X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp til Turbo Express Turbo Grafx


Svar
WonderboyWonderboySkrevet 22/01-07 19:18 
Jeg har fået fat i en Turbo Express Turbo Grafx håndholdt spillekonsol, men når jeg tænder den kommer der godt nok lyd ud af den, men der kommer ikke noget billede frem på skærmen, men lyden fra spillet kommer godt nok og skærmen tænder godt nok op med lys, er der nogle der kan hjælpe mig?.
I love monster land
happyEDhappyEDSkrevet 22/01-07 19:27 
Er det den rigtige region spil du har i.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
WonderboyWonderboySkrevet 22/01-07 20:07 
det hva da et rigtigt godt spørgsmål, hvodan ser man det?.
I love monster land
happyEDhappyEDSkrevet 22/01-07 21:10 
På spillende burde det vel stå, med konsol er det vel om den hedder pc engine eller turbografx.

Men ved ikke om det er det, bare et forslag.;)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
la0sla0sSkrevet 22/01-07 22:59 
Har du sat helt nye batterier i?
Hvad sker der?
WonderboyWonderboySkrevet 22/01-07 23:42 
la0s>
Har du sat helt nye batterier i?

Ja de er helt nye har lige købt dem i dag.
I love monster land
la0sla0sSkrevet 22/01-07 23:59 
Det lyder underligt. Jeg kan huske at min GT også gjorde det engang. Jeg husker det som om at jeg satte den i en oplader der ikke gav den helt rigtige volt og spænding, der kom skærmen ikke på. Men jeg er lidt i tvivl om det var der. Har du prøvet at rense kortene?
Hvad sker der?
WonderboyWonderboySkrevet 23/01-07 00:22, rettet 23/01-07 00:23 
Nej det kune godt være jeg skulle prøve det, men der fulgte også en strømforsyner med, men den er til 110 volt, men man kan vel prøve med en universal strømforsyning?.
I love monster land
KTCKTCSkrevet 23/01-07 00:29 
Eller en step-down converter...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
la0sla0sSkrevet 23/01-07 00:30 
Det virker noget mystisk. Prøv evt. med det og tag batterierne ud, eller prøv nogle andre batterier. Det er jo pænt surt hvis den virkelig er gået i udu. :( Håber du får den op at køre.. Jeg lægger lige hjelmen i blød.
Hvad sker der?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig