X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvilken konsol til Dungeon Crawlere/RPG?


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 20/01-07 12:35 
Jeg har brug for lidt hjælp. Nu står jeg i en situation hvor jeg skal erhverve mig et konsol som primært skal bruges til RPG og Dungeon Crawlere. Spillene skal være i stil med Might & Magic serien.
PCE har jeg luret på men der er netop Might & Magic III rimelig sjælden og dyr. Ja måske skulle man ligefrem finde en Amiga igen, men er holdbarheden i disketterne stadig fornuftig? Hvad siger I?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HeroldHeroldSkrevet 20/01-07 12:57 
Amiga er nok et ret godt bud. Jeg har haft mange timers sjov med Might & Magic 2... Og hvis du er til Heroes of Might & Magic, er der det helt gamle Kings Bounty, som var det første spil i det Might & Magic-konceptet.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JuggernautJuggernautSkrevet 20/01-07 13:58 
Af en eller anden årsag, ville jeg helst undgå Amigaen. Ingen tvivl om at det er fed maskine med masser af lækker software. Måske ser jeg floppydiskene som et problem. Jeg er lidt i tvivl om hvor længe de holder..
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
jaesjaesSkrevet 20/01-07 14:23 
Der er vel ingen konsol, som har mere end 4-6 titler i den undergenre, som er værd af spille. Så du kommer nok ikke uden om Amiga (eller pc). Eller køb to konsoller :P
McBrainMcBrainSkrevet 20/01-07 14:42 
Juggernaut>
Af en eller anden årsag, ville jeg helst undgå Amigaen. Ingen tvivl om at det er fed maskine med masser af lækker software. Måske ser jeg floppydiskene som et problem. Jeg er lidt i tvivl om hvor længe de holder..

Så godt som ingen af min gamle Amiga 500's disketter virker. Så jeg tror ikke du skal regne med ret meget holdbarhed der.
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
JuggernautJuggernautSkrevet 20/01-07 14:44 
Og så kan man heller ikke komme uden om Wii, hvor PCE spil også kommer til på VC. Om nogle af ovenstående spil, udkommer på dette format er uvist. Men det kunne være lækkert. Wii er også i tankerne pt.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Zzap!Zzap!Skrevet 21/01-07 14:08 
Well, det meget roste Etrian Odyssey (tidligere Yggdrasil Labyrinth) til DS udkommer i US om et par måneder.
Born to kill space
JuggernautJuggernautSkrevet 22/01-07 10:12 
Umiddelbart at dømme ud fra billederne, er det et spil til samlingen :) Havde slet ikke hørt om det, så tak for info.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ChronoChronoSkrevet 22/01-07 20:03 
Mazes of Fate til GBA har også fået ros rundt omkring:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=135919
http://mazesoffate.com/

Lavet i Argentina! Men det ser flot ud, og lader til at have mange unikke kvaliteter. Der er også en DS-efterfølger på vej.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig