X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rygter om Dead Rising 2 og RE:5


Svar
WeskerWeskerSkrevet 14/01-07 19:49 
Resident Evil 5 And Dead Rising 2 Exclusive To PS3?

September 7th, 2006 by korok15 fra hellogamer

The October 2006 issue of Electronic Gaming monthly has revealed in its rumors mill that capcom has plans for the next entry of dead rising…but not for the Xbox 360.

Not much details were given, but apparently Sony may have managed to grab the rights to the sequel. Not only that, but they may have also snatched the exclusivity to Resident evil 5. Yes, you read that right.

The Resident evil Franchise may now be, once again exclusive to only one platform. We’ll know more when Capcom or Sony makes announcements, but come one, we Xbox 360 owners don’t want to be left out!

Tjaa hvad tror I??? ;-)

Link...
Spiller nu: Resident Evil 4, Godfather, The: Blackha..., Scarface: The World Is ...
SonicSonicSkrevet 14/01-07 20:04 
Jah, jeg tror nu ikke på den ;)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
HeroldHeroldSkrevet 14/01-07 20:17 
Kunne du ikke have fundet noget lidt mere aktuelt? :)

Så er et nyere rygte omkring Microsofts mulige køb af Capcom en del mere interessant - især fordi det betyder det modsatte :D

Microsoft køber Capcom?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
EchoEchoSkrevet 14/01-07 20:40 
Det kunne godt være standt, dog synes jeg det ville være kedeligt!
Jeg forstår godt, at de tre firmaer gerne vil have så mange eksklusive titler så muligt, men det er drøn ærgeligt, at en fortsættelse ikke kommer til originalens format.

Rygtet om at Micro køber Capcom, tror jeg dog ikke på! Om ikke andet, så håber jeg, at det ikke bliver aktuelt.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 14/01-07 20:58 
Wesker>
The October 2006 issue of Electronic Gaming monthly has revealed in its rumors mill that capcom has plans for the next entry of dead rising…but not for the Xbox 360.

Nu er artiklen jo næsten ½ år gammel... I det nyeste Electronic Gaming Monthly står der præcis det modsatte:

"According to the magazine EGM, Dead Rising 2 will be an Xbox 360 exclusive. Rumours say Microsoft paid a lot of money to keep the series exclusive.

Keep in mind that this is not officially confirmed by Capcom or Microsoft, though."

Nederste sætning bør man nok hæfte sig ved... :-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 14/01-07 21:00, rettet 14/01-07 21:02 
Herold>
Kunne du ikke have fundet noget lidt mere aktuelt? :)

Så er et nyere rygte omkring Microsofts mulige køb af Capcom en del mere interessant - især fordi det betyder det modsatte :D

"Dit rygte" er nu ikke heller ikke for nyt - det rygte har floreret i laaaag tid nu :)


PalleJensen>
Nederste sætning bør man nok hæfte sig ved... :-)

Deraf ordet "rygte" :)
HeroldHeroldSkrevet 14/01-07 21:03 
Beano>
"Dit rygte" er nu ikke heller ikke for nyt - det rygte har floreret i laaaag tid nu :)


Ja, men artiklen med det mest konkrete "nye" om det, er ikke fra september ;)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RJKRJKSkrevet 14/01-07 21:05 
Jeg tror vi er nødt til at lave nogle underskriftindsamlinger ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 14/01-07 21:05, rettet 14/01-07 21:06 
Herold>
Ja, men artiklen med det mest konkrete "nye" om det, er ikke fra september ;)


Men mit rygte er større end dit rygte... æv bæv ;)
WeskerWeskerSkrevet 14/01-07 21:12 
Herold>
Kunne du ikke have fundet noget lidt mere aktuelt? :)

Så er et nyere rygte omkring Microsofts mulige køb af Capcom en del mere interessant - især fordi det betyder det modsatte :D



http://technabob.com/blog/2007/01/12/is-microsoft-buying-capcom/

Se denne tror jeg nu mere på...
Spiller nu: Resident Evil 4, Godfather, The: Blackha..., Scarface: The World Is ...
BeanoBeanoSkrevet 14/01-07 21:20 
Øh?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 14/01-07 21:43 
Beano>

PalleJensen>
Nederste sætning bør man nok hæfte sig ved... :-)

Deraf ordet "rygte" :)


Præcis! Men det kan ikke siges ofte nok herinde... Pludselig var det officielt og folk bliver pissed når det viser sig ikke at have noget på sig alligeve... :-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 14/01-07 21:55 
Beano>
Øh?

Ja, huh?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SonicSonicSkrevet 14/01-07 22:06 
RJK>
Jeg tror vi er nødt til at lave nogle underskriftindsamlinger ;)

Hehe ;P
Parental Advisory: Explicit Lyrics
VasquezVasquezSkrevet 14/01-07 23:26 
Herold>
Kunne du ikke have fundet noget lidt mere aktuelt? :)

Så er et nyere rygte omkring Microsofts mulige køb af Capcom en del mere interessant - især fordi det betyder det modsatte :D



Men det ser jo lige så meget ud som om at det ikke sker som at det sker...?

http://kotaku.com/gaming/capcom/rumor-smash-msoft-not-buying-capcom-228333.php

Nogen, der har noget mere konkret på det?
"Have you ever been mistaken for a man?" "No... have you?"Spiller nu: Resident Evil 4, Darkstalkers Chronicle:..., Silent Hill 4: The Room
BeanoBeanoSkrevet 15/01-07 08:09 
Vasquez>
Nogen, der har noget mere konkret på det?

Nej, det er vist mere ønsketænkning end realiteter :)

Faldt også lige over GameSpot's kommentarer i sagen:
http://www.gamespot.com/news/show_blog_entry.php?topic_id=25304105&sid=6164175
SumezSumezSkrevet 15/01-07 08:44 
RJK>
Jeg tror vi er nødt til at lave nogle underskriftindsamlinger ;)

I samme omgang burde man nok smide nogle tusind kr. pr underskrift, hvis det skal have nogen virkning. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SeventhSunSeventhSunSkrevet 15/01-07 09:46 
Historisk er Capcom jo massive støtter af både Nintendo og Xbox, så det virker usandsynligt, at de frivilligt skulle blive monogame lige pludseligt.

Nogen gange betyder eksklusive titler jo også bare, at et andet spil i samme serie kommer til de andre platforme.
Så mon ikke vi ser Resident Evil 4½ til Wii og Dead Rising: The Sequel til 360? :-)

Medmindre MS køber Capcom selvfølgelig - dét er en anden snak. Og nøj de må være dyre.


Bortset fra det, gad jeg godt se noget Resident Evil 4-agtigt på Wii. Survival horror, og en kontrol, der fungerer lige så godt som Zelda. Mums!
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HeroldHeroldSkrevet 15/01-07 11:46 
Vasquez>

Men det ser jo lige så meget ud som om at det ikke sker som at det sker...?

Nej, det er jo det sjove ved rygter. De er som regel... bare rygter. ;)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WeskerWeskerSkrevet 15/01-07 12:06 
SeventhSun>
Historisk er Capcom jo massive støtter af både Nintendo og Xbox, så det virker usandsynligt, at de frivilligt skulle blive monogame lige pludseligt.

Nogen gange betyder eksklusive titler jo også bare, at et andet spil i samme serie kommer til de andre platforme.
Så mon ikke vi ser Resident Evil 4½ til Wii og Dead Rising: The Sequel til 360? :-)

Medmindre MS køber Capcom selvfølgelig - dét er en anden snak. Og nøj de må være dyre.


Bortset fra det, gad jeg godt se noget Resident Evil 4-agtigt på Wii. Survival horror, og en kontrol, der fungerer lige så godt som Zelda. Mums!

Tjaa der kommer jo Umbrella Chronicales til Wii'en, og det skulle jo ha' et mega "Mercenarie" mini-game...

Det er ën af de ting jeg ser frem til på Wii'en fra Capcom. :-)
Spiller nu: Resident Evil 4, Godfather, The: Blackha..., Scarface: The World Is ...
KLTKLTSkrevet 15/01-07 16:35 
Jeg må indrømme jeg også fandt det morsomt at se dette indlæg, da der jo som bekendt i øjeblikket går rygter om det direkte modsatte, altså med rygterne angående et muligt opkøb af Capcom fra Microsoft.

Jeg tror personligt ikke det ender med at Capcom bliver opkøbt af hverken det ene eller andet firma, som andre også påpeger må de godt nok være en dyr investering!
Samtidig ville jeg også mene det ville være ærgeligt hvis et af de store hæderskronede japanske spilfirmaer som Capcom er blev solgt, så jeg håber egentlig heller ikke at Microsoft finder tegnebogen frem i denne omgang.

Vil dog egentlig til sidst påpege, at Sony er det firma der ville få mest ud af at sikre sig den eksklusive ret til fremtidige Dead Rising og Resident Evil spil, for netop tabet af mange af deres tidligere ekslusive franchises tilskrives jo af mange, herunder undertegnede, som årsag til de problemer Sony står med i forbindelse med lanceringen af PS3.
Så hvis spillene virkelig ender som ekslusive titler til PS3, er der helt sikkert en masse Sony fanboys der vil få noget at glæde sig over!
9/11 Was An Inside Job
WeskerWeskerSkrevet 16/01-07 12:24 
KLT>
Jeg må indrømme jeg også fandt det morsomt at se dette indlæg, da der jo som bekendt i øjeblikket går rygter om det direkte modsatte, altså med rygterne angående et muligt opkøb af Capcom fra Microsoft.

Jeg tror personligt ikke det ender med at Capcom bliver opkøbt af hverken det ene eller andet firma, som andre også påpeger må de godt nok være en dyr investering!
Samtidig ville jeg også mene det ville være ærgeligt hvis et af de store hæderskronede japanske spilfirmaer som Capcom er blev solgt, så jeg håber egentlig heller ikke at Microsoft finder tegnebogen frem i denne omgang.

Vil dog egentlig til sidst påpege, at Sony er det firma der ville få mest ud af at sikre sig den eksklusive ret til fremtidige Dead Rising og Resident Evil spil, for netop tabet af mange af deres tidligere ekslusive franchises tilskrives jo af mange, herunder undertegnede, som årsag til de problemer Sony står med i forbindelse med lanceringen af PS3.
Så hvis spillene virkelig ender som ekslusive titler til PS3, er der helt sikkert en masse Sony fanboys der vil få noget at glæde sig over!

Vel talt ;-D
Spiller nu: Resident Evil 4, Godfather, The: Blackha..., Scarface: The World Is ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig