud af denne viden.

Jeg ville i hvert fald bakke op om ideen..
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RitesRitesSkrevet 08/06-03 11:42 
Rigtig god ide, ja.

En artikel side, hvor Mods lige godkender artiklerne, før de kommer op.
» a winner is you «
JimPPJimPPSkrevet 08/06-03 12:31 
Jeg tror skam godt der kunne blive plads til et stort multiformats blad. Dog skal vi ikke glemme gratisk bladene Gamez.dk og G2G.

Jeg må da indrømme at tanken om at starte sådan et projekt, er for mig en meget spændende en.

Meeeen så kommer jeg til at tænke på Produktions omkostninger, distributions omkostninger og løn, for nogle skal jo skrive, nogle skal læse korektur, nogle skal sælge reklamer, nogle skal lave design (DtP).

Plus en arbejds uge på +50 for redaktøren/ejer and so on...

Er der nogle her, der har det overskud? (udover Per :P)
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
RitesRitesSkrevet 08/06-03 13:14 
Gamez.dk syntes jeg personligt er ved at gå ned af bakke.

Læser det kun for film og musik anmeldelser.
» a winner is you «
ValkyrieValkyrieSkrevet 08/06-03 16:59, rettet 08/06-03 17:02 
dRxL >
Der er ikke ret mange der ved det (eller er villige til at erkende det) men journalistik er det nederste lag i de kreative og produktive fødekæder og computerspils-"journalistik" er langt nede i forhold til journalistik i almindelighed.

Så hvorfor forplumre P:R med en masse "wannabe" mentalitet?


Hehe.. Kreative og produktive fødekæde? Hvornår har du sidst set på en kassedame i Netto? Så skal du se kreativitet:O

Når RJK deler smæk ud til mig over mail, forklare han også at det er vigtigt at man opføre sig pænt og seriøst.... Tror han har ret for når man ligger mærke til det er der faktisk folk her fra en hel del forskellige sites! Hell... Ham der fra politiken der skriver om spil, er også rigistreret(MajorP har spillet mod ham over Live)!


EDIT: Til Rites kommentar om Gamez.dk der der ved at gå ned er jeg enig! GR er ikke det samme som de var for et år siden. De plejede at være de første med store artikeler og hårde reviews såvel som mange nyheder, men gnisten er væk, og deres forum er en totalt spam zone, hvor folk må opføre sig så mongol agtigt som de har lyst til! Og bladet! Bladet er fint, og der er meget gratis læsestof, men designet er ikke hvad jeg vil kalde flot. Er jeg den eneste der godt kan lide sådan noget design som Edge f.eks. har??? Seriøst, nu taler jeg ikke om reviews, men bare bladets design:)

-Hest
Well crucify the insincere tonight...
SephirothSephirothSkrevet 08/06-03 17:40 
Jeg synes ikke, man kan sætte en finger på Gamez.dk's design - okay, dobbelt linie afstand i anmeldelserne er ikke for fikst, men ellers er jeg sku godt tilfreds. Omvendt synes jeg ikke at indholdet, kan leve op til designet, som vel egentlig passer bedre til et købe-magasin med hård ryg, der tager sig selv og læserne seriøst...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
RJKRJKSkrevet 08/06-03 17:44 
Jeg har vist også været efter Gamez.dk et par gange, men jeg mener også virkelig deres design er lækkert (omend der er skelet til Edge her og der...).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RitesRitesSkrevet 08/06-03 17:49 
Jeg syntes Gamez.dk's design er fedt nok.

Det er rigtigt nice imo!
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 08/06-03 18:30 
Det er ok, men overskygges langt af bladets amatøragtige kvalitet. Er jeg den eneste, der er vild med PC Players nye design, efter de blev selvstændige?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SephirothSephirothSkrevet 08/06-03 20:07 
>PC Players er ok, men teksten på forsiden virker ofte malplaceret og tilfældigt sat. Desuden synes jeg osse den er lidt for rodet og proppet =) Gamez.dk's covers er derimod rigtig cool efter de fik det nye design - førhen var det sku også noget værre skidt...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
RitesRitesSkrevet 08/06-03 20:11 
Jeg har altid godt kunne lide PC Player, men efter jeg fik GameSpot Complete læste jeg det aldrig :(

Nu er de eneste blade der ryger ind af brevsprækken PCGW og G2G.
» a winner is you «
SephirothSephirothSkrevet 08/06-03 20:20 
YiR, go G2G ;o)

Jeg regner snart med at tegne abonnement på OPM2-UK - købte det sidste nye i sidste uge og synes det er genialt. Fedt layout og god og sjov journalistik - dog til tider FOR meget sjov! Fanboy-bemærkningerne, som der er i ethvert blad, der kun koncentrerer sig om én platform, ignorerer jeg. Og så må vi jo ikke glemme demoen =)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 08/06-03 20:20, rettet 08/06-03 20:21 
Valkyrie >
Hehe.. Kreative og produktive fødekæde? Hvornår har du sidst set på en kassedame i Netto? Så skal du se kreativitet:O

Jeg håber, du taler om jobbet og ikke personen, der sidder bag! Selvom det nu også kræver sin hjerne!

Jeg må sige, at jeg kun har læst G2G en gang, men synes det var ganske udemærket! Grunden til at jeg ikke har læst det mere end en gang, har været at jeg har kunnet skaffe det!
PCPlayer kunne jeg også godt lide, desværre gider min kæreste ikke købe det mere. :/

Gamez.dk plejer jeg at bladre hurtigt igennem.
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
RitesRitesSkrevet 08/06-03 20:34 
Så køb selv >PCP..?

Er sikker på at han taler om jobbet, men hvis personen rent faktisk vælger at være kassedame i længere tid... Så kan det måske også inkludere personen...
» a winner is you «
dRxLdRxLSkrevet 08/06-03 21:06 
Det er dog de færreste der drømmer om at blive kassedamer, journalisme derimod...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 08/06-03 21:42 
Der ER faktisk ingen gode danske multiplatform konsolblade. Der er faktisk kun gratisbladene.
G2G ER et godt blad, ja, men det bærer meget præg af at være skrevet til børn og have et rimelig begrænset format/størrelse. Men det har både genialt design og gode skribenter.
Og Gamez.dk, ja, det er så amatøragtigt at jeg personligt ikke synes det er specielt fedt at læse. Jeg er i det hele taget ret fobisk overfor det med at stave "Gamez" med z. Kunne det ikke bare hedde Spil.dk?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SephirothSephirothSkrevet 08/06-03 22:19 
Jeg kom lige til at tænke på P:R's kommende udvidelse. Et nyt multiformats blad som et led i den udvidelse ville faktisk være ret fedt. Og jeg er da sikker på, at næsten samtlige brugere herinde ville bakke op om et sådant projekt. Ren ønsketænkning fra min side =P
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 08/06-03 22:20, rettet 08/06-03 22:21 
Sumez >
Jeg er i det hele taget ret fobisk overfor det med at stave "Gamez" med z. Kunne det ikke bare hedde Spil.dk?

Eller Spilz.dk
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SephirothSephirothSkrevet 08/06-03 22:22, rettet 08/06-03 22:23 
Zupa Zeje Zpil *S*.dk
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
RitesRitesSkrevet 08/06-03 22:28 
Nu skal der dog sælges flere numre end der er brugere herinde, for at det skal kunne køre rundt...
» a winner is you «
MobyMobySkrevet 08/06-03 23:44, rettet 08/06-03 23:45 
Rites >
Overvejet hvad?
Play:Right er et forum, ikke en redaktion. Der er overhovedet ingen fremtid eller et marked for et Play:Right Mag.

Så misforstår du pointen... Jeg ser fremtid i et godt dansk mag., så er det ligemeget om det har været en forum tidligere - det spiller ingen betydning.
SaturinoXSaturinoXSkrevet 08/06-03 23:44 
Det er Flot grafik, Rites
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
OmenOmenSkrevet 08/06-03 23:50 
Jeg tror ikke der er særligt mange herinde der har et bare nogenlunde realistisk begreb om, hvad det kræver for at lave et succesfuldt blad...
Vote Ficus!
dRxLdRxLSkrevet 08/06-03 23:58 
Man kan jo definere success på så mange måder. Kommerciel success er en blindgyde.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 09/06-03 00:00 
Omen:

Naked women, naked women :-D
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
OmenOmenSkrevet 09/06-03 10:13 
drxl:
Det vil jeg bestemt ikke mene det er. Faktisk vil jeg mene at man alt for tit i dag ser idealister som ikke har noget begreb om hvad et ord som målgruppe dækker over, inden de udgyder deres i forvejen dødsdømte planer.
Som Rites så rigtigt har pointeret i denne post, ville et P:R blad f.eks. nok ikke kunne overleve, hvis brugerbasen ikke blev kraftigt udvidet, ud over de nuværende brugere af sitet.
Jeg vil dog give dig ret i at kommerciel succes i den forstand at man regner med et stort overskud af resourcer, er noget nær utopisk som verden ser ud i dag.

Born2Play:
Your on the right track, man ;)
Vote Ficus!
dRxLdRxLSkrevet 09/06-03 10:21 
Det var ikke det jeg mente =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
LWSLWSSkrevet 09/06-03 11:27, rettet 09/06-03 11:32 
Jeg ville så gerne sige min mening om Gamez, men det ville ikke være passende, når nu de er "the enemy". (he he)

Omen >
Jeg tror ikke der er særligt mange herinde der har et bare nogenlunde realistisk begreb om, hvad det kræver for at lave et succesfuldt blad...

Der ramte du sømmet på hovedet. Bare logistikken i at få indsamlet artikler til tiden, sat dem ind i et design, sendt det til trykkeriet og videre ud til abonnenter og kiosker, er en pokkers stort arbejde. Så er der økonomien i det, som heller ikke hænger så godt sammen. Hvis et blad som Gamez kunne udføres i regulær format, og ikke som gratis-blad, ville der allerede være et, til at dække det markedsbehov.
RitesRitesSkrevet 09/06-03 11:56 
Hvordan er Gamez.dk "the enemy"?
» a winner is you «
121 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig