X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sonic spil til Xbox


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 18/01-07 18:43 
Jeg leder efter de tre sonic spil til den gamle Xbox, Sonic Heroes, Sonic Riders og Shadow The Hegehog.
Har kigget div. brugte spil igennem i Games og EB men uden held, så hvis nogen kender til en online-butik der har disse på lager vil jeg være meget taknemlig :D
RJKRJKSkrevet 18/01-07 18:58 
Handel > Butikker

Platform: Xbox

Serie: Sonic The Hedgehog

Ikke så svært...

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
GreaseballGreaseballSkrevet 19/01-07 02:26, rettet 19/01-07 02:28 
Pokkers... den funktion havde jeg glemt (D
Takker.
Det var 2 af titlerne. Så mangler jeg dog stadig Riders.
DommergaardDommergaardSkrevet 19/01-07 02:36 
Her kan du næsten altid finde de spil du leder efter...

SPILpriser.dk > Sonic Riders
ChronoChronoSkrevet 19/01-07 08:09 
Lad da være at bruge spilpriser når P:R Butikker er bedre...

Riders er da også på det link fra RJK?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
DommergaardDommergaardSkrevet 19/01-07 10:56 
Ja, men det er bare ikke på lager.
RJKRJKSkrevet 19/01-07 13:39 
Hvis du vil betale mere end det billigste, så er det da.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 19/01-07 13:44, rettet 19/01-07 13:45 
Chrono>
Lad da være at bruge spilpriser når P:R Butikker er bedre...

Arh, Sonic Heroes er da kun 5 gange så dyrt på Spilpriser, og Shadow findes ikke til Xbox, så det er da fantastisk ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
GreaseballGreaseballSkrevet 20/01-07 00:38, rettet 20/01-07 00:52 
Sonic.dk>
Ja, men det er bare ikke på lager.

Sonic Riders er faktisk på Coolshop. Så længe der står 1-7 dages levering så kan de stadig skaffe det hjem.
Fandt ud af det efter en hurtig mail til dem :)

Opdate: Så er de alle tre bestilt. Må huske P:R søge funktion næste gang jeg skal finde nogen "gamle" spil.
Utroligt at spil forsvinder så hurtigt fra hylden. Når man tænker på hvor længe film og musik kan findes i butikkerne :/
RJKRJKSkrevet 20/01-07 01:08, rettet 20/01-07 01:12 
Der skulle ikke være udgåede varer i systemet; de bliver automatisk sorteret fra. Lager=nej betyder bare at varen ikke er på lager*, men at butikken først skal bestille den hjem, og derefter sender den til køberen.

* eller alternativt, ikke er udkommet endnu
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig