X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Danmark - Norge


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 06/06-03 19:48 
Skal I også ind at se kampen imorgen?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SoqratesSoqratesSkrevet 06/06-03 19:49 
I Tivoli eller Parken?
McPlayboyMcPlayboySkrevet 06/06-03 19:50 
Danmark vinder, ska ikk til kbh. og se kampen.
MuH
JuggernautJuggernautSkrevet 06/06-03 19:51 
I parken selvfølgelig :-)

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
dchangdchangSkrevet 06/06-03 19:55 
Gider ikke. Mixhold-cricket har aldrig rigtig sagt mig noget...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
JuggernautJuggernautSkrevet 06/06-03 19:56 
*LOL*
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
PoulPoulSkrevet 06/06-03 19:57 
Skal i parken. Det bliver stort.....2-1 til Danmark!!
JuggernautJuggernautSkrevet 06/06-03 19:59 
Poul >
Skal i parken. Det bliver stort.....2-1 til Danmark!!

Jeg håber det, men spillet har ikke været for godt indtil videre. Sejr eller ej...Det bliver en god dag :-)

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
McPlayboyMcPlayboySkrevet 06/06-03 20:00 
Poul >
Skal i parken. Det bliver stort.....2-1 til Danmark!!

har også gættet på en 2-1 sejr
MuH
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 06/06-03 20:02 
Me too.
Kom nu Danmark... gør det sjovt for min mor og mormor at være til 50 års fødselsdag i Norge i morgen aften!
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
MadsMadsSkrevet 06/06-03 20:05 
Juggernaut >
Sejr eller ej...Det bliver en god dag :-)

Det bliver så ikke en god dag, hvis holdet ikke sejrer.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
dchangdchangSkrevet 06/06-03 20:06 
Nej det var ikke særligt festligt sidste gang.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
JuggernautJuggernautSkrevet 06/06-03 20:09 
Nu er kampen jo ikke verdens undergang hvis ikke det lykkedes. Jeg er da godt klar over at den tæller, men for h...... ! Må Allah's vrede hagle ned over dem hvis de forlader banen med et nederlag. Vi andre kan jo bare feste videre :-)

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
MadsMadsSkrevet 06/06-03 20:15 
Jeg får ca. besøg af 25 mennesker i morgen der skal se fodbold, bagefter skal vi videre til fest, de fleste, inkl mig, er fodboldfanatikere, og jeg ved at det bliver dobbelt så festligt bagefter hvis Danmark de nu bare vinder.

Og kamper ER vigtig!
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
MajorPMajorPSkrevet 06/06-03 20:54 
*VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL* nåede ikke at få billetter :(
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
RonaldoRonaldoSkrevet 06/06-03 20:59 
U/21 landsholdet har lige fortjent tæsket Norge's U/21 2-0. U/21 består jo også af 30% Brøndby spillere, så det siger jo sig selv.
dchangdchangSkrevet 06/06-03 21:00 
Ja at de kun vandt 2-0. ;-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dpldplSkrevet 06/06-03 21:02 
:`( jeg kan ikke se fodbold imorgen. Fordi jeg SKAL til mine bedsteforældres guldbryllup. :´(
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
MadsMadsSkrevet 06/06-03 21:05 
FreddiE >
U/21 består jo også af 30% Brøndby spillere, så det siger jo sig selv.

Endnu en på forummet der forstår sig på fodbold :)
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
UnknownUnknownSkrevet 06/06-03 21:36 
Teki & FreddiE: Det kan jeg kun give jer ret i!
.: Post Danmark sucks :. Har nu mistet to pakker...!
JesperJesperSkrevet 06/06-03 22:36 
2-1 ja det er også mit sats... Skal se kampen sammen med et par venner, et par pizzaer og et par kasser kolde øl ;) Det skal nok blive en go aften...
KeenKeenSkrevet 06/06-03 23:04, rettet 06/06-03 23:05 
ikke for at være en dødbider men det skulle ikke undre mig hvis danmark taber, Men jeg håber da at de vinder alligevel

Edit: god ide med en pizza det må jeg huske
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 06/06-03 23:26 
Var med i puljen om biletter hos Arla, men blev ikke trukket :(
Gad ellers godt møde alle de fulde nordmænd der ville falde ned over København i morgen ;)

Tror det bliver en spændende kamp, men hvis der findes en vinder, tror jeg det bliver Norge. Det er ikke særlig mange af danskerene, der overhovedet er faste mand på deres klub-hold. Kan kun huske 2-3 stk. fra England. Gravesen, C. Jensen og N. Jensen. Er der flere?
APHAPHSkrevet 06/06-03 23:34 
thomas sørensen, rene henriksen, martin jørgensen, rommedahl, ebbe sand
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 06/06-03 23:37, rettet 06/06-03 23:39 
Rommedahl er, efter hvad BT-forsiden at vide, ikke med fra start i morgen. Ebbe er da bestemt ikke fast mand på holdet lige for øjeblikket, da han ikke ligefrem score specielt mange mål.
Men ellers er det jo rigtig nok...

Edit: link

BT - Rommedahl står til fyring!
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 07/06-03 15:57 
jeg er overbevist om, at det bliver en kedelig kamp. jeg satset på 0-0 eller 0-1 for norge er jo ikke ligefrem kendt for at spille seværdig fodbold.

og så lige til al den snak om unge brøndby spillere på u/21...fint nok, at de klarer sig så godt, men med så mange unge spillere i bif mangler rutinen i sidste ende, og fck tager guldet :P

18. juni...jeg er klar med champagnen!

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 07/06-03 16:01 
lige til rommedahl snakken: jeg har da heller aldrig forstået hvorfor rommedahl gang på gang bliver udtaget. manden mangler jo virkelig kvaliteter! "jamen han er jo hurtigt" plejer kommentaren fra morten olsen at være, og det er da også sandt nok. løbe kan han da, men slå et indlæg? nej fandme nej! hvad kan vi så bruge ham til? jeg opfordrer olsen til at smide ham af holdet og give en anden chancen...det kan jo ikke blive andet end bedre!

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
SolaegSolaegSkrevet 07/06-03 16:28 
Jeg er helt enig med dig, NoWhereMan1! Rommedahl kan løbe fra alle og enhver, men det er altså ikke nok.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 07/06-03 16:34 
Helt enig. Rommedahl mangler virkelig de kvaliteter, en hurtig fløj i angrebet skal have, og så på landsholdet. En Grønkjær, Jørgensen eller Dalgas ser jeg som bedre. Dalgas spiller vist bare i venstre, så vidt jeg husker...?
MobyMobySkrevet 07/06-03 18:18 
Norge vinder! (og det er ikke sagt for at være på tværs)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 07/06-03 18:23, rettet 07/06-03 18:24 
Målmand: T. Sørensen
Forsvar: T. Helveg - R. Henriksen - M. Laursen - N. Jensen
Midtbane: T. Graversen - C. Jensen - M. Wieghorst
Angreb: J. Grønkjær - E. Sand - M. Jørgensen

Sådan set som forventet mener jeg...
ckruseckruseSkrevet 07/06-03 19:19 
1-0! Den ender 5-0 til DK kan jeg hermed konstatere.
KeenKeenSkrevet 07/06-03 19:46 
Teknist uheld? hvad laver de!!!!
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 07/06-03 20:05 
Ja, det var lidt skægt :D

Så stillede de lige over på konkurrenterne fra Onside imens :)
KeenKeenSkrevet 07/06-03 20:07 
alt for at tilfredsstille seerne:-)
SoqratesSoqratesSkrevet 07/06-03 21:06 
1-0 efter et par intense par slutminutter. Hvad var de lige i sagde om de knoldespakrere fra Norge :P
KeenKeenSkrevet 07/06-03 21:07 
Weeeeee...!!! 1-0
MajorPMajorPSkrevet 07/06-03 21:08 
DANMARK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
Mati-GolMati-GolSkrevet 07/06-03 21:17 
Danmark!! Hep-Hey! :D
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
JoachimMAJoachimMASkrevet 07/06-03 21:39 
En underholdende kamp, på trods af at der kun gik 1 mål ind. Jeg synes især Grønkjær og Gravesen brillerede, mens jeg synes Thomas Sørensen var umådeligt dårlig til at tage beslutninger.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 07/06-03 21:52 
Ja, og så Ebbe. Synes han forsvinder for meget ud af kampene.
JoachimMAJoachimMASkrevet 07/06-03 21:54 
Ja, det er ikke meget vi ser til Ebbe. Det er faktisk et godt stykke tid siden at han har spillet godt, jeg håber da han kommer tilbage.

Lige et spørgsmål, hvorfor er bundesligaens topscorer, Thomas Christiansen (tror jeg han hedder), ikke med på det danske landshold? Er det fordi han er dansk/spansk og ikke har dansk statsborgerskab, eller er det bare fordi han ikke er udtaget? en mand som er topscorer i Bundesligaen, burde da i det mindste blive udtaget til landsholdet.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
APHAPHSkrevet 07/06-03 21:56, rettet 07/06-03 21:58 
Thomas Christiansen kan ikke spille for Danmark fordi han har spillet 2 kampe på det spanske landshold dengang han spillede for Barcelona
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
dchangdchangSkrevet 07/06-03 21:59 
Jeg har en teori om at det er fordi de ikke kan finde ud af hvilken nationalitet han har. :-)

Og nu lige da snakken faldt på ham, hvorfor skifter han til Hannover? På grund af penge? Der må da være andre interesserede klubber når man bliver delt Bundesliga-topscorer.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
JesperJesperSkrevet 07/06-03 22:03 
Pieyanthikos >
Ja, det var lidt skægt :D

Så stillede de lige over på konkurrenterne fra Onside imens :)

Det må ha kostet DR kassen at sende det signal ud til 2 mil serere i Danmark...
MobyMobySkrevet 07/06-03 22:13 
Nå, så vandt Danmark (så bare samme resultat som da vi spillede imod Bosnien)

Btw, så er jeg ordentlig stiv lige nu!
SolaegSolaegSkrevet 07/06-03 22:55 
Det var sq lidt ærgeligt, at Grønkjær og Claus Jensen blev skiftet ud. De var helt klart de bedste spillere, sammen med Graversen, på banen. Kort efter, at der var blevet udskiftet, spillere danskere en helt anden kamp end 1. halvleg. De to havde fortjent mere spilletid.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig