X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt Castlevania


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 13/01-07 01:49, rettet 13/01-07 01:50 
Det er muligvis bare et dumt rygte, men det kan måske bekræftes, hvis der er nogen herinde der læser EGM. Der skulle være en lille sektion - kaldet Second Symphony - i det nyeste nummer, hvor EGM siger, at i næste nummer kommer de med detaljerne for den næste Castlevania udgivelse:

But what other secrets is Konami hiding in its coffin? Big ones! Check back here next issue to get the exclusive scoop on the next Castlevania installment. Trust us-- if you're a fan of SOTN, you'll want to sink your fangs into this killer exclusive.

Ud fra ordene skulle man tro, at der var tale om en ny 2D hjemmeversion. Man kan jo næsten kun drømme om, hvor vildt spillet ville se ud på Playstation 3 eller Xbox 360. Nogen der læser EGM herinde og kan bekræfte noget?

Rygtet/påstanden kommer fra Neogafs forums:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=137853

Trist hvis det bare er et rygte.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 15/01-07 00:01 
Jeg ville ikke gøre mig store forhåbninger, men det ville da være supernice.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 15/01-07 11:31 
Jeg er en smule forvirret over det, men det lyder da spændene. Jeg krydser ihvertfald fingre for at det vil komme til 360 :-)!
Bashful Neophyte
Bede-xBede-xSkrevet 02/02-07 11:39, rettet 02/02-07 11:51 
Det var Castlevania: The Dracula X Chronicles til PSP, EGM snakkede om:

The legendary Castlevania: Rondo of Blood (never before released outside Japan) gets an overhaul on Sony's PSP -- with completely new 3D graphics but its classic side-scrolling action left intact. Castlevania: The Dracula X Chronicles also includes unlockable versions of the original Rondo of Blood and Symphony of the Night. Developed and published by Konami.

http://www.1up.com/do/gameOverview?cId=3156895

Så det originale PC Engine spil + en remake af det + Symphony of the Night på samme UMD! Super killer app efter min mening ;)

Det her er simpelthen det bedste, der er sket for PSP til dato.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 02/02-07 12:13 
Jeg sagde jo der kom et Castlevania til PSP... ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 02/02-07 12:58 
Det lyder jo lidt spændende at remaket er med 3d-grafik hele vejen igennem. Lidt som i DS-spillenes baggrunde - bare over det hele. Godt de ikke valgte at lave det som PS2-spillene.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RooneyRooneySkrevet 02/02-07 15:06 
http://www.gamevideos.com/video/id/8896
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
happyEDhappyEDSkrevet 02/02-07 15:34 
Bede-x>

Så det originale PC Engine spil + en remake af det + Symphony of the Night på samme UMD! Super killer app efter min mening ;)

Det her er simpelthen det bedste, der er sket for PSP til dato.

Helt sikker en killer app, og glæder mig da til at spill Sympony of the night.
Bare lidt synd at det er et remake spil der løfter PSP, de burde sku kunne gøre det bedre.
Men glæder mig.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
ElgenElgenSkrevet 02/02-07 15:51 
Endelig et argument for at købe en PSP! };-)
Til den tid (september 2007, og lur mig om vi i EU ikke kommer til at vente endnu længere };-) ) er den sikkert også faldet ned til en rimelig pris...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ChronoChronoSkrevet 02/02-07 16:17 
Tempoet ser ud til være lidt lavt gør det ikke? Og jeg er ikke vild med det hvide blink monstrene laver når de rammes.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RooneyRooneySkrevet 02/02-07 16:57 
Personligt synes jeg ikke det ser voldsomt godt og overbevisende ud. Er heller ikke glad for de der hvide blink, når man rammer et monster.

Grafikken er sådan lidt "meh" er den ikke. Miljøerne virker ret tomme og sterile, og 3D effekten da man møder den grønne plante-boss, virker påklistret.

Indtil videre, så virker de to DS udgaver langt overlegne - også grafisk, underligt nok.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 02/02-07 18:49 
happyED>
Bare lidt synd at det er et remake spil der løfter PSP, de burde sku kunne gøre det bedre.

Det er kun for dem som kategorisk afviser alt på PSP :)
SumezSumezSkrevet 06/02-07 12:44 
Hvis man ikke har spillet de gamle spil, er det her noget af det bedste man kan købe.

Men ville aldrig definere et remake som en "killer app"...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
happyEDhappyEDSkrevet 06/02-07 14:39 
Beano>

Det er kun for dem som kategorisk afviser alt på PSP :)

Afviser overhovedet ikke alt på PSP!
Jeg har haft PSP 2 gange . Første gang på den japanske `release` dag.
Men begge gange blev jeg skuffet over de spil, og specielt PSP'ens dårlige styring. Knapperne reagere ikke så godt.

Men er faktisk igang med at anskaffe mig en igen til at spille MGS DGN og MGS PO, og hvem ved måske beholder jeg den denne gang

Men det er jo ikke det vi skal snakke om her!, men du virker som du vil bringe det enme op i alle tråde.. "kampen mellem nintendo og Sony fanboys"
Fordi flere af spillende fra enten nintendo eller sony fanger en behøver man jo ikke hade den anden.

Så hvad med lige glemme den snak for en gangs skyld, og så fokusere på det der egentlig bliver snakket om.

Og ja syntes stadig at det er synd at det er et remake der skal løfte PSP! Det syntes jeg pga. jeg som gamer, da gerne så at der kom andre gode spil. Der er jo muligheder for at lave noget godt.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Alf81Alf81Skrevet 06/02-07 18:10 
happyED>

Helt sikker en killer app, og glæder mig da til at spill Sympony of the night.
Bare lidt synd at det er et remake spil der løfter PSP, de burde sku kunne gøre det bedre.
Men glæder mig.


Helt enig... Dog lige undtaget, at jeg så ikke kan glæde mig over det :) Tror aldrig, nogensinde, at jeg får en PSP indenfor døren igen. Der er så utilgivelig mange fejl ved den maskine, at et par genudgivelser, ports eller remakes ikke kan rette op på det.
Ting om dét og pis.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig