X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

RGB kabler...region?


Svar
IsrafelIsrafelSkrevet 10/01-07 16:52 
Hvis jeg bestiller et rgb kabel til Wii fra Japan. Vil det så fungerer normalt til en pal Wii og pal TV?
ChronoChronoSkrevet 10/01-07 16:57 
Hvor kan man bestille det? Jeg har ledt efter et billigt RGB kabel til min Wii noget tid nu.

Men jeg er i tvivl om det findes. Den amerikanske Wii har ingen RGB output, men tilgengæld S-video. Den japanske har også S-video så den har vel heller ikke RGB? Og dermed findes et kabel vel ikke?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
IsrafelIsrafelSkrevet 10/01-07 17:14 
Jeg har lige modtaget et med posten idag, som jeg har bestilt fra Hong Kong via Ebay.

Billedet er i hvert fald rgb skarpt nu, så det er helt klart et rgb kabel.

Men... billedet fylder bare ikke hele skærmen. Den cutter det af ligesom det var widescreen, så tænkte om nogen måske vidste noget om det.

Og bedst som jeg sidder og bander over det finder jeg ud af, at det bare er mit tv der slår hen på 16:9 automatisk når jeg tænder for Wii'en, ligesom det gjorde med min Dreamcast. Fedt nok så kan jeg bare slå det tilbage til 4:3. Lidt gay at jeg skal gøre det hver gang. Men okay... det er ikke den mest krævende form for motion, så det går nok lige an.

Jeg gav omkring 140 kr. for kablet over ebay inkl. forsendelse Chrono. Han havde massere af dem tilbage hvis du mangler.
QQSkrevet 10/01-07 17:18 
Har også købt Wii RGB kabel over Ebay. Hos en Hong Kong sælger der hedder Hot Item Shop, hvor jeg også købte mit uoriginale Componentkabel fra. De har masser inde på Ebay, og det er af en acceptabel kvalitet. Sammenligner det med mit originale kabel når det engang kommer med posten.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
3of193of19Skrevet 10/01-07 22:40 
Israfel>
Lidt gay at jeg skal gøre det hver gang.

Vil be' om lidt bedre ordvalg i fremtiden, tak!
KajikaKajikaSkrevet 10/01-07 23:41 
Jeg var inde i Fona (strøget Århus) idag, og de har både Component og RGB til Wii, alt sammen originalt og til 350,- dkkr stykket, hvis det er noget
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig