X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

NBA Street: Homecourt


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 16/01-07 21:58, rettet 16/01-07 22:00 
Lad mig lige starte med at sige. Endelig begynder der at ske noget på 360. Endelig begynder der at komme kvalitets spil på banen. Gears of war, lost planet, RS: Vegas, call of duty 3, skulle vi virkelig vente et år på andet end halvdårlige ports!

NBA: Homecourt ser overdrevet fedt ud, ud fra de film jeg har set på gametrailers. Grafiken er jo super fed, og animationerne er i verdensklasse! Plus at det ser rigtigt sjovt ud.

Jeg købte det forrige spil. Det var også mega stilet. Men jeg syntes at det var latterligt, at for at man skulle få flest points, så skulle man springe mega højt og langtsomt op i luften, og lave 4-5 triks, som ikke blændede særligt godt sammen, hvorefter man ikke skulle smide den i kurven, men gi den videre til en anden spiller, som man så også skulle lave 4-5 triks med i luften, ovs osv. Ikke særligt sjovt, og ikke særligt cool...

Heldigvis ser det ud til at det er fjernet fra homecourt, gudskelov... Det her bliver en keeper, jeg kan mærke det...

Tjek filmene inde på gametrailers.com, specielt den som hedder "Dunks competition gameplay" DET der fandme go stil :-)

EDIT: Jeg ved ikke hvordan man linker direkte til en film på gametrailers, så her er bare et link til selve homecourt siden

homecourt på gametrailers
For The Love Of The Game
SephirothSephirothSkrevet 16/01-07 22:42 
Syntes du ikke Advanced Warfighter, Oblivion, Kameo, Call of Duty 2, Condemned samt andre tidlige 360-titler var kvalitetstitler? Bryder mig ikke nødvendigvis selv om nævnte titler, men de ar alle fået pæne anmeldelser. Alt i alt synes jeg da, at konsollen har haft et ret forrygende første år med et bredt udvalg af software.

Og så tilbage til emnet; Jo, spillet ser flot ud :)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
WehnerWehnerSkrevet 16/01-07 23:11 
Darknon>
Lad mig lige starte med at sige. Endelig begynder der at ske noget på 360. Endelig begynder der at komme kvalitets spil på banen. Gears of war, lost planet, RS: Vegas, call of duty 3, skulle vi virkelig vente et år på andet end halvdårlige ports!

Såsom GRAW, Oblivion, Call of Duty 2 og Dead or Alive 4.

Men du kan jo købe en PS3 eller Wii og se, hvad der kommer det første stykke tid...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SephirothSephirothSkrevet 16/01-07 23:16 
Det er jo det, vi ser lige nu - især på PS3.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
KalicolaKalicolaSkrevet 16/01-07 23:32 
jo det er udemærkede spil dem i nævner, men fordelt over et år. De spil jeg nævner er kommet inden for de sidste 2 måneder, og det er der jeg mener med at det er dejligt at se at der sker noget. Før "søgte" jeg jo efter fede spil, og nu er der pludselig for mange til at jeg kan nå dem alle og skal ligefrem vælge hvad jeg vil ha.

Ja det er helt naturligt at det halter i starten af en konsols levetid. Og vi er lige inde i en go periode nu, og det er fedt :-) Jeg bitcher skam ikke. Jeg fryder
For The Love Of The Game
jaesjaesSkrevet 16/01-07 23:54 
Darknon>
og animationerne er i verdensklasse!

Det er rart, at EA har formået at gøre overgangen mellem to animationer relativt flydende. For det er vel stadig et af de største hurdles på den front - hver animation kan være nok så flot, men overgangen til næste animation sker som regel så pludseligt og stift, at det ser kunstigt ud. Mer' af den slags, tak :)
RooneyRooneySkrevet 17/01-07 01:50 
Darknon>
Lad mig lige starte med at sige. Endelig begynder der at ske noget på 360. Endelig begynder der at komme kvalitets spil på banen. Gears of war, lost planet, RS: Vegas, call of duty 3, skulle vi virkelig vente et år på andet end halvdårlige ports!

Call of Duty 3, er et af de mest fejlfyldte Xbox 360 spil der eksisterer. På overfladen ligner det CoD 2, men det spiller slet, slet ikke i samme liga som det. Jeg opdagede at min karakter kunne finde på at kaste alle sine granater af sig selv, når man kom ud af en ingame cut-scene; 3 gange udrydede jeg mit eget hold...i samme øjeblik jeg fik et checkpoint. Utallige gange blev jeg skudt igennem vægge og lukkede døre, og da jeg efter at ha' spillet i ca. 25 minutter, ikke havde fået et checkpoint - efter en rigtig træls sekvens indeholdende en mortér-stilling man selv skulle bemande, hvor man hurtigt dør, hvis man ikke lige med det samme finder ud af hvordan styringen er, på sådan en mortér - og måtte starte en lang mission forfra, så smed jeg det ind til butikken igen. Det er et rigtigt lorte spil, og på Rllmuk er der en lang tråd om, hvor meget lort det egentligt er.

Og forresten: Man kan ikke skippe nogle cutscenes, selvom man har set dem én gang før. Man er tvunget til at vente flere minutter, før man kan komme igang med en mission, fordi man lige er nødt til at se cutscenen først. Latterligt.

Undgå det for alt i verden - selv på tilbud.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KalicolaKalicolaSkrevet 17/01-07 09:34 
det er så lidt mystisk at alle spil sites siger at CoD3 er et must-buy, hvis det er så elendigt som du siger.

Appropo Homecourt, ja så virker overgangen mellem animationerne meget flydende, og de enkelte animationer ser ikke motion-capture agtige ud. Jeg er selv animator, og det ser ud som om at der har siddet virkeligt hardcore animatorer og lavet de animationer der, og det ser seriøst lækkert ud, go power og vægt. Og det er sgu vigtigt en den form for arkade spil.

Homecourt ser ud til at have det magi i sig, som NBA JAM havde i sin tid til super nintendo. Det er sådan man laver et fedt sport spil. Laver lidt om på regelerne, og fjerner nogle spillerne så det ikke bliver så klemt, overdriver dunks på den fede måde, og gør bare det rigtige spil mere arkade, og samtidig tilføjer en lækker grafisk stil. Det her spil kan ikke fejle, og jeg glæder mig meget til det udkommer.

Endelig et spil som ikke er bange for at afvige fra virkeligheden, og forhåbentlig en værdi opfølger til det gamle NBA JAM.
For The Love Of The Game
RooneyRooneySkrevet 17/01-07 12:00 
Mht. CoD 3, så er det helt almindeligt at mange sites ikke spiller spillene grundigt nok, inden anmeldelsen skrives. Det er osse lidt mystisk, at de fleste roser online delen, når det er almindelig kendt, at spillet krævede en større update, for at kunne køre ordentligt online.

Jeg synes du skulle prøve at få fat i CoD 3, og så konstatere ved selvsyn hvad du synes om det. Notér evt. de fejl og kiks du finder i singleplayer :-) Jeg vil gerne høre om du støder på nogen som jeg ikke fandt. Selv kan jeg bryste mig af den med karakteren der begynder at smide granater, uden jeg trykker på knapper, lige efter en cutscene og lige midt i et checkpoint; Den bug var ingen af de englændere jeg snakkede med, stødt på, på det tidspunkt.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KalicolaKalicolaSkrevet 17/01-07 13:19 
måske holdte du granat knappen inde uden du opdagede det :-)

Jeg får ikke CoD3 endnu, først lost planet, så homecourt, og så CoD3.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 17/01-07 13:33 
Er der nogen dato på Homecourt?
RooneyRooneySkrevet 17/01-07 13:57 
Darknon>
måske holdte du granat knappen inde uden du opdagede det :-)

Tro mig - der blev ikke holdt nogle knapper inde da det skete (man holder heller ikke LB og RB inde ved et uheld alligevel) Anden gang det skete, gav jeg mig til at løbe væk fra min squad, imens min egen karakter kylede granater omkring sig. Det så ret åndssvagt ud.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KalicolaKalicolaSkrevet 17/01-07 13:57 
17 feb i USA mener jeg at have set. og så skal man vel lige lægge en måned til.
For The Love Of The Game
SøgAArdSøgAArdSkrevet 17/01-07 18:04 
Interessant soundtrack. Kommer det også til PS3?
Home is where the hardware is..
KalicolaKalicolaSkrevet 17/01-07 18:28 
ja det gør det.
For The Love Of The Game
RooneyRooneySkrevet 18/01-07 23:37 
Darknon>
Jeg får ikke CoD3 endnu, først lost planet, så homecourt, og så CoD3.

Ved ikke om du stadig er opsat på at købe CoD 3, men der er lidt flere problemer med spillet.

http://www.gamespot.com/news/6164357.html?tag=latestnews;title;0
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
PalleJensenPalleJensenSkrevet 19/01-07 00:00, rettet 19/01-07 00:03 
Darknon>
Jeg får ikke CoD3 endnu, først lost planet, så homecourt, og så CoD3.

Du kan roligt købe CoD3. Det er et ganske glimrende krigsspil, med en fed stemning og en sublim lydside. Jeg har ikke set skyggen af de "bugs" som bliver omtalt..
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
RooneyRooneySkrevet 19/01-07 00:14 
Hos mig, gik spillet nærmest i stykker fra mission 4. I starten, og de første par missioner, var alt perfekt og spillet var ret godt, og uden fejl - lige bortset fra at man stadig blev skudt på, igennem lukkede døre og vægge, og tog masser af skade pga. dette.

Køb det i EB, og så kan du altid kaste det tilbage i hovedet på dem, hvis det går helt galt.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KalicolaKalicolaSkrevet 06/02-07 20:30 
Har lige spillet NBA Homecourt Demoen som kan downloades nu, og Holy Shit det er cool det spil. Det har en stil og atmosfære jeg ikke har set længe i et spil. Det hele er 100% gennemført. Gameplayet er i top, jo flere street tricks man laver inden man score, jo hurtigere får man en gamebraker, og mister man bolden skal man starte forfra. Det giver virkeligt spillet masser af dybte og udfordring, Det er sjovt at kæde moves sammen og det er nemt og det ser super blæret ud.

Og så er der Dunk-systemet, jo længere man holder dunk knappen nede mens han er på vej mod kurven, jo mere cool dunks laver han, og slipper man for sent, så misser man, og bruger man samtidigt skulder knapperne så bliver dunkene endnu sejere endnu, men man har så også nemmere ved at fejle. Det holder helt 100, for man fristes oftes til at gå efter de seje moves.

Så er der spillerne. Man kan tydeligt mærke hvem der er bedst til at dunke, steel, block osv, hver spiller på banen er mere forskellig fra den anden, og det gir spillet en rigtig go ballance.

Menu'en, stemmerne, lydene, grafikken, det hele er mega stilet og mega old school. Og den her bedømmelse er kun ud fra demoen, hvor man kan spille meget korte kampe. Jeg kan slet ikke vente til det her spil udkommer. Jeg har spillet i flere timer nu, alene tilmed, og kan slet ikke slippe det igen. Min ven kommer senere og gamer med.

Jeg kunne skrive endnu mere, men tror bare at jeg stopper her :-)

See you on the court boys!

Og så vil jeg gerne ha fra bedt mig titlen igen som playrights sure gnavne mand :-)
For The Love Of The Game
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/02-07 20:42 
Darknon>
Gameplayet er i top, jo flere street tricks man laver inden man score, jo hurtigere får man en gamebraker, og mister man bolden skal man starte forfra. Det giver virkeligt spillet masser af dybte og udfordring, Det er sjovt at kæde moves sammen og det er nemt og det ser super blæret ud.

Ja det har vi ALDRIG set før i en EA sportstitel - specielt ikke de andre street-serier :p
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KalicolaKalicolaSkrevet 06/02-07 20:54 
Du får det til at lyde som en dårlig ting :-)
For The Love Of The Game
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 10/02-07 13:24, rettet 10/02-07 13:24 
Skuffende demo imo, grafikken ligner jo til forveksling noget fra sidste spil i serien. Og hvad gameplayet angår virker det heller ikke til at meget har ændret sig, men lad os nu se når det endelige spil udkommer...
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
ValkyrieValkyrieSkrevet 10/02-07 13:57 
Jeg var helt oppe og ringe da jeg så den første trailer. De overdreve dunks - WOW.


Jeg har ikke købt et basketball spil siden NBA 95 til SNES. Det var dælme længe siden, men dette NBA street så helt vildt fedt ud.


Men efter at have prøvet demoen - Nej nej nej. Hold kæft noget lort. Det kunne jeg slet ikke lide. Måske er jeg ikke vant til basketball, men det at være defensiv var helt til grin. Hvad gør det hvis man let kan dunke og være offensiv, men når defensiv er kedeligt og tedious og svært at udføre korekt?

Nej, jeg følte at det var helt forkert sat sammen. Måske gider jeg bare ikke sportsspil mere... meh.
Well crucify the insincere tonight...
KalicolaKalicolaSkrevet 12/02-07 09:16 
Jeg var helt oppe og køre over trailerne, og er sgu endnu mere oppe at køre over demoen. Det er da mega fedt. Kan slet ikke vente til det udkommer.
For The Love Of The Game
RooneyRooneySkrevet 23/02-07 11:45, rettet 23/02-07 11:57 
Jeg spiller sjældent sportsspil, men nu har jeg set IGN's videoreview og deres nye Masterbit video fra spillet, og jeg er ved at være tændt på dette spil. Er ved at hente demoen nu.

Er det svært at spille og skal man bruge et utal at bizarre knap-combo-tryk for at få noget ud af det?

Spillet ser ihvertfald for sjovt ud, til at jeg vil lade det gå mig forbi.

EDIT: Gametrailers og Gamespot har også videoreviews oppe, og det her spil ser SJOVT ud!
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KalicolaKalicolaSkrevet 23/02-07 12:53 
Det er meget nemt at styre. Der er 2 trick knapper, som du kan combinere ved at holde enten LB eller RB ned, eller begge på en gang, det lyder måske svært, men efter 15min trick øvelse, så ligger det bare i fingrene, mega nemt og mega fedt.

Jeg kan ikke sige det nok, det her spil er alt alt for fedt!
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 23/02-07 12:56 
Har du prøvet den fulde udgave?
KalicolaKalicolaSkrevet 23/02-07 14:48 
Nej har ikke prøvet den fulde udgave (den kommer jo først i næste måned). Men det fulde spil tilbyder jo bare mere af det gode.. ik :)
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 23/02-07 15:04 
Var bare nysgerrig... kunne jo være du havde et anmelder-eksemplar ;)
RooneyRooneySkrevet 23/02-07 15:30 
Efter godt en time med demoen, vandt jeg endelig min første kamp 7-5.

Ret fedt spil, og modstandernes AI er bestemt ikke ringe!

Det kunne jeg sagtens finde på at købe!
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KalicolaKalicolaSkrevet 23/02-07 17:15 
beano: Jeg har bare spillet demoen til ukendelighed.

rooney: Bare vent til du springer op på ryggen af en teammate som kaster dig op i luften, og ender med hårdt dunk, SÅ er du solgt :)
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 23/03-07 08:50 
Fortæl mig lige en ting. Hvordan kan det være at det her spil koster wooping 599kr? Alle andre spil koster 549kr max. Men et spil som homecourt som ikke er specielt hyped eller efterspurgt koster en formue, mens spil som GRAW2 og Gears of War koster standard pris... Kan nogen fortælle mig hvorfor?
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 23/03-07 08:58 
Du har ikke lavet andet end at hype det i denne tråd :P

Det er et EA-spil, så det er nok derfor.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 23/03-07 10:21 
Men jeg er stadig kun den eneste person i danmark som har hyped det spil, så jeg tror ikke det tæller som rigtig hype :-)

Men fuck hvor er det fedt! KØB DET :D
For The Love Of The Game
NaieraNaieraSkrevet 23/03-07 10:30 
Jeg synes da jeg så det til 550,- i EB. Ikke at jeg kunne finde på at købe spil her i landet, når de koster 380,- inkl. forsendelse hos VG+...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KalicolaKalicolaSkrevet 23/03-07 15:07, rettet 23/03-07 15:28 
VG+?
For The Love Of The Game
NaieraNaieraSkrevet 23/03-07 15:27 


Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KalicolaKalicolaSkrevet 14/01-08 09:51 
Så fik jeg endelig gennemført spillet. Og det er det bedste sports spil jeg har spillet siden ISS64. Og det er det eneste spil hvor de har kørt stilen HELT igennem. Deres art direction er superior. Det er old school så det går lige ind under huden på én. De har formået at lave fed street basket snak helt uden et eneste bandeord, og det lyder stadig fedt. Jeg fik sgu helt lyst til at smutte ud og shoot some hoops da jeg havde gennemført det :)

9/10
For The Love Of The Game
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig