X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Oblivion: Knights of the nine?


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 15/01-07 16:35 
Nu har jeg hentet det, loader oblivion, der står loading new content på skærmen, men hvor i al verden er NOTN questet henne, jeg kan ikke se det i mine active quest :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
SevenSevenSkrevet 15/01-07 16:52 
Jeg har ikke selv Knights of the nine, men jeg har læst en anmeldelse af Knights på Gamespot, hvor der står det her:

"With Knights of the Nine, you don't get a convenient quest update, but must instead ask around for rumors to get your first clue that something's up."

Senere står der også, at denne quest starter i Anvil.

Så jeg tror bare du skal snakke med folk omkring angrebet på "the Anvil chapel".
WehnerWehnerSkrevet 15/01-07 18:05 
Er questen egentlig så stor, at der kommer nye achievements?

Ren nysgerrighed - achievements interesserer mig naturligvis ikke :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SevenSevenSkrevet 15/01-07 19:52 
I Gamespots anmeldelse af spillet står der, at der ikke er nogle nye achievements.
CronossCronossSkrevet 15/01-07 23:03 
Questen er ikke så stor, men ganske underholdende. Jeg købte samtlige udvidelser samtidig med denne, så jeg havde da nok at lave i spillet. For de knap 170 kr. jeg betalte for det hele, synes jeg at jeg har fået en ok mængde for pengene.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 16/01-07 04:43 
Fandt ud af det :-)
Jeg har fundet en ny oblion gate nær kvatch, er der mere end én ny gate i updaten?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
SevenSevenSkrevet 18/01-07 15:58 
Cronoss købte du alle sammen over Xbox live? Og købte du dem hver for sig, eller i en stor pakke?
CronossCronossSkrevet 18/01-07 19:27 
Jeg købte dem bare hver for sig. På PC får man det hele samlet, til den samme pris som det koster at købe alle updates.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 19/01-07 13:43 
Undskyld, har skrevet jeg fandt en ny Oblivion gate, det er så ikke helt rigtigt, det var en "gammel" gate jeg fandt, my bad... :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig