X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sonic mega collection - kan det passe?


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 22/01-07 10:57 
Er det virkelig meningen at Sonic spillene i mega collection skal være mindre end selve menuerne? Skærm billedet bliver lige en del mindre når man starter spillene...Jeg ved intet om hvordan det virker, men er det er da lidt skod at spillene ikke er fuld skærm (og det ser ikke om som normale pal borders, men mere som en ”kasse”.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RooneyRooneySkrevet 22/01-07 11:00 
Kan de være blevet window boxed, for at passe til skærmen? Er der sorte borders på højre og venstre side af skærmen?
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 22/01-07 11:00 
Jeg går ikke ud fra at du taler om PSP versionen? Der kan du indstille skærmen, således at du får "full-screen" eller den originale indstilling.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 22/01-07 11:33, rettet 22/01-07 11:34 
Det er PS2. Og mit fjernsyn er bare et standart 21" Sony.

Rooney - Ja?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RooneyRooneySkrevet 22/01-07 11:54 
Sorte borders på højre og venstre side af skærmen, indikerer bare, at spillet's originale skærmstørrelse er tilpasset TV'et. Havde det været store sorte borders i top og bund, så havde der været tale om en dårlig PAL konvertering.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/01-07 14:33 
Prøv at trykke højre thumb stick ned. Jeg mener at det skifter mellem skærm størrelser.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig