X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kirbys Airride!


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 06/06-03 21:32 
Fandt lige en film i kunne se:)

I kan se siden her.....: http://popleworks.hp.infoseek.co.jp/airride.htm


Direct links:

http://cubemovies.ign.com/cube/video/noaconf_051303_kirbysairride.mov

http://www.nintendo.co.jp/n10/e3_2003/movie/kirby.wmv

http://www.nintendo.co.jp/ngc/gkyj/airride.mpg

Jeg har kun prøvet downloade midterste film, som var 1:30 sekunder langt! Og jeg må indrømme at det ser genialt ud! Mere end Mario Kart. Det går hurtigt og det er genialt at føre powerups ind sådan at man kan blive forskellige kriby typer som vi kender fra Smash brothers! Link kirby er bare så nuttet:) ... Bliver helt varm om hjertet*S*:)
Well crucify the insincere tonight...
JoachimMAJoachimMASkrevet 06/06-03 23:44 
Jeg synes det ser forfærdeligt ud - det var jo også oprindeligt planlagt til n64, men blev flyttet, og mildest talt er der ikke sket meget ved grafikken.
Derudover er jeg ikke særlig glad for Kirby, bortset fra i hans allerførste GB spil.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
ValkyrieValkyrieSkrevet 07/06-03 00:01 
Nu er grafik ikke alt. Imodsætningen til andre racing GC spil *Host* F-Zero *Host* synes jeg faktisk at dette her ser ret inovativt og frisk ud:)

Der er fart over feltet.....! Go Kirby!
Well crucify the insincere tonight...
DommergaardDommergaardSkrevet 07/06-03 00:23 
Synes det ser fedt ud :)

Grafisk også helt udmærket!!
Zzap!Zzap!Skrevet 07/06-03 00:46 
Jeg er lidt bekymret for hvordan det enknapsinterface vil fungere.
Born to kill space
JoachimMAJoachimMASkrevet 07/06-03 01:04 
Hmm en mand der mener at Kirby's Airride ser mere lovende ud end F-zero, så har jeg set det med.

Jeg sender jeg dig en check på 500 kr. hvis Kirby's Airride, får bare i nærheden af F-zero's scores i anmeldelser
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
SumezSumezSkrevet 07/06-03 06:46 
Joachim M Andersen >
Hmm en mand der mener at Kirby's Airride ser mere lovende ud end F-zero, så har jeg set det med.

For en gangs skyld må jeg faktisk erklære mig enig med The Hest. Jeg påstår ikke at Kirby's Airride ser mere "lovende" ud end F-Zero, men F-Zero stråler ikke ligefrem af originalitet. Det har, synes jeg, mulighed for at blive godt, hvis det kommer til at ligge i nærheden af f.eks. Star Wars Racer, men for mig ser det nærmest ud til at blive endnu et Wip3out.
Kirby's Airride ser derimod, som The Hest siger det, "innovativt og friskt" ud. Det er måske at give det lige lovlig meget ros, men det ligner alligevel ganske underholdende action med temmelig høj fart sammenlignet med lignende titler som Mario Kart og Diddy Kong Racing.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/06-03 09:36 
Joachim M Andersen >
Jeg sender jeg dig en check på 500 kr. hvis Kirby's Airride, får bare i nærheden af F-zero's scores i anmeldelser

Jeg er sikker på at dette burde kunne udløse en 100 kr. til 2-3 af de tilstedeværende anmeldere. :):):)
AsseAsseSkrevet 07/06-03 10:31 
Joachim M Andersen >
Jeg sender jeg dig en check på 500 kr. hvis Kirby's Airride, får bare i nærheden af F-zero's scores i anmeldelser

Jeg vil os godt lige ha en check på 500 hvis du alligevel ikke skal bruge den;)
ValkyrieValkyrieSkrevet 07/06-03 12:30 
Jeg har haft alle F-Zero spillene og igennem tiden synes jeg ikke at det er en tittel der har forbedret sig andet end grafisk.

Kirby Airride..... hmmm.... Jeg synes det er cool at han kan sluge modstanderne, og have alle de forskellige stars/bikes at køre på og hoppe af. Det ligner også et spil hvor man kan tage utrolig mange genveje. F.eks. bliver det vist at kirby samler engeri og flyver rigtig højt op i luften og køre videre over nogen huse! 4 Player ser også ud til at køre helt fint uden problemer, og selvom spillet ikke har de syge detaljer så ser frameraten og draw distancen helt helt okay ud.

-Hest
Well crucify the insincere tonight...
JoachimMAJoachimMASkrevet 07/06-03 13:50 
Hvorfor er der ingen der synes det samme som mig *vræææl*;(
Så må jeg jo bare selv glæde mig til F-zero, mens i må vente på Kirby's airride *hulk*.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
ValkyrieValkyrieSkrevet 07/06-03 14:16 
*Slår Joachim med en F-Zero X manual*:)

Jeg glæder mig også meget til F-Zero! Det ser super hurtigt ud og flot, men det er set før!

Jeg ved ikke hvad der bliver bedst... F-Zero, Kirby eller Double Dash, men jeg ved at jeg glæder mig til dem alle, og det er dejligt med varriation:)

-Hest
Well crucify the insincere tonight...
ckruseckruseSkrevet 07/06-03 14:19 
Kirbys Airride bliver helt sikkert sjovt, men se lige F-Zero videoerne en gang til inden i afskriver det. SEGA har godt styr på det :)
Star SoldierStar SoldierSkrevet 01/08-03 21:09 
EDGE gav Airride 3/10....
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
kimmerkimmerSkrevet 01/08-03 21:11 
Spillet er heller ikke fandens godt!
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
DommergaardDommergaardSkrevet 01/08-03 21:47 
Har du spillet Kimmer?

Hvordan er det? Grafikken osv..
kimmerkimmerSkrevet 01/08-03 21:52 
ja, jeg har det. Grafikken er udemærket.. ikke som i Waverace Bluestorm og Biohazard RE, men stadig god.

Ved ikke rigtg hvad jeg skal fortælle om det... hvad vil du vide?
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
DommergaardDommergaardSkrevet 02/08-03 11:45 
Hmm..

Hvilke modes er der?
Man kan vel spille 4?
Hvordan er FMV'erne?
Hvor lang tid holder det i singleplayer?
Hvor mange forskellige slags kirby's kan man være?

:-)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig