X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kan Sony blive ved?


Svar
KnightrideRKnightrideRSkrevet 16/01-07 19:40, rettet 16/01-07 19:41 
Kan Sony virkelig blive ved med, at producere Playstation?? Mange begynder allerede og snakke om en PS4. Den skulle udkomme engang i år 2010.

Fra gizmodo.com:

"The PlayStation 3 isn't out yet, but that doesn't stop Sony's Phil Harrison from making wild speculations about the capability of Playstation 4. According to him, the PS4 won't support physical discs."

Om det er godt eller dårligt uden et fysisk disc-drev, må man så spørge sig selv om...

Kig her
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 16/01-07 20:04, rettet 16/01-07 20:05 
Det bliver i hvert fald ikke særligt spændende at være PS4-retrosamler i år 2030, hvis man ikke har noget fysisk at samle på :)
AV Intelligent Terminal
BeanoBeanoSkrevet 16/01-07 21:05 
KnightrideR>
Mange begynder allerede og snakke om en PS4. Den skulle udkomme engang i år 2010.

Den slags skal man ikke tage for seriøst. Der var lignende snak og spekulationer om PS3 lige efter PS2 var lanceret.
Et lanceringstidspunkt er selvfølgeligt også helt afhængig af hvordan PS3 klarer sig - men 2010 lyder alt for tidligt.
KnightrideRKnightrideRSkrevet 16/01-07 21:07 
ja, synes jeg også. Men det var hvad, der stod i artiklen :) Tror næmere det bliver engang i år 2013-14 eller senere.
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
nerosnerosSkrevet 16/01-07 22:50 
Ja eller når biler flyver rundt i luften og ikke længere kører på vejene ligesom i Blade Runner ;-)!
Bashful Neophyte
SephirothSephirothSkrevet 16/01-07 23:05 
Så tror jeg, at jeg springer over PS3 og venter til 2009...

Flyvende biler...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
KLTKLTSkrevet 16/01-07 23:18 
Nu er der indtil videre gået 6 år mellem lanceringerne af de hidtige Playstation konsoller fra Sony, så mon ikke denne trend fortsætter og at vi derfor ser PS4 omkring 2012?

Og til spørgsmålet omkring om vi så overhovedet SER PS4.
- Ja selvfølgelig gør vi det, for selvom mange, deriblandt jeg selv, forudser at Sony denne gang ikke vil stå som vinder af konsolkrigen, men istedet må se sig slået af ihvertfald Microsoft på det område, så forudser jeg på ingen måde at PS3 bliver noget salgsmæssigt flop overhovedet!
Jeg forudser som sagt bare, at Sony ikke kommer til at være det firma der sælger flest konsoller når de endelige tal gøres op om 5-6 år.
9/11 Was An Inside Job
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/01-07 23:48 
Sephiroth>
Så tror jeg, at jeg springer over PS3 og venter til 2009...

DET er godt nok ikke lige hvad jeg havde forestillet med flyvende biler... jeg tænker mere i retning af Fifth Element ;)

Sorry off topic :/
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig